Mistä löydän trapstar hupparin

Anonyymi-ap

Pitäis löytää sopivaan hintaan alle 150eurolla, Pelkkä Tarpstar huppari tai kokonainen tracksuit. Tori.Fi on kauheen kalliilla ja tisessä menee niin nopee ettei kerkee ostaa, onks mitään muita paikkoja mistä sais? Pitäs saaha postituksel mahd nopee pari päivää vaan.

22

6801

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakaan firman https://www.trapstarsuomi.com/ kautta ei kannata tilata. Poika tilasi takin kyseisestä liiteristä ni postissa tuli pelkästään jotkut hemmetin pilipali aurinkolasit..

      • Anonyymi

        Sama kokemus kyseisestä firmasta - piti tulla verkka-asu ja reppu. Postipaketissa vain feikki aurinkolasit.


      • Anonyymi

        Kaikki paikat joiden perässä suomi.fi ei pidä tilata mitään!!!Rahat viedään,eikä poliisi tai pankki tee mitään asian hyväksi!!!!


    • Anonyymi

      Joo kusetusta tuo sivusto. Paketit tulee kiinasta tällaisilla tiedoilla

      FROM:
      Hu Qiong
      212, 2nd floor, no 7 Zhannan road, Zhenjiang
      District... SHAOGUAN, GUANGDONG 512023
      CHINA
      Phone 8618026359696

    • Anonyymi

      Mistä voisin ostaa trapstarin track suitin muualta kuin tori.fi:stä

      • Anonyymi

        pandabuy


    • Anonyymi

      Harmi kun en huomannut tätä viestiketju aikaisemmin… olin niin tyhmä ja menin tilamaan sieltä pojalle hupparin ja housut. Olen nyt odottanut kuukauden ja jouduin itse tekemään tulli ilmoituksen, maksoin lisäksi vielä 24€. Paketti on tulossa ja painoksi ilmoitettu 200g. Eli pilipali aurinkolasit. En kyllä usko että olisi oikeasti tä tilaamani tuote. Jostain syystä he on blockanut mut ja en pääse omalla puhelimella edes sinne verkkokauppaan enää, poika pääsee omalla puhelimella. En tajua että miksi olin niin tyhmä ja annoin rahat kiinan huijareille 😤

      • Anonyymi

        Ei ollut aurinkolasit vaan cucci huivi, siis kauhea kusetus tä sivu.


      • Anonyymi

        Sama tääl teexrikoa ilmotus


      • Anonyymi

        Mulla meni vastaavanlaiseen jordan suomi.fi sivustolle n 150€,eikä jordaneita ikinä tullut.Pankki ei tehnyt mitään,vaikka ilmoitin,että osto vielä katevarauksissa ja poliisi ei IKINÄ tee mitään,vaan selittävät vain,että koska ulkomailla eivät voi asialle mitään.Eli suomalaiset voivat sit kusettaa vaikka saksalaisia ja heidän poliisi sanoo heille samaa vai?Varokaa aina suomi.fi sivustoja ja jos Suomi.fi puuttuu niin kannattaa katsoa sivustojen alareuna,jossa muka tietoja esim palautuksista tai yhteystiedoista yritykseen,ne näyttää ihan samoilta ja se hyvä keino erottaa huijauksia,mutta vain yksi ja saattaa olla
        ,että huijarit muuttaa systeemejä jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tääl teexrikoa ilmotus

        Poliisi sanoo vaan,ettei voi tehdä mitään,koska tekijät ulkomailla!Edes Saksassa eli eu alueella eivät voi tehdä mitään.2 rikosilmoitusta olen tehnyt,eikä auttanut mitään.Pankki ei auttanut,vaikka rahat oli vasta katevarauksissa eli kukaan ei välitä,eikä pysty tekee mitään.


    • Anonyymi

      Strapstar suomi. Tilasin myös collegepovun lapselleni, tuli ihan kamalat aurinkolasit ja.maksoin myös tullin itse. Lupasivat palauttaa 60% rahoistani, nyt 3 kk tapellut rahoista. Menetetty peli.

      • Anonyymi

        pandabuy


      • Anonyymi

        Voiko siis rahat saada takaisin


    • Anonyymi

      Itse lankesin samaan ansaan, sinne meni rahat ja luottamus kiinakauppaan virheellisesti mainostetaan sivua tssuomi.com. Miksei noita sivuja voi poistaa netistä

    • Anonyymi

      Omakin äitini tilasi mutta kerkesi sulkea pankin niin ei vielä rahar ole lähtenyt

    • Anonyymi

      Kannattaako luottaa trapstar.fi

    • Anonyymi

      WWW.fruugo.fi sieltä saat

    • Anonyymi

      trapstartracksuitfinlands.com sivuilta ei kannata tilata mitään. Rahat meni ja mitään ei tullut postissa. Takin tilasin pojalle ja huomasin jo maksun jälkeen ettei kaikki ole kunnossa. Maksun yhteydessä oleva summa oli eri kuin tililtä lähtenyt summa. Tilausvahvistus oli huonolla suomella kirjoitettu Karin nimiseltä henkilöltä. Pankki tai poliisi ei voi asialle mitään. Sinne meni 160€😡

      • Anonyymi

        Lisäksi mitään yhteystietoja ei ole, vain sähköposti osoite joka ei ollut edes käytössä.


    • Anonyymi

      uk.trapstarlondon.com pitäis olla kai se oikea sivusto

    • Anonyymi

      Tehtiin sama virhe. Tilattiin trapstarsuomi firman kautta vaatteita ja saatiin feikki sormus Kiinasta (mietin miksi ne lähettää aurinkolaseja, huiveja ja sormuksia...). Nyt netti sivu on onneksi suljettu mutta varmaan aika paljon rahaa ovat saneet hujattua. Ei

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe