Terveydenhoitaja Polvijärvellä

Anonyymi-ap

Sinä Terkkarit NEITI!!!!joka käyttäydyt puhelimessa todella välinpitämmättömältä ja toteat vaan että kylläpä tämä kone on nyt hidas VAIHDA ALAA!!!!! et sovi ollenkaan asiakaspalveluu olet äänesi on puhelimessa laiskantuntuinen etkä ole tormakka hoitajanakaan vänkytät koko ajan vastaan päivän selvissä asioissa..Tyhjästä sinulle kyllä palkka maksetaan ja olevinaan sanot ettei ole lääkäriä eikä lääkäriin pääse vanhemmat ihmiset riutuu tuskissaan ja kivuisaan niin kuin me nuoremmatkin.. Vaida TODELLAKIN ALAA mene vaikka onkimaan kaloja ja pouhuisit siihen puhelimeen selvemmin etkä sössöttämällä jotta siitä jotain sais selvää unehtelet toimittaa asioita joitten perään on soitelta jatkuvasti..Pitänee ottaa potilas-asiamieheen yhteyttä ja tehdä jo näpäytys käyttäytymisestasi!!!! terveisin veromaksaja!!!!!!!!!

10

1240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu ja soitetaan takaisin sillon kun halutaan yöt ja päivät kroonisissa tuskissa ja kivuissa..eikä välillä kykene tekemään mitään ei etes istumaan..mutta Terveyskeskuslääkäretä ei kiinosta eikä ne välitä kun ovat vielä nuoria..ei he tunne näitä kipuja ja kun ei viitsitää etes tutkia otettuja tarkkoja mangneettikuvia ja tietokonekuvia..voi jumankauta..!!!!!!

• Anonyymi

Mummo itkua ja sitten vielä vähän lisää itkua. Oletko koskaan saanut sitä mieltä että se on ihan hyvä kerho. Pitää varmaan kirjautua sisään kirjoittaaksesi kommentteja. Häh huh

• Anonyymi

harvinaisen selvää tekstiä aloittajalta,,,ainakin näpäytys ja valitus kannattaa kirjoittaa huolellisemmin että saa tutkija tolkkua,,,

• Anonyymi

,,,,, terve taas.,,,,, polkkaa tanssia ja menoksi vou,,,,,,,, lavalle nousee ylös asti kun liittymä otettu,,,,,,,,,,,

• Anonyymi

Minun kokemukset on aivan erillaiset .
      Palvelu on todella ystävällistä. Siellä ymmärretään jopa minun , junttimaista tusina huumoria . P.S: Oma käytös vaikuttaa,muiden käytökseen .

• Anonyymi

Polvijärven terveysasemalla olen saanut aivan ihanaa palvelua. Minua on palvellut hoikka silmalasipäinen sairaanhoitaja, joka on aina ystävällinen ja juttelee. Osaa ottaa verikokeen kivuttomasti henkilöltä, jonka verisuonet syöpähoidon solumyrkky on tuhonnut. Puhelinpalvelussa myös on aina uskomattoman hyvä palvelu. Hyvä Siun Sote ja Polvijärvi! Jos vielä joskus saataisiin tänne oma lääkäri, mutta hyvä näinkin!

• Anonyymi

Omat kokemukseni ovat kyllä toisentyyppisiä. Laboratoriossa mukava henkilökunta mutta muuten..

• Anonyymi

Olen saanut Polvijärven terveyskeskuksessa vain hyvää palvelua ☝️😊 Turhaan nyt aloittaja huutelee siellä.

• Anonyymi

Oletko henkilökuntaa?...

• Anonyymi

Ymmärtänet että nämä ovat kokemusperäisiä asioita:jos sinua on pidetty kuin kukkaa kämmenellä joku toinen on voinut saada kylmää kyytiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      3500
    2. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      409
      1909
    3. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
      Ikävä
      45
      920
    4. Sinä siellä

Kerro vielä oliko se aitoa rakkautta ja olet päässyt eteenpäin
      Ikävä
      101
      801
    5. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
      Ikävä
      60
      792
    6. Eläköönhuuto veteraaneillemme!

Huomenna 6.12. valtiojohto kutsuvieraidensa kera juhlii jotain olematonta - itsenäisyyttämme, jota ei enää ole! Tuon ol
      Maailman menoa
      289
      786
    7. Laita tähän ketjuun jokin tunniste teistä mistä hän voisi sinut

tunnistaa. Jokin teidän kahden välillä tapahtuneesta tai mistä olette kahden kesken keskustelleet. Älkää laittako nimiä
      Ikävä
      21
      776
    8. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      773
    9. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
      Maailman menoa
      250
      735
    10. Nainen, joudutko muuttamaan pois vuokseni

Koska koko ajan olet vaarassa törmätä minuun ja se on tosi kiusallinen ja vaivaannuttava tilanne sinulle. Miten olla koh
      Ikävä
      75
      715
    Aihe