Ihmetyttää

Anonyymi-ap

Ihmetyttää että homeseksi on joidenkin mielestä vastenmielistä vaikka se on aivan ihanaa tuntea kalu syvällä pepussa ja muutenkin kosketella toista miestä itse olen vanhempien miesten perään

73

4133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama juttu, vanhemmissa miehissä on karismaa ja iän tuomaa rauhallisuutta. Muistan hyvin kun nuorena kesätyöntekijänä jäin ylitöihin kun työkaveri houkutteli ja lupasi heittää lopuksi kotiin jos junat ei kulje. Liikennevaloissa tämä vanhempi mies loi merkitseviä katseita ja laski kätensä reidelleni puristaen kevyesti. Tuolloin tilanne ei johtanut mihinkään tyttöystävän odottaessa kotona, mutta ajattelen vieläkin usein lämmöllä asiaa ja mietin missä tämä komistus luuraa. Nyt osaisin toimia toisin.

    • Anonyymi

      anneli on ihana ! Kielellä, huulilla ja tietenki terskalla. Lurps ja nam !

    • Anonyymi

      haluisin kokee. enoo päässy viel kokemaa

    • Anonyymi

      Pidän vanhemmista miehistä.Paras kokemus noin 60v miehen kanssa.198 cm roteva karvainen mies.Kulli oli yli 20 senttinen paksu herkku.Tunnelma oli erittäin kiimainen, kun sai hitaasti riisua upeasti pullottavat bokserit ja ottaa kullin esille.Isoa kyrpää on nautinto imeä ja maistella hitaasti ja jos vielä oikein isot kivekset.Tunne on uskomaton, kun lopuksi mies tulee taakse ja työntyy hitaasti sisälle pohjaan asti ja nussii oikein kunnolla loppuun asti ja laukeaa viikon satsin sisälle ihanasta spermatykistä.Isokokoinen vanhempi mies ja oikein isokullinen, niin kiitos nam.

      • Anonyymi

        Juuri tuollaisista vanhemmista 50-60 TOP-miehistä minäkin aina haaveilen stringit jalassa ja blondi peruukki päässä. ;P

        M39


      • Anonyymi

        laukeamisen jälkeen suihin imeä niin kauan että kovettuu sperman liukastama reikä ottaa yhdellä työnnöllä pohjaan pidän siellä ja puristelen sen jälkeen alkaa pitkä pano ja orkku myös minulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuollaisista vanhemmista 50-60 TOP-miehistä minäkin aina haaveilen stringit jalassa ja blondi peruukki päässä. ;P

        M39

        Ensimmäisen kerran, kun on saanut riisua bokserit isolta ja isokulliselta mieheltä ja nainut sellaisen kanssa, niin aina on himo isoon kulliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäisen kerran, kun on saanut riisua bokserit isolta ja isokulliselta mieheltä ja nainut sellaisen kanssa, niin aina on himo isoon kulliin.

        Näin se on. Olin heteromies mutta enää en välitä naisista seksuaalisesti. Ison kullin himoa ei mikään voita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Olin heteromies mutta enää en välitä naisista seksuaalisesti. Ison kullin himoa ei mikään voita.

        Ja ison kullin himo on mieletön.Silloin kun sellaista pääsee maistelemaan, niin kiima on älytön ja imettävällä myös, kun hitaasti nautiskellen nuolee isoja kiveksiä ja sitten kielellä kiimatippoja isosta terskasta.


      • Anonyymi

        imemällä saa vielä uudestaan kestää kauan ihanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäisen kerran, kun on saanut riisua bokserit isolta ja isokulliselta mieheltä ja nainut sellaisen kanssa, niin aina on himo isoon kulliin.

        sen kivun jälkeistä nautintoa ei voi ees kuvailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ison kullin himo on mieletön.Silloin kun sellaista pääsee maistelemaan, niin kiima on älytön ja imettävällä myös, kun hitaasti nautiskellen nuolee isoja kiveksiä ja sitten kielellä kiimatippoja isosta terskasta.

        koko ajan päässä ajatus miltä tuo tuntuis ja kyllä tuntui


      • Anonyymi

        sitten ottaa suuhun imee ja huomaat uusinta tulossa wau


      • Anonyymi

        iso kulli sykkeen jälkeen helppo puristella niin isoks et itekki saa anaali orkun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäisen kerran, kun on saanut riisua bokserit isolta ja isokulliselta mieheltä ja nainut sellaisen kanssa, niin aina on himo isoon kulliin.

        siihen jää koukkuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Olin heteromies mutta enää en välitä naisista seksuaalisesti. Ison kullin himoa ei mikään voita.

        nussin kyllä vaimoni kans mutta suurimman orkun tuo iso kyrpä pepussani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ison kullin himo on mieletön.Silloin kun sellaista pääsee maistelemaan, niin kiima on älytön ja imettävällä myös, kun hitaasti nautiskellen nuolee isoja kiveksiä ja sitten kielellä kiimatippoja isosta terskasta.

        ja imeskellessä ihmettelee mahtuuko tuo mun sisälle pakko kokeilla


    • Anonyymi

      Jonkunhan se on aina aloite tehtävä. Voi kumpa olisikin siinä tilanteessa, että joku oikea uros alkaisi kuiskuttelemaan että annappa kuule sonnille perää... Taitaa vaan olla aika harvinaista että noin kävisi. Ja miten se pysyisi salassa? Olisiko astuja terve? Ettei vain pitäisi pilkkanaan? Ajatuksia pyörii mielessä. Olisin kyllä mukana jos tällainen asia eteen tulisi.

      • Anonyymi

        mulle yx kaveri kysyi baarissa tykkäänkö seksistä ja kumman kanssa lähdin heti mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulle yx kaveri kysyi baarissa tykkäänkö seksistä ja kumman kanssa lähdin heti mukaan

        tollasesta ehdotuksesta ei koskaan kannata kieltäytyä ite lähin mukaan perillä 3muutakin kyllä mua pantiin aamulla saanut olo


      • Anonyymi

        minä ihastelin baarin vessassa kaverin kalua kysyi etkö oo koskaan saanut miestä siitä alkoi yksinkertaista joskus


      • Anonyymi

        kyllä mun koulu kaveri kysyi suoraan oonko harrastanut housuissani kovettu heti kyllä oli kova panomies koko yön jakso toki välillä piti suulla vähän auttaa kivaa oli


    • kyllä se tuntuu ihanalta olla vanhemman miehen himojen tyydytyksen kohteena , antautua miehelle joka käyttää kehoani kuin seksilelua

      • Anonyymi

        myös toiste päin vanhempi mies useamman nuoren miehen pantavana viikon lopun


      • Anonyymi

        myös vanhemmasta miehestä tuntuu hyvältä olla nuorten miesten pano kohde ees kerran


    • Anonyymi

      Kumpa sitä saisikin kokea asiallisen astujan kovan kyrvän omassakin pepussaan ;)
      Antautua toisen miehen himoille ja kyrvälle, ollen hänelle panolelu johon tyydyttää itsensä... Liekö sitten haaveita vain...
      M49Tre

      • Anonyymi

        Hmm... tulit sitten kommentoimaan palstaa ja keskustelua joka on kategorisoitu:
        Homoseksi


    • Anonyymi
    • Kiihottavia unelmia. M62v. Espoo

      • Jos joskus eksyt varsinaiseen suomeen hotelliin niin täällä vois olla tarjolla melko kokematonta ;)


      • Anonyymi
        Kankar3 kirjoitti:

        Jos joskus eksyt varsinaiseen suomeen hotelliin niin täällä vois olla tarjolla melko kokematonta ;)

        Hmm... Tampereella ois täysin kokematonta peppua ;)
        M49Tre


    • Anonyymi

      Vanhempi kokenut mestari voisi ottaa nöyrän kisällin opetettavaksi kullin miellyttämisen saloissa eri tavoin

      • Anonyymi

        Hmm... taidan olla liian "vanha" kisälliksi...? Mutta kokenut mestari olisi kyllä kiva löytää ;)
        M49Tre


      • Anonyymi

        lupaatko vaan


    • Anonyymi

      se on ihana tunne kun iso kuuma kyrpä on tunkeutumassa peppuun sitten hitaasti liukuu pohjaan asti kaikkien pitäs joskus kokeilla

    • Anonyymi

      Se on ihanaa kun kaiken rauhan kanssa nussitaan ilman kiirehdystä ja hosua

      • Anonyymi

        ihana on myös puristelemalla saada uuteen panoon nyt kestää kauan


    • Anonyymi

      Ensin lämmitellään hitaasti nautiskellen ja kun paikat on auki kunnolla niin sitten mennään ompelukoneen lailla

      • Anonyymi

        Uh-huh kun kuullostaa hyvältä, tahtoo kanssa ;()
        M49Tre


    • Anonyymi

      sitten kuitenkin ukm vonkaa persettä vaimolta ei saa mutta hyvä perse ei kuitenkaan kiinnosta on niin homoa ihmettelen

      • Anonyymi

        ja täältä sitä persettä sais jokainen jonka vaimo ei anna tänne vaan


    • Kyllähän vanhempaa miestä olis kiva käydä välillä salaa tyydyttämässä ;)
      Ovesta sisään, vaatteet pois ja hommiin!

      • Anonyymi

        Hmm... mitenkähän "vanha" sitä pitäisi sitten olla? ;)
        M49Tre


    • Anonyymi

      Kyl olis kiva puuhastella vanhemman miehen kanssa,

      • Missä päin vaikutat? M62v. Espoo.


    • Kyllä. Sain itse vuosia sitten vanhemmalta mieheltä munaa kunnolla takamukseen. Teki tosi hyvää, Otettiin uudestaa muutaman viikon päästä.

      • Anonyymi

        vanha sanonta mitä vanhempi puu sen kovempi oksa ihanaa


    • Anonyymi

      Loppukesästä saanut viimeksi kullia.Olis varmaan aika ottaa uusinta ja yhteyttä vakituiseen, kun jatkuva ison kullin himo.Saa taas isoa kullia niin, että tuntuu viikon pepussa.

    • Anonyymi

      Ja sitten paska haisee hyhhyh!

      • Anonyymi

        Pese perseesi vaihda puhtaat alkkarit. Etkö osaa tehä sitäkään ilman äitis apua.


    • Anonyymi

      Mä sain kerran vanhemmalta tummalta lähi-idän kaverilta. Kyllä veti hitaasti ja pitkään valkoista nuorta peppuani. Puhui rumia kuten You white slut, get this big juicy cock slowly. Jatkui varmaan 20 minuuttia. Olin kyllä ensin imenyt yhdet satsit alta pois. Sillä oli sellainen paksu suonikas tumma, oikea kyrpä, joka täytti mut kokonaan. Olin ihan "myyty".

      • Anonyymi

        ton eka imun jälkeen saakin sitte kauan voi kun useempi tarjolla


    • Anonyymi

      onneks vaimoni ymmärtää haluni saada kookasta kyrpää peppuun haluaa myös katsella

    • Anonyymi

      No joo, vaan sitten kun katsoo sitä paneskelukulttuuria, niin ymmärtää.
      Ei todella vaikeasti tarttuva apinarokko levinnyt nopeasti kuin nuha vahingossa maailman ympäri.

      Käy tuolla keltsussa vilkaisemassa meininkiä, niin ymmärtää että tauteja pelkäämätön pitäisi olla jos ei reaktio homoseksiin olisi varauksellinen. Äijät vetelee paljaalla miten sattuu millä sattuu levarilla. Sitten osuu silmään jonkun ilmoitus kuinka haluaa positiiviset lastit sisäänsä ja sit...

      Iso osa meistä miehistä on ihan elukoita. Pff. Joo haluaisin välillä että joku kävis mua täällä Roihuvuoressa panemassa. Voisin vaikka meikata ja olla mekko päällä. Mut kun pitäs löytää se tyyppi joka ei anna mulle kolmen eri linjan kuppaa.

    • Anonyymi

      Juu, paljasjalkaa ois kivempi saada ku ei tuu raskaaks, mutta taudit on nii v-mäisiä et parempi vähän lateksia välissä kunnes tunnetaan ja on testitulokset kädessä.

    • Anonyymi

      Homoilu ja bisseily on luonnotonta ja sairasta!

      • Anonyymi

        Se on osa luontoa ja luonnosta sekin tulee. Eli täysin normaali luonnon variaatio. Nämä paheksujat ajattelevat itse asiaa ihan liikaa ja ovat sivistymättömiä urpoja.


      • Anonyymi

        on olemassa myös itse yhteyttäviä kasveja jotkut eläimet muuttuu koiraista naaraiksi eli luonnonotonta häh


    • Anonyymi

      Sain kerran aikoja sitten kunnon käsittelyn vanhemmalta mieheltä. Hän istui nojatuolissa ja imin ja nuolin alasti hänen kaluaan, pallejaan ja nuolin välistä peppureikää. Sitten hän komensi minut kontalleen sängylle jalat levälleen ja perseen pystyyn. Liukkaria pyllyreiälle ja sormi sisään. Hidasta työntelyä edestakaisin. Sitten tuli nahkaremmistä paljaalle perseelle. Välistä kyrpää suuhun ja taas remmiä. Lisää perseen sormetusta. Koko käsittelyn ajan vinguin ja voihkin kiimasta. Lopuksi kyrpä perseeseen ja pitkiä vetoja kunnes sain sykkivän lastin sisääni.

      Tämän kun saisi kokea vielä uudestaan näin jo hieman varttuneempana. Tai sitten setä voisi antaa samanlaisen käsittelyn itse jollekin

    • Anonyymi

      Onhan se kiva saada kalua peppuun. Vastenmielistä olis, jos pitäis panna jotain karvaista peppua.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lopeta itsesi sika.

    • Anonyymi

      H­ei! Ku­ts­­­um­­me sinu­­t kä­­ymään u­­­ude­­ss­­­a cha­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­­jo­ona! 👉 http://ameliachau.com/H/P5o9M6

    • Anonyymi

      samoin paras ollut kun 3miestä jonossa annan ja annan vau

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­­ts­um­me sinu­­­t kä­ym­­­ään u­­­ude­­­ssa cha­tis­sa! Mei­­tä on yl­i mil­jo­ona! 👉 http://alegroup.info/H/T9v5K6

    • Anonyymi

      ihanaa imeskellä iso kovaks sitten istuu päälle vau

      • Anonyymi

        Autossa imenyt ensin kivekset yksi kerrallaan sitten kalun kunnolla, selkänoja melkein makuu asentoon. Kaverin hyvä olla ja kyrpä hyvin hollilla, sit istun hiljaa kyrvän päälle liukuu kokonaan peppuuni. Alan naimaan kaveri nauttii kun kyrpä jyystää suoltani. Aah ihanaa..


    • Anonyymi

      kuitenkin puhutaan apostolin kyydistä mitä se oli tai on

    • Anonyymi

      ihana istua kalu syvällä nauttia samalla lueskella täällä

    • Anonyymi

      ja sitten jokaiseen tv-ohjelmaan pitää kuitenkin saada joku homo juontaja ihme hommaa

    • Anonyymi

      vasta kn oot saanut kuuman kullin peppuun ja kovan nussimisen tiedät mitä seksi on

    Ketjusta on poistettu 237 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe