ja tunnen olevani tyttö voinko mennä naistenriviin ?
Jos olen tyttö ja tunnen olevani poika voinko mennä miestenriviin ?
Jos olen poika
12
440
Vastaukset
- Anonyymi
Rohkea olet jos menet vielä hakemaan.
- Anonyymi
Tuo riippuu aivan siitä, tunnetko olevasi ihana standardikuvioonsa sievoisia summia satsannut daami vai erikoiskuviomies joka tekee tilastoa standardi- ja erikoiskuvioiden asennosta.
- Anonyymi
Jos muutat virallisesti sukupolesi, niin sitten voit mennä siihen n. uuteen riviin.
Toisaalta Suomi on vapaa maa, niin riviä voi periaatteessa vaihtaa muutenkin. Joku saattaa katsoa nenänvarttaan pitkin mutta ei tarvitse välittää.
Edellinen hallitushan päätti että sukupuolta voi vahdellla sitten takaisinkin siihen entiseen ja taas siihen uuteen. Fiksua porukkaa oli tuossakin hallituksessa. - Anonyymi
Aloittajan kannattaa jäädä puoliväliin.
- Anonyymi
oikea paikka sulle on dtm
- Anonyymi
dtm?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
dtm?
Kapakka jossa homppelit ja lepsot bailaa.
don't tell mama - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapakka jossa homppelit ja lepsot bailaa.
don't tell mamaMuttei ole kuitenkaan tarkoitettu transuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muttei ole kuitenkaan tarkoitettu transuille.
Kyllä kai homppeli voi olla lepso tai päinvastoin jos siltä tuntuu.
- Anonyymi
Voit mennä. Sukupuoli on vain tunne, jokainen on sitä sukupuolta mitä ajatuksissaan tuntee.
- Anonyymi
Hän oli hölmö tanssimon, Ramiina.
Ra mii ii ii na!
Milloin hänet taas siellä nähdä saat?
Ra mii ii na! Ra mii ii na!
Sä laitoit lippuun kympit taas
ja hetken kanssaan tanssia sä sait.
Unelmiesi ladyboyyyyyy! Ramiina! - Anonyymi
Uusi lavaetiketti velvoittaa hakijaa varmistamaan sukupuolen haarakoettelulla jotta pahimmilta jatkoillan pettymyksiltä säästytään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315663
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123528- 1932301
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771607Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351447Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741325- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194