..Sehän on niinkuin kaivaisi verta nenästään, kiusaamista, vähemmistön arvojen väheksymistä? Ja tätä tehdään tietääkseni ihan sivistyneessä maassa, Ruotsissa.!
Entä jos meidän raamattujakin poltettaisiin jossakin? - - mutta niinhän ei tapahdu: ehkä nämä koraanien lukijat ovatkin sivistyneempiä, suvaisevaisempia kuin me, jotka itsemme korotamme muka sivistyskansan jäseniksi...
Ennen vanhaan sanottiin, että "jokainen tulkoon autuaaksi omasta uskostaan", se on jokaisen oma asia, ja ketään ei saa väkisin yrittää käännyttää, toisen elämänkatsomusta pitää kunnioittaa . Olisi oltava uskon rauha kaikille kuten Suomessa - -
Nyt hävettää ruotsalaisten puolesta
Miksi koraaneja pitää polttaa?
3
255
Vastaukset
- Anonyymi
Putlerin motivoimana.
- Anonyymi
no näyttääkö tää meininki jotenkin siltä että he tulevat autuaaksi omasta uskostaan vai onko heillä esimerkiksi käsitys että naisen arvo on alhaisempi kun aasin ja lapsia raiskataan jne minne ikinä menevätkin jne tms.
- Anonyymi
Rikokset on rikoksia, ja niistä pitää rangaistus tuleman, mutta jos ihminen vain uskoo johonkin muuhun kuin valtaväestö, niin siitä ei pitäisi ketään syrjiä - ei ulkomuodonkaan takia tai kielitaidottomuuden vuoksi. Jos siis ihmiset noudattavat vain lakeja muuten ja elävät maassa maan tavalla silloin ei pitäisi olla kenelläkään mitään nokankoputtamista. Mielipiteet voi muutenkin esittää kuin häpäisemällä toisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842