Miksi Jasmin Mäntylän uusi mies Marko Vähäkangas puhuu halveksivasti sairaseläkeläisistä?

Anonyymi-ap

Mitä jos joku sairaseläikeläinen tarvitsisi hänen personal trailerin palveluksiaan?

488

9940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on tunnetusti, pikkusen Pipi päästään, mut ei sanota äänee, se saa Raivarin !

      • Anonyymi

        Marko vai Jasmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marko vai Jasmin?

        Marko.


    • Anonyymi

      Erittäin epäasiallista puhetta. Jos haluaa olla vakavasti otettava personal trainer, niin pitää kyllä siivota suunsa. Entä miten hän hoitaa toista tehtäväänsä? Puhelimen päässähän saattaa olla joku sairaseläkeläinen.

    • Anonyymi

      Kuinka kehtaa, ei ole kyllä palikat ihan kohdillaan.

    • Anonyymi

      Nuori ihminen vielä. Ei ymmärrä, että romahdus tulee keski-iässä. Huvittaa, kun noita palveluita käyttää ihmiset, jotka niitä vähiten tarvitsee.

      • Anonyymi

        Mies ol liki 50-vuotias. Ei ole enää mikään niin nuori.


    • Anonyymi

      Siksi, kun suurin osa niistä on lusmuja pinnareita! Onneksi nyt, kun persut on vallassa niin saadaan noi sosiaali- + työttömyystuetkin laskettua niin alas, että on pakko mennä töihin!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä että kaikki lusmut laiskat vaan töihin ja otettava vastaan oli mikä työ tahansa kysymyksessä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä että kaikki lusmut laiskat vaan töihin ja otettava vastaan oli mikä työ tahansa kysymyksessä .

        Kun ihminen sairastuu vakavasti, niin hän jää sairaseläkkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ihminen sairastuu vakavasti, niin hän jää sairaseläkkeelle.

        Eli tän jutun mukaan Jassu on kiusannut Jamppoa 5 vuotta niin että Jamppo on joutunut sairaseläkkeelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä että kaikki lusmut laiskat vaan töihin ja otettava vastaan oli mikä työ tahansa kysymyksessä .

        Aivan samaa mieltä, yhteiskunnan loiset kaikki töihin.


      • Anonyymi

        Hyvä Petteri Orpo ja Kokoomus...sosiaalipummit töihin..


      • Anonyymi

        Minä olen takuueläkeläinen ja mulle myönnettiin eläke henkisten ongelmien takia. Jos sinä oot sitä mieltä että tuet pois tai tuet pitäs vähentää minimitasolle tai jos oot sitä mieltä että pitää meidät kaikki sairaseläkeläiset laittaa pakkotyöhön niin tajuat kai mihin se johtaisi eli se johtaisi siihen että moni meistä päätyisi itsemurhaan eli sanon tässä suoraan sen, että minä ainakin tekisin itsemurhan. Ei mulla muuta lisättävää eli tämä painava sana riittää tähän eli tuli varmasti sinulle hyvin selväksi nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ihminen sairastuu vakavasti, niin hän jää sairaseläkkeelle.

        Ei, kun työkyvyttömyyseläkkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ihminen sairastuu vakavasti, niin hän jää sairaseläkkeelle.

        Toiset ei pääse edes sinne ja nää vaa länkyttää, jlauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä että kaikki lusmut laiskat vaan töihin ja otettava vastaan oli mikä työ tahansa kysymyksessä .

        Cccc


    • Anonyymi

      Vakka on löytänyt kantensa.

      • Anonyymi

        Aloittaja on jassua vuosikausia kiusannut stalkkeri. Rikosilmoituksen tekoon nyt asianosaiset. Laki se löytyy hulluillekin.


    • Anonyymi

      Tuskinpa on lusmuja pinnareita. Aika monella on koulukiusaamista taustalla. En ihmettele. Levottomat jättikoulut suoltaa sellasta.

      • Anonyymi

        Mielenterveysongelmat sen kun kasvavat...


    • Anonyymi

      Jos itse tarvitsisin personal trainerin palveluita, niin odottaisin häneltä asiallista puhetta kaikista ihmisryhmistä.

      • Anonyymi

        Totta


    • Anonyymi

      Kettuilua ilmeisesti vaan Jasminin eksiä kohtaan.

      • Anonyymi

        Ei pitäisi olla mustasukkainen tai ilkeä vaimonsa menneisyydestä, kun itselläkin on ollut menneisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäisi olla mustasukkainen tai ilkeä vaimonsa menneisyydestä, kun itselläkin on ollut menneisyys.

        menneisyyspä tosiaankin.


    • Anonyymi

      Minusta tuossa miehessä on jotain ällöttävää ja vieläpä enemmän nyt, kun päästelee tuollasia suustaan.

    • Anonyymi

      Mun mielestä tuossa miehessä on "juopon" ulkonäköä. Joskus luulin, ettei sillä ole edes hampaita, kun piti suutaan kiinni. Mut oli sentään jonkunmoiset hampaat.

    • Anonyymi

      Saattaa hyvinkin olla kohta Markokin sairaseläkkeellä!
      On Jasmin sen verran "kova jätkä" että siinä menee helposti mielenterveys?

    • Anonyymi

      Pääseekö Englannin paappa vielä välillä vintille junttaamaan?

    • Anonyymi

      Ei työssä olleen "sairaseläkettä" työkyvyttömyyseläkettä makseta verorahoista.

      Sen maksaa ihan se eläkeyhtiö mihin on eläkemaksuja maksanut.

      Esim. Minun osa työkyvyttömyys eläkkeen maksaa eläkevakuutusyhtiö Varma. Senttiäkään ei mene verorahoja.

    • Anonyymi

      Hyvä 🌼🌼

    • Anonyymi

      Ehkä on tarkoitus kuitenkin pinnareista jotka heittäytyvät sairaaksi sängynpohjalle makamaan ja eivät liiku ollenkaan.

      • Anonyymi

        Lääkäri arvioi aina sairaseläkkeen tarpeen. Ei kukaan personal trainer.
        Masennuskin voi heittää ihmisen sängyn pohjalle.


    • Anonyymi

      Ei kai tää Marko ihan täysillä valoilla ajele itsekään?

      • Anonyymi

        Ajeleeko Englannin paappa vintillä takaapäin
        B-portaaseen?


    • Anonyymi

      Tekeekö Marko vielä valmennushommia, vai onko siirtynyt kokonaan Prime Salesin hommiin?

      • Anonyymi

        Varmaan ihan perushuijari ja kusettaja joka repii rahaa sieltä mistä sitä helpoimmalla irtoaa.

        Täytyy olla kyllä todella tyhmä kuka tämmöisten elämäntapahuijarien tuotteisiin rahansa laittaa, menisi oikeisiin töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan ihan perushuijari ja kusettaja joka repii rahaa sieltä mistä sitä helpoimmalla irtoaa.

        Täytyy olla kyllä todella tyhmä kuka tämmöisten elämäntapahuijarien tuotteisiin rahansa laittaa, menisi oikeisiin töihin.

        Sehän on oikeissa töissä, päivitä URPO tietosi,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on oikeissa töissä, päivitä URPO tietosi,

        Vaimonsa kertoo instagramissaan, että herra tekee omia valmennushommia.
        Sitäkö tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimonsa kertoo instagramissaan, että herra tekee omia valmennushommia.
        Sitäkö tarkoitat?

        Ne on samassa työpaikassa vaimon kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on samassa työpaikassa vaimon kanssa.

        Mitä ne omat valmennushommat sitten ovat, joista kerrottiin tällä viikolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne omat valmennushommat sitten ovat, joista kerrottiin tällä viikolla?

        Toimii myös pt valmentajana Classic Gym salilla Oulussa. Tekee siis kahta työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimii myös pt valmentajana Classic Gym salilla Oulussa. Tekee siis kahta työtä.

        Kehui jo 6 vuotta sitten kyseistä kuntosalia. Tieto löytyy Classis Gymin sivuilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on oikeissa töissä, päivitä URPO tietosi,

        Eli pt? En muuten ikinä maksaisi sekkaisia rahoja jonkun pätemättömän urpon ohjeista tehdä keppijumppaa ja lankutusta.

        Kyllä oikest pt.t on ihan eriasia kun nämä saleilla hilluvat muka-ammattilaiset jotka käyneet jonkun viikonloppukurssin.

        Sopii kyllä varmasti joillekkin järkijätöille jotka ei mihinkään oikeisiin töihin ole halukkaita.

        Näitä pt.teitä js kaikenmaailman tekopyhiä lifestylecoacheja kyllä riittää repimässä helppoa rahaa idiooteilta jotka haluaa johonkin samaistua.

        Menisitte oikeisiin töihin akkasi kanssa, varmasti olette itte sossun asikkaita tollasilla tuloilla🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli pt? En muuten ikinä maksaisi sekkaisia rahoja jonkun pätemättömän urpon ohjeista tehdä keppijumppaa ja lankutusta.

        Kyllä oikest pt.t on ihan eriasia kun nämä saleilla hilluvat muka-ammattilaiset jotka käyneet jonkun viikonloppukurssin.

        Sopii kyllä varmasti joillekkin järkijätöille jotka ei mihinkään oikeisiin töihin ole halukkaita.

        Näitä pt.teitä js kaikenmaailman tekopyhiä lifestylecoacheja kyllä riittää repimässä helppoa rahaa idiooteilta jotka haluaa johonkin samaistua.

        Menisitte oikeisiin töihin akkasi kanssa, varmasti olette itte sossun asikkaita tollasilla tuloilla🤣

        Voi voi sua. Säälittää tuollainen asenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on oikeissa töissä, päivitä URPO tietosi,

        Ja hei...päivitä tietosi? Oikeesti?

        Luuletko tosiaan, että mua kiinnostaa näitten ittestään liikoja kuvittelevien nobodyjen elämä tai tulot? Tai kenenkään😆

        Mulla on kuule ihan muutkin tekemistä kun kelailla muitten raha-asioita..todella noloa, ei taida tuo Marko olla kovin pantava mies..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi sua. Säälittää tuollainen asenne.

        Ai mikä asenne? En tarvi ketään lässyttän viereen kuinka päästä kiloista:)

        Päivystätkö nyt siinä? Kerro miehelles terveisiä etten panis noin idioottia vaikka olis minkä näköinen..

        Ja sinuna kyllä kehottaisin julkiseen anteeksipyyntöön, omiin rahahuoliin vedoten🤏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hei...päivitä tietosi? Oikeesti?

        Luuletko tosiaan, että mua kiinnostaa näitten ittestään liikoja kuvittelevien nobodyjen elämä tai tulot? Tai kenenkään😆

        Mulla on kuule ihan muutkin tekemistä kun kelailla muitten raha-asioita..todella noloa, ei taida tuo Marko olla kovin pantava mies..

        Minä oon ite mies enkä oo homo joten okei. Miks koet ton Markon idioottina? Tunnetko henkilön vai mikä sun ongelma on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon ite mies enkä oo homo joten okei. Miks koet ton Markon idioottina? Tunnetko henkilön vai mikä sun ongelma on?

        Eiks tässä ketjussa käsitellä sitä, mikä on Markon ja Jasminin ongelma nyt?

        Ei mulla ole mitään ongelmia, kun osaan pitää huolen omista asioistani, toisin kun eräät:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks tässä ketjussa käsitellä sitä, mikä on Markon ja Jasminin ongelma nyt?

        Ei mulla ole mitään ongelmia, kun osaan pitää huolen omista asioistani, toisin kun eräät:)

        Mikä heidän ongelma on? Ei varmaan mikään. Näyttää viettävän viikonloppua perheen kesken.


    • Anonyymi

      Sivistyksen puute saa tuollaista aikaan. Kyseessä on aikuinen mies ja asiakaspalvelija.
      Häneltä odottaisi aivan toisenlaista suhtautumista kanssaihmisiin ja mahdollisiin asiakkaisiin.

      • Anonyymi

        Hohhoijaa. Keskity vaikka omiin asioihin jos niitä sulla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa. Keskity vaikka omiin asioihin jos niitä sulla on.

        Samat sanat sinulle. Älä keskity liikaa muiden kommentteihin. Täältä löytyy kyllä sen verran sivistystä, ettei tarvitse julkisesti halventaa ketään eläkeläistä. Olipa tämä eläkkeellä mistä syystä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa. Keskity vaikka omiin asioihin jos niitä sulla on.

        Näin tämä pariskunta täällä notkuu ja kommentoi, kun eivät saa haluamaansa kehuja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tämä pariskunta täällä notkuu ja kommentoi, kun eivät saa haluamaansa kehuja...

        Selvästi..😆


    • Anonyymi

      SOPII TULLA KIRKOLLE TÄÄN VÄHÄKANKAAN " vitosen jälkeen " HÄNESTÄ TULEE HAUTAKANGAS EI PILKKAA IVAA VANHUKSIA SAIRAITA.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa vitosen jälkeen?


      • Anonyymi

        Tykkää siis bilettää ja haastaa riitaa nakkikioskin jonossa?


      • Anonyymi

        hän tosiaan sais jo olla hautakangas… muista syistä.


    • Anonyymi

      Haluaako joku sairaseläkeläinen olla vielä hänen asiakkaana?

    • Anonyymi

      Syntyi pienenä kertakäyttöpapereille?

    • Anonyymi

      Marko kokkaa pitsaa kolmelle.

    • Anonyymi

      Jassu sai kukkia mieheltään viikonloppuyllärinä.

      • Anonyymi

        Ei tuo pelasta Markon sanomisia yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo pelasta Markon sanomisia yhtään.

        Onko ollut pientä naljailua, kun tämä pariskuntahan ei riitele...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo pelasta Markon sanomisia yhtään.

        Miks pitäis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ollut pientä naljailua, kun tämä pariskuntahan ei riitele...

        En uskaltais minäkään riidellä tuon jannun kanssa sen perusteella, mitä olen tyypin ulosantia nähnyt.


    • Anonyymi

      Marko on sisustanut uuden kotinsa kauniisti. Jyskistä löytyy yllättävän tyylikkäitä kalusteita muuta sisustukseen liittyvää. WC:n kaunis Pajala-merkkinen suihkuverho (vihreä kuvioinen) maksaa vain 10€. Itsekkin olen ostanut lukuisia tuotteita Jyskistä, niiden edullisuuden ja tyylikkyyden takia. Suosittelen.

      • Anonyymi

        Keittiön tulit näyttävät tyylikkäiltä. Ovat ilmeisesti myös Jyskistä. Merkki on Jegind.


      • Anonyymi

        Siis Jasmin on ilmeisesti sisustanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Jasmin on ilmeisesti sisustanut.

        Veikkaan, että sossusta on saatu maksumääräys Jyskiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan, että sossusta on saatu maksumääräys Jyskiin.

        Mistä sossusta ja miksi? Mäntylä on sanonut hoitaneensa kaikki uo maksut jo aikoja sitten. Kato vaikka Googlesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sossusta ja miksi? Mäntylä on sanonut hoitaneensa kaikki uo maksut jo aikoja sitten. Kato vaikka Googlesta.

        Ei v..tu..

        Siis jos ootte kerran julkisuudessa, niin voisitteko koittaa olla vähemmän noloja??

        Onnistuuko? Vai tarviitteko vielä lisää tsemppausta?


    • Anonyymi

      Pari persaukista turhaketta koittaa päteä sairaitten ihmisten kustannuksella.

      Ei v..tu hyvin mene.

      No maasta se pienikin paskiainen ponnistaa, kyllä on tullut nähtyä näinä päivinä, kun rankat ajat kertoo mistä puusta itse kukin on veistetty.

      👁

      • Anonyymi

        Tsemppiä sinulle surkeaan elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppiä sinulle surkeaan elämään.

        Niin joo, sähän elät kuvitelmissa, että tiedät kaiken ihmisten asioista..

        Kaipa se on edes pakko kuvitella, kun mitään todellista ei ole.

        Kuten sanottu, en tarvi sun tsemppiä, luuseri.


    • Anonyymi

      "Myös seksi merkitsee kummallekin todella paljon.

      – On tärkeää, että suhde toimii joka tasolla. Fyysinen sopivuus on todella tärkeää, ja meillä seksi toimii todella hyvin. Marko on ollut iloinen yllätys silläkin saralla, Jasmin kertoo.

      – Olet tottunut niihin sairauseläkeläisiin, niin et muistanut enää, että tällaistakin olisi tarjolla, Marko nauraa."

      Eli Markon kommenttihan ei ollutkaan poliittinen, vaan hän vertasi omaa mieskuntoaan julkisesti sairaseläkeläisiin joita selvästi tiesi Jasminin panneen aikaisemmassa elämässään.

      Mikä farssi. Ihan oikein säälintunne heräjää. Kyllä kannattaa pitää turpansa kiinni, jos on noin helvetin tyhmä.

      • Anonyymi

        Hah hah


    • Anonyymi

      Yhdestä asiasta Markolle voi antaa pisteet ja se on kodin sisustus ja ruokien esille laitto.
      Nyt koti ei näytä sekalaiselta mummonkamarilta ja ruoat ja ruokailuvälineet ovat kauniisti esillä. Aiemmin ne ovat olleet sellaista vasemman käden hommaa.

      • Anonyymi

        Anna pisteet Markolle vaikka Jasmin on se joka on tehnyt nuo kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna pisteet Markolle vaikka Jasmin on se joka on tehnyt nuo kaikki.

        Miksi aiemmin oli toisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aiemmin oli toisin?

        Lue paremmin ja perehdy asioihin joista kirjoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue paremmin ja perehdy asioihin joista kirjoitat.

        Kuvia on ollut hänen kodistaan (omasta huoneesta) sekä muista kodeista ennen tätä.


    • Anonyymi

      Tietämättä lainkaan missä talossa he asuvat, mutta totean, että Sivakalla on todella edullisia vuokra-asuntoja Myllytullissa. On todella hyvä tuuri, jos vuokra-asuntoa tarvitseva saa sieltä itselleen vuokra-asunnon. Kolmion vuokra näyttää olevan vain noin 740€/kk. Se on älyttömän halpa vuokra asunnosta, joka sijaitsee lähellä keskustaa.

    • Anonyymi

      Kun rouva valmisti omenapiirakan, niin Markon olisi kannattanut vähän opastaa rouvaansa. Rouva laittoi sen paistumaan kalavuokaan. 🍎🐟
      Markolla näyttää olevan enemmän silmää hyvälle ruoan asettelulle ja valmistamiselle.

      • Anonyymi

        Oliko siellä kalavuoassa kalakin omenapiirakan kanssa? Vai eikö hän ollut pessyt sitä vuokaa kalan jälkeen?
        Jos ei, niin sitten en ymmärrä mitä väliä on missä vuoassa paistaa mitäkin. Mahdollista etteivät vielä ole ehtineet hankkia kaikkia vuokia, ja ruoanvalmistusastioita.

        Sitäpaitsi, jos noin pikkutarkaksi p...unn...si...si heittäydytään, niin itsekin olen paistanut joulukakkua leipävuoassa, ja täytekakkupohjaa lasagnevuoassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko siellä kalavuoassa kalakin omenapiirakan kanssa? Vai eikö hän ollut pessyt sitä vuokaa kalan jälkeen?
        Jos ei, niin sitten en ymmärrä mitä väliä on missä vuoassa paistaa mitäkin. Mahdollista etteivät vielä ole ehtineet hankkia kaikkia vuokia, ja ruoanvalmistusastioita.

        Sitäpaitsi, jos noin pikkutarkaksi p...unn...si...si heittäydytään, niin itsekin olen paistanut joulukakkua leipävuoassa, ja täytekakkupohjaa lasagnevuoassa.

        Älä ihmeessä hermostu noin kovasti.
        Yleensä kun joku laittaa valmistamiaan ruokia julkisesti esille, niin siihen panostetaan kunnolla. Tuli vaan mieleen ne sandaalit tiskikoneessa, vaikka sillä nyt ei ole mitään tekemistä ruoanlaiton ja ruoan esille laiton kanssa.
        Itse asiassa piirakka näytti onnistuneen ihan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ihmeessä hermostu noin kovasti.
        Yleensä kun joku laittaa valmistamiaan ruokia julkisesti esille, niin siihen panostetaan kunnolla. Tuli vaan mieleen ne sandaalit tiskikoneessa, vaikka sillä nyt ei ole mitään tekemistä ruoanlaiton ja ruoan esille laiton kanssa.
        Itse asiassa piirakka näytti onnistuneen ihan hyvin.

        Itse hermostuit moisesta tempusta koska oikein piti siitä kirjoittaa tänne! Oma insta vaikkakin julkinen, ei mielestäni silti velvoita jokaista päivitystä tulla haukkumaan,
        Jokainen elää ja toimii tavallaan, ja se vain pitää hyväksyä. Jopa sinun. täydellisen ihmisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse hermostuit moisesta tempusta koska oikein piti siitä kirjoittaa tänne! Oma insta vaikkakin julkinen, ei mielestäni silti velvoita jokaista päivitystä tulla haukkumaan,
        Jokainen elää ja toimii tavallaan, ja se vain pitää hyväksyä. Jopa sinun. täydellisen ihmisen.

        Mistä "tempusta" minä hermostuin? Kerroin vain sen, että omenapiirakka oli paistettu kalavuoassa ja että mieleen tuli sandaalit tiskikoneessa. Kehuin jopa aviomiestä, kuinka häneltä onnistuu hyvin ruokien esillelaitto ja valmistus. Joskus kannattaa kysyä neuvoa ja opastusta siltä joka osaa homman paremmin. Niin minä ainakin teen.


      • Anonyymi

        Jos olis rouvalla ollut yhtään älliä päässä ni olis käynyt ostamassa uuden vuoan. Tai lainannut Helkalta.
        Tosi ajattelematonta laittaa omenapiirakka kalavuokaan ja vielä kuvata se ja laittaa someen kuva.


    • Anonyymi

      Jasmin on tuonut paljon positiivista mainetta firmalle, jossa työskentelee.
      On valittu jopa kuukauden työntekijäksi. Ahkera ja osaava kun on. Palkkakin on varmasti sen mukainen ja ylennyksiäkin voi tulla. Eihän hyvää työntekijää sovi päästää ainakaan firmasta pois.

      • Anonyymi

        Primen palkat ovat huipputasoa. Jopa 5000€/kk. Hyvälle työntekijälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Primen palkat ovat huipputasoa. Jopa 5000€/kk. Hyvälle työntekijälle.

        Näin lukee firman nettisivuilla: saat kivan kuukausipalkan mutta myös bonukset. Meillä sinut ja työpanoksesi huomioidaan. Takaamme 1500-2000 € kiinteän pohjapalkan sekä kannustavan bonusmallin.


      • Anonyymi

        Firman nettisivujen mukaan kuukausipalkasta lukee näin: Takaamme 1500-2000 € kiinteän pohjapalkan sekä kannustavan bonusmallin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Primen palkat ovat huipputasoa. Jopa 5000€/kk. Hyvälle työntekijälle.

        Ehkä 2kk voi tienata tuon verran mutta ei kuukaudessa. Kiinteä kk palkka on max 2000€ niin kolme tonnia provikoita on aika utopistista.


      • Anonyymi

        Lehtijuttujen ja muiden perusteella ei voi kyllä sanoa että sen myötä tulisi positiivista mainetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Primen palkat ovat huipputasoa. Jopa 5000€/kk. Hyvälle työntekijälle.

        Kannattaa käydä katsomassa esim taloustutkasta paljonko paikan keskimääräiset palkat ovat..


    • Anonyymi

      Mies palvoo vaimoaan. Ruokapuoli on kerrankin kunnossa. Ruoka odottaa rouvaa aina kun palaa töistä. Muutenkin rouva saa jatkuvaa ihailua mieheltään. Se on tosi rakkautta. 💖

      • Anonyymi

        Palvominen ja ihailu ei ole rakkautta.


      • Anonyymi

        Ovat samassa paikassa töissä. Joten ei ole ruuat aina valmiina kun rouva palaa töistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat samassa paikassa töissä. Joten ei ole ruuat aina valmiina kun rouva palaa töistä.

        Eilen kuulemma oli ruoat valmiina. Voihan heillä olla kuitenkin eri työajat. Vaikka duuni on sama. Toinen voi tehdä esim. etätöitä kotoa käsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palvominen ja ihailu ei ole rakkautta.

        Rakastunut mies palvoo ja ihailee vaimoaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastunut mies palvoo ja ihailee vaimoaan.

        Palvomista ei kannata sotkea rakkauteen. Palvominen on hyvin negatiivinen tunne ja tulee aiheuttamaan mustasukkaisuusongelmia ja vaikeuksia suhteessa, jos näin tuntee.
        Ihannointi on hyvä asia, jos sillä tarkoitetaan toisen arvostamista, mutta jos menee tuonne palvomisen puolelle, niin ei hyvä juttu ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen kuulemma oli ruoat valmiina. Voihan heillä olla kuitenkin eri työajat. Vaikka duuni on sama. Toinen voi tehdä esim. etätöitä kotoa käsin.

        Tuolla heidän työpaikassa on vakiotyöaika 8-16. Ei ilta eikä viikonloppuvuoroja. Eilen ilmeisesti pidetty etäpäivä jotta saa rouvalle tehdä ruokaa kun näissä keskusteluissa on kommentoitu heidän pikaruokakulttuuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palvomista ei kannata sotkea rakkauteen. Palvominen on hyvin negatiivinen tunne ja tulee aiheuttamaan mustasukkaisuusongelmia ja vaikeuksia suhteessa, jos näin tuntee.
        Ihannointi on hyvä asia, jos sillä tarkoitetaan toisen arvostamista, mutta jos menee tuonne palvomisen puolelle, niin ei hyvä juttu ollenkaan.

        Rakastunut mies kohtelee vaimoaan, kuin kuningatarta. Näin ainakin filosofi Esa Saarinen tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastunut mies kohtelee vaimoaan, kuin kuningatarta. Näin ainakin filosofi Esa Saarinen tekee.

        Niin, kohtekee kuin kuningatarta, mutta ei palvo


    • Anonyymi

      Joskus tämä herra voi itsekkin olla vanha ja sitten kaikki ei pelittäkkään kuten nuorempana. Karma voi iskeä.

    • Anonyymi

      Ilkeää puhetta sairaseläkeläisistä. Ajatteleeko hän samaa mahdollisista asiakkaistaan?

    • Anonyymi

      Ensimmäistä kertaa tätä ketjua selailin, koska otsikossa mainittu henkilö ei kiinnosta. Siis mitä ihmettä? Aivan jokaikinen juttu tullaan tänne instasta kommentoimaan, rouva sitä, rouva tätä ja Helka. No, oululaiset on. Ilmeisesti tylsää elämää kaamosaikaan.

      • Anonyymi

        Sinulla sattuu myös olemaan nyt tylsä aika elämässä, kun ryhdyit selaamaan tätä foorumia ihan "ensimmäistä kertaa". Toivotaan, että tylsä elämäsi menee pian ohi, niin sinun ei tarvitse jatkaa näiden kommenttien lukemista. Tsemppiä vaan!


      • Anonyymi

        Aika hyvin olet perillä vaikka "ensimmäistä" kertaa eksyit tänne ja otsikon ihminenkään ei kiinnosta, jännä


    • Anonyymi

      Aloittajalla on ilmeisesti aika kummallinen traileri autonsa perässä. Ikinä kuullutkaan tuollaisesta personal trailerista.

    • Anonyymi

      Joko Markon lupaamat isot hääjuhlallisuudet ovat pian käsillä?
      Nyt kun kaikki tuntuu olevan kunnossa. Pariskunnalla menee kaikki hyvin työasioista alkaen. 💑👍🏻Onnittelut siitä molemmille!

      • Anonyymi

        Kysäise heiltä itseltään, soita,viestitä, tai tuppaudu heille käymään.
        Kovin kiinnostunut olet, toivotko peräti kutsua juhlimaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysäise heiltä itseltään, soita,viestitä, tai tuppaudu heille käymään.
        Kovin kiinnostunut olet, toivotko peräti kutsua juhlimaan?

        Tuo liitto ei kauan kestä, kuten ei Jassun aikaisemmatkaan liitot...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysäise heiltä itseltään, soita,viestitä, tai tuppaudu heille käymään.
        Kovin kiinnostunut olet, toivotko peräti kutsua juhlimaan?

        En toivo kutsua hääjuhlaan, syystä että en kuulu heidän ystäväpiiriin. Mutta, tuli vaan mieleen se, kun Marko itse kertoi jonkun lehden palstoilla tulevasta hääjuhlallisuudesta.
        Vaikka juttua ko. juhlista ei tulisikaan mihinkään lehteen, niin ei se loppupeleissä vaikuta minun elämääni millään tavalla.
        Mutta, onnittelen edelleen heitä siitä, kun heidän elämänsä on kunnossa kaikin tavoin. 💑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En toivo kutsua hääjuhlaan, syystä että en kuulu heidän ystäväpiiriin. Mutta, tuli vaan mieleen se, kun Marko itse kertoi jonkun lehden palstoilla tulevasta hääjuhlallisuudesta.
        Vaikka juttua ko. juhlista ei tulisikaan mihinkään lehteen, niin ei se loppupeleissä vaikuta minun elämääni millään tavalla.
        Mutta, onnittelen edelleen heitä siitä, kun heidän elämänsä on kunnossa kaikin tavoin. 💑

        Joo vaikuttaa että ovat onnellisia yhdessä. Kiva kuulla ja molemmat ovat ilmeisesti ansainneet sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo liitto ei kauan kestä, kuten ei Jassun aikaisemmatkaan liitot...

        Molemmille kyseessä kolmas avioliitto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmille kyseessä kolmas avioliitto.

        Jasminin ensimmäinen aviomies tykkäsi miehistä ja toinen joku 70 v. Että aika eri tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysäise heiltä itseltään, soita,viestitä, tai tuppaudu heille käymään.
        Kovin kiinnostunut olet, toivotko peräti kutsua juhlimaan?

        Annatko sellaisia ohjeita joita itse noudatat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasminin ensimmäinen aviomies tykkäsi miehistä ja toinen joku 70 v. Että aika eri tilanne.

        Minkälaisia ne sen Markon entiset oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia ne sen Markon entiset oli?

        Eri miesten kans tehty lapsia ja. Eletään elatusavuilla! Eivät ole töissä ja tämä Vähäkangas on niitä elättänyt. Loppui vissiin mielenkiinto kun ukolla loppui rahat. Nyt kai Jasmin elättää tätä ukkoa sitte?


    • Anonyymi

      Nyt syksyllä pitäis olla kirkkohäät?
      Onhan tässä kuukausi aikaa.

      • Anonyymi

        Jos ei seiska maksa, niin tuskin on minkäänlaisia juhlia tulossa. Jasmin kirjoitti somessaan, että on saanut kaikki velat maksettua, niin miksi ihmeessä otti miehen, jonka raha-asiat on niin huonossa kunnossa! Omaisuutta ei ole yhtään, autokin lunastettu pois. Talo ilmeisesti niin huonossa kunnossa ettei mene edes huutokaupalla kaupaksi. Luulisi ettei silloin ole varaa häitä järjestellä, jos velkojia on kymmeniä. Toki voihan se Jasmin ottaa nyt muutaman kymppitonnin velkaa, että saavat isot ja komeat hääjuhlat. Niitä odottaessa tyytyvät nauttimaan ostereita, jotta mieskunto pysyy aviomiehellä kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei seiska maksa, niin tuskin on minkäänlaisia juhlia tulossa. Jasmin kirjoitti somessaan, että on saanut kaikki velat maksettua, niin miksi ihmeessä otti miehen, jonka raha-asiat on niin huonossa kunnossa! Omaisuutta ei ole yhtään, autokin lunastettu pois. Talo ilmeisesti niin huonossa kunnossa ettei mene edes huutokaupalla kaupaksi. Luulisi ettei silloin ole varaa häitä järjestellä, jos velkojia on kymmeniä. Toki voihan se Jasmin ottaa nyt muutaman kymppitonnin velkaa, että saavat isot ja komeat hääjuhlat. Niitä odottaessa tyytyvät nauttimaan ostereita, jotta mieskunto pysyy aviomiehellä kunnossa.

        Vaikuttavat tosi onnellisilta ja rakastuneilta. varmaan siksi ovat yhdessä ja niillä näyttää olevan kivaa tekemistä myös yhteisten kaverien kanssa. Hyvät heille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei seiska maksa, niin tuskin on minkäänlaisia juhlia tulossa. Jasmin kirjoitti somessaan, että on saanut kaikki velat maksettua, niin miksi ihmeessä otti miehen, jonka raha-asiat on niin huonossa kunnossa! Omaisuutta ei ole yhtään, autokin lunastettu pois. Talo ilmeisesti niin huonossa kunnossa ettei mene edes huutokaupalla kaupaksi. Luulisi ettei silloin ole varaa häitä järjestellä, jos velkojia on kymmeniä. Toki voihan se Jasmin ottaa nyt muutaman kymppitonnin velkaa, että saavat isot ja komeat hääjuhlat. Niitä odottaessa tyytyvät nauttimaan ostereita, jotta mieskunto pysyy aviomiehellä kunnossa.

        Iltalehdessä lukee että juhlivat 3kk hääpäivää. Ja syksykin pitkällä mutta ei ole isoja häitä näkynyt. Liekkö sitä maksajaa häille ei löytynyt


      • Anonyymi

        "Isoa hääjuhlaa vietetään myöhemmin syksyllä. Kirkon ja hääpaikan varaaminen kesälle oli meidän aikataululla mahdotonta", Jasmin päivittelee Seiskalle. Tämä siis sillon kesäkuussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei seiska maksa, niin tuskin on minkäänlaisia juhlia tulossa. Jasmin kirjoitti somessaan, että on saanut kaikki velat maksettua, niin miksi ihmeessä otti miehen, jonka raha-asiat on niin huonossa kunnossa! Omaisuutta ei ole yhtään, autokin lunastettu pois. Talo ilmeisesti niin huonossa kunnossa ettei mene edes huutokaupalla kaupaksi. Luulisi ettei silloin ole varaa häitä järjestellä, jos velkojia on kymmeniä. Toki voihan se Jasmin ottaa nyt muutaman kymppitonnin velkaa, että saavat isot ja komeat hääjuhlat. Niitä odottaessa tyytyvät nauttimaan ostereita, jotta mieskunto pysyy aviomiehellä kunnossa.

        "Isoa hääjuhlaa vietetään myöhemmin syksyllä. Kirkon ja hääpaikan varaaminen kesälle oli meidän aikataululla mahdotonta", Jasmin päivittelee Seiskalle. Tämä siis sillon kesäkuussa


    • Anonyymi

      Rouvaa tituleerataan vanhalla sukunimellä.🙄

    • Anonyymi

      Marko huolehtii rakastavaisten ruokapuolen mainiosti. Mutta, viime aikoina ei ole ollut kuvia pariskunnan yhteisistä salitreeneistä. Mihin ne ovat unohtuneet?

      • Anonyymi

        Ruuat näyttää olevan kaupan pakastealtaasta. Ei mitään tuoretta lautasella. Kalakin, mitä sylvöt ei ole mikään järkevä valinta, jos yhtään kiinnostaa ilmastoasiat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruuat näyttää olevan kaupan pakastealtaasta. Ei mitään tuoretta lautasella. Kalakin, mitä sylvöt ei ole mikään järkevä valinta, jos yhtään kiinnostaa ilmastoasiat...

        Pangasus on mautonta kalaa mutta Marko teki kastikkeen sille kertoo Jassu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pangasus on mautonta kalaa mutta Marko teki kastikkeen sille kertoo Jassu.

        Pangasiusta eli haimonnia ei ole sertifioitu. Sen kasvatuksessa on vielä paljon ongelmia.
        Kannattaa lukea tietoa netistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pangasiusta eli haimonnia ei ole sertifioitu. Sen kasvatuksessa on vielä paljon ongelmia.
        Kannattaa lukea tietoa netistä.

        Saadaan kuulostamaan hienommalta kuin on. Päivällinen pakastealtaasta. Nyt on juurekset edullisia ja kotimaisia ettei tarvi käyttää pakasteallasversioita.


    • Anonyymi

      Tupakointi on epäterveellistä.

    • Anonyymi

      Kiva, että Marko on järkeistänyt Jasminin ruokavaloita. Jo oli aikakin.
      Miten on sen tupakoinnin kanssa? Sehän ei ole kenellekkään terveellistä.
      Siinä voisi olla seuraava projekti.

      • Anonyymi

        Ja alkoholi myös vähemmäksi. Ei ole sekään terveellistä. Tosin lieneekö jo parannusta siinä asiassa tapahtunut, kun ei ole Jasmin ystäviensä kanssa viineillä enää käynyt, kuten ennen kävi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja alkoholi myös vähemmäksi. Ei ole sekään terveellistä. Tosin lieneekö jo parannusta siinä asiassa tapahtunut, kun ei ole Jasmin ystäviensä kanssa viineillä enää käynyt, kuten ennen kävi.

        Liekkö niitä ystäviä enää kun heitä ei näkynyt tuparikuvissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekkö niitä ystäviä enää kun heitä ei näkynyt tuparikuvissa.

        No minä ainakin näen ne kuvat sen tarinaosion puolelta instassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä ainakin näen ne kuvat sen tarinaosion puolelta instassa.

        Montako heitä oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako heitä oli?

        Facebookissa oli muutamia kuvia tupareista niin siellä ei näkynyt näitä ystävättäriä joiden kanssa on kesällä viinitelty. Kuvissa näkyi muutama vanhempi mies ja olisko ollut yksi nainen.


    • Anonyymi

      Hienoa, että käyvät tiheään kirkossa.Se on hyvä asia. Syitä voi olla monia. Eettisiä ja muita henkilökohtaisia syitä.

    • Anonyymi

      Moni suorittaa aikuisena aikuisrippikoulun joka on jäänyt nuorena suorittamatta.
      Syynä voi olla tulevat häät tai kummiksi ryhtyminen.
      Ennen konfirmaatiota on keskusteluja papin kanssa ja osallistumisia messuihin.
      Tilaston mukaan noin 1000 henkilöa vuodessa suorittaa rippikoulun aikuisena.

      • Anonyymi

        Todennåköisesti on vaan uskossa oleva tää Marko. Se selittää, miksi avioliittoon pitää rynnätä nopeasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennåköisesti on vaan uskossa oleva tää Marko. Se selittää, miksi avioliittoon pitää rynnätä nopeasti

        Ai meinaatko että ei voi harjoittaa esiaviollista seksiä ennen kuin pappi on sanonut aamen?


    • Anonyymi

      Enteileekö kirkossa käynnit kirkkohäitä?

    • Anonyymi

      Onko Marko käynyt rippikoulun?

      • Anonyymi

        En tiedä. Onko sillä merkitystä kun on jo maistraatissa vihitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Onko sillä merkitystä kun on jo maistraatissa vihitty.

        Mutta, eikö ne kirkkohäät ole nyt kuitenkin vielä tulossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, eikö ne kirkkohäät ole nyt kuitenkin vielä tulossa?

        Aikuisrippikoulu kestää 20 tuntia. Siihen kuuluu mm. messuihin osallistumista.
        Kun tuon suorittaa, niin kirkkohäät ovat mahdolliset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuisrippikoulu kestää 20 tuntia. Siihen kuuluu mm. messuihin osallistumista.
        Kun tuon suorittaa, niin kirkkohäät ovat mahdolliset.

        Ovat jo naimisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, eikö ne kirkkohäät ole nyt kuitenkin vielä tulossa?

        Jollei heillä ole rahaa kirkkohäihin, eikä Seiska kustanna?


    • Anonyymi

      Vähäiset Vähäkankaat

    • Anonyymi

      Suureellisia hääjuhlia odotellessa. Varmaan monta sivua kirveslehdessä aikanaan?

    • Anonyymi

      Marko on ostanut Vekestä intialaisen käsinkudotun juuttimaton. Sekä peilin.

      • Anonyymi

        Vekessä on nyt matto-ale menossa.


    • Anonyymi

      Kaunis juuttimatto. Markolla on tyylitajua.

      • Anonyymi

        Jasminhan nuo on tilannut. mies vaan passaa sitä ja hakee ostokset.


    • Anonyymi

      Halvallakin saa tyylikästä.

      • Anonyymi

        Riippuu mitä pitää tyylikkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu mitä pitää tyylikkään!

        Nimenomaa. Itse en tykkää kyseisetä tyylistä ja peilin ympärillä oleva "hapsut" on kamalat. Pölyä keräävät reippaasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaa. Itse en tykkää kyseisetä tyylistä ja peilin ympärillä oleva "hapsut" on kamalat. Pölyä keräävät reippaasti

        Miksi ulkopuolisten pitäisi pitää jonkun ihmisen kodista ja sisustustyylistä? Mikäli ei siellä asu, niin antaa olla, ja hyväksyy sen, että jokaisella on oma tapansa laittaa kotiaan.
        Vuokra-asuntokin on sen vuokralaisen koti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ulkopuolisten pitäisi pitää jonkun ihmisen kodista ja sisustustyylistä? Mikäli ei siellä asu, niin antaa olla, ja hyväksyy sen, että jokaisella on oma tapansa laittaa kotiaan.
        Vuokra-asuntokin on sen vuokralaisen koti.

        Miksi sua häiritsee jonkun anonyymin mielipide. Tämä on keskustelupalsta, mihin saa niin halutessa sanoa oman mielipteensä.

        Kova tarvi puolustaa Jassun makua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaa. Itse en tykkää kyseisetä tyylistä ja peilin ympärillä oleva "hapsut" on kamalat. Pölyä keräävät reippaasti

        Se on kuulemma bohotyyliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sua häiritsee jonkun anonyymin mielipide. Tämä on keskustelupalsta, mihin saa niin halutessa sanoa oman mielipteensä.

        Kova tarvi puolustaa Jassun makua.

        Vikaa luetun ymmärtämisessä sinulla. En puolustanut Jasminin makua, enkä kenenkään muun makua.
        Esitin kysymyksen miksi ulkopuolisten pitäisi pitää eli tykätä jonkun ihmisen kodista ja sisustustyylistä mikäli ei asu siellä toisen ihmisen kotona?
        Aikuinen ihminen osaa hyväksyä sen tosiasian, että ihmisillä on eri tapoja sisustaa kotiaan.
        Lapset huutaa "en tykkää!" Ja "mää haluan!" Lapsille se on hyväksyttyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vikaa luetun ymmärtämisessä sinulla. En puolustanut Jasminin makua, enkä kenenkään muun makua.
        Esitin kysymyksen miksi ulkopuolisten pitäisi pitää eli tykätä jonkun ihmisen kodista ja sisustustyylistä mikäli ei asu siellä toisen ihmisen kotona?
        Aikuinen ihminen osaa hyväksyä sen tosiasian, että ihmisillä on eri tapoja sisustaa kotiaan.
        Lapset huutaa "en tykkää!" Ja "mää haluan!" Lapsille se on hyväksyttyä.

        Sinullahan on se vaikeus ymmärtää lukemaansa. Tämä on keskustelupalsta ja niissä on tapana sanoa oma mielipiteensä, jos haluaa. Ja mistäs tiedät, että en ole lapsi? Sorry nyt vaan Vähäkankaat etten tykkää teidän sisustustyylistä. Turha siitä on kimppuun käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kuulemma bohotyyliä.

        Se taitaa olla sitä, muttä jutta ja sara koitti myydä, mutta ei ottanut bisnes tuulta allensa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se taitaa olla sitä, muttä jutta ja sara koitti myydä, mutta ei ottanut bisnes tuulta allensa....

        Saran ja Jutan boho-kaupan hinnat olivat sitä luokkaa, ettei ole ihme pieneen menekkiin.
        Oli reilusti laitettu ns. julkkis-lisää hintoihin.
        Siellähän ne Saran boho-jutut ovat hänen mökillään nyt. Ehkä hän ne pahimmat heinähässäkät on heittänyt pois, mutta vielä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saran ja Jutan boho-kaupan hinnat olivat sitä luokkaa, ettei ole ihme pieneen menekkiin.
        Oli reilusti laitettu ns. julkkis-lisää hintoihin.
        Siellähän ne Saran boho-jutut ovat hänen mökillään nyt. Ehkä hän ne pahimmat heinähässäkät on heittänyt pois, mutta vielä on.

        Nämä Veke-myymäjlän tuotteet ovat todella edullisia. Peilin hinta 28,80€ ja pienimmän juuttimaton hinta on 23,20€


    • Anonyymi

      Vaihtaakohan Jasmin eron jälkeen takas omaan sukunimeen?
      Erohan on siis tulossa kun alkuhuumasta selviää.

    • Anonyymi

      Sisustaminen on kivaa kotoilua.

      • Anonyymi

        On joo! Jokainen saa myös sisustaa tyylillään kotinsa, ja kotoilla miten haluaa.
        On täydellistä käytöstapojen puutetta joillain arvostella miten muut ihmiset asuvat, ja miten kotinsa sisustaa.
        Eri asia olisi, jos pyytää arvosteluja. Silloinkin pitää osata perustella näkemyksensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo! Jokainen saa myös sisustaa tyylillään kotinsa, ja kotoilla miten haluaa.
        On täydellistä käytöstapojen puutetta joillain arvostella miten muut ihmiset asuvat, ja miten kotinsa sisustaa.
        Eri asia olisi, jos pyytää arvosteluja. Silloinkin pitää osata perustella näkemyksensä.

        Jos ei kestä kotinsa arvostelua, niin ei kannata laittaa kuvia julkisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei kestä kotinsa arvostelua, niin ei kannata laittaa kuvia julkisuuteen.

        No Jasminia tai sen miestä tuskin toisten mielipiteet kiinnostaa. Sen on huomannut kaikesta mitä ne tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Jasminia tai sen miestä tuskin toisten mielipiteet kiinnostaa. Sen on huomannut kaikesta mitä ne tekee.

        No, miksi sivulliset sitten vetävät herneen nokkaansa, kun joku arvostelee herrasväki Vähäkankaan kodin sisustusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, miksi sivulliset sitten vetävät herneen nokkaansa, kun joku arvostelee herrasväki Vähäkankaan kodin sisustusta?

        Kun ei oo omaa elämää vaan pitää valittaa toisten tekemisistä. Siihen nää palstat on luo että voi nimettömänä puhua paskaa toisista. Ennen oon itse ollut yhdellä vastaavalla kanavalla töissä ja lopetin kun oli niin moraalitonta hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei oo omaa elämää vaan pitää valittaa toisten tekemisistä. Siihen nää palstat on luo että voi nimettömänä puhua paskaa toisista. Ennen oon itse ollut yhdellä vastaavalla kanavalla töissä ja lopetin kun oli niin moraalitonta hommaa.

        Kuitenkin notkut täällä ja arvostelet itsekin muita ihmisiä ei tykkää kommentin perusteella. Kiinni jäit tekopyhyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin notkut täällä ja arvostelet itsekin muita ihmisiä ei tykkää kommentin perusteella. Kiinni jäit tekopyhyydestä.

        Sinä arvostelet arvostelijaa. Ketjureaktio.


    • Anonyymi

      Missä on Dennis? Entä Richard, joka sooloili Oulun yössä itsensä putkaan, ennenkuin oli koskaan nähnyt Jasminia livenä kertaakaan!
      Entä Derrick :)

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa? Jasmin on naimisissa ja ilmeisen onnellinen. Joten mitä on väliä jollain entisillä suhteilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa? Jasmin on naimisissa ja ilmeisen onnellinen. Joten mitä on väliä jollain entisillä suhteilla?

        Ainahan se on niin onnellinen joka äijän kanssa että oksat pois. Ei se ole ennenkään kestänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan se on niin onnellinen joka äijän kanssa että oksat pois. Ei se ole ennenkään kestänyt.

        Alkuhuuma on ihanaa. Kaikkihan sen tietää omaltakin kohdalta, mutta aika näyttää kestääkö. Kovin on somessa hiljaista, niin joko on hääjärjestelyt vauhdissa tai sitten arki on tullut ja ei enää joka asiasta jaksa miestään ylistää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuhuuma on ihanaa. Kaikkihan sen tietää omaltakin kohdalta, mutta aika näyttää kestääkö. Kovin on somessa hiljaista, niin joko on hääjärjestelyt vauhdissa tai sitten arki on tullut ja ei enää joka asiasta jaksa miestään ylistää!

        Näinpä.
        Syksyllä piti olla suuret hääjuhlat ja kohta on syksy ohi.
        Joko on arki iskenyt suhteeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä.
        Syksyllä piti olla suuret hääjuhlat ja kohta on syksy ohi.
        Joko on arki iskenyt suhteeseen?

        Ilmeisesti. Tai maksajaa häille ei löytyny. Enää ei heidän naamat myy ku seiska ei tee somepäivityksistä juttuja.
        Ja toisaalta ketä sinne isoon hääjuhlaan olisi tullut kun tupareissa vieraita oli vain muutama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti. Tai maksajaa häille ei löytyny. Enää ei heidän naamat myy ku seiska ei tee somepäivityksistä juttuja.
        Ja toisaalta ketä sinne isoon hääjuhlaan olisi tullut kun tupareissa vieraita oli vain muutama.

        Hiljaista on ollut isojen hääjuhlien kanssa. Ja muutenkin on some Jasminilla hiljentynyt. Onko arki tullut jo suhteeseen, kun ei tule koko ajan rakkaasta kuvia ja kehumista??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaista on ollut isojen hääjuhlien kanssa. Ja muutenkin on some Jasminilla hiljentynyt. Onko arki tullut jo suhteeseen, kun ei tule koko ajan rakkaasta kuvia ja kehumista??

        Vastahan Jasmin somessa viikonloppuna suunnitteli peilin pesemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastahan Jasmin somessa viikonloppuna suunnitteli peilin pesemistä.

        Ehkä rakas on sen jo pessyt. Kehuja nyt vain odotellaan..


    • Anonyymi

      Erikoinen on tämä Markon ja rouvan yhteinen työpaikka. Firma mainostaa olevansa mm. myyntisirkus. Mainoksissa joillakin työntekijöillä on punaiset "nenäpäivä"- nokat.
      Ei vaikuta kovin uskottavalta asiakkaan näkökulmasta. Muutenkin meno on aika villiä, nimen omaan mainosten perusteella. 🤡
      Mutta, jokainen valitkoot itselleen sopivan ja mieluisan työpaikan. Ei siinä sen kummempaa.

    • Anonyymi

      Näkee, että hän rakastaa palavasti vaimoaan. Kohtelee ja palvelee häntä kuin kuningatarta.

    • Anonyymi

      Aika harva kuntosalin personal traineri omaa vaadittavaa tietotaitoa kuntouttaa sairaseläkeläisiä tai vammautuneita. Heille oikea paikka on fysioterapia.

      Tuollaisen "salijannun" "osaaminen" on lähinnä lihasten kasvatus ja mömöt. Ei heillä ole hajuakaan "kuntouttavasta otteesta". Fyssarit on erikseen.

    • Anonyymi

      Nostetaas taas tyrkky Jasminin ketjua vähän.
      Rrrakas on ostanut viikonloppuna Jasminille raaskun kukkakimpun, pelkkiä nuppuja, muutama aukinainen neilikka, ja kaikki hujan hajan levällään leveäsuisessa lasissa.
      Onpa ihanaaaa

      • Anonyymi

        Ajatus ratkaisee. Kukkatervehdys tuo iloa elämään.


      • Anonyymi

        Onpa taas aihetta arvostella! Nuo markettikimput ovat ihan kivoja piristyksiä, ja neilikkakimput kestävät maljakossa pitkään. Sieltä ne nuput aukeavat.
        Maljakkoon voisivat kyllä satsata muutaman euron, siitä olen samaa mieltä. Ei ole pakko ostaa kallista, halpakin voi olla nätti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatus ratkaisee. Kukkatervehdys tuo iloa elämään.

        Jassu odottaa saavansa kukkia joka viikonloppu kuvatekstidtä päätellen. Noloa, kun ainoat kuvien kommentoijat ovat joko peräkammari pojat tai oma hanipuppeli ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassu odottaa saavansa kukkia joka viikonloppu kuvatekstidtä päätellen. Noloa, kun ainoat kuvien kommentoijat ovat joko peräkammari pojat tai oma hanipuppeli ♥️

        Voi ei, viikko sitten ei tullutkaan kukkia. Mut onneks 2 viikkoa sitten tuli myös peli .

        "Jasmin Vähäkangas
        10. marraskuu klo 15.55 ·
        Se on kyllä parasta, kun mies tuo kukkia ja pari päivää sitten toi ”tuliaisena” @seiskaofficial
        pelin! Wooptiduu! "
        "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa taas aihetta arvostella! Nuo markettikimput ovat ihan kivoja piristyksiä, ja neilikkakimput kestävät maljakossa pitkään. Sieltä ne nuput aukeavat.
        Maljakkoon voisivat kyllä satsata muutaman euron, siitä olen samaa mieltä. Ei ole pakko ostaa kallista, halpakin voi olla nätti.

        Jep.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep.

        Missä viipyy somepäivitys rakkaan ostamista perjantaikukista? Tai etanoista.


    • Anonyymi

      Minä halveksin vähäkankaan rumia keltaisia hampaita.

    • Anonyymi

      Mitenkäs ne syys hääjuhlat? Ei tullut ei. Seuraavana se häämatka Italiaan...

      • Anonyymi

        Minä arvaan, että seuraavana voisi olla asumusero ja sitten avioero. En usko hääjuhliin, kun ei ole ystäviä joiden kanssa juhlia. Ja Italian matkaan ei ole varaa.


      • Anonyymi

        Näinpä. Eihän Jasminilla ole ystäviä. Muutama työkaveri ja äiti, eipä niistä isot juhlat tulis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Eihän Jasminilla ole ystäviä. Muutama työkaveri ja äiti, eipä niistä isot juhlat tulis.

        Entäs miehen ystävät? Eihän siellä ensimmäisissä häissä ollut ollenkaan hänen ystäviään tai sukulaisiaan... Ja ikinä ei Jasmin kirjoittele somessa, että miehen ystäviä tai sukulaisia näkisivät. Voi tietenkin olla, että ovat kieltäneet kirjoittamasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Eihän Jasminilla ole ystäviä. Muutama työkaveri ja äiti, eipä niistä isot juhlat tulis.

        Ei taida olla enää ne työkaverit kuvioissa kun ei enää näy yhteiskuvia somessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla enää ne työkaverit kuvioissa kun ei enää näy yhteiskuvia somessa.

        Rakas vienyt voiton ystävistä. Joskus voisi olla ystävät tosin tarpeen.. Uudessa instagramkuvassa ei kumpikaan kovin hehkeältä näytä, että taitaa elämäntavat olla aika huonolla tasolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas vienyt voiton ystävistä. Joskus voisi olla ystävät tosin tarpeen.. Uudessa instagramkuvassa ei kumpikaan kovin hehkeältä näytä, että taitaa elämäntavat olla aika huonolla tasolla!

        Totta, aika elähtäneen näköisiä kumpikin...Minusta tuo mies näyttää vanhalta juopolta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, aika elähtäneen näköisiä kumpikin...Minusta tuo mies näyttää vanhalta juopolta...

        Jooo. Jasmin ok mutta tuo mies ei niinkään. Ihan sama mitä kuvia siitä näkee niin on kyllä niin kuluneen näköinen.


    • Anonyymi

      Kotikokkausta maistuvan aterioin.

      • Anonyymi

        Rasvaa,suolaa ja pakastevihanneksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasvaa,suolaa ja pakastevihanneksia.

        Jasmin kokkaa jouluksi herkkuja.


    • Anonyymi

      Ei Jassulla oo koskaan ollut ystäviä.
      Hetken aikaa aina joku ollu kaverina, mutta kaikki häipyy vähin äänin. Turusta oli aikoinaan joku nainen, joka komppas sen Instakuvissa, ei oo ollut piiiitkäään aikaan sitäkään...

      • Anonyymi

        Jasminilla on Facebookissa 1211 "kaveria" ja postauksissa noin 30 tai 40 tykkääjää keskimäärin.
        ...kertonee jonkin verran ystävistä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasminilla on Facebookissa 1211 "kaveria" ja postauksissa noin 30 tai 40 tykkääjää keskimäärin.
        ...kertonee jonkin verran ystävistä...

        No ehkä sua haittaa tuo.. sitä itseään ei näytä harmittavan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä sua haittaa tuo.. sitä itseään ei näytä harmittavan

        Tuota nyt harmittaa kaikki mitä Jasmin tekee, tai jättää tekemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasminilla on Facebookissa 1211 "kaveria" ja postauksissa noin 30 tai 40 tykkääjää keskimäärin.
        ...kertonee jonkin verran ystävistä...

        Juu tosi paljon Jassulla on kavereita. Koittanut julkisuudessa 30 vuotta olla ja noin monta tykkäystä saa per kuva. Supersuosittu sometähti ♥️ kyl saa pitkän nenän muut julkkikset.


    • Anonyymi

      Jasminia taitaa jo ruveta harmittaa äitipuolena olo.
      Nyt on tilattu Woltista aamupala,ettei tartte itse valmistaa. Poikapuoli kun tarttee ruokaakin.

      • Anonyymi

        Onhan se voileipien tekeminen raskasta!


      • Anonyymi

        Kai tiiät että äitipuoli on varmaan joka toinen viikko. Äitillään on pojat joka toinen viikko.


      • Anonyymi

        Eilen olivat Saurahassa ja tänään woltista aamupalaa. Ei siinä kokkailutaitoja tarvita. No niitä etanoita näyttävät kokkaavan tuon tuosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen olivat Saurahassa ja tänään woltista aamupalaa. Ei siinä kokkailutaitoja tarvita. No niitä etanoita näyttävät kokkaavan tuon tuosta.

        Jassun kokkailu on purkkien ja pakastekasvisten pakkausten avaasmista. Kaikki kuorrutetaan juustolla ja pekonilla.
        Ei näy tuoreita kasviksia. Korkeintaan minitomatteja, mutta nekin ovat wash&go. Ei mitään keskiverto taitoisen ruokaakaan näytä osaavan tehdä... Wolt ja halvat ravintolat pelastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiiät että äitipuoli on varmaan joka toinen viikko. Äitillään on pojat joka toinen viikko.

        Tiijän ettei oo täyspäinen äitipuoli. (kirjoitettu tarkoituksella)
        Joka toinen viikonloppu ainoastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiijän ettei oo täyspäinen äitipuoli. (kirjoitettu tarkoituksella)
        Joka toinen viikonloppu ainoastaan.

        Ja silloinkin vain toinen lapsista käy heillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassun kokkailu on purkkien ja pakastekasvisten pakkausten avaasmista. Kaikki kuorrutetaan juustolla ja pekonilla.
        Ei näy tuoreita kasviksia. Korkeintaan minitomatteja, mutta nekin ovat wash&go. Ei mitään keskiverto taitoisen ruokaakaan näytä osaavan tehdä... Wolt ja halvat ravintolat pelastaa.

        Isäntä vaihtanut pois ig nimensä luomupt. Varmaan tajunnu että ei ole luomua ei.


    • Anonyymi

      Moukkamaista.

    • Anonyymi

      Jahas, mitäs muuta olis voinut?

      "Jasmin Vähäkangas
      13 min ·
      Meillä oli jo hyvissä ajoin mieheni kanssa suunnitelma, ettei tehdä mitään isompaa numeroa joulusta ja että vietetään nämä vapaat ihan vain toistemme seurasta nauttien. Suunnitelma on toiminut hyvin, mitä nyt ollaan hankittu hyvää syötävää ja hieman lahjottu toisiamme. Mutta kyllä, nämä pyhät ovat juuri sitä, mitä oon kaivannut."

      • Anonyymi

        Ei sitten ole poikapuoli isällään tänä jouluna.
        Olis luullu että pojat edes kävis isäänsä moikkaamassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitten ole poikapuoli isällään tänä jouluna.
        Olis luullu että pojat edes kävis isäänsä moikkaamassa?

        Jassua vainoava stalkkeri riehuu täälläkin. Rikosilmoitus kannattaiI tehdä. Kyllä se laki löytyy hullullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassua vainoava stalkkeri riehuu täälläkin. Rikosilmoitus kannattaiI tehdä. Kyllä se laki löytyy hullullekin.

        Tuo ihminen matkii minun kirjoittamaani "Kyllä se laki löytyy hullullekin." Tuo kommentoija on Martina Aitlehden stalkkeri! Joten kyllä se laki löytyy tuollekin hullulle! Tuo hulluhan riehuu Martinan Aitolehden ja läheisten kimpussa ja tehnyt sitä 20 vuotta, sitähän sanotaan jo vainoamiseksi!

        Miksi ihmeessä tuo Martinan vainoaja matkii AINA muiden kirjoituksia. Onko hän hieman yksinkertainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ihminen matkii minun kirjoittamaani "Kyllä se laki löytyy hullullekin." Tuo kommentoija on Martina Aitlehden stalkkeri! Joten kyllä se laki löytyy tuollekin hullulle! Tuo hulluhan riehuu Martinan Aitolehden ja läheisten kimpussa ja tehnyt sitä 20 vuotta, sitähän sanotaan jo vainoamiseksi!

        Miksi ihmeessä tuo Martinan vainoaja matkii AINA muiden kirjoituksia. Onko hän hieman yksinkertainen!

        Martinan stalkkeri/vainoaja on näköjään Jasminin suuri ihalija. Samaan porukkaan kuuluu myös Berg, Tukiainen, Torppa, Sarkkinen jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan stalkkeri/vainoaja on näköjään Jasminin suuri ihalija. Samaan porukkaan kuuluu myös Berg, Tukiainen, Torppa, Sarkkinen jne...

        Jassun vainoaja on jätetty sairaalloisesti rakastunut mies menneisyydestä. Pää sekosi kun ei saanut jassua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassun vainoaja on jätetty sairaalloisesti rakastunut mies menneisyydestä. Pää sekosi kun ei saanut jassua.

        Suoli paska24 se jaksaa suojella ja antaa riehua tämän ihmisroskan eli vainoajan palstalla. Suoli24 pitäisi t tehdä myös rikosilmoitus. Oikea paskalaatikko jossa kaikki mielisairaat ja hullut saa riehua.
        Vähänkin järkevät viestit poistetaan, ettei hullu ja sairas vaan loukkaannu ja vedä herneitä nenuun. Sairas suolipaska24.


      • Anonyymi

        Silliä suoraan purkista. Jäi varmasti ihanat joulumuistot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silliä suoraan purkista. Jäi varmasti ihanat joulumuistot.

        Ota sinä silliä suoraan perseestäsi. Saattaisi auttaa sairaaseen päähän, johon tuhlattu kymmeniä tuhansia yhteiskunnan varoja ilman tulosta
        . Virkkaisit vaikka patalappuja siellä pöhköjen kerhossa, olisit edes jotenkin hyödyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota sinä silliä suoraan perseestäsi. Saattaisi auttaa sairaaseen päähän, johon tuhlattu kymmeniä tuhansia yhteiskunnan varoja ilman tulosta
        . Virkkaisit vaikka patalappuja siellä pöhköjen kerhossa, olisit edes jotenkin hyödyksi.

        Luomuvalmentaja taisi herätä päiväuniltaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luomuvalmentaja taisi herätä päiväuniltaan...

        17:38 pönttövikaiselle tiedoksi. Luomut ym.julkkikset eivät lue näitä palstoja. Hullu saa ihan rauhassa kirjoitella😁😁 Harmi kun ei siellä mtkerhossanne ei ole joka päivä virkkausta. Sinulla on selvästi liikaa aikaa. Joutaisit vaikka siivoushommiin. Kysele hoitsuilta olisiko niillä jotakin paskanpesu hommaa sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        17:38 pönttövikaiselle tiedoksi. Luomut ym.julkkikset eivät lue näitä palstoja. Hullu saa ihan rauhassa kirjoitella😁😁 Harmi kun ei siellä mtkerhossanne ei ole joka päivä virkkausta. Sinulla on selvästi liikaa aikaa. Joutaisit vaikka siivoushommiin. Kysele hoitsuilta olisiko niillä jotakin paskanpesu hommaa sinulle.

        Tiedoksi vaan, että Jassu lukee ja aloittaa itse sekä käskee lähipiirin avaamaan näitä keskusteluita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksi vaan, että Jassu lukee ja aloittaa itse sekä käskee lähipiirin avaamaan näitä keskusteluita.

        "Tietäjä" antoi tiedoksiannon, kyllä hän tietää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksi vaan, että Jassu lukee ja aloittaa itse sekä käskee lähipiirin avaamaan näitä keskusteluita.

        En kyllä usko että tän ketjun aloittaja olis Jassu tai sen lähipiiri.
        Tän aloittaja on sama kuin monen muunkin, aloittaa kysymyksellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä usko että tän ketjun aloittaja olis Jassu tai sen lähipiiri.
        Tän aloittaja on sama kuin monen muunkin, aloittaa kysymyksellä?

        Näitä aloituksia tekee tämä "Tietäjä" jolla hampaissa narskuu vuodesta toiseen muutama julkkisnainen. Pian vuosikymmenestä toiseen.
        Hän ei tavallaan pääse yli asioista, eli ei osaa jättää niitä taakseen. Siksi kyttää juorulehtiä, instoja, ja keskustelupalstoja. Pääkatkaisimessa vika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        17:38 pönttövikaiselle tiedoksi. Luomut ym.julkkikset eivät lue näitä palstoja. Hullu saa ihan rauhassa kirjoitella😁😁 Harmi kun ei siellä mtkerhossanne ei ole joka päivä virkkausta. Sinulla on selvästi liikaa aikaa. Joutaisit vaikka siivoushommiin. Kysele hoitsuilta olisiko niillä jotakin paskanpesu hommaa sinulle.

        99.9% varma, että itse luomu täällä kirjoittelee. Tyyli täsmää 🤣


    • Anonyymi

      Ovat luomuvalmentaja ja lötjäke olleet viisi päivää vällyjen alla. Tai siis 80 prosenttia ajasta. Näin kertoo lötjäke instatilillään.

      • Anonyymi

        Kuntosalit taitaa olla mennyttä elämää. Voihan se toki vällyjen alla maatessakin hiki tulla. Toki jos vain makaa, niin ehkä ei. Ilmeisesti rakkaus vielä kukoistaa, vaikka ei enää kehukaan joka sometuksessa omaa luomuaan.


    • Anonyymi

      "Jasmin Vähäkangas
      4 t ·
      Huomenna taas takaisin työn pariin, mutta ovathan nämä viisi vapaata olleet ihanat! ❤️ En liioittele yhtään, kun sanon meidän mieheni @markovahakangas
      kanssa maanneen vällyjen alla n. 80 % ajasta. Voisin elää samalla tavalla aina, samassa seurassa tietysti (vielä tarkennuksena)."

      ...pelkkää makoilua 5 päivää. Hyvä Jasmin.

      • Anonyymi

        Voi hyvät hyssykät sentään....miten lapsellista....


      • Anonyymi

        Kyl pt tietää, ja valmentaa Jassua, miten kunnossa pysytään. 5 päivää löhöämistä ja juustoja....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl pt tietää, ja valmentaa Jassua, miten kunnossa pysytään. 5 päivää löhöämistä ja juustoja....

        Ja löhöily jatkuu taas kohta:

        "Jasmin Vähäkangas
        5 t ·
        Oli kyllä mukava palata töihin tänään ja nähdä työkavereita, vaikka monet ovatkin nämä välipäivät vielä lomilla. Ja tietenkin oli pakko ottaa tämän päivän kunniaksi myös vessa-/peiliselfie… 😉 Eihän tässä taas ole tätä työviikkoa kuin pari päivää jäljellä ja sitten jälleen pitkä viikonloppu edessä"

        ...ja on aika pöhöttyneen näköinen naama vessaselfie-kuvassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja löhöily jatkuu taas kohta:

        "Jasmin Vähäkangas
        5 t ·
        Oli kyllä mukava palata töihin tänään ja nähdä työkavereita, vaikka monet ovatkin nämä välipäivät vielä lomilla. Ja tietenkin oli pakko ottaa tämän päivän kunniaksi myös vessa-/peiliselfie… 😉 Eihän tässä taas ole tätä työviikkoa kuin pari päivää jäljellä ja sitten jälleen pitkä viikonloppu edessä"

        ...ja on aika pöhöttyneen näköinen naama vessaselfie-kuvassa...

        Kaunis nainen. Onnellisen näköinen on myös, kiva nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja löhöily jatkuu taas kohta:

        "Jasmin Vähäkangas
        5 t ·
        Oli kyllä mukava palata töihin tänään ja nähdä työkavereita, vaikka monet ovatkin nämä välipäivät vielä lomilla. Ja tietenkin oli pakko ottaa tämän päivän kunniaksi myös vessa-/peiliselfie… 😉 Eihän tässä taas ole tätä työviikkoa kuin pari päivää jäljellä ja sitten jälleen pitkä viikonloppu edessä"

        ...ja on aika pöhöttyneen näköinen naama vessaselfie-kuvassa...

        Kyllä elämäntavat näkyvät kasvoista. Etenkin miehellä. Mutta kovasti jaksaa Jasmin kehua miestään. Kunhan ei tippuisi korkealta ja kovaa...


    • Anonyymi

      "Jasmin Vähäkangas
      13 t ·
      Mitä kaikkea tämä vuosi onkaan pitänyt sisällään!!! Noin vuosi sitten aloimme olemaan yhdessä Markon kanssa, sitten menimme kihloihin ja kesällä naimisiin. 💫
      Häiden jälkeen muutimme mieheni kanssa uuteen yhteiseen kotiin. 💫
      Ihana työpaikkamme on pysynyt minulle yhä päälle kolmen vuoden jälkeen yhtä rakkaana ja tärkeänä. 💫
      Äitini on koko ajan ollut ja elänyt kaikessa mukana. 💫
      Arjessa meille on mieheni kanssa ollut tärkeää myös mm. se, että nautimme samanlaisesta ruoasta ja tykkäämme monesti kokata yhdessä. Nautimme läheisyydestä, kuten on voinut ehkä huomata… 💫
      Kaikesta tämän vuoden aikana tapahtuneista asioista voin vain kiittää (no totta kai) kaikista eniten miestäni, rakastani ja henkilöä, joka merkitsee minulle enemmän kuin voin sanoin edes kuvailla @markovahakangas
      ❤️, sitten tietenkin äitiäni, ystäviäni ja työpaikkaamme @primesalesoy
      💙 sekä kaikkia heitä, joihin olemme saaneet tutustua työmme kautta."

      ...ihan on vielä alkuhuumaa tuo "rakkaus".
      Samalla lailla se oli edelliseen mieheen "rakastunut", ja sitä edelliseen, ja sitä edelliseen jne.

      • Anonyymi

        Puhumattakaan miehestä, joka on vaihtanut puolisoa varmasti useammin kuin sukkiaan. Mutta onhan se ensihuuma ihanaa ja kestää vuodesta kolmeen. Sitten iskee todellisuus, kun toinen ei olekaan sitä mitä on esittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumattakaan miehestä, joka on vaihtanut puolisoa varmasti useammin kuin sukkiaan. Mutta onhan se ensihuuma ihanaa ja kestää vuodesta kolmeen. Sitten iskee todellisuus, kun toinen ei olekaan sitä mitä on esittänyt.

        Molemmat on kolmatta kertaa naimisissa. Kun löytää oikean niin sen löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat on kolmatta kertaa naimisissa. Kun löytää oikean niin sen löytää.

        Tai luulee löytäneensä.


      • Anonyymi

        Eipä ole kummoista kulissien takana, voi, voi…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole kummoista kulissien takana, voi, voi…

        Tuskimpa heidän onni meille tuntemattomille kuuluukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskimpa heidän onni meille tuntemattomille kuuluukaan.

        Mitähän siellä kulisseissa on jo käynyt? Luulenpa että varmasti joskus saamme lukea seiskasta, kuinka kaikki ei ollutkaan niin ihanaa ja rakas ei ollutkaan niin rakas. Koska harvat ihmiset lopulta muuttuvat ja odotettavissa on, että todellinen luonne alkaa näkyä jossakin vaiheessa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän siellä kulisseissa on jo käynyt? Luulenpa että varmasti joskus saamme lukea seiskasta, kuinka kaikki ei ollutkaan niin ihanaa ja rakas ei ollutkaan niin rakas. Koska harvat ihmiset lopulta muuttuvat ja odotettavissa on, että todellinen luonne alkaa näkyä jossakin vaiheessa...

        Ei se jasmin huoli stalkkeria. Turhaa itket ja iniset.🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se jasmin huoli stalkkeria. Turhaa itket ja iniset.🤣🤣🤣

        Niin totta! Turhaan yrittää väkisin vääntää jotain negatiivista vaikka tällä parilla on kaikki hyvin. Niin voi voi. Itke itsesi uneen taas tänäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän siellä kulisseissa on jo käynyt? Luulenpa että varmasti joskus saamme lukea seiskasta, kuinka kaikki ei ollutkaan niin ihanaa ja rakas ei ollutkaan niin rakas. Koska harvat ihmiset lopulta muuttuvat ja odotettavissa on, että todellinen luonne alkaa näkyä jossakin vaiheessa...

        Sinulla nähtävästi on jotain taustatietoa asioista kun noin kirjoitat?
        Enemmän ja laajemmin?


      • Anonyymi

        Vai niin😬! Toivottavasti sitten ei tule itku pitkästä ilosta.
        Tiesiköhän Jasmin näistä etukäteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se jasmin huoli stalkkeria. Turhaa itket ja iniset.🤣🤣🤣

        Jasmin huolii kaikki ketkä vain yrittää häntä....


    • Anonyymi

      Marko väänti etanapannuja, Jasmin kuvas äänen kanssa ja kuuluu kun Jasmin kiroili siinä.
      Samoin kuului lapsen ääni taustalla.

      • Anonyymi

        Jospa siistivät suutaan lasten siellä ollessa. Eihän se kovin kauniilta kuulostanut. Olikohan se toinen etanapannu lapsille vai mitähän heille oli ruoaksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa siistivät suutaan lasten siellä ollessa. Eihän se kovin kauniilta kuulostanut. Olikohan se toinen etanapannu lapsille vai mitähän heille oli ruoaksi..

        Ei näy mitään videota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näy mitään videota.

        Oli sellaisessa 24 tunnin päästä poistuvassa. Eli ei löydy enää.


    • Anonyymi

      Näkee että pyhien aikaan stalkkeri ja avohoitolainen on päässyt kotilomalle.

      • Anonyymi

        Avohoitolainen päässyt kotilomalle?
        Avohoitolainen on avohoidossa eli kotonaan aina, kuten suurin osa mielipuolista nykyään.
        Tiedoksesi.
        Stalkkeri taas ei ole minkäänlaisessa hoidossa vaikka todellakin pitäisi olla. Hän päivystää täällä ja tuolla ylilaudan puolella, ja kyttää instoja päästäkseen purkamaan luuserin tuskaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avohoitolainen päässyt kotilomalle?
        Avohoitolainen on avohoidossa eli kotonaan aina, kuten suurin osa mielipuolista nykyään.
        Tiedoksesi.
        Stalkkeri taas ei ole minkäänlaisessa hoidossa vaikka todellakin pitäisi olla. Hän päivystää täällä ja tuolla ylilaudan puolella, ja kyttää instoja päästäkseen purkamaan luuserin tuskaansa.

        13:12 on se kyllä kamalaa, että nämä hullut saa olla kotona vainoamassa ja kiusaamassa ihmisiä. Suoli24 ei välitä, antaa vaan hullujen riehua palstalla. No mutta kyllä se Karma hoitaa tämän jassuakin vainonneen. Toivottavasti kärsii ja pitkään.


    • Anonyymi

      Bbbb

    • Anonyymi

      hänellähän on omakohtaisia kokemuksia mielenterveyseläkeläisistä, siis tästä jakorasiasta.

      • Anonyymi

        Kaks mielenterveyspotilasta kun löytää toisensa, niin sen on pakko olla rakkautta! Ja hyvä jos ovat onnellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaks mielenterveyspotilasta kun löytää toisensa, niin sen on pakko olla rakkautta! Ja hyvä jos ovat onnellisia.

        Jasminhan kärsi mielenterveysongelmista joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasminhan kärsi mielenterveysongelmista joskus?

        18:51 Saattoi kärsiäkin, mutta jollakin ne jäivät pysyviksi. Näkyy tällä palstalla. Yhden mtongelmaisen kaatopaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaks mielenterveyspotilasta kun löytää toisensa, niin sen on pakko olla rakkautta! Ja hyvä jos ovat onnellisia.

        18:20 Harmi kun et sinä löytänyt ketään potilastovereidesi joukosta.


    • Anonyymi

      Ettei suhde jo olis loppurutistuksessa kun pitää ihan jatkuvasti sitä hehkuttaa:

      "Jasmin Vähäkangas
      10 t ·
      Hyvää uutta vuotta teille kaikille! Kuten aiemmassa postauksessa kirjoitin, olen maailman kiitollisin monista tänä vuonna tapahtuneista asioista.
      Siinä ohessa on kuitenkin tullut sairasteltua todella paljon ja olo on ollut ihan kamala välillä. Eli kaikki ei ole ollut niin ruusuista, mutta en tykkää valittaa kaikesta someen, tykkään pitää tämän positiivisena kanavana.
      Yhä voin vain todeta sen, että ihan sama, mikä oma olotila on ollut tai on, niin @markovahakangas rakkaani on kyllä tukenani. Ja tästä uutta vuotta kohti! "

      • Anonyymi

        Kaikesta ne ihmiset ottaa nokkiinsa ja näin paljon vielä väännetty kommenttia, nauttikaa nyt vaan omasta elämästä ja kaikilla meillä on vastoinkäymisiä ja sairauksia elämässä.


      • Anonyymi

        Vituttaako???😁🤣🤣🤣 Älä välitä jo huomenna pääset virkkauskerhoonne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vituttaako???😁🤣🤣🤣 Älä välitä jo huomenna pääset virkkauskerhoonne.

        Edellinen siis stalkkaajalle


      • Anonyymi

        Vähän epäilyttää tuo rrrakkaus kun pitää hehkuttaa ja ilmoitella Instassa sekä Facessa:

        "Jasmin Vähäkangas
        48 min ·
        ❤️ Ai niin, vuoden eka yhteiskuva! Rakastan sua. @markovahakangas ❤️"

        ...jos olis miun rrakas, niin kyllä riittäis kun sanois henkilökohtaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän epäilyttää tuo rrrakkaus kun pitää hehkuttaa ja ilmoitella Instassa sekä Facessa:

        "Jasmin Vähäkangas
        48 min ·
        ❤️ Ai niin, vuoden eka yhteiskuva! Rakastan sua. @markovahakangas ❤️"

        ...jos olis miun rrakas, niin kyllä riittäis kun sanois henkilökohtaisesti.

        No mutta onhan tuo herttaista. Hyvät heille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta onhan tuo herttaista. Hyvät heille.

        Onhan tuo erikoista, että pitää koko ajan rakkautta tuoda julki ja todistella että hyvin menee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo erikoista, että pitää koko ajan rakkautta tuoda julki ja todistella että hyvin menee...

        Miksipä ei näyttäisi onneaan?


    • Anonyymi

      Jasmin ja Marko yhdessä onnellisia.

      • Anonyymi

        Ja alkoholisoituneita. Molemmat ovat Jasminin lisäämässä kuvassa turvoksissa ja hiukset likaisina. Ei jatkoon.


      • Anonyymi

        Seiskaan saivat taas jutun niin nyt on ollu hiljaista "onnentoitottamisen" ja yhteiskuvien kanssa. Huomiovarastot hetkeksi täytetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja alkoholisoituneita. Molemmat ovat Jasminin lisäämässä kuvassa turvoksissa ja hiukset likaisina. Ei jatkoon.

        Mies näyttää siltä, kuin olisi pitkäänkin juonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiskaan saivat taas jutun niin nyt on ollu hiljaista "onnentoitottamisen" ja yhteiskuvien kanssa. Huomiovarastot hetkeksi täytetty.

        Saivat jutun? Lehtihän ottaa ne juttunsa instasta, entisten ja nykyisten julkkisten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saivat jutun? Lehtihän ottaa ne juttunsa instasta, entisten ja nykyisten julkkisten.

        Ihan kai se on sama et miten se juttu lehteen päätyi. PÄÄASIA että PÄÄTYI lehteen!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies näyttää siltä, kuin olisi pitkäänkin juonut.

        Kyllä heillä alkoholia kuluu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja alkoholisoituneita. Molemmat ovat Jasminin lisäämässä kuvassa turvoksissa ja hiukset likaisina. Ei jatkoon.

        Liekkö kännissä molemmat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekkö kännissä molemmat

        Missä viipyy päivitykset pöhköstä, ihanasta rakkaasta, joka on tuonut kukkia ja tekee etanoita?? On tainnut arki tulla taloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä viipyy päivitykset pöhköstä, ihanasta rakkaasta, joka on tuonut kukkia ja tekee etanoita?? On tainnut arki tulla taloon.

        Ovat kännissä niin siinä unohtuu päivitykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä heillä alkoholia kuluu...

        Viinilasi silloin tällöin on arjen luksusta.


      • Anonyymi

        Vieläkö heidän onni kukoistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö heidän onni kukoistaa?

        Ei ainakaan julkista hekumointia ole ollut. Olisiko ryppyjä rakkaudessa. Tai jos ovat häämatkalle lähteneet, kun eikö se ole vielä tekemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinilasi silloin tällöin on arjen luksusta.

        Ei taida lasi tai kaksi riittää. Pulloissa lasketaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan julkista hekumointia ole ollut. Olisiko ryppyjä rakkaudessa. Tai jos ovat häämatkalle lähteneet, kun eikö se ole vielä tekemättä.

        Millä rahalla nuo mitään reissaa
        Eip siellä kamalan ruusuista ole, mitä kuullut läheltä.
        Mutta sosiaalinen media 🫰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä rahalla nuo mitään reissaa
        Eip siellä kamalan ruusuista ole, mitä kuullut läheltä.
        Mutta sosiaalinen media 🫰

        Joko yöpyy äidin luonna öitä hakien omaa-aikaansa?


    • Anonyymi

      Taidettu lukea täältä kommentteja, kun on Marko vienyt ihanan puskan tulppaaneja.

      • Anonyymi

        Tai vain huomannut kaupassa tulppaanien olevan edullisia. Osta sinäkin jos vaikka piristyisit sieltä negatiivisuuden suostasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vain huomannut kaupassa tulppaanien olevan edullisia. Osta sinäkin jos vaikka piristyisit sieltä negatiivisuuden suostasi.

        Urotyöhän se on, että hakee kolmen euron kimpun lähikaupasta. Sillähän avoliitto pidetään "onnellusena" ja julkisia kehuja, kun anteeksipyyntö-puskua raahataan pari kertaa viikosta tupakkien kera lahjuksina...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urotyöhän se on, että hakee kolmen euron kimpun lähikaupasta. Sillähän avoliitto pidetään "onnellusena" ja julkisia kehuja, kun anteeksipyyntö-puskua raahataan pari kertaa viikosta tupakkien kera lahjuksina...

        Taas on eilen kannettu kukkia kotiin rouvalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas on eilen kannettu kukkia kotiin rouvalle.

        Ettei olis vuoden takaiset kuvat laitettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas on eilen kannettu kukkia kotiin rouvalle.

        Sinua niin kiukuttaa kun Jasmin saa kukkia mieheltään😂😂👍
        Aivan kamalaa kun puolisot huomioivat toisiaan!
        Toisten huomioiminen ei teilläpäin ole tapana, vai?😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei olis vuoden takaiset kuvat laitettu?

        Sitä ei voida tietää. Mutta he näyttävät somessa vain teennäistä onneaan ja uskottelevat kaikille että ollaan niin onnellisia. Yleensä näissä tapauksissa totuus on toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei voida tietää. Mutta he näyttävät somessa vain teennäistä onneaan ja uskottelevat kaikille että ollaan niin onnellisia. Yleensä näissä tapauksissa totuus on toinen.

        Sinäkö tiedät sen toisen totuuden? Uskottelevat olevansa onnellisia?
        Mikä heillä meni pieleen jo nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua niin kiukuttaa kun Jasmin saa kukkia mieheltään😂😂👍
        Aivan kamalaa kun puolisot huomioivat toisiaan!
        Toisten huomioiminen ei teilläpäin ole tapana, vai?😁

        Ei meillä päin ole ainakaan tapana toivoa että toinen kuolee viinaan ja sanoa että kusen sun haudalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö tiedät sen toisen totuuden? Uskottelevat olevansa onnellisia?
        Mikä heillä meni pieleen jo nyt?

        En tiedä onko se kovin onnellista jos toinen toivoo toisen kuolevan viinaa. Ja aikoo kusta haudalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä onko se kovin onnellista jos toinen toivoo toisen kuolevan viinaa. Ja aikoo kusta haudalle.

        Siellä alkaa totuudet paljastua. Vieläköhän jotkut uskovat, että kyseessä on maailman ihanin mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä alkaa totuudet paljastua. Vieläköhän jotkut uskovat, että kyseessä on maailman ihanin mies.

        Niinpä, se pitäis maailman ihanimman miehen sietää kyllä vaimonsa ryyppääminen, muuten on huono mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, se pitäis maailman ihanimman miehen sietää kyllä vaimonsa ryyppääminen, muuten on huono mies.

        Kyllä nämä molemmat juo ihan reippaasti. Arkena ja viikonloppuna. Ei ole rouvan oma harrastus ryyppääminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, se pitäis maailman ihanimman miehen sietää kyllä vaimonsa ryyppääminen, muuten on huono mies.

        Kyllä. Ja onhan se erikoista jos ei vaimo pysy hellan ja nyrkin välissä kunnolla.. Kuka täysissä järjissään oleva sanoo toiselle noin? EI KUKAAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ja onhan se erikoista jos ei vaimo pysy hellan ja nyrkin välissä kunnolla.. Kuka täysissä järjissään oleva sanoo toiselle noin? EI KUKAAN.

        Ehkä semmoinen sanoo, joka ei halua lastensa näkevän, kun aikuinen ryyppää ja sekoilee. Ja on yrittänyt kaikkensa auttaakseen sairauden kanssa. Joskus voimat loppuvat, ikuisuuksiin ei voi toista kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä semmoinen sanoo, joka ei halua lastensa näkevän, kun aikuinen ryyppää ja sekoilee. Ja on yrittänyt kaikkensa auttaakseen sairauden kanssa. Joskus voimat loppuvat, ikuisuuksiin ei voi toista kantaa.

        Molemmat ryyppää sen minkä kerkeää. Ei ole pelkästään rouvan harrastus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä semmoinen sanoo, joka ei halua lastensa näkevän, kun aikuinen ryyppää ja sekoilee. Ja on yrittänyt kaikkensa auttaakseen sairauden kanssa. Joskus voimat loppuvat, ikuisuuksiin ei voi toista kantaa.

        Kaikkensa antanut, ja uhrautunut oman hyvinvointinsa kustannuksella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkensa antanut, ja uhrautunut oman hyvinvointinsa kustannuksella!

        Molemmat ne ryyppää, kukaan ei ole uhrautunu. Molemmilla hyvinvointi kaukana. Kulisseja on rankkaa pitää yllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä onko se kovin onnellista jos toinen toivoo toisen kuolevan viinaa. Ja aikoo kusta haudalle.

        Saivat taas naamansa seiskaan ja huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä semmoinen sanoo, joka ei halua lastensa näkevän, kun aikuinen ryyppää ja sekoilee. Ja on yrittänyt kaikkensa auttaakseen sairauden kanssa. Joskus voimat loppuvat, ikuisuuksiin ei voi toista kantaa.

        Ikuisuuksiin? Ovat kuitenkin jo vuoden olleet yhdessä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä semmoinen sanoo, joka ei halua lastensa näkevän, kun aikuinen ryyppää ja sekoilee. Ja on yrittänyt kaikkensa auttaakseen sairauden kanssa. Joskus voimat loppuvat, ikuisuuksiin ei voi toista kantaa.

        Herra vain uhriutuu vaikka molemmat vetää huolella alkoholia. Sokea taluttaa sokeaa tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herra vain uhriutuu vaikka molemmat vetää huolella alkoholia. Sokea taluttaa sokeaa tilanne.

        Liekkö alkoholi tässä edes isoin ongelma. Kyllä sitä selvänäkin tunnutaan sekoilevan näiden taholta ihan kunnolla.
        Vitsihän tuo kaksikko olisi jos eivät tempoisi mukaansa sivullisia. Niin lapsia kuin aikuisiakin.


    • Anonyymi

      Miehellä ei ole kaikki kotona kun lähettää vaimolleen tuollaisia törky tekstejä.

      • Anonyymi

        No ei ole. Näkeehän sen noista syytteistä.


    • Anonyymi

      Soitan heti huomenna Primesalesiin ja haukun Markon.

      • Anonyymi

        Eiväthän he ymmärtääkseni työpaikalla riidelleet? Ei siis suoranaisesti kuulu työnantajalle asia.
        Ehkä siellä kuitenkin keskustellaan palaverissa jotain vastaisen varalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiväthän he ymmärtääkseni työpaikalla riidelleet? Ei siis suoranaisesti kuulu työnantajalle asia.
        Ehkä siellä kuitenkin keskustellaan palaverissa jotain vastaisen varalle.

        Soitankin suoraan Markolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiväthän he ymmärtääkseni työpaikalla riidelleet? Ei siis suoranaisesti kuulu työnantajalle asia.
        Ehkä siellä kuitenkin keskustellaan palaverissa jotain vastaisen varalle.

        Rouva sai potkut ensin ja herra seuras perässä noin viikon päästä.


    • Anonyymi

      Ulkoinen olemus sen näköinen että helppo uskoa. Riitapukarin elkeet.

      • Anonyymi

        6 syytettä pahoinpitelystä ja lapsen hyväksikäyttö syyte. Yhdelle miehelle kiitettävä määrä


    • Anonyymi

      Nyt kysymys Jasminille. Onko julkisuus todellakin tän arvoista?

      • Anonyymi

        Markolle ainakin parempi jos ei kukaan olisi kuullutkaan hänestä nyt kun on noi seksisyytteet päällä. Mutta Jasminin pölkkypää tahtoi Seiskaan vaikka jo vuosia sitten vannoi jättävänsä julkisuuden kokonaan. Jarmo Heikkinen sentään laittoi nollatoleranssin julkisuudelle. Mahtaa Markoa kyrsiä ettei tehnyt samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markolle ainakin parempi jos ei kukaan olisi kuullutkaan hänestä nyt kun on noi seksisyytteet päällä. Mutta Jasminin pölkkypää tahtoi Seiskaan vaikka jo vuosia sitten vannoi jättävänsä julkisuuden kokonaan. Jarmo Heikkinen sentään laittoi nollatoleranssin julkisuudelle. Mahtaa Markoa kyrsiä ettei tehnyt samoin.

        Marko tais ajatella että ottaa "julkkis" vaimon ja saavat haastatteluista rahaa. Saavat hääjuhlat ja häämatkat seiskan piikkiin.


    • Anonyymi

      Nostetaas tätäkin ketjua ettei Jasmin unohdu.

    • Anonyymi

      Up.

    • Anonyymi

      Potkut on tullut molemmille Vähäkankaille työstä. Ja Markolla vielä ulosotossa noin 200 000 €.

      • Anonyymi

        Rouva vielä Facebookissa uskottelee olevansa töissä kun työpaikka tiedot näkyy. Todellisuudessa potkut saanu ilmeisesti jo kaks viikkoa sitten. Firman somekanavista on poistunu kaikki rouvan kuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rouva vielä Facebookissa uskottelee olevansa töissä kun työpaikka tiedot näkyy. Todellisuudessa potkut saanu ilmeisesti jo kaks viikkoa sitten. Firman somekanavista on poistunu kaikki rouvan kuvat.

        Marko varmasti sai potkut. Tyhmä Jasmin lähti itse ukkonsa perään. Marko tästä uhrauksesta kiittikin kauniisti ja haudalle kusi.


      • Anonyymi

        Melkein 300 000e ulosotossa. 269 000e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marko varmasti sai potkut. Tyhmä Jasmin lähti itse ukkonsa perään. Marko tästä uhrauksesta kiittikin kauniisti ja haudalle kusi.

        Rouva sai ensin potkut. Ja hetkeä myöhemmin ukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein 300 000e ulosotossa. 269 000e

        Työttömänä hyvä maksella ja lasten elatusmaksut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työttömänä hyvä maksella ja lasten elatusmaksut.

        onkohan ne lapset tai niiden äiti mitä mieltä tästä. Ja onko lapset nähneet noita nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onkohan ne lapset tai niiden äiti mitä mieltä tästä. Ja onko lapset nähneet noita nyt?

        Ihme olisi jos lapset vielä kulkee isänsä luona. Kiva vanhemman pojan kulkea koulussa ku isä komeilee seiskan kannessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein 300 000e ulosotossa. 269 000e

        Tuo mies ei pysty ikinä maksamaan ulosottojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rouva sai ensin potkut. Ja hetkeä myöhemmin ukko.

        Kyllä Jasmininkin on täytynyt jotain mokata, jos on saanut loparit. Koko ajanhan sinne rekrytoidaan lisää porukkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Jasmininkin on täytynyt jotain mokata, jos on saanut loparit. Koko ajanhan sinne rekrytoidaan lisää porukkaa...

        Liittyiskö ryyppäämiseen kun viiniä tuntuu menevän? 🤔 Käy kysymässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marko varmasti sai potkut. Tyhmä Jasmin lähti itse ukkonsa perään. Marko tästä uhrauksesta kiittikin kauniisti ja haudalle kusi.

        Jasmin sai ensin potkut jo ennen tätä viestikohua ja ukko seuraa myöhemmin perässä.


    • Anonyymi

      Mutta Jasmin on opetellut tekemään rrakkaalleen herrkullisen aamupalan.

      • Anonyymi

        Laittanu jogurtin lautaselle ja pilkkonu hedelmiä päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittanu jogurtin lautaselle ja pilkkonu hedelmiä päälle.

        Oli se laittanut leipäpalasten päälle yhen salaatinlehden ja juustosiivuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli se laittanut leipäpalasten päälle yhen salaatinlehden ja juustosiivuja.

        No sehän nyt sentäs jotain...kohta leivälle ei ole kuin ylähuuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittanu jogurtin lautaselle ja pilkkonu hedelmiä päälle.

        No onpa ihmeellistä jogurtti ja hedelmiä.


    • Anonyymi

      Ei kai se eläkeläisistä tykkää jos lapset kiinostaa. Jasmin puolustaa tuota miestä eli näköjään rakastaa sitä. Fakta on että äijä sai potkut kohun takia ja Jasmin ei voi olla missään ilman Markoa. Ei edes töissä joten pakko seurata perässä. Läheisriippuvaisia on kumpikin.

      • Anonyymi

        Jassu sai eka potukut. Aikooko joku oululainen antaa liveseurantaa tänne, kun on herran ensimäminen oikeidenkäynti 15.3?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassu sai eka potukut. Aikooko joku oululainen antaa liveseurantaa tänne, kun on herran ensimäminen oikeidenkäynti 15.3?

        missä tämä tieto?


      • Anonyymi

        4:21 Jasmin tuskin edes tietää mitä todellinen rakkaus on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassu sai eka potukut. Aikooko joku oululainen antaa liveseurantaa tänne, kun on herran ensimäminen oikeidenkäynti 15.3?

        Jassun on täytynyt mokata jotain työpaikallaan, tuskin muuten potkuja saisi. Tuonnehan rekrytoidaan koko ajan lisää porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassun on täytynyt mokata jotain työpaikallaan, tuskin muuten potkuja saisi. Tuonnehan rekrytoidaan koko ajan lisää porukkaa.

        Ilmeisesti. Käy kysymyssä. Ei ole potkuista Facebookissa maininnut kun siellä mainitsi olevansa ylimääräisellä vapaalla töistä 🤣😂


      • Anonyymi

        Jasmin sai ensin potkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti. Käy kysymyssä. Ei ole potkuista Facebookissa maininnut kun siellä mainitsi olevansa ylimääräisellä vapaalla töistä 🤣😂

        Miksi kävisin kysymässä, ei tuo minua niin paljon kiinnosta. Kunhan kerroin oman mielipiteeni.


      • Anonyymi

        Jasmin sai potkut jo ennen tätä viesti kohua. Isäntä seuras perässä myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4:21 Jasmin tuskin edes tietää mitä todellinen rakkaus on.

        Ei se tiedä. Se on vain riippuvainen miehistä.


    • Anonyymi

      Marko on poistanut facepäivitykset melkein viimeisen vuoden ajalta. Ei oo enää työpaikasta mitään eikä ihania häitä Jasminin kanssa...

      • Anonyymi

        No työpaikkaa ei ainakaan enää ole.


      • Anonyymi

        Millä rahalla tuo olisi uudet häät järjetänyt, persaukinen kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä rahalla tuo olisi uudet häät järjetänyt, persaukinen kaveri.

        Olisivat seiskalla maksattanu


    • Anonyymi

      Jasmin on kuvannut instaansa tämän viikonlopun aamiaistarjoiluaan kertoen nauttivansa uudella tavalla aamupalasta nykyään.

      • Anonyymi

        Siellä sitä miestään hemmottelee. Vielä kaiken jälkeen. On näemmä antanut miehen ’kauniit’ puheet anteeksi. Jotkut naiset on tuollasia. En voi tajuta.


      • Anonyymi

        5 päivää sitten päivittänyt ne kuvat, joten ei ole tämän viikonlopun aamiainen.


      • Anonyymi

        Viime viikonlopun aamiainen oli kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime viikonlopun aamiainen oli kyseessä.

        Joka tapauksessa on näköjään antanut kaiken anteeksi. Samassa kodissa asuu yhä. Itse olisin lähtenyt menemään tuollaisen miehen luota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka tapauksessa on näköjään antanut kaiken anteeksi. Samassa kodissa asuu yhä. Itse olisin lähtenyt menemään tuollaisen miehen luota.

        Hänhän kertoi seiskalle että miehensä tuntevana ei voi uskoa näitä juttuja....

        Hänen pitää löytää ensin uusi mies ennen kuin voi nykyisen miehensä jättää. Hän kun ei osaa olla yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänhän kertoi seiskalle että miehensä tuntevana ei voi uskoa näitä juttuja....

        Hänen pitää löytää ensin uusi mies ennen kuin voi nykyisen miehensä jättää. Hän kun ei osaa olla yksin.

        Ja miehen pitäisi löytää ensin uusi nainen, ennenkuin voi lähteä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miehen pitäisi löytää ensin uusi nainen, ennenkuin voi lähteä...

        Ehkäpä on ihan sopivat toisilleen. Siltä nuo ainakin vaikuttaa. Hyväksyy toisensa erheineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä on ihan sopivat toisilleen. Siltä nuo ainakin vaikuttaa. Hyväksyy toisensa erheineen.

        Facebookissa rouva kertoo aloittaneensa talvilomaviikon tacoilla. Miehelleen kokannut eli yhdessä ovat. Kaikin keinoin koittavat pitää kulissit pystyssä. Työttömät talvilomalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Facebookissa rouva kertoo aloittaneensa talvilomaviikon tacoilla. Miehelleen kokannut eli yhdessä ovat. Kaikin keinoin koittavat pitää kulissit pystyssä. Työttömät talvilomalla.

        Tottakai ne on yhdessä ja vaikka mitä töitä tekisi niin tuskimpa noitten kohujen keskellä työpaikkaansa julki kertoisi. Luulen että varsinkin tuolla Markolla on näitten kuukausien aikana hieman muitakin asioita mielen päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai ne on yhdessä ja vaikka mitä töitä tekisi niin tuskimpa noitten kohujen keskellä työpaikkaansa julki kertoisi. Luulen että varsinkin tuolla Markolla on näitten kuukausien aikana hieman muitakin asioita mielen päällä.

        Edelliset pari vuotta on hehkutettu työpaikkaa joten työpaikka ei ole jääny epäselväksi. Ja sieltä on potkut saanu. Ja nyt talviloma. Vaikka olisi uusi työpaikka niin ei sieltä mitään lomia vielä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelliset pari vuotta on hehkutettu työpaikkaa joten työpaikka ei ole jääny epäselväksi. Ja sieltä on potkut saanu. Ja nyt talviloma. Vaikka olisi uusi työpaikka niin ei sieltä mitään lomia vielä ole.

        Yleensä uuteen työhön voi mennä vasta tietyn ajan jälkeen. Niissä on joku karenssi vai mikä se oikialta nimeltä sitten onkaan. Varmaan tulee loma hyvään paikkaan. Mutta niin tuskimpa nuo noiden juttujen jälkeen ilmottelee ihan heti mistään paikasta missä ovat. Haaskalinnut olisi heti paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä uuteen työhön voi mennä vasta tietyn ajan jälkeen. Niissä on joku karenssi vai mikä se oikialta nimeltä sitten onkaan. Varmaan tulee loma hyvään paikkaan. Mutta niin tuskimpa nuo noiden juttujen jälkeen ilmottelee ihan heti mistään paikasta missä ovat. Haaskalinnut olisi heti paikalla.

        Uuteen työhön voi mennä vaikka seuraavana päivänä kun on edellisessä lopettanut! Lopetuksen syyllä ei ole merkitystä onko itse lähtenyt vai osoitettu ovea. Jos on uusi työpaikka tiedossa niin siitä vain ja onnea!
        Karenssi koskee sitä työttömyysrahaa työttömäksi jäädessä.

        Usein ainakin pidemmän työjakson jälkeen moni aivan mielellään pitää lomaa hetken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä uuteen työhön voi mennä vasta tietyn ajan jälkeen. Niissä on joku karenssi vai mikä se oikialta nimeltä sitten onkaan. Varmaan tulee loma hyvään paikkaan. Mutta niin tuskimpa nuo noiden juttujen jälkeen ilmottelee ihan heti mistään paikasta missä ovat. Haaskalinnut olisi heti paikalla.

        Voi olla tiukassa heillä työpaikat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelliset pari vuotta on hehkutettu työpaikkaa joten työpaikka ei ole jääny epäselväksi. Ja sieltä on potkut saanu. Ja nyt talviloma. Vaikka olisi uusi työpaikka niin ei sieltä mitään lomia vielä ole.

        Hehkuttihan Jasmin sitä edellistäkin puhelinmyyntifirmaa missä oli. Oliko ihan tiimivastaavana, tai jotain?
        Firman nimi oli joko Routa tai Jmgroove, jompikumpi, samassa talossa Oulussa ne firmat olivat.
        Sieltä Jasmin lähti tuonne Prime Salesille, joten useamman vuoden kuitenkin töitä jo tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla tiukassa heillä työpaikat...

        Puhelinmyyntifirmoihin kai aina pääsee kokeilemaan kykyjään, mutta oikeat työpaikat on varmasti kiven alla.
        Oulussa varsinkin on paljon nuoria koulutettuja hakijoita työpaikkoihin, ja joka vuosi valmistuu uusia. Yli 35v on yli-ikäinen työnhakija ilman kunnon koulutusta, tutkintoa, ja työkokemusta.
        Montakohan puhelinmyyntifirmaa Oulussa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelinmyyntifirmoihin kai aina pääsee kokeilemaan kykyjään, mutta oikeat työpaikat on varmasti kiven alla.
        Oulussa varsinkin on paljon nuoria koulutettuja hakijoita työpaikkoihin, ja joka vuosi valmistuu uusia. Yli 35v on yli-ikäinen työnhakija ilman kunnon koulutusta, tutkintoa, ja työkokemusta.
        Montakohan puhelinmyyntifirmaa Oulussa on?

        Huonomaineisia olivat jo ennen seiskan uutisointia. Ei taida mikään puhelinmyyntifirma heitä enää töihin ottaa. Etenkin, kun työnantajat soittaa edellisellä työnantajalle kysyäkseen millainen työntekijä on ollut kyseessä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla tiukassa heillä työpaikat...

        Miestä tuskin huolii kukaan töihin, kun on nuo rikossyytteet. Tosin voi olla Jasminillakin vaikea saada töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonomaineisia olivat jo ennen seiskan uutisointia. Ei taida mikään puhelinmyyntifirma heitä enää töihin ottaa. Etenkin, kun työnantajat soittaa edellisellä työnantajalle kysyäkseen millainen työntekijä on ollut kyseessä...

        Puhelinmyyntifirmoihin kyllä pääsee, niissä on ollut ihan tuomittuja rikollisiakin töissä ehdonalaisuudessaan.
        Oikeissa työpaikoissa soitetaan edelliseen työpaikkaan, mutta ei sekään sulje pois mahdollisuutta päästä töihin.
        Saatetaan niistä puhelinmyyntifirmoistakin soitella, ei sillä, mutta niihin pääsee paljon helpommin kuin oikeisiin firmoihin. Eikä vaadita tutkintoja eikä ammattiosaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelinmyyntifirmoihin kyllä pääsee, niissä on ollut ihan tuomittuja rikollisiakin töissä ehdonalaisuudessaan.
        Oikeissa työpaikoissa soitetaan edelliseen työpaikkaan, mutta ei sekään sulje pois mahdollisuutta päästä töihin.
        Saatetaan niistä puhelinmyyntifirmoistakin soitella, ei sillä, mutta niihin pääsee paljon helpommin kuin oikeisiin firmoihin. Eikä vaadita tutkintoja eikä ammattiosaamista.

        Kyllä niissäkin firmoissa on pienet piirit ja sana leviää.


    • Anonyymi

      Paha, eli Marko, saa palkkansa 15pvä.

      • Anonyymi

        Mistä tuon tiiät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuon tiiät?

        Silloin joutuu rosikseen vastaamaan teoistaan. :D


      • Anonyymi

        Ja ulosotto vie niistä omansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin joutuu rosikseen vastaamaan teoistaan. :D

        Tietenkin sakoilla selviää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin sakoilla selviää

        Milläs maksaa? Ei työtä ja lainaa ei saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläs maksaa? Ei työtä ja lainaa ei saa.

        Velkaa jo sen verran ennestään että niitä rahoja ei kukaan saa. Pitäs muuttaa sakot häkkituomioksi kun ei ole vara maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velkaa jo sen verran ennestään että niitä rahoja ei kukaan saa. Pitäs muuttaa sakot häkkituomioksi kun ei ole vara maksaa.

        Kohta Marko on perseraiskattavana linnassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta Marko on perseraiskattavana linnassa!

        Olis oikein sille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläs maksaa? Ei työtä ja lainaa ei saa.

        No jollain he on hotellin maksanu kun rouvalla on Facebookin profiilikuva hotellissa otettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jollain he on hotellin maksanu kun rouvalla on Facebookin profiilikuva hotellissa otettu.

        Jasminin rahoilla tai luottokortilla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasminin rahoilla tai luottokortilla...

        niin äijällehän tuskin luottoa myönnetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasminin rahoilla tai luottokortilla...

        Kai ne rouvankin rahat joskus loppuu ku työttömänä ollu kuukauden. Ja ei oo varmaan hirveästi varallisuutta kertyny ku kerran tässä kerto että vaikka vihdoin kaikki ulosotot maksettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jollain he on hotellin maksanu kun rouvalla on Facebookin profiilikuva hotellissa otettu.

        Niin ei ollu yhteiskuvia ja hehkutettu onnea. Oisko rouva yksin hotellissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jollain he on hotellin maksanu kun rouvalla on Facebookin profiilikuva hotellissa otettu.

        Vanhan kuvan laittanut. Sillähän oli aika kengurun peittotatuointiin jo joku aika sitten. Ja tuossa kuvassa viel näkyy kenguru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhan kuvan laittanut. Sillähän oli aika kengurun peittotatuointiin jo joku aika sitten. Ja tuossa kuvassa viel näkyy kenguru.

        Mahtaa olla jokaisesta miehestä oma tatuointi, siis muistokuva, kehossaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhan kuvan laittanut. Sillähän oli aika kengurun peittotatuointiin jo joku aika sitten. Ja tuossa kuvassa viel näkyy kenguru.

        Yhdessä ne on reissussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaa olla jokaisesta miehestä oma tatuointi, siis muistokuva, kehossaan...

        Kyllä vankilassakin voi saada tatuoinnin, siis jonkun vangin tekemänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessä ne on reissussa

        Näyttikö taikapeilisi niin?


    • Anonyymi

      Nuo pitäs saada kalterien taakse.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti

        Aikaamyöten noin saattaa tapahtuakin, et mies istuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikaamyöten noin saattaa tapahtuakin, et mies istuu.

        Varmaan kun tarpeeksi monta naista hakkaa tai tarpeeksi useasti.


    • Anonyymi

      Eikö se oikeus istunto ollut tällä viikolla?

      • Anonyymi

        Ensi kuussa. 15.4.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi kuussa. 15.4.

        siis nyt ensi maanantaina? nyt on jännää toteutuuko oikeus vai venkuloiko moinen itsensä ulos kaikesta.


    • Anonyymi

      eikö näistä kuulu mitään? mihin kadonneet?

      • Anonyymi

        Mitå vittua se sullekin kuuluu? Keskity omaan kusenpolttamaan köyhään elämääsi. Tai mene töihin!! Et sitten jaksa jauhaa joitain nobodyjen kuulumisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitå vittua se sullekin kuuluu? Keskity omaan kusenpolttamaan köyhään elämääsi. Tai mene töihin!! Et sitten jaksa jauhaa joitain nobodyjen kuulumisia.

        Täällä tyhmät pöllöt uskoo kaiken mitä seiska kirjoittaa. Kenelläkään näillä pöllöillä ei ole käynyt mielessäkään, että rikossyyte voi olla joku ukon exän aikaan saannos. Siitähän jasmin vihjaisi, että katkeria ihmisiä riittää.

        Käyttäkää nyt edes niitä vähiä aivosolujanne pöljät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä tyhmät pöllöt uskoo kaiken mitä seiska kirjoittaa. Kenelläkään näillä pöllöillä ei ole käynyt mielessäkään, että rikossyyte voi olla joku ukon exän aikaan saannos. Siitähän jasmin vihjaisi, että katkeria ihmisiä riittää.

        Käyttäkää nyt edes niitä vähiä aivosolujanne pöljät.

        täällä on kyllä käynyt selväksi että syy on aina niissä naisissa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä tyhmät pöllöt uskoo kaiken mitä seiska kirjoittaa. Kenelläkään näillä pöllöillä ei ole käynyt mielessäkään, että rikossyyte voi olla joku ukon exän aikaan saannos. Siitähän jasmin vihjaisi, että katkeria ihmisiä riittää.

        Käyttäkää nyt edes niitä vähiä aivosolujanne pöljät.

        Sulla sitten on varmasti tietoa, miks molemmat saivat potkut töistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla sitten on varmasti tietoa, miks molemmat saivat potkut töistä?

        Meinaaks, että Jasminkin jotenkin liittyisi näihin rikoksiin? Siksi saanut potkut?
        Eiväthän he ole edes tunteneet toisiaan kuin vuoden verran?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä tyhmät pöllöt uskoo kaiken mitä seiska kirjoittaa. Kenelläkään näillä pöllöillä ei ole käynyt mielessäkään, että rikossyyte voi olla joku ukon exän aikaan saannos. Siitähän jasmin vihjaisi, että katkeria ihmisiä riittää.

        Käyttäkää nyt edes niitä vähiä aivosolujanne pöljät.

        Mistäs jassu tietää, mitä rrrrrrakas on tehnyt aikaa ennen häntä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaaks, että Jasminkin jotenkin liittyisi näihin rikoksiin? Siksi saanut potkut?
        Eiväthän he ole edes tunteneet toisiaan kuin vuoden verran?

        Ei Jasmin ukkonsa tekoihin liity, mutta ehkä tää puolistsja tietää, miks sai eka potkut ja sitten ukko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jasmin ukkonsa tekoihin liity, mutta ehkä tää puolistsja tietää, miks sai eka potkut ja sitten ukko?

        Ja tietää varmaan miks Jasminilla on uudessa kuvassaan silmä mustana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietää varmaan miks Jasminilla on uudessa kuvassaan silmä mustana.

        En huomaa mustaa silmä, mutta hyvin väsyneen ja vanhentuneen naisen näen. Kulissien ylläpitäminen on raskasta. Yks kalajoen reissu ei auta mihinkään...
        Kohta loputkin rippeet hajoaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En huomaa mustaa silmä, mutta hyvin väsyneen ja vanhentuneen naisen näen. Kulissien ylläpitäminen on raskasta. Yks kalajoen reissu ei auta mihinkään...
        Kohta loputkin rippeet hajoaa...

        Näyttää vastaheränneeltä. Tuollaiselta räjähtäneeltä sitä jokainen näyttää herättyään, vaikka televisiosarjoissa toki kaunottaret heräävät huoliteltuina ja raikkaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitå vittua se sullekin kuuluu? Keskity omaan kusenpolttamaan köyhään elämääsi. Tai mene töihin!! Et sitten jaksa jauhaa joitain nobodyjen kuulumisia.

        Kovin sitä ollaan agrena. Miksi noin? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä tyhmät pöllöt uskoo kaiken mitä seiska kirjoittaa. Kenelläkään näillä pöllöillä ei ole käynyt mielessäkään, että rikossyyte voi olla joku ukon exän aikaan saannos. Siitähän jasmin vihjaisi, että katkeria ihmisiä riittää.

        Käyttäkää nyt edes niitä vähiä aivosolujanne pöljät.

        Et ilmeisesti PÖLLÖ tiedä mitään miehen taustoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitå vittua se sullekin kuuluu? Keskity omaan kusenpolttamaan köyhään elämääsi. Tai mene töihin!! Et sitten jaksa jauhaa joitain nobodyjen kuulumisia.

        15:47 Miksi käyt luuseri noin kuumana? Mulla ei kyllä ole kusenpolttama elämä, eikä myöskään köyhää, sekä olen työelämässä. Nyt taitaakin olla niin, että sulla se köyhä ja kusenpolttama elämä onkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä tyhmät pöllöt uskoo kaiken mitä seiska kirjoittaa. Kenelläkään näillä pöllöillä ei ole käynyt mielessäkään, että rikossyyte voi olla joku ukon exän aikaan saannos. Siitähän jasmin vihjaisi, että katkeria ihmisiä riittää.

        Käyttäkää nyt edes niitä vähiä aivosolujanne pöljät.

        Kuules pöllö, et näytä käyttävän aivosolujasi yhtään, vai eikö niitä ole? Kovin näyttää huonolta tuo sinun kirjoitustaitosikin; aikaansaannos on yhdyssana ja erisnimi aloitetaan isolla kirjaimella....

        Jasmin vihjailkoon mitä tahansa, eihän hän voi tietää mitä menneisyydessä on tapahtunut, pöllö etkö ymmärrä?


      • Anonyymi

        Ilmeisesti lomailevat. Köyhillä on vara lomailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaaks, että Jasminkin jotenkin liittyisi näihin rikoksiin? Siksi saanut potkut?
        Eiväthän he ole edes tunteneet toisiaan kuin vuoden verran?

        Rouva sai ensin potkut. Isäntä vähän myöhemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En huomaa mustaa silmä, mutta hyvin väsyneen ja vanhentuneen naisen näen. Kulissien ylläpitäminen on raskasta. Yks kalajoen reissu ei auta mihinkään...
        Kohta loputkin rippeet hajoaa...

        Se on jännä että työttömillä ja köyhillä on vara matkustaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rouva sai ensin potkut. Isäntä vähän myöhemmin

        Jasmin sai raivarit mieheensä liittyen. Puolusti sitä mutta suuttui pomoille joten lähetettiin pois. Sen jälkeen Markolle sanottiin heipat. Liittyen siis noihin syytteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasmin sai raivarit mieheensä liittyen. Puolusti sitä mutta suuttui pomoille joten lähetettiin pois. Sen jälkeen Markolle sanottiin heipat. Liittyen siis noihin syytteisiin.

        onko oikeasti näin? :O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasmin sai raivarit mieheensä liittyen. Puolusti sitä mutta suuttui pomoille joten lähetettiin pois. Sen jälkeen Markolle sanottiin heipat. Liittyen siis noihin syytteisiin.

        Mistä tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät?

        Jassu sai eka potkut. Marko vasta myöhemmin. Syy ei ollut ukon puolustus vaan joku ihan muu. Ja syy on selkainen, mitä Jassu ei ikinä myönnä.... Viitteitä tuli rrrrrrakkaansa avautumisesta putkareissun yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassu sai eka potkut. Marko vasta myöhemmin. Syy ei ollut ukon puolustus vaan joku ihan muu. Ja syy on selkainen, mitä Jassu ei ikinä myönnä.... Viitteitä tuli rrrrrrakkaansa avautumisesta putkareissun yhteydessä.

        Putkareissu?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassu sai eka potkut. Marko vasta myöhemmin. Syy ei ollut ukon puolustus vaan joku ihan muu. Ja syy on selkainen, mitä Jassu ei ikinä myönnä.... Viitteitä tuli rrrrrrakkaansa avautumisesta putkareissun yhteydessä.

        Nyt kyllä kiinnostais tietää.
        Voisitko kertoa sinä joka tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassu sai eka potkut. Marko vasta myöhemmin. Syy ei ollut ukon puolustus vaan joku ihan muu. Ja syy on selkainen, mitä Jassu ei ikinä myönnä.... Viitteitä tuli rrrrrrakkaansa avautumisesta putkareissun yhteydessä.

        Potaskaa!😬
        Potaskanpuhuja taas siellä jälleen kerran kertoilee omiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Potaskaa!😬
        Potaskanpuhuja taas siellä jälleen kerran kertoilee omiaan.

        Ai joko se putkareissu on unohdettu? Turha leikkiä, että mitään ei tapahtunut. Ei onnistu valkopesu noin helposti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai joko se putkareissu on unohdettu? Turha leikkiä, että mitään ei tapahtunut. Ei onnistu valkopesu noin helposti...

        Kukas putkareissusta on maininnut?
        Potaskanpuhuja levittelee omaa keksimäänsä syytä Jasminin irtisanomiseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas putkareissusta on maininnut?
        Potaskanpuhuja levittelee omaa keksimäänsä syytä Jasminin irtisanomiseen!

        Markohan itse Jasdun putkareissun julkisesti seiskan facebookiin pisti ja samalla kertoi jotain muutakin ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassu sai eka potkut. Marko vasta myöhemmin. Syy ei ollut ukon puolustus vaan joku ihan muu. Ja syy on selkainen, mitä Jassu ei ikinä myönnä.... Viitteitä tuli rrrrrrakkaansa avautumisesta putkareissun yhteydessä.

        Eipä tainnut ihan näin mennä. Nämä potkuthan Jasmin sai ennen kuin julkaisi miehensä kamalat viestit somessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markohan itse Jasdun putkareissun julkisesti seiskan facebookiin pisti ja samalla kertoi jotain muutakin ..

        Mutta rouva oli siinä kohtaa jo saanut potkut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassu sai eka potkut. Marko vasta myöhemmin. Syy ei ollut ukon puolustus vaan joku ihan muu. Ja syy on selkainen, mitä Jassu ei ikinä myönnä.... Viitteitä tuli rrrrrrakkaansa avautumisesta putkareissun yhteydessä.

        Jasmin ei ole tähän päivään mennessä myöntänyt saaneensa potkuja. Millon oli muka ylimääräistä vapaata töistä tai talviloma päivitysten perusteella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasmin ei ole tähän päivään mennessä myöntänyt saaneensa potkuja. Millon oli muka ylimääräistä vapaata töistä tai talviloma päivitysten perusteella

        se on vasta pari kuukautta ollut ylimääräisillä lomilla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markohan itse Jasdun putkareissun julkisesti seiskan facebookiin pisti ja samalla kertoi jotain muutakin ..

        Kyllä mutta siinä kohtaa rouva oli jo irtisanottu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on vasta pari kuukautta ollut ylimääräisillä lomilla...

        Näinpä, nämä ylimääräiset vapaat vaan jatkuu ja jatkuu ellei joku palkkaa häntä töihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tainnut ihan näin mennä. Nämä potkuthan Jasmin sai ennen kuin julkaisi miehensä kamalat viestit somessa.

        Niin sai, mutta se ei liity mitenkään ukkonsa puolustamiseen. JAssulla on ihan omat ongelmansa, mikä aiheutti potkut... Putkareissu tuli, kun vähän vain kinastelivat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sai, mutta se ei liity mitenkään ukkonsa puolustamiseen. JAssulla on ihan omat ongelmansa, mikä aiheutti potkut... Putkareissu tuli, kun vähän vain kinastelivat...

        Tuo on sinun omaa luulemistasi, ei tietoa.
        Ei Jasminilla ole mitään velvollisuutta kertoa irtisanomisensa syytä sinulle tai muille.
        Vihjailet syyksi alkoholia, mutta oletko tosissasi?
        😂😂
        Oletko pöljä?😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on sinun omaa luulemistasi, ei tietoa.
        Ei Jasminilla ole mitään velvollisuutta kertoa irtisanomisensa syytä sinulle tai muille.
        Vihjailet syyksi alkoholia, mutta oletko tosissasi?
        😂😂
        Oletko pöljä?😂😂

        Kyllähän tälle rouvalle maistuu viini ihan urakalla. Ei lasi illassa riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on sinun omaa luulemistasi, ei tietoa.
        Ei Jasminilla ole mitään velvollisuutta kertoa irtisanomisensa syytä sinulle tai muille.
        Vihjailet syyksi alkoholia, mutta oletko tosissasi?
        😂😂
        Oletko pöljä?😂😂

        Miksi pitää esittää olevansa töissä. Vaikka ei kertoisikaan miksi sai potkut niin myöntäisi edes että ei ole töissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasmin sai raivarit mieheensä liittyen. Puolusti sitä mutta suuttui pomoille joten lähetettiin pois. Sen jälkeen Markolle sanottiin heipat. Liittyen siis noihin syytteisiin.

        Ei se ihan näin tainnu mennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on sinun omaa luulemistasi, ei tietoa.
        Ei Jasminilla ole mitään velvollisuutta kertoa irtisanomisensa syytä sinulle tai muille.
        Vihjailet syyksi alkoholia, mutta oletko tosissasi?
        😂😂
        Oletko pöljä?😂😂

        Mistä sinä tiedät että syy ei ollut alkoholi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ihan näin tainnu mennä

        Olitko paikalla? Uskotko mieluummin miestä joka suutuspäissään syytää ulos mitä tahansa? Miksi tämä mies olisi yhtään uskottavampi?
        Uskotko myös hänen puolustustaan sitten oikeudessa nyt ensin, ja sitten myöhemmin niistä muista syytteistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko paikalla? Uskotko mieluummin miestä joka suutuspäissään syytää ulos mitä tahansa? Miksi tämä mies olisi yhtään uskottavampi?
        Uskotko myös hänen puolustustaan sitten oikeudessa nyt ensin, ja sitten myöhemmin niistä muista syytteistä?

        En ollut mutta tuttuja on töissä siellä. Ja noin se juttu ei minun kuuleman mukaan mennyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut mutta tuttuja on töissä siellä. Ja noin se juttu ei minun kuuleman mukaan mennyt

        Kerro miten meni! Miten se oikeasti meni? Johan tuota on täällä spekuloitu aikansa.


    • Anonyymi

      Tarinoissa näkyi selkeästi musta silmä kun kääntää kameran itseä kohti.

    • Anonyymi

      Jasmin ja Marko lomalla Kalajoella. Herkullista ruokaa myös.

      • Anonyymi

        Ja juomaa. Sitten voikin taas toivoa kuolemaa ja kusta haudalle. Markolla on musta sydän kun voi niin sanoa edes päissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja juomaa. Sitten voikin taas toivoa kuolemaa ja kusta haudalle. Markolla on musta sydän kun voi niin sanoa edes päissään.

        No kuitenkin edelleen in love.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuitenkin edelleen in love.

        Jasmin kun on niin tyhmä, ettei osaa erota. Kukaan kunnon nainen ei katsoisi päivääkään tuollaista miestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasmin kun on niin tyhmä, ettei osaa erota. Kukaan kunnon nainen ei katsoisi päivääkään tuollaista miestä!

        Rakkaus voittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus voittaa.

        Joo.


      • Anonyymi

        Työttömillä on näköjään varaa matkustella. Ensin Oulussa hotellissa ja nyt Kalajoella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus voittaa.

        Ei nuo tiedä mitä rakkaus on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja juomaa. Sitten voikin taas toivoa kuolemaa ja kusta haudalle. Markolla on musta sydän kun voi niin sanoa edes päissään.

        Niin on juomaan löytyy aina rahaa vaikka olisi kuinka köyhä ja työtön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työttömillä on näköjään varaa matkustella. Ensin Oulussa hotellissa ja nyt Kalajoella.

        Hyvät heille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työttömillä on näköjään varaa matkustella. Ensin Oulussa hotellissa ja nyt Kalajoella.

        Ihanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus voittaa.

        Minkä rakkaus voittaa? Senkö kun mies kusee Jassun haudalle, vai?


    • Anonyymi

      Rakkauden viikonloppu alkamassa hyvän seuran ja ruuan parissa.

      • Anonyymi

        Viikonloppu? Nuo on viikonloppua viettämässä koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikonloppu? Nuo on viikonloppua viettämässä koko ajan.

        Marko kokkaa maistuvia aterioita viikonlopun kunniaksi.


    • Anonyymi

      Jasmin julkaisi iloisen kuvan viikonlopun kunniaksi.

      • Anonyymi

        Tuo mies on juopon ja kuluneen näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo mies on juopon ja kuluneen näköinen.

        Jasminin rakas aviomies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasminin rakas aviomies.

        Jasmin tuskin tietää rakkaudesta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo mies on juopon ja kuluneen näköinen.

        Kyllä


    • Anonyymi

      on vilkasta noiden rakkauselämä. käänteitä muille jakaa.

      • Anonyymi

        Rakkauden pääsiäinen tulossa pariskunnalle. Hyvää ruokaa ja kukkasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkauden pääsiäinen tulossa pariskunnalle. Hyvää ruokaa ja kukkasia.

        Missä sä kukkasia ja hyvää ruokaa näät, omissa harhoissasiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sä kukkasia ja hyvää ruokaa näät, omissa harhoissasiko?

        Jasminilla ja Markolla on tapana kotoilla eli koristavat kotia kukilla ja laittavat yhdessä hyvää ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasminilla ja Markolla on tapana kotoilla eli koristavat kotia kukilla ja laittavat yhdessä hyvää ruokaa.

        Pakasteesta, kalaa ja kasviksia. Tai etanoita. Tai woltilla aamupalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkauden pääsiäinen tulossa pariskunnalle. Hyvää ruokaa ja kukkasia.

        Ei ole yhtään rakkauskuvaa tai ruokakuvaa pääsiäisenä näkyny


    • Anonyymi

      Saiko Jassu kenkää alkoholin takia, vai mikä oli syynä? Ja saiko Marko kenkää, kun lapsen hyväksikäyttösyytteet tuli julki? Milloin Markolla oikeudenkäynti? Seiska voisi tonkia faktat esiin, eikä vain julkaista Jasminin koottuja selityksiä ja valkopesua.

      • Anonyymi

        Kannatan tätä, niin loppuu tuo turhanpäiväinen puolustaminen, kun kaikki pistetään julki vain.


      • Anonyymi

        Sinä "Jassuttelija" voit aivan itse laittaa juttuvinkkiä lehteen menemään! Tosin, olethan sen varmasti jo tehnytkin.
        Saisivat haastatella sinuakin samalla kertaa, vaikutat tietävän todella paljon Jasminin ja miehensä elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä "Jassuttelija" voit aivan itse laittaa juttuvinkkiä lehteen menemään! Tosin, olethan sen varmasti jo tehnytkin.
        Saisivat haastatella sinuakin samalla kertaa, vaikutat tietävän todella paljon Jasminin ja miehensä elämästä.

        Varmasti enemmän kuin sinä!


      • Anonyymi

        Painosta Seiskaa selvittämään asiat yleisen edun ja maan turvallisuuden takia!😂😂😂
        Oulun ainoiden julkkisten asiat varmasti kiinnostaa kaikkia😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painosta Seiskaa selvittämään asiat yleisen edun ja maan turvallisuuden takia!😂😂😂
        Oulun ainoiden julkkisten asiat varmasti kiinnostaa kaikkia😂😂

        Luulis että seiska seuraa asian loppuun asti kun kertoi näistä syytteistä ja tulevista oikeudenkäynneistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatan tätä, niin loppuu tuo turhanpäiväinen puolustaminen, kun kaikki pistetään julki vain.

        Kyllä samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulis että seiska seuraa asian loppuun asti kun kertoi näistä syytteistä ja tulevista oikeudenkäynneistä

        Toisessa keskustelussa luki että käräjät olis huomenna.


    • Anonyymi

      Ehkä hän ei huomannutkaan niitä tuttujaan.?..

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe