Terveydenhoitaja Polvijärvellä

Anonyymi-ap

Sinä Terkkarit NEITI!!!!joka käyttäydyt puhelimessa todella välinpitämmättömältä ja toteat vaan että kylläpä tämä kone on nyt hidas VAIHDA ALAA!!!!! et sovi ollenkaan asiakaspalveluu olet äänesi on puhelimessa laiskantuntuinen etkä ole tormakka hoitajanakaan vänkytät koko ajan vastaan päivän selvissä asioissa..Tyhjästä sinulle kyllä palkka maksetaan ja olevinaan sanot ettei ole lääkäriä eikä lääkäriin pääse vanhemmat ihmiset riutuu tuskissaan ja kivuisaan niin kuin me nuoremmatkin.. Vaida TODELLAKIN ALAA mene vaikka onkimaan kaloja ja pouhuisit siihen puhelimeen selvemmin etkä sössöttämällä jotta siitä jotain sais selvää unehtelet toimittaa asioita joitten perään on soitelta jatkuvasti..Pitänee ottaa potilas-asiamieheen yhteyttä ja tehdä jo näpäytys käyttäytymisestasi!!!! terveisin veromaksaja!!!!!!!!!

10

1635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu ja soitetaan takaisin sillon kun halutaan yöt ja päivät kroonisissa tuskissa ja kivuissa..eikä välillä kykene tekemään mitään ei etes istumaan..mutta Terveyskeskuslääkäretä ei kiinosta eikä ne välitä kun ovat vielä nuoria..ei he tunne näitä kipuja ja kun ei viitsitää etes tutkia otettuja tarkkoja mangneettikuvia ja tietokonekuvia..voi jumankauta..!!!!!!

• Anonyymi

Mummo itkua ja sitten vielä vähän lisää itkua. Oletko koskaan saanut sitä mieltä että se on ihan hyvä kerho. Pitää varmaan kirjautua sisään kirjoittaaksesi kommentteja. Häh huh

• Anonyymi

harvinaisen selvää tekstiä aloittajalta,,,ainakin näpäytys ja valitus kannattaa kirjoittaa huolellisemmin että saa tutkija tolkkua,,,

• Anonyymi

,,,,, terve taas.,,,,, polkkaa tanssia ja menoksi vou,,,,,,,, lavalle nousee ylös asti kun liittymä otettu,,,,,,,,,,,

• Anonyymi

Minun kokemukset on aivan erillaiset .
      Palvelu on todella ystävällistä. Siellä ymmärretään jopa minun , junttimaista tusina huumoria . P.S: Oma käytös vaikuttaa,muiden käytökseen .

• Anonyymi

Polvijärven terveysasemalla olen saanut aivan ihanaa palvelua. Minua on palvellut hoikka silmalasipäinen sairaanhoitaja, joka on aina ystävällinen ja juttelee. Osaa ottaa verikokeen kivuttomasti henkilöltä, jonka verisuonet syöpähoidon solumyrkky on tuhonnut. Puhelinpalvelussa myös on aina uskomattoman hyvä palvelu. Hyvä Siun Sote ja Polvijärvi! Jos vielä joskus saataisiin tänne oma lääkäri, mutta hyvä näinkin!

• Anonyymi

Omat kokemukseni ovat kyllä toisentyyppisiä. Laboratoriossa mukava henkilökunta mutta muuten..

• Anonyymi

Olen saanut Polvijärven terveyskeskuksessa vain hyvää palvelua ☝️😊 Turhaan nyt aloittaja huutelee siellä.

• Anonyymi

Oletko henkilökuntaa?...

• Anonyymi

Ymmärtänet että nämä ovat kokemusperäisiä asioita:jos sinua on pidetty kuin kukkaa kämmenellä joku toinen on voinut saada kylmää kyytiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      71
      2741
    2. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      147
      2150
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      75
      2030
    4. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      252
      1674
    5. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      69
      1433
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      299
      1374
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      77
      1305
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1196
    9. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      125
      1115
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      1017
    Aihe