Selvänäkijä paikalla

Anonyymi-ap

Selvänäkijä on palstalla. Voit kysyä apua johonkin, mikä askarruttaa. En ennusta tulevaa mutta näen nykyisiä energioita.

Ihan koko ajan en täällä palstalla päivystä mutta vastailen kun ehdin.

Olen ollut huomaavinani, etteivät kaikki palstalaiset pidä siitä, että selvänäköinen täällä pyyteettömästi auttaisi muita. Minusta se on kuitenkin ok, koska tämä on selvänäköisyyttä käsittelevä palsta. Ei tätä palstaa ole varattu pelkästään sellaisille ihmisille, jotka käyttävät selvänäköisten palveluita ja arvioivat niiden laatua. Ihan hyvin täällä voi auttaa muita. Tämä minun apuni ei ole kaupallista toimintaa, vaan haluan vain auttaa niitä, jotka kokevat saavansa apua tästä.

Kysy rohkeasti. En lupaa, että asia ratkeaa, mutta voin yrittää.

76

836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millon tämä epäluonnollinen mässäily loppuu mitä ihmiset harrastavat joka paikassa ympäri maailmaa?

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat epäluonnollisella mässäilyllä?

        Ihmiset toimivat oman henkisen kehitystasonsa mukaisesti. Muiden touhuista ei kannata välittää liikaa, koska siitä ei ole paljonkaan hyötyä ja koska se estää sinua seuraavasta tarkemmin oman tietoisuutesi kehitystä ja kehittämistä.

        Meillä on moraalinen velvollisuus auttaa muita aina kun se on mahdollista. Emme kuitenkaan voi tehdä mitään suuria valintoja muiden puolesta, eikä meidän tarvitsekaan. Muut kantavat vastuunsa omista valinnoistaan ja meistä jokainen kantaa vastuunsa omista valinnoistaan. Sen vuoksi kannattaa keskittyä enemmän omiin kuin muiden valintoihin .

        Oliko tästä apua? 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat epäluonnollisella mässäilyllä?

        Ihmiset toimivat oman henkisen kehitystasonsa mukaisesti. Muiden touhuista ei kannata välittää liikaa, koska siitä ei ole paljonkaan hyötyä ja koska se estää sinua seuraavasta tarkemmin oman tietoisuutesi kehitystä ja kehittämistä.

        Meillä on moraalinen velvollisuus auttaa muita aina kun se on mahdollista. Emme kuitenkaan voi tehdä mitään suuria valintoja muiden puolesta, eikä meidän tarvitsekaan. Muut kantavat vastuunsa omista valinnoistaan ja meistä jokainen kantaa vastuunsa omista valinnoistaan. Sen vuoksi kannattaa keskittyä enemmän omiin kuin muiden valintoihin .

        Oliko tästä apua? 🙂

        Koko systeemiä missä kaikki elävät.Eikä toi vastaus nyt ihan ollut tyydyttävä .eihän tolla tyyllillä pysty elämään muutenhan ketää ei tarvitsisi auttaa ikinä missään jne :P pakkonhan jonkun on tehtävä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko systeemiä missä kaikki elävät.Eikä toi vastaus nyt ihan ollut tyydyttävä .eihän tolla tyyllillä pysty elämään muutenhan ketää ei tarvitsisi auttaa ikinä missään jne :P pakkonhan jonkun on tehtävä jotain.

        Tietysti voi elää sillä tavalla ja kannattaakin elää. Ei muiden valinnoista voi ottaa vastuuta.

        Kirjoitin kyllä ylempänä, että aina täytyy auttaa, kun siihen on mahdollisuus. Tuomitseminen ei ole auttamista. Näet kyllä, milloin apuasi oikeasti tarvitaan.


    • Anonyymi

      Minkälainen takuu niillä ennustuksilla on että jos ei toteudukaan?

      • Anonyymi

        Lue aloitus vielä. En ennusta tulevaa vaan näen nykyisiä energioita. En ole ennustaja vaan selvänäkijä. Ihminen sitten itse päättää, mitä sen energian kanssa tekee tai on tekemättä. Eli en vie keneltäkään pois vastuuta omasta elämästään.


    • Anonyymi

      Koska taloudellinen tilanteeni paranee ?

      Mantoliini

      • Anonyymi

        En ole aloittaja, mutta sinun pitää ensin saada työpaikka ja sen jälkeen maksaa rästissä olevat velkasi korkoineen. Siihen voi mennä aikaa jopa 15 vuotta.


      • Anonyymi

        Minä olen aloittaja.

        Tunnen että jokin toinen ihminen, sinulle läheinen, käyttää sinulle kuuluvaa rahaa. Taloudellinen tilanteeksi paranee, kun tämä ihminen lakkaa käyttämästä sinun rahojasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja, mutta sinun pitää ensin saada työpaikka ja sen jälkeen maksaa rästissä olevat velkasi korkoineen. Siihen voi mennä aikaa jopa 15 vuotta.

        Oho. Mahtaa sitten korot nousta taivaisiin jos maksamiseen menee 15 vuotta. Kiits neuvostasi, täytyy sijottaa korkoihin.

        Mantoliini


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen aloittaja.

        Tunnen että jokin toinen ihminen, sinulle läheinen, käyttää sinulle kuuluvaa rahaa. Taloudellinen tilanteeksi paranee, kun tämä ihminen lakkaa käyttämästä sinun rahojasi.

        Tavallaan jos ajattelee niin tämä meni aika oikein vaikka ei ihan totuus ollutkaan.

        Mantoliini


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan jos ajattelee niin tämä meni aika oikein vaikka ei ihan totuus ollutkaan.

        Mantoliini

        Kiitos. Tärkeintä on että muistat, ettei kenelläkään sinulle läheisellä ihmisellä ole oikeutta aiheuttaa sinulle kurjaa oloa.


    • Anonyymi

      Syveneekö suhteeni ihastukseni kanssa, tunne siis molemminpuolinen mutta hän on kovin arka ja pidättyväinen.

      • Anonyymi

        En tiedä mitä suhteellenne tapahtuu tulevaisuudessa.

        Nyt tunnen tällaisen energian:

        Ihastuksellasi on hyvä syy olla pidättyväinen. Hän tuntee sinun energiasi painostavana, vaikka et sanoisi mitään hänelle. Hän kokee, ettet kunnioita hänen rajojaan.

        Sinä taas et mieti asioita tarpeeksi sen toisen näkökulmasta. Sinun kannattaisi ottaa asia puheeksi kyseisen henkilön kanssa, mutta sillä tavalla, että et mene henkilön luokse omien toiveidesi kanssa vaan kysyt tämän ihastuksesi näkemystä suhteestanne. Ihastuksesi kaihtaa keskusteluita, joissa et ota hänen näkemystään huomioon.


      • Anonyymi

        En ole aloittaja, mutta ihastuksesi saattaa hävetä jotain. Ehkä hän on ylivelkaantunut peliongelman takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä suhteellenne tapahtuu tulevaisuudessa.

        Nyt tunnen tällaisen energian:

        Ihastuksellasi on hyvä syy olla pidättyväinen. Hän tuntee sinun energiasi painostavana, vaikka et sanoisi mitään hänelle. Hän kokee, ettet kunnioita hänen rajojaan.

        Sinä taas et mieti asioita tarpeeksi sen toisen näkökulmasta. Sinun kannattaisi ottaa asia puheeksi kyseisen henkilön kanssa, mutta sillä tavalla, että et mene henkilön luokse omien toiveidesi kanssa vaan kysyt tämän ihastuksesi näkemystä suhteestanne. Ihastuksesi kaihtaa keskusteluita, joissa et ota hänen näkemystään huomioon.

        Hän on varautunut ja pidättyväinen kaikkien ihmisten suhteen. Se taas johtuu pahoista traumoista ja päinvastoin hän on kyllä ilmaissut, että jo läsnäoloni antaa hänelle paljon ja hän viihtyy seurassani. Olemme edenneet erittäin hitaasti hänen ehdoillaan, olen nimenomaan ottanut hänen näkemyksensä huomioon enkä ole koskaan "painostanut toiveillani" vaan antanut paljon aikaa ja tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on varautunut ja pidättyväinen kaikkien ihmisten suhteen. Se taas johtuu pahoista traumoista ja päinvastoin hän on kyllä ilmaissut, että jo läsnäoloni antaa hänelle paljon ja hän viihtyy seurassani. Olemme edenneet erittäin hitaasti hänen ehdoillaan, olen nimenomaan ottanut hänen näkemyksensä huomioon enkä ole koskaan "painostanut toiveillani" vaan antanut paljon aikaa ja tilaa.

        Onko nykyinen tilanne sinulle ongelma?

        En tarkoittanut että olisit painostanut sanoillasi tai teoillasi. Tarkoitin vain, että hän kokee energiasi painostavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nykyinen tilanne sinulle ongelma?

        En tarkoittanut että olisit painostanut sanoillasi tai teoillasi. Tarkoitin vain, että hän kokee energiasi painostavana.

        Jos hän kokee energiani painostavana miksi hän kaipaa seuraani ja läsnäoloani? Nykyinen tilanne ei ole ongelma minulle, hänelle ilmeisesti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän kokee energiani painostavana miksi hän kaipaa seuraani ja läsnäoloani? Nykyinen tilanne ei ole ongelma minulle, hänelle ilmeisesti on.

        En tunne, että nykytilanne olisi hänelle ongelma. 🙂 Jatka samaan malliin painostamatta häntä, mutta jos suhteenne tulevaisuus mietityttää, ota se kohteliaalla tavalla puheeksi hänen kanssaan.


    • Anonyymi

      No nyt minä kysyn. Toteutuuko mun unelma?

      • Anonyymi

        Unelmat toteutuvat, jos ei itse estä niitä toteutumasta. Joskus ne toteutuvat hieman eri muodossa kuin oli haaveillut, mutta unelman syvin sisin on tärkeä, ei pinnallinen ulkomuoto.

        Sinusta itsestäsi riippuu, uskotko toteutumiseen vai estätkö sitä jollain tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unelmat toteutuvat, jos ei itse estä niitä toteutumasta. Joskus ne toteutuvat hieman eri muodossa kuin oli haaveillut, mutta unelman syvin sisin on tärkeä, ei pinnallinen ulkomuoto.

        Sinusta itsestäsi riippuu, uskotko toteutumiseen vai estätkö sitä jollain tavalla.

        Joskus kauan sitten unelmani toteutui, kun tein siitä kuvan..
        pitäisiköhän nytkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus kauan sitten unelmani toteutui, kun tein siitä kuvan..
        pitäisiköhän nytkin?

        Tärkeää on luoda unelmasta positiivinen mielikuva, johon on helppo uskoa. Jos fyysisen kuvan tekeminen auttaa siinä, sellainen kannattaa ehdottomasti tehdä. 🙂


    • Anonyymi

      voi härregod!

    • Anonyymi

      Mitenkähän löytäisin itselleni uuden asunnon?

      • Anonyymi

        Seuraa paikallisen sanomalehden ilmoituksia. Jos olet jo seurannut, jatka sitä. 🙂 Jossain vaiheessa joku tarjoaa sellaista asuntoa, jota kaipaat. Se on siis joku paikallislehti, ei mikään iso sanomalehti.


    • Anonyymi

      Lähetän lämpimät kannustavat terveiset

      • Anonyymi

        Kiitos, ne tulivat perille. Lähetän lämpimän kiitoksen. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, ne tulivat perille. Lähetän lämpimän kiitoksen. 🙂

        Tollain sitä voi näköjä jatkaa loputtomiin. kirjoittaa itteleen kysymykset ha sitten niihin hymynaaman kanssa vastailee. Aika kuluu leppoisasti ja kun ittellen kirjoittelee saa haluamansa vastaukset niin ei tule riitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollain sitä voi näköjä jatkaa loputtomiin. kirjoittaa itteleen kysymykset ha sitten niihin hymynaaman kanssa vastailee. Aika kuluu leppoisasti ja kun ittellen kirjoittelee saa haluamansa vastaukset niin ei tule riitaa.

        Pöljä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöljä!

        Onko sellanenkin? No ei olisi millään uskonnu mutta jos kerran sillain sanot niin kai se on uskottava.


    • Anonyymi

      Miltä näyttää Suomen hallituksen nykytila? Vaihtuuko hallitus vai valtiovarainministeri?

      • Anonyymi

        Perussuomalaisilla on menossa suuri kasvumahdollisuus. Heillä on nyt mahdollisuus ottaa vastuu muista ihmisistä sen sijaan, että syyttäisivät muita ihmisiä suomalaisten ongelmista. On monia mahdollisuuksia, miten tilanne kehittyy. Kokoomus on luomassa siltaa perussuomalaisten ja muiden välille. Perussuomalaiset kuitenkin valitsevat itse, kulkevatko he tuota siltaa pitkin vai polttavatko he sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaisilla on menossa suuri kasvumahdollisuus. Heillä on nyt mahdollisuus ottaa vastuu muista ihmisistä sen sijaan, että syyttäisivät muita ihmisiä suomalaisten ongelmista. On monia mahdollisuuksia, miten tilanne kehittyy. Kokoomus on luomassa siltaa perussuomalaisten ja muiden välille. Perussuomalaiset kuitenkin valitsevat itse, kulkevatko he tuota siltaa pitkin vai polttavatko he sen.

        Entäs Ukrainan sota? Muuttuuko johto Venäjällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Ukrainan sota? Muuttuuko johto Venäjällä?

        En saa tästä ”tietoa”. Tunnen vain, että Suomi ei joudu sotaan tällä kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa tästä ”tietoa”. Tunnen vain, että Suomi ei joudu sotaan tällä kertaa.

        Olisikohan siellä naapurissa järki voittamassa?
        Nykyisin tieto leviää niin tehokkaasti. Toivottavasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan siellä naapurissa järki voittamassa?
        Nykyisin tieto leviää niin tehokkaasti. Toivottavasti!

        Toivotaan niin. 🙂


    • Anonyymi

      Haaveileeko exmies vielä yhteenpaluusta vai miten häntä pitäisi tulkita?

      • Anonyymi

        Ei haaveile yhteenpaluusta mutta kaipaa sinun seuraasi muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haaveile yhteenpaluusta mutta kaipaa sinun seuraasi muuten.

        Onnistuisiko yhteenpaluu? Vaikket ennusta tulevaa, mutta sen perusteella mitä näet nyt. Minäkin kaipaan hänen seuraansa, olimme kauan yhdessä. Mutta aika lienee kullannut muistoja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuisiko yhteenpaluu? Vaikket ennusta tulevaa, mutta sen perusteella mitä näet nyt. Minäkin kaipaan hänen seuraansa, olimme kauan yhdessä. Mutta aika lienee kullannut muistoja..

        Se on teidän kahden välinen asia. Keskustele hänen kanssaan. Yhteen palaamisen yrittäminen ei ole katastrofi, vaikka yhteen palaaminen ei "onnistuisikaan".

        Teillä taitaa olla joitain kommunikaatio-ongelmia. Kaikkea ei ole puhuttu loppuun asti. Siitä täytyy myös ottaa opiksi tulevaisuudessa, sekä hänen että kenen tahansa muun kanssa.


    • Anonyymi

      Hei. Näetkö mihin suuntaan urani menee?

      • Anonyymi

        Tunnen että sinulla on kitkaa jonkun kanssa työpaikalla, ja haluaisit vaihtaa työpaikkaa. Selvitä asia kyseisen henkilön kanssa.

        Urasi kannalta ei ole merkitystä, vaihdatko työpaikkaa vai et, mutta hankala tilanne täytyy oppia käsittelemään. Muussa tapauksessa samanlaisia henkilöitä ja tilanteita tulisi eteen uudessakin työpaikassa.


    • Anonyymi

      Hei, olen hieman huolissani läheisestä ihmisestä. Löytyyköhän hänelle elämänkumppani?

      • Anonyymi

        En ikävä kyllä näe tulevaa.

        Tunnen että hän on juuri aloittanut tapailemaan jotakuta mutta hän ei ole kertonut siitä sinulle. Älä kysy asiasta, ellei hän itse kerro. Hän on hieman varovainen, koska on ollut kauan yksin.


    • Anonyymi

      Tässä ajassa on oikea väärää ja väärä oikeaa, valhe totuutta ja totuus valhetta.
      Milloin tämä vihervasemmistolainen ajan henki päättyy???

      • Anonyymi

        Oikea ja väärä eivät ole sidoksissa tiettyihin puolueisiin.

        Auktoriteettien aika on ohi. Nyt on alkanut vesimiehen aika. Ihmiset kyseenalaistavat valmiit totuudet ja etsivät vastauksia omasta sielustaan. Nyt ei enää ole paluuta siihen, että joku ulkopuolinen kertoisi ihmisille, mikä on oikein ja mikä väärin. Jokaisen on vastattava siihen itse.

        Tässä ajassa ne, jotka kaipaavat moraalisia auktoriteetteja, ovat hukassa, koska he eivät usko siihen, että ihmisten sieluissa olisi kaunista energiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea ja väärä eivät ole sidoksissa tiettyihin puolueisiin.

        Auktoriteettien aika on ohi. Nyt on alkanut vesimiehen aika. Ihmiset kyseenalaistavat valmiit totuudet ja etsivät vastauksia omasta sielustaan. Nyt ei enää ole paluuta siihen, että joku ulkopuolinen kertoisi ihmisille, mikä on oikein ja mikä väärin. Jokaisen on vastattava siihen itse.

        Tässä ajassa ne, jotka kaipaavat moraalisia auktoriteetteja, ovat hukassa, koska he eivät usko siihen, että ihmisten sieluissa olisi kaunista energiaa.

        Kyllä, jokaisen on vastattava siihen itse, mikä on totuus. Tänä päivänä totuuden pyörittäminen ja kääntäminen ylösalaisin on pöyristyttävää, sitä median toimittajat tekevät ja manipuloivat ihmisten mieliä. Toivoisin tämän marskilainen hulluuskulttuurin loppuvan ja järkiperäisen ajattelutavan alkavan, olkoon se sitten millä nimellä hyvänsä. Kyllä voi sanoa, että vihervasemmistolaiset ovat sielunsa myyneet, ei niistä sieluista kauneutta löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, jokaisen on vastattava siihen itse, mikä on totuus. Tänä päivänä totuuden pyörittäminen ja kääntäminen ylösalaisin on pöyristyttävää, sitä median toimittajat tekevät ja manipuloivat ihmisten mieliä. Toivoisin tämän marskilainen hulluuskulttuurin loppuvan ja järkiperäisen ajattelutavan alkavan, olkoon se sitten millä nimellä hyvänsä. Kyllä voi sanoa, että vihervasemmistolaiset ovat sielunsa myyneet, ei niistä sieluista kauneutta löydy.

        Samaa voi sanoa persuista ja vielä pahemmin. Ketkä oikeasti kunnioittavat elävää elämää? Tällä haavaa ei juuri kukaan ja se näkyy ja tuntuu tällä valtavalla tuhon tiellä, millä nyt ollaan. Terv. Asbolus- The Seer


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa voi sanoa persuista ja vielä pahemmin. Ketkä oikeasti kunnioittavat elävää elämää? Tällä haavaa ei juuri kukaan ja se näkyy ja tuntuu tällä valtavalla tuhon tiellä, millä nyt ollaan. Terv. Asbolus- The Seer

        Tässä jo näkyi vihervasemmiston pyöritys ja kääntötemput. Tätä edellisessä ei edes mainittu persuista sanaakaan, niin jopas pyöräytettiin perussuomalaiset ja vielä pahemmin. Ihmeellistä kääntökulttuuria, tällaiseen ei elämän puolustaja sopeudu mitenkään.


    • Anonyymi

      Kumpi mies on parempi, se jonka oon tuntenut pitkään vai toinen jonka oon tuntenut lyhyemmän aikaa. Ovatko molemmat luotettavia ja uskollisia.

      • Anonyymi

        Jos olet itse luotettava ja uskollinen, löydät ennen pitkää luotettavan ja uskollisen miehen. Kun tunnet, ettei joku ole luotettava ja uskollinen, seuraa tuntemuksiasi. Kaikki eivät ole luotettavia ja uskollisia.

        En saa suoraa vastausta siitä, kumpi noista kahdesta on luotettava ja uskollinen. Sen sijaan tunnen, että sinun kannattaa keskustella heidän molempien kanssa luottamuksesta ja sen tärkeydestä. Huomaat kyllä, kummalle aihe on tärkeämpi.


      • Anonyymi

        Kumpikin yhtä hyviä ja iliman muuta tosi tosi uskollisia, nehän on miehiä kumpikin! Mahottoman luotettaviakin on on kumpikin on.


    • Anonyymi

      Hei,

      Mahtaako ihastukseni kohde tuntea samoin kuin minä häntä kohtaan? Tapasin hänet juuri ennen työmatkaani ja tapaamme vasta parin kuukauden päästä. En ole aivan varma onko sieltä puolelta samanlaista kiinnostusta romanttisessa mielessä. Kiitoksia!

      • Anonyymi

        Hän ei ole tällä hetkellä niin ihastunut kuin sinä. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö hän voisi myöhemmin olla. Eli vaatii enemmän tutustumista ennen kuin tunteita mahdollisesti voisi syntyä.


    • Anonyymi

      Olen syvästi onneton ja luovuttanut jo. Elämästä ei tullut sellainn kuin toivoin ja toivon etten olisi koskaan syntynytkään. Loppuuhan tämä pian?

      • Anonyymi

        Sinä kaipaat tiettyjä tunteita, et ulkoisia asioita. Opettele tuntemaan kaipaamiasi tunteita riippumatta siitä, mitä ympärilläsi tapahtuu tai mitä elämässäsi on tai ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kaipaat tiettyjä tunteita, et ulkoisia asioita. Opettele tuntemaan kaipaamiasi tunteita riippumatta siitä, mitä ympärilläsi tapahtuu tai mitä elämässäsi on tai ei ole.

        Eikä! Olen tappanut jo kaikki tunteet. Haluan poistua.


    • Anonyymi

      On ihan sama vaikka joku ilmoittaisi olevansa täällä paikalla ja tekevänsä miten paljon ennustuksia tahansa, ne on pelkkää huuhaata.

      Minulle on aito näkijä sanonut, hyvin tunnettu ja arvostettu, että näin netissä kirjoittamalla ei voida kenellekään ennustaa eikä katsoa. Sama pätee esim. tekstiviesteihin.
      Näkijällä ei ole tätä kautta mitään yhteyttä siihen kenelle katsotaan, eli on puhdasta tarinointia.

      Että toivottavasti ne jotka täällä, ymmärtää että joku viihdejuttu tämä eikä mitään oikeeta. Tällaisella ei siis mitään tekemistä selvänäkö -asioitten kanssa.

      • Anonyymi

        Kyllä voi, on koettu parhaat olleet ilmaisia mutta ei tällä palstalla.


      • Anonyymi

        Älä N***i oikeesti enää jaksaaaaaaa!!!!


      • Anonyymi

        "Näkijällä ei ole mitään yhteyttä siihen kenelle katsotaan, eli on puhdasta tarinointia"

        Silti nämä "näkijät" näkevät tapahtumia jotka tapahtuu jollekin tunnetulle henkilölle joihin heillä ei ole yhteyttä. Eli sitä paskoo puhuvat sanoo tunnettu ja arvostettu Tuppukylän näkijä (nimi muutettu).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Näkijällä ei ole mitään yhteyttä siihen kenelle katsotaan, eli on puhdasta tarinointia"

        Silti nämä "näkijät" näkevät tapahtumia jotka tapahtuu jollekin tunnetulle henkilölle joihin heillä ei ole yhteyttä. Eli sitä paskoo puhuvat sanoo tunnettu ja arvostettu Tuppukylän näkijä (nimi muutettu).

        Yksittäisiä näkyjä voikin nousta, aivan koska vaan, ja kenestä vaan, mutta se että jollekin vartavasten aletaan täällä vastailla, niin ei varmasti ole mahdollista, KUN SIIHEN HENKILÖÖN EI OLE MITÄÄN YHTEYTTÄ; EI EDES SITÄ KSASVOKUVAA, mitä nyt vaikka niistä julkkiksista on.

        Minulle on tuon myös aidosti näkevä sanonut ja ainakin minun järkeeni tuo menee.
        Ne jotka täällä esittävät ennustajia, on kyllä niitä paskoopuhuvia. Ne jotka niihin uskoo, heillä on se Tuppukylä siellä korvien välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi, on koettu parhaat olleet ilmaisia mutta ei tällä palstalla.

        Oliko ne kaupan kassalla?


      • Anonyymi

        Tuossa tarkoitat varmaan Naomia?
        Minulle on sanonut noin myös, sitä ennen saman sanoi jo toinen näkijä. Että mitkään sähköpostitulkinnat ei ole mahdollisia, eikä nettiennustukset, koska katsottavaan ei ole yhteyttä.

        Silti näkijälle voi nousta asioita vaikka toiselta puolen maapalloa, jos on henkilön tai jotakin paikkaan liittyvää kuvaa nähnyt esim. televisiossa, tai jostakin asiasta on muuten uutisoitu.

        Olen kerran saanut ilmaiskatsannon, ja se meni täydellisesti päin honkia, että on helppo uskoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa tarkoitat varmaan Naomia?
        Minulle on sanonut noin myös, sitä ennen saman sanoi jo toinen näkijä. Että mitkään sähköpostitulkinnat ei ole mahdollisia, eikä nettiennustukset, koska katsottavaan ei ole yhteyttä.

        Silti näkijälle voi nousta asioita vaikka toiselta puolen maapalloa, jos on henkilön tai jotakin paikkaan liittyvää kuvaa nähnyt esim. televisiossa, tai jostakin asiasta on muuten uutisoitu.

        Olen kerran saanut ilmaiskatsannon, ja se meni täydellisesti päin honkia, että on helppo uskoa...

        Ai jaa. Edgar Gayce sai kirjeitä ihmisiltä, jotka tarvitsivat apua. Mies meni transsiin ja nämä transin katselmukset kirjoitettiin ylös ja ihmiset saivat niistä avun. Ei ollut potilaat paikan päällä yhteyksineen. Mutta aivan varmasti joku rakkausnäkijä tietää nää asiat paremin varsinkin jos illä on pitkä tukka tai jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa. Edgar Gayce sai kirjeitä ihmisiltä, jotka tarvitsivat apua. Mies meni transsiin ja nämä transin katselmukset kirjoitettiin ylös ja ihmiset saivat niistä avun. Ei ollut potilaat paikan päällä yhteyksineen. Mutta aivan varmasti joku rakkausnäkijä tietää nää asiat paremin varsinkin jos illä on pitkä tukka tai jotain?

        Ymmärrätkö, että ne on kirjoittanu ITSE sen kirjeen, ehkä kuvakin? Siinä on jo yhteys. Netissähän voi olla vaikka botti! Sellaset joilla joku klanittu siili tai joain, voi olla vaik kateellisii tai jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö, että ne on kirjoittanu ITSE sen kirjeen, ehkä kuvakin? Siinä on jo yhteys. Netissähän voi olla vaikka botti! Sellaset joilla joku klanittu siili tai joain, voi olla vaik kateellisii tai jotain?

        Ei kaikki sairaat kyenneet niitä kirjeitä rustata, tai lapset. Mutta ehkä selvänäkijöillä on eronsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö, että ne on kirjoittanu ITSE sen kirjeen, ehkä kuvakin? Siinä on jo yhteys. Netissähän voi olla vaikka botti! Sellaset joilla joku klanittu siili tai joain, voi olla vaik kateellisii tai jotain?

        Tässä ketjun aloittaja. Ihmisten energia ei ole sellaista, että se tarttuisi vain tiettyihin esineisiin tai viestintämuotoihin. Henkilöstä lähtevä energia ei erottele, onko kyseessä käsin vain näppäimistöllä kirjoitettu teksti vai fyysisesti ilmaan puhutut ja korvilla vastaanotetut sanat. Selvänäkijä voi halutessaan pyytää tietoa aivan mistä vain, mutta eettisyyden takaamiseksi sitä pyydetään yleensä vain niiltä, jotka itse pyytävät apua.

        Hyödynnän vastatessani muita olentoja. En ole täysin oman näkökykyni varassa. En halua käyttää mitään mahtipontista sanaa tästä itselleni hyvin arkipäiväisestä kyvystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjun aloittaja. Ihmisten energia ei ole sellaista, että se tarttuisi vain tiettyihin esineisiin tai viestintämuotoihin. Henkilöstä lähtevä energia ei erottele, onko kyseessä käsin vain näppäimistöllä kirjoitettu teksti vai fyysisesti ilmaan puhutut ja korvilla vastaanotetut sanat. Selvänäkijä voi halutessaan pyytää tietoa aivan mistä vain, mutta eettisyyden takaamiseksi sitä pyydetään yleensä vain niiltä, jotka itse pyytävät apua.

        Hyödynnän vastatessani muita olentoja. En ole täysin oman näkökykyni varassa. En halua käyttää mitään mahtipontista sanaa tästä itselleni hyvin arkipäiväisestä kyvystä.

        Uskomatonta soopaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö, että ne on kirjoittanu ITSE sen kirjeen, ehkä kuvakin? Siinä on jo yhteys. Netissähän voi olla vaikka botti! Sellaset joilla joku klanittu siili tai joain, voi olla vaik kateellisii tai jotain?

        Mulle on samaa sanonut nainen jolla on näkijän lahja, kuten Naomillakin ja sanonut siis juuri samoin, että hänelle ei nouse mitään jos joku laittaa viestin netin välityksellä, vaikka sähköpostina. Että hän tarvitsee jonkinlaisen yhteyden, se voi olla ääni, niin kuin juuri puhelimessa, tai että joku on paikalla , tai että hän saa jonkin esineen, sehän voi olla juuri vaikka kirje! Joskus riittää kuulemma jokin tuoksu! Joku yhteys, konkreettinen yhteys.

        Sanonut samaa, että joskus, yksittäisiä näkyjä voi nousta ihan mistä vaan, ja missä vaan tilanteessa, mutta jos joku varta vasten kysyy itselleen, siihen pitää olla yhteys. Kuinka vaikea ymmärtää? Älkää uskoko, jos joku väittää että pystyy tekemään jotain s-postitulkintoja tai vastailemaan täällä. Ei pidä paikkaansa. ihan hupimielessä tietysti täällä tehdäänkin. Mutta joku voi erehtyä luulemaan, että tällaisilla olisi jotain tekemistä oikean selvänäköisyyden kanssa, kun ei nimittäin ole.

        Mun tajuntaan toi menee tosi hyvin, mitä nuo näkijänaiset sanoo, tuo toinen ei tee varsinaisena ammattinaan, mutta aidon näkijän tunnistaa kun sellaisen on tavannut ja kun hänet yleisesti näkijäksi tiedetään ja ne toteutunut mitä sanonut.
        En ymmärrä mitä täällä tosta täysin järkeen menevästä asiasta vängätään, mulle riittää että olen sen kahdeltakin todellisen näkijänlahjan omaavalta kuullut.

        Täällähän voi kaiken maailman s-posti ennustelijat muuta väittää ja jotkut tehdä "ilmaisnostoja" ja "tulkintoja" ne on kuitenkin yhtä tyhjän kanssa eikä perustu mihinkään, ei ainakaan selvänäköön.


    • Anonyymi

      Vihdettähän kaikki selvänäkijäpalvelut ovat. Jos joku tekee sitä ilmaiseksi ja kuluttaa aikaansa niin sehän on ihan kiva juttu.

      • Anonyymi

        Niinpä, kuka muka näkee tulevaisuuden tai tulevaisuuteen.


    • Anonyymi

      Näetkö ajatuksissani olevan miehen tunteista minua kohtaan. Onko hänellä kaikki hyvin, aistin, että on jonkinlaisen painostuksen alaisena. Tuleeko välillemme rakkaus. Näetkö omassa energiassani parannusta, olen ollut tavanomaista melankolisempi ja surullisempi viime aikoina. On myös noussut toiveita, joiden toteutumiseen en oikein jaksa uskoa.

    • Anonyymi

      Kylläpä piti kateellisten pilata hyvä ketju.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe