Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Terveydenhoitaja Polvijärvellä

Anonyymi-ap

Sinä Terkkarit NEITI!!!!joka käyttäydyt puhelimessa todella välinpitämmättömältä ja toteat vaan että kylläpä tämä kone on nyt hidas VAIHDA ALAA!!!!! et sovi ollenkaan asiakaspalveluu olet äänesi on puhelimessa laiskantuntuinen etkä ole tormakka hoitajanakaan vänkytät koko ajan vastaan päivän selvissä asioissa..Tyhjästä sinulle kyllä palkka maksetaan ja olevinaan sanot ettei ole lääkäriä eikä lääkäriin pääse vanhemmat ihmiset riutuu tuskissaan ja kivuisaan niin kuin me nuoremmatkin.. Vaida TODELLAKIN ALAA mene vaikka onkimaan kaloja ja pouhuisit siihen puhelimeen selvemmin etkä sössöttämällä jotta siitä jotain sais selvää unehtelet toimittaa asioita joitten perään on soitelta jatkuvasti..Pitänee ottaa potilas-asiamieheen yhteyttä ja tehdä jo näpäytys käyttäytymisestasi!!!! terveisin veromaksaja!!!!!!!!!

10

1418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu ja soitetaan takaisin sillon kun halutaan yöt ja päivät kroonisissa tuskissa ja kivuissa..eikä välillä kykene tekemään mitään ei etes istumaan..mutta Terveyskeskuslääkäretä ei kiinosta eikä ne välitä kun ovat vielä nuoria..ei he tunne näitä kipuja ja kun ei viitsitää etes tutkia otettuja tarkkoja mangneettikuvia ja tietokonekuvia..voi jumankauta..!!!!!!

    • Anonyymi

      Mummo itkua ja sitten vielä vähän lisää itkua. Oletko koskaan saanut sitä mieltä että se on ihan hyvä kerho. Pitää varmaan kirjautua sisään kirjoittaaksesi kommentteja. Häh huh

    • Anonyymi

      harvinaisen selvää tekstiä aloittajalta,,,ainakin näpäytys ja valitus kannattaa kirjoittaa huolellisemmin että saa tutkija tolkkua,,,

      • Anonyymi

        ,,,,, terve taas.,,,,, polkkaa tanssia ja menoksi vou,,,,,,,, lavalle nousee ylös asti kun liittymä otettu,,,,,,,,,,,


    • Anonyymi

      Minun kokemukset on aivan erillaiset .
      Palvelu on todella ystävällistä. Siellä ymmärretään jopa minun , junttimaista tusina huumoria . P.S: Oma käytös vaikuttaa,muiden käytökseen .

    • Anonyymi

      Polvijärven terveysasemalla olen saanut aivan ihanaa palvelua. Minua on palvellut hoikka silmalasipäinen sairaanhoitaja, joka on aina ystävällinen ja juttelee. Osaa ottaa verikokeen kivuttomasti henkilöltä, jonka verisuonet syöpähoidon solumyrkky on tuhonnut. Puhelinpalvelussa myös on aina uskomattoman hyvä palvelu. Hyvä Siun Sote ja Polvijärvi! Jos vielä joskus saataisiin tänne oma lääkäri, mutta hyvä näinkin!

      • Anonyymi

        Omat kokemukseni ovat kyllä toisentyyppisiä. Laboratoriossa mukava henkilökunta mutta muuten..


    • Anonyymi

      Olen saanut Polvijärven terveyskeskuksessa vain hyvää palvelua ☝️😊 Turhaan nyt aloittaja huutelee siellä.

      • Anonyymi

        Oletko henkilökuntaa?...


      • Anonyymi

        Ymmärtänet että nämä ovat kokemusperäisiä asioita:jos sinua on pidetty kuin kukkaa kämmenellä joku toinen on voinut saada kylmää kyytiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2297
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1427
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe