Viestini Yle Radio Suomen toimitukseen Pasilaan

Anonyymi-ap

Hah, älkää naurattako. Ruotsi ei ole koskaan halunnut NATOn jäseneksi. "Ruotsin poliisi antoi luvan...", ja paskat. Ruotsin kuningas ja hallitus lienee antanut KÄSKYN ärsyttää Islam-uskoisia maita, polttamalla koraaneja julkisesti. Siten "emme JOUDU NATOn jäseneksi. Olemme olleet ja tulemme olemaan sotilasliittoutumaton valtio. Toisin kuin naapurimme tyhmä Suomi", hah hah haaa!!!...

19

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nerokasta Reijo, olet viisaampi kuin johtavat ydinfyysikot

    • Anonyymi

      Ruotsin tyhmyys sallia koraanin polttamiset on typeryyden huippu!Kaivavat verta omasta nenästään.Ei tarvi ihmetellä että naton jäsenyys viivästyy!!

      • Anonyymi

        Satukirjoja pitää siis palvoa?


    • Koraani ei ole satukirja. Vävypoika on näitä pyllistelijöitä ja laitaa erinomaisia lammasaterioita mutta asuu nykyään jossain Timbukstussa.

      Palenius oli suomenruotsalainen ja tuo on ainoa kerta kun olin yhdynnässä samaa sukupuolta olevan kanssa. Halsualta löysin naisen ja loppu onkin historiaa, hah hah haaa!!!...

      AUK:ssa oli joukkueeni johtajana HOMO Palenius. Hänen "sairautensa" ilmeni myöhemmin ollessani Kadettikoulussa. Mitään "merkkejä" ei ilmennyt, vaikka leikkasin hänen hiuksensa useita kertoja, ja jopa vierailin hänen kotonaan ennen kotiutumista ja kun olin saanut paikan Kadettikouluun. AUK:n aikaan olin usein miehen kuskina (keltainen volkkari). Hain hänet usein mm Keurusselkä-motellista. Auton avaimet oli parkkikatoksen yläparrun päällä. Siinä kurssikaverit ihmettelivät, kun oppilas lähti keskellä yötä komppaniasta luutnantin käskemänä "yötöihin"...

      • Anonyymi

        Totta. Taisi Palle olla bii...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Taisi Palle olla bii...

        Oliko Reijo kokeilunhaluinen tuolloin?


    • Anonyymi

      Voi että kuinka suurta älykkyyttä avaus huokuukaan! Tähän ei eläin pysty!

      • Anonyymi

        Avaaja on nero. Miksi muuten Ruotsi kiusaisi Arabimaita, etenkin Turkkia, kuin syystä, ettei joutuisi liittymään aikansa eläneeseen tappajaliitto NATOn...
        Eihän kukaan puhunut NATOsta mitään 30:een vuoteen, kuin vasta sitten, kun Ukraina ja Suomi alkoivat nuolla USA:n ja NATO:n persettä...


    • Anonyymi

      Koraani ei ole satukirja. Vävypoika on näitä pyllistelijöitä ja laitaa erinomaisia lammasaterioita mutta asuu nykyään jossain Timbukstussa.

      Palenius oli suomenruotsalainen ja tuo on ainoa kerta kun olin yhdynnässä samaa sukupuolta olevan kanssa. Halsualta löysin naisen ja loppu onkin historiaa, hah hah haaa!!!...

      AUK:ssa oli joukkueeni johtajana HOMO Palenius. Hänen "sairautensa" ilmeni myöhemmin ollessani Kadettikoulussa. Mitään "merkkejä" ei ilmennyt, vaikka leikkasin hänen hiuksensa useita kertoja, ja jopa vierailin hänen kotonaan ennen kotiutumista ja kun olin saanut paikan Kadettikouluun. AUK:n aikaan olin usein miehen kuskina (keltainen volkkari). Hain hänet usein mm Keurusselkä-motellista. Auton avaimet oli parkkikatoksen yläparrun päällä. Siinä kurssikaverit ihmettelivät, kun oppilas lähti keskellä yötä komppaniasta luutnantin käskemänä "yötöihin"...

    • Koraani ei ole satukirja. Vävypoika on näitä pyllistelijöitä ja laitaa erinomaisia lammasaterioita mutta asuu nykyään jossain Timbukstussa.

      Palenius oli suomenruotsalainen ja tuo on ainoa kerta kun olin yhdynnässä samaa sukupuolta olevan kanssa. Halsualta löysin naisen ja loppu onkin historiaa, hah hah haaa!!!...

      AUK:ssa oli joukkueeni johtajana HOMO Palenius. Hänen "sairautensa" ilmeni myöhemmin ollessani Kadettikoulussa. Mitään "merkkejä" ei ilmennyt, vaikka leikkasin hänen hiuksensa useita kertoja, ja jopa vierailin hänen kotonaan ennen kotiutumista ja kun olin saanut paikan Kadettikouluun. AUK:n aikaan olin usein miehen kuskina (keltainen volkkari). Hain hänet usein mm Keurusselkä-motellista. Auton avaimet oli parkkikatoksen yläparrun päällä. Siinä kurssikaverit ihmettelivät, kun oppilas lähti keskellä yötä komppaniasta luutnantin käskemänä "yötöihin"...

      • Anonyymi

        Ei tuollainen vajakki voi olla missään edes keskinkertainen. Mitään näyttöä ei ole.


    • Anonyymi

      Ruotsi on turvassa kun pysyy liittoutumattomana.

    • Anonyymi

      Hah hah. Itseasiassa Ruotsilla on olleet erittäin tiiviit Nato suhteet jo sen perustamisesta lähtien. Ruotsin asevoimatkin ovat olleet yhteensopivat Natoaseiden kanssa jo 50 luvulta lähtien. Tiedustelulennot Ruotsi teki Natonlaskuun kylmänsodan aikaan, kun Suomi oli suomettunut ja aseistus oli varsovanliiton kanssa yhteensopiva.

      • Anonyymi

        Suomella ei ole ollut aiemmin pelko (kakka) housuissa muuta vaihtoehtoa kuin vain pokkuroida suomettuneena. Nyt viimein olemme oikea länsimaa.


    • Tässä kirjoituksessa uhkailee poliisin perhettä. Tuohan on jo todella sairasta ja silti päivittäin tänne samoja juttuja ukko kirjoittaa. Pakkohoitoon tuo pitää saada.

      AitoTOSIrealisti
      2018-08-14 16:17:46

      "Hiljaa hyvä tulee ja aika näyttää", sanotaan. Onko Mikko Levijoella perhettä (Mikko Levijoki). Antaa jätkän kärsiä unettomia öitä. Virkapukunsa oikeudella sälli luuli olevansa suuri sankari vääntäessään käteni sijoiltaan omalla pihallani - sälli on pelkkä pahoinpitelijä aseiden kanssa, ja tarvitsi kaverinsa tuen. Mikko saa tuomionsa ennemmin tai myöhemmin, hah!!!... Onhan tuo sadisti jo erotettu, onhan...
      Jos sälli ei uskalla tulla YKSIN nyrkkeilyn kehäneliöön, niin loppuu tuo poliisin uhoaminen lyhyeen. Tuskin sälli uskaltaisi tulla "rehellisesti" nyrkkeilyn Suomen mestaria vastaan. Tulen joka tapauksessa niistämään tuon saa..nan sällin nenän ennemmin tai myöhemmin. Ja siinä saa mahdollinen perhekin osansa, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Ressu on oikeassa. Ruotsi ei koskaan liity tappajaliitto NATOon, vaikka sitä kultalautasella tarjottaisiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ressu on oikeassa. Ruotsi ei koskaan liity tappajaliitto NATOon, vaikka sitä kultalautasella tarjottaisiin...

        Samaa mieltä. Ruotsi pakoilee NATO-jäsenyyttä polttamalla koraaneja.


    • AitoTOSIrealisti
      2018-08-14 16:17:46

      "Hiljaa hyvä tulee ja aika näyttää", sanotaan. Onko Mikko Levijoella perhettä (Mikko Levijoki). Antaa jätkän kärsiä unettomia öitä. Virkapukunsa oikeudella sälli luuli olevansa suuri sankari vääntäessään käteni sijoiltaan omalla pihallani - sälli on pelkkä pahoinpitelijä aseiden kanssa, ja tarvitsi kaverinsa tuen. Mikko saa tuomionsa ennemmin tai myöhemmin, hah!!!... Onhan tuo sadisti jo erotettu, onhan...
      Jos sälli ei uskalla tulla YKSIN nyrkkeilyn kehäneliöön, niin loppuu tuo poliisin uhoaminen lyhyeen. Tuskin sälli uskaltaisi tulla "rehellisesti" nyrkkeilyn Suomen mestaria vastaan. Tulen joka tapauksessa niistämään tuon saa..nan sällin nenän ennemmin tai myöhemmin. Ja siinä saa mahdollinen perhekin osansa, hah hah haaa!!!...

    • Koraani ei ole satukirja. Vävypoika on näitä pyllistelijöitä ja laitaa erinomaisia lammasaterioita mutta asuu nykyään jossain Timbukstussa.

      Palenius oli suomenruotsalainen ja tuo on ainoa kerta kun olin yhdynnässä samaa sukupuolta olevan kanssa. Halsualta löysin naisen ja loppu onkin historiaa, hah hah haaa!!!...

      AUK:ssa oli joukkueeni johtajana HOMO Palenius. Hänen "sairautensa" ilmeni myöhemmin ollessani Kadettikoulussa. Mitään "merkkejä" ei ilmennyt, vaikka leikkasin hänen hiuksensa useita kertoja, ja jopa vierailin hänen kotonaan ennen kotiutumista ja kun olin saanut paikan Kadettikouluun. AUK:n aikaan olin usein miehen kuskina (keltainen volkkari). Hain hänet usein mm Keurusselkä-motellista. Auton avaimet oli parkkikatoksen yläparrun päällä. Siinä kurssikaverit ihmettelivät, kun oppilas lähti keskellä yötä komppaniasta luutnantin käskemänä "yötöihin"...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe