Hesarin persujahti jatkuu. Nyt oli haalittu Turha Joukko kokoon haukkumaan persuja rasisteiksi.

Turha joukko on siis tämä eduskunnasta poispyyhitty perussuomalaisista eronneet soinilaiset. Heille ei ole suomalaisessa politiikassa enää muuta käyttöä kuin Hesarin persujahdin avustaminen. Turhalta joukolta oli typerää mennä Hesariin haukkumaan entisiä puoluetovereitaan rasisteiksi.

Soini aloitti poliittisen uransa Vennamoiden SMP:ssä. SMP oli pientalonpoikien pieni puolue, jonka nykypäivään yhdistäisi enää populismi ymmärrettynä elitismin vastaisuudeksi. Nyt Soini & kumppanit ovat menneet elitistisen propagandan pääpaikkaan saamaan hyväksyntää ja päänsilityksiä "liberaalilta" medialta, joka jahtasi persuja jo silloin kun Soini oli vielä puolueen johdossa. Populismihan oli se ensimmäinen persujen syrjinnän syy. Kun populistit alistuivat elitistien käsikassaraksi niin se on kuin piste iin päälle Suomen kansan pettämisessä.

7

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Timo Soini tullaan muistamaan historiankirjoituksessa "Köyhän kansan petturina".

      • Anonyymi

        Maassa maan tavalla oli Timon slogan v. 2011 ja 2015.

        Rasistinen repliikki.


    • Anonyymi

      Nyt tähän Soinin johtamaan "Katkerot" laulukuoroon on yhtynyt entinen puolustusministeri, nykyisin Kannuksen kunnanjohtaja Jussi Niinistö.
      Jussille tunnustuksena, että hän hoiti ilmeisen hyvin puolustusministerin pestiä.

      • Olen samaa mieltä Niinistön toimista puolustusministerinä. Olen ja olin myös sitä mieltä, että Soini hoiti oman hommansa ulkoministerinä ihan OK vaikkakin harhautui uskonnollisen oikeiston abortinvastaisuudella ratsastamiseen - ilmeisesti katolista uskoaan tunnustaakseen. Mielestäni soinilaiset tekivät pahan virheen suunnatessaan kaiken kaunansa Halla-aholaisiin. Perussuomalaisethan lopulta hajotettiin enemmänkin ulkoa päin kun ns "liberaalit" kieltäytyivät jatkamasta hallitusyhteistyötä Halla-ahon johtamien persujen kanssa.

        Timo Soini on ylpeillyt kyvyllään analysoida politiikkaa relalismin pohjalta. Soinin realismi kuitenkin prakasi pahemman kerran puolueen hajoamisen jälkeen. Kauna ja katkeruus saivat vallan ja kylmänviileä analyysi unohtui. Mielestäni olisi ollut nerokas liike Soinilta jos hän olisi edes yrittänyt sovintoa Halla-aholaisten kanssa jossain vaiheessa Sipilän hallituskauden jälkeen. Se olisi toki vaatinut vastaantuloa myös Halla-aholta. Nyt tämä "siniset" -iuttu lässähti täysin, mikä on vain pahentanut soinilaisten katkeruutta. Kyllä vanhan poliittisen ketun olisi pitänyt tajuta kuinka tulee käymään. Jos persujen uudelleen yhdistyminen olisi onnistunut niin se ei olisi ollut kansan pettämistä vaan persuvastaisten huijaamista. Soinin naama saattaisi olla tänä päivänä kunniapaikalla suuren puolueen toimiston senällä sen sijaan, että se nyt on politiikan roskakorissa.


    • Anonyymi

      HS mukaan lukien muut valemediat turvautuvat loosereihin, pettureihin ja oman elämänsä anoihin katkerassa uutisoinnissaan. Nämä "media"gurut ovat itse myös niin katkeria kun heidän oma kulpansa puhkesi karuun totuuteen ja elämä löytyikin sen ulkopuolelta. Kaiken kukkuraksi eälämä saattaa olla kovaa ja sen onnistumisesta vastaa ainostaan itse, ei valtio, ei yhteiskunta oli ismi mikä hyvänsä.

    • Anonyymi

      Hesari on taantunut,ei enä ole saanut sotaakaan aikaan Venläisille,vaikka talsidota oli sen pravuuri näyte,Paasikivenkin mukaan kun Elias Erkko ei antanut edes neuvotella kaksikertaisesta maanvaihdosta Pietarin suoja-alueeksi !?

      • Anonyymi

        Hesarin paikka on nykyään mainoslehtinen pinossa....


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      99
      1991
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      120
      1578
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      117
      1100
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      32
      1029
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      939
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      849
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      784
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      751
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      731
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      653
    Aihe