Sinänsä tärkeä ja monta hyvää elämään tuova yksinkertainen treeni on monelta jäänyt unholaan. se on kuitenkin ihmisen elämään hyvin paljon postitiivisesti vaikuttava. monikohan on edes kokeillut ?
Lantion pohja lihasten treenaaminen
8
356
Vastaukset
- Anonyymi
Hoituu kun elää parisuhteessa tai aviolitossa.Rakastelu ei sille ole viimeistä päivämäärää, hoitaa kehoa ja miltä kuin hyvin vointia ikään ja sukupuolen katsomatta.
- Anonyymi
Joskus muistan kun jossakin naistenlehdessä asiasta muistutetaan. Jumppaan kyllä muuten jonkin verran, ehkä jokin liike (ehkä vatsalihasliike) niistä saattaa vaikuttaa myös vatsanpohjalihaksiin. Rakastelenkin. Vielä ei hyppyliikkeissä tai yskäistessä lirahda. Tämä lause siksi että yllätyin kun ystävätär kertoi että lirahtaa kun tyrskähtää äkkiä nauruun tai aivastaa.
- Anonyymi
Silloin tällöin tulee jumppaa tehtyä, muttei ilmeisesti tarpeeksi. Pitää kiristää jumppatahtia, kun ei muuta alueen jumppaa ole. Viimeisistä rakasteluistakin on jo yli parikymmentävuotta.
- Anonyymi
Helposti hoituu joka päivä tässä läppärin ääressä istuessa, ei tarvitse erikseen alkaa jumppaamaan. Myöskin bussipysäkillä autoa oottaessa varpaille nousua ja samalla pakaroita "puristellen" ja jos joku katsoo pitkään tuumaan vain että pysyy pohkeet kunnossa kun jumppaa .
- Anonyymi
Hommaan voi käyttää myös elektrostimulaattoria, TENS / EMS-laitetta (Kegel Exerciser for Women), joka on suunniteltu naisille, monia malleja markkinoilla. Blugi vaginaan ja ohjelma päälle. Bonusena siitä saattaa saada nautintoakin, eli hyöty ja hupi samassa paketissa, kannustaa treenihetkiin.
Perinteiset välilihatreenit ovat aina paikallaan, sekä naisille että miehille.
"Lantionpohjan lihakset – aiheen pitäisi kiinnostaa myös miehiä"
- https://www.foreverclub.fi/blog/lantionpohjan-lihakset-aiheen-pitaisi-kiinnostaa-myos-miehia/ - Anonyymi
Aloittaja on innostunut tildoista.
- AnonyymiUUSI
Jos dildoja on käytössä voi samalla kokeilla lihaksia,ei välttämätä tarvitse olla rakastelu kumppanaikaan kyllä se puristus sauvassa tuntuu,itse sitä välillä teen ja on parantunu lihakset kokoajan.
- AnonyymiUUSI
Aikoinaan jo edesmenneen vaimoni kanssa yritin ottaa asian puheeksi, kun hänellä oli virtsan karkailua, mutta hän vaan tuhahti. Meinasiko, että vaan itsekkyyttäni, oman seksuaalisen nautintoni maksimoimiseksi, häntä kehotan pitämään itsestään huolta. Sittemmin löysin uuden rakkaan ja yllätys yllätys, hän otti itse asian puheeksi tietäen sen tärkeäksi ikääntyvän hyvinvoinnin kannalta. Ja kyllä omat lantionpohjan lihakset kannattaa miestenkin huomioida, niillä voi olla vaikutusta jopa selkävaivoihin, unohtamatta mahdollista myönteistä vaikutusta erektion voimakkuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423