pian tulee julkisuuteen hurjat uutiset. Oksat pois.
yllätys Kiuruvedelle
12
1480
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnustetaan tosiasiat ja liitytään Iisalmeen?
- Anonyymi
Näin teemme,vihdoinkin!
- Anonyymi
Onko samaa sarjaa kuin aikaisemoi totuudentorvijuttu turhalanmiehestä? Jääpi yhtä torsoksi kun ei olellaan mitään totuutta pistää kun vaan heittoja.
- Anonyymi
Tossavainen karsi rankapuusta oksat pois. On se hurja.
- Anonyymi
Onko se rankapuu, vai peräti kuusitukki jo kaadettu?
- Anonyymi
Mikä Tossavainen, Tatu vai Topi?
- Anonyymi
Jäipä se tämäkin yllätys julkistamatta.
Samaa joutomiesten saamattomutta että ei edes huhut etene kun alkaa maistua työnteolta. - Anonyymi
Yllätys oli, kuinka nopeaan nytjäkkeet huomasivat, etteipä äly ja kyvyt riittäneet pelastamaan Kiuruvettä. Taisi alujaankin suurin agenda olla kokouspalkkioiden kalastelu.
- Anonyymi
Elä hupata joutavia. Jos ovat ehdolla seuraavissa vaaleissa, niin ääneni saavat ja monen muunkin.
- Anonyymi
Eihän se mikään yllätys ollut?
- Anonyymi
Jymyuutinen; Kutvonen jues uamulla ulukohuussiin eikä ihan kerennä. Maha oel löösällä.
- Anonyymi
Kiuruveen jymy-yllätykset on tätä tasoa että oksat pois. Hennoo ootattaa kun kyläpuheet perustuu pelkkiin huhuihin ja kateellisten juoruiluihin. Jeesus tulee oletko valmis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949