Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mörkis ja Härry separoituneet

Anonyymi-ap

Virallinen ero on vain vuosien työ ja tietysti lakimiesten.

16

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Erostahan puhuttiin jo silloin kun Harry julkaisi kirjansa Spare. Varsinkin englantilaiset ihmettelivät miksi Meghan ei ole miehensä tukena.
        Mutta ei hätää, Harry tulee saamaan lapset itselleen avioerossa, jos haluaa ja jos he ovat ylipäätään hänen lapsiaan.
        Hyvä että Harry on lähtenyt hakemaan itselleen mielenrauhaa, jospa hän löytäisi jonkin mielekkään työn vaikka sieltä Afrikasta.


      • Anonyymi

        Juu, iltalehtihän sen tietää. Mä en usko mihinkään eroon ennenkuin itse ilmoittavat siitä.
        Se on varmaan asumusero, jos toinen lähtee Afrikkaan töihin vähäksi aikaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, iltalehtihän sen tietää. Mä en usko mihinkään eroon ennenkuin itse ilmoittavat siitä.
        Se on varmaan asumusero, jos toinen lähtee Afrikkaan töihin vähäksi aikaa :D

        Just näin


      • Anonyymi

        Toinen on menossa Afrikkaan tekemään töitä
        Ei siinä mistään erosta ole kyse


      • Anonyymi

        Juu suomessa nämä lehdet kopsaavat juorut , totuuden perää niissä ei ole


    • Anonyymi

      Käsi ylös joka yllättyi?
      Ei näy yhtään kättä.

      Tästä erosta vielä sota syntyy, koska eroon syyllisiähän ovat maailman mediat, sukulaiset, ystävät, tuttavat, tv-kanavat, palvelijat, ja kuninkaallinen perhe muutama vuosisata taaksepäinkin.

    • Anonyymi

      Että ihan sisäpiiri ... kertoo

    • Anonyymi

      Ei tämä mikään yllätys ole kenellekään. Heidän henkilökuntansahan laittoi avioliitolle parasta ennen päiväyksen heti häiden jälkeen ja se oli silloin viiden vuoden päässä.
      Markle on saanut Harryn riitautumaan oman sukunsa kanssa pahasti ja Harry on alamaissa joten Meghan joka on kaiken jo suunnitellut etukäteen vie lapset ja vaatii isot elatusmaksut.
      Onneksi Harry pääsee rakastamaansa Afrikkaan nuolemaan haavojaan ja kokoamaan itseään.

      • Anonyymi

        Ahaa, se on aina naisen syytä, jos menee sukset ristiin. Jos noin kävisi, niin itse luulisin, että "syypäitä" on kaksi.


    • Anonyymi

      Siinä on taas medialle seurattavaa. Eikös tämän toisen narskun Angelina Jolien ja Brad Pittin avioero kestänyt vuositolkulla. Ja nainen tappelee vieläkin jostain viinitilasta.

      • Anonyymi

        Ei Angela tappele omasta osuudestaan viinitilasta. Hänhän möi oman osuutensa viinitilasta avioeron jälkeen vuonna 2021 Stoli group'lle jonka omistaa venäläinen liikemies Yuri Shefler.


    • Anonyymi

      EIHN MEGAFONI KOSKAAN RAKKAUDESTA MENNYT NAIMISIIN, VAAN RAHANTAKIA. Senhän kaikki tiesi, mutta harry vaan luuli toista.

      • Anonyymi

        Mistäpä sinä toisen rakkaudesta tiedät yhtään mitään, Meghanilla oli miljoonia ihan itsellään.
        Eikä hän edes kuninkaallisten paskantärkeisiin piireihin halunnut, sekään ei ole syynä tuolle liitolle, rakkaus jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä sinä toisen rakkaudesta tiedät yhtään mitään, Meghanilla oli miljoonia ihan itsellään.
        Eikä hän edes kuninkaallisten paskantärkeisiin piireihin halunnut, sekään ei ole syynä tuolle liitolle, rakkaus jää.

        Kyllä halusi. Ellu sanoi, että voi jatkaa näyttelemistä jos haluaa. Ei halunnut. Halusi kuuluisuutta Harryn vaimona. Kaikkea ilmasta. Matkoja ja viplentoja. Ja käyttää valtaa vainoharhaiseen äijään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä sinä toisen rakkaudesta tiedät yhtään mitään, Meghanilla oli miljoonia ihan itsellään.
        Eikä hän edes kuninkaallisten paskantärkeisiin piireihin halunnut, sekään ei ole syynä tuolle liitolle, rakkaus jää.

        Meghan halusi prinsessaksi jo nuorena oman kertomuksensa mukaisesti. Williamia ei kerinnyt höynäyttää niin piti tyytyä varamieheen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe