Terveydenhoitaja Polvijärvellä

Anonyymi-ap

Sinä Terkkarit NEITI!!!!joka käyttäydyt puhelimessa todella välinpitämmättömältä ja toteat vaan että kylläpä tämä kone on nyt hidas VAIHDA ALAA!!!!! et sovi ollenkaan asiakaspalveluu olet äänesi on puhelimessa laiskantuntuinen etkä ole tormakka hoitajanakaan vänkytät koko ajan vastaan päivän selvissä asioissa..Tyhjästä sinulle kyllä palkka maksetaan ja olevinaan sanot ettei ole lääkäriä eikä lääkäriin pääse vanhemmat ihmiset riutuu tuskissaan ja kivuisaan niin kuin me nuoremmatkin.. Vaida TODELLAKIN ALAA mene vaikka onkimaan kaloja ja pouhuisit siihen puhelimeen selvemmin etkä sössöttämällä jotta siitä jotain sais selvää unehtelet toimittaa asioita joitten perään on soitelta jatkuvasti..Pitänee ottaa potilas-asiamieheen yhteyttä ja tehdä jo näpäytys käyttäytymisestasi!!!! terveisin veromaksaja!!!!!!!!!

10

1807

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu ja soitetaan takaisin sillon kun halutaan yöt ja päivät kroonisissa tuskissa ja kivuissa..eikä välillä kykene tekemään mitään ei etes istumaan..mutta Terveyskeskuslääkäretä ei kiinosta eikä ne välitä kun ovat vielä nuoria..ei he tunne näitä kipuja ja kun ei viitsitää etes tutkia otettuja tarkkoja mangneettikuvia ja tietokonekuvia..voi jumankauta..!!!!!!

• Anonyymi

Mummo itkua ja sitten vielä vähän lisää itkua. Oletko koskaan saanut sitä mieltä että se on ihan hyvä kerho. Pitää varmaan kirjautua sisään kirjoittaaksesi kommentteja. Häh huh

• Anonyymi

harvinaisen selvää tekstiä aloittajalta,,,ainakin näpäytys ja valitus kannattaa kirjoittaa huolellisemmin että saa tutkija tolkkua,,,

• Anonyymi

,,,,, terve taas.,,,,, polkkaa tanssia ja menoksi vou,,,,,,,, lavalle nousee ylös asti kun liittymä otettu,,,,,,,,,,,

• Anonyymi

Minun kokemukset on aivan erillaiset .
      Palvelu on todella ystävällistä. Siellä ymmärretään jopa minun , junttimaista tusina huumoria . P.S: Oma käytös vaikuttaa,muiden käytökseen .

• Anonyymi

Polvijärven terveysasemalla olen saanut aivan ihanaa palvelua. Minua on palvellut hoikka silmalasipäinen sairaanhoitaja, joka on aina ystävällinen ja juttelee. Osaa ottaa verikokeen kivuttomasti henkilöltä, jonka verisuonet syöpähoidon solumyrkky on tuhonnut. Puhelinpalvelussa myös on aina uskomattoman hyvä palvelu. Hyvä Siun Sote ja Polvijärvi! Jos vielä joskus saataisiin tänne oma lääkäri, mutta hyvä näinkin!

• Anonyymi

Omat kokemukseni ovat kyllä toisentyyppisiä. Laboratoriossa mukava henkilökunta mutta muuten..

• Anonyymi

Olen saanut Polvijärven terveyskeskuksessa vain hyvää palvelua ☝️😊 Turhaan nyt aloittaja huutelee siellä.

• Anonyymi

Oletko henkilökuntaa?...

• Anonyymi

Ymmärtänet että nämä ovat kokemusperäisiä asioita:jos sinua on pidetty kuin kukkaa kämmenellä joku toinen on voinut saada kylmää kyytiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      190
      1663
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      86
      1423
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1068
    4. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      16
      955
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      929
    6. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      43
      831
    7. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      124
      693
    8. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      666
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      651
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      607
    Aihe