juuri samaan, kuin Putini, kaapata itselleen Ukrainan- mustanmullan tuottamat viljapellot ja näänyttää viholliskansat nälkään, sillä Armeijat marssii vain hyvin ruokituilla vatsoillaan, oisko aika Naton ja Bidenin tarkistaa missä mennään.
on myös Kärsämäki "asia,,
Hitleri tähtäsi aikoinaan
7
289
Vastaukset
- Anonyymi
moskoviitit on aina pärjänny kaalilla,votkalla ja mahorkalla.ei ne viljaa tartte.
- Anonyymi
eikä sähköä, kun uhkaavat räjäyttää voimalan,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä sähköä, kun uhkaavat räjäyttää voimalan,,
Samat yksinpuhelut vuoden jokaisena päivänä sääntöjen vastaisten avausten viestiketjuissa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat yksinpuhelut vuoden jokaisena päivänä sääntöjen vastaisten avausten viestiketjuissa..
Kremlistä lupa,,
- Anonyymi
,,ja nyt se viljan kaappaus toteutumassa, kun putini sulki Ukrainalta meriväylä kuljetuksen etelään ja parast´aikaa EU tekemässä samaa, kun viljan vienti on EU-osavaltioitten läpikulun luvan varassa, ainaskin Zelencky niitä lupia jo eilen pyyteli, onneksi Bideni on vielä virassaan, jos Venäjän ystävä Trumbetti niin,,?
- Anonyymi
,, niin, Trumbeti Presidenttinä ollessaan ratkaisisi putinin "erikoisoperaation Ukrainassa aikaan 1 pvä vai oliko se 1 tunti, niin "HÄN sanoi,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, niin, Trumbeti Presidenttinä ollessaan ratkaisisi putinin "erikoisoperaation Ukrainassa aikaan 1 pvä vai oliko se 1 tunti, niin "HÄN sanoi,,
kävihän se Trumbetti Pohjois Koreassakin vierailulla ja teki "puskuri vyöhykkeellä härskin tempun, kun käveli ääärimmäisen tarkasti vartioidun P-Koren rajan yli, mutta kun oli korkean tason valtiovieras niin se hyvksyttiin, saman teki nyt Yhdysvaltalainen Armeijan sotilas, kun nauraen juoksi "rajan yli P-Koreaan, sitä ei ilmeisesti hyväksytä, tapaus on tuore ja vaikenemalla vanhenee,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569