Sähkön hinnasta

Anonyymi-ap

Pörssisähkö näyttää olevan nykyisin edullisinta, esimerkiksi tänään halvimmillaan 3.2 snt/kwh ja kalleimmillaan klo 20.00 4 snt/kwh. Paljon on hinnat tulleet alaspäin viime talvesta, kun silloin peloteltiin jopa 60 snt kwh. hinnoilla. Sähkön tuotannon tasaamiseksi on suuniteltu uudelleen vesivoiman lisäämistä, koska aurinko- ja tuulivoimalla tuotettun energian määrä vaihtelee niin suuresti säätilan mukaan.

14

722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vesivoima on varmaa energiaa.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

❤️ ­­­N­­y­­m­­­f­o­­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17940468n

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Pörssisähköä käyttämällä voi isomman kulutuksen, vaikka saunomisen tehdä halvimman sähkön aikaan, hinnat on nähtävissä etukäteen.

• Anonyymi

Pörssisähkön hinta on esimerkiksi huomenna 23.7 klo 10 aikaan 0 senttiä kilovattitunnilta, jos on tilapäistä isompaa sähkönkäytöä, niin kannattaa hyödyntää.

• Anonyymi

Pohjois- Karjalan sähkön monopoliasema on nostanut siirtohinnan pilviin, mutta kilpailuttamalla käytössä olevan sähkön eri yhtiöissä, niin siitä saapi vähän helpotusta sähkölaskuun.

• Anonyymi

Mikähän yhtiö olisi edullisin myymään pitkäaikaisella sopimuksella sähköä. Tällä hetkellä pörssisähkö on halvinta, mutta syksyllä varmaan kallistuu.

• Anonyymi

Nurmeksessa on väki näköjään niin rikasta, että on ihan sama mitä sähkö maksaa PKS kiittää.

• Anonyymi

Pörssisähkön hinta huomenna 30.7 on halvimmillaan klo 13.00 -0.1 snt/ kwh, eli ei maksa mitään, kannattaa hyödyntää. PKS siirtohinta ryöstää tietysti lisäksi omansa.

• Anonyymi

Pörssisähkön hinta huomenna 21 .8 klo 9.00 on 68.2 snt/ kwh, samoin illalla samana päivänä.

• Anonyymi

Sähkön pörssihinta tänään korkeimmillaan 68.2 snt/kwh, se siitä sähkön edullisuudesta. Hyvä vain, ettei ole talvi saattaisi eri toiminnot ruveta kärsimään sähkön tuottajien sählingin vuoksi..

• Anonyymi

Olen harkinnut vaihtoa pörssisähköstä kaksivuotiseen kiinteähintaiseen sopimukseen, mutta kun pörssisähkö ei tälläkään hetkellä maksa juuri mitään. Laittamalla hakuun pörssisähkön hinta, niin tietää, että halpaa on ja ollut jo pidemmän aikaa, mutta entäs tulevana talvena.

• Anonyymi

Huomenna on taas pörssisähköllä hintaa.

• Anonyymi

Nyt on taas pörssisähkö korkealla. Miltä futuurit näyttänevät ensi talvelle?

• Anonyymi

No onneksi ne voi tarkistaa1 vrk ennen. Mulla on vielä muutama kuukausi 4,4 senttiä kWh, ja myöhästyin hyvistä tarjouksista oli vähän yli 7 senttiä paras tarjous! Nyt ne on 9.5-10.5 senttiä.
      Elokuussa sähköä meni vain 200 kWh, hinta vähän yli 8 euroa.
      Mutta SÄHKÖN SIIRTO kaikkine maksuineen siitä 200 kilowatista OLI YLI 50 EUROA!!
      Hyvä Pks-sähkönsiirto, osaatte rahastaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1389
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1185
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      212
      1180
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      201
      1171
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      906
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      881
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe