Vanhat koulukaverit

Anonyymi-ap

Mitä teidän vanhoista koulukavereista tuli isona?

Omalta luokalta tuli liuta työttömiä pikkurikollisia ja päihdeongelmaisia. "Kovimmat jätkät" ovat jo juoneet tai narkanneet itsensä hautaan. Sitten löytyy muutama roskakuski, hitsari, lähihoitaja ja parturi -kampaaja.

Kuvastaa hyvin porilaisia siis.

12

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun luokalta tuli porukkaa erikoislääkäreiksi ja muihin hyviin ammatteihin, vain yksi sosiaalipuolen alkoholisti virastohommiin.

• Anonyymi

No meillä valmistui myös moni lääkäreiksi ja dipl. insseiksi.
        Itse aloin harrastaa ilman ammattipätevyyttä puutarhurin hommeleita, ihan siisteillä tuloksilla.

Kysykää vaikka mun muijalta.

• Anonyymi

Jännä juttu, miten omalta luokalta tuli lähinnä luusereita. Ei ollut edes mikään erityisluokka ja koulukin ihan keskustan kupeessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännä juttu, miten omalta luokalta tuli lähinnä luusereita. Ei ollut edes mikään erityisluokka ja koulukin ihan keskustan kupeessa.

Pori on luusereiden kaupunki. Siksi.

Peruskoululuokka on aina hyvä läpileikkaus alueen väestöstä.

• Anonyymi

En tiedä mutta mulla oli luokan isoin kypärä ja on vieläkin. Oon käynyt läpi niiden insinöörien ba lääkärien eukot. Kaikki on kehuneet kun edes jollakin on ja osaa.

• Anonyymi

En tiedä eikä kiinnosta idioottien tekemiset. En ole pitänyt välejä yhteenkään urpoon.

• Anonyymi

Mä tiedän yhden Urpon joka liittyi jengiin, en pidä yhteyttä.

• Anonyymi

Jaa, että mitä tuli. Varmaan ihan normaalikirjo. Ei sen enempää lääkäreitä eikä pummeja kuin mitä keskiverrosti tulee yhdeltä koululuokalta. Jos sanon, että kaikki pummeja, valehtelen. Jos sanon, että lääkäreitä, valehtelen. Ei tämä yhteiskunta pyörisi pelkkien lääköreiden ja pummien varassa. Kaikkia tarvitaan, jotta yhteiskunta pyörisi.

• Anonyymi

Venäjältä on ainakin yksi tullut pummilla lääkäriksi, jäi siitä kiinnikin.

• Anonyymi

Kaikenlaista sakkia minunkin luokalta. Fiksut yksilöt lähti opiskelemaan nuualle eivätkä tulleet takaisin. Tyhmemmät jäivät Poriin hanttihommiin tai loisimaan tukirahoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikenlaista sakkia minunkin luokalta. Fiksut yksilöt lähti opiskelemaan nuualle eivätkä tulleet takaisin. Tyhmemmät jäivät Poriin hanttihommiin tai loisimaan tukirahoilla.

Saa nähdä nyt loisiiko kovin pitkää aikaa enää. Näyttäisi nykyinen hallitus siihen kovalla kädellä puuttuvan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa nähdä nyt loisiiko kovin pitkää aikaa enää. Näyttäisi nykyinen hallitus siihen kovalla kädellä puuttuvan.

Hyvä vaan. Pummit ja "työkyvyttömät" töihin. Joka palkkapäivä sapettaa kuinka paljon verojen muodossa menee noiden elättämiseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1516
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1399
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1318
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      220
      1189
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      321
      1051
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      291
      970
    9. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      76
      964
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    Aihe