Ennen kuin kukaan kuolee....

Anonyymi-ap

Suojatie, jonkan kupeeessa:
-päiväkoti
-ramppi
-suojatieltä erittäin vilkas kulku pohjois-Karvettiin, Käärmtalolle ja Tammistoon.

Sanalla sanoen, erittäin vilkkaassa käytössä oleva suojatie ja jonka käyttäjäkunnassa on todella suuri osa lapsia.

Suojatie ylittää kadun, jolla ajetaan säännöllisesti ja piittaamatta järjettömiä ylinopeuksia ja korostetuysti edelliset faktat huomioiden.

Kyllä, kyseessä on Karvetinkadun suojatie. Olisi mielenkiintoista kuulla päättäjiltä ne perustelut, joiden mukaan Teräskadun aika lailla huopatossumaisen hiljainen suojatie tarvitsi hidastuskorokkeen ennen Karvetinkadun päiväkodin ja rampin kohdalla olevaa vilkasta suojatietä?

4

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asian näkyy huomanneen moni muukin!!

"𝙎𝙪𝙤𝙟𝙖𝙩𝙞𝙚 𝙮𝙡𝙞𝙩𝙩𝙖𝙖 𝙠𝙖𝙙𝙪𝙣, 𝙟𝙤𝙡𝙡𝙖 𝙖𝙟𝙚𝙩𝙖𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙖𝙣𝙣𝙤𝙡𝙡𝙞𝙨𝙚𝙨𝙩𝙞 𝙟𝙖 𝙥𝙞𝙞𝙩𝙩𝙖𝙖𝙢𝙖𝙩𝙩𝙖 𝙟𝙖𝙧𝙟𝙚𝙩𝙩𝙤𝙢𝙞𝙖 𝙮𝙡𝙞𝙣𝙤𝙥𝙚𝙪𝙠𝙨𝙞𝙖 𝙟𝙖 𝙠𝙤𝙧𝙤𝙨𝙩𝙚𝙩𝙪𝙨𝙩𝙞 𝙚𝙙𝙚𝙡𝙡𝙞𝙨𝙚𝙩 𝙛𝙖𝙠𝙩𝙖𝙩 𝙝𝙪𝙤𝙢𝙞𝙤𝙞𝙙𝙚𝙣."

• Anonyymi

teräskadun ja karvetinkadun risteyksessä rytisi ennen useasti. onko hidaste auttanut. valitettavasti näyttää todella siltä että jotain pitää ensin sattua jotta hidasteelle voidaan todeta olevan tarvetta

• Anonyymi

Suomalaista jääviyttä että ensin tapahtuu ja sitten vasta reagoidaan.

• Anonyymi

Totta ja se on kyllä erittäin ikävää että täällä ei osata varautua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      245
      2290
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1521
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1426
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1285
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      22
      1004
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      177
      891
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      826
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      772
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      58
      755
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      745
    Aihe