Naisten jalkapallon MM-kisoissa miehiä

TosirealistiKokkolan

Kirjoitin tästäkin jo viime kisoissa ja sama jatkuu näissäkin otteluissa. Mies on mies vaikka pippeli olisi pienehkö eikä pullistele pelihousujen etumuksessa. Uimahallin saunassa tein vuosia havaintoja ja pienimmät elimet löytyivät tutkimuksissani voimailulajien edustajilta. Nämä pullistelijat istuivat yleensä saunan takaosassa jalat ristissä hiljaa mutta jo pukuhuoneessa housut jalassa pullistelu jatkui. Tuomarin tulisi pelin alussa lääkärin kanssa katsoa kaikkien pelaajien housuihin ja tarkistaa löytyykö pippeliä vain näin voidaan pelistä kitkeä nämä huijarit, hah hah haaa!!!...

9

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muistan Ressun kutsunnoista. Hän oli hyvin kiinnostunet lääkärintarkastusten aikana vaikka muuten ei paljon tilaisuudessa näkynyt. Oliko syynä ennenaikaiselle eläkkeelle siirtämisellä tämä asia? Onhan hän kirjoittanut täällä useita kertoja omista armeijan aikaisista seksifantasioistaan miesten kesken.

    • Anonyymi

      Puupää mikä puupää. Luonto korjaa asian.

    • Anonyymi

      Tietysti miehiä tarvitaan kaikkialla. Eivät naiset pärjää ilman miehiä edes jalkapallossa, Omistakoon sitten vaikka clipperin tal clittenin. Tärkeintä on se pelin suoma nautinto, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Aloittaja on nero.

      • Anonyymi

        Nöyrä kiitos. Miehen flipperi ja naisen clitteri, hah hah haaa!!!...


    • Anonyymi

      Kannattaisi nyt ensimmäisenä hoitaa omat lääppimiset ja öyhötysasiat minimiin ja sitten puuttua näihin lillukan varsiin.

      Enemmän ihmisten arkea haittaa heteromiesten länkyttäminen, jankutus ja muu hysteria mitä he seksin ympärille rakentavat.

    • Anonyymi

      Pikkupoikia Ressu uimahallissa ahdisteli ja siitä porttikieltoja useita.

    • Anonyymi

      Kosketteliko ukko lapsia vai mitä teki sillä tuohan voi olla vaikka miten vaarallinen. Asuu yksin ja voi olla vaikka minkälainen Kokkolan oma Jammu setä.

    • Tässä kirjoituksessa uhkailee poliisin perhettä. Tuohan on jo todella sairasta ja silti päivittäin tänne samoja juttuja ukko kirjoittaa. Pakkohoitoon tuo pitää saada.

      AitoTOSIrealisti
      2018-08-14 16:17:46

      "Hiljaa hyvä tulee ja aika näyttää", sanotaan. Onko Mikko Levijoella perhettä (Mikko Levijoki). Antaa jätkän kärsiä unettomia öitä. Virkapukunsa oikeudella sälli luuli olevansa suuri sankari vääntäessään käteni sijoiltaan omalla pihallani - sälli on pelkkä pahoinpitelijä aseiden kanssa, ja tarvitsi kaverinsa tuen. Mikko saa tuomionsa ennemmin tai myöhemmin, hah!!!... Onhan tuo sadisti jo erotettu, onhan...
      Jos sälli ei uskalla tulla YKSIN nyrkkeilyn kehäneliöön, niin loppuu tuo poliisin uhoaminen lyhyeen. Tuskin sälli uskaltaisi tulla "rehellisesti" nyrkkeilyn Suomen mestaria vastaan. Tulen joka tapauksessa niistämään tuon saa..nan sällin nenän ennemmin tai myöhemmin. Ja siinä saa mahdollinen perhekin osansa, hah hah haaa!!!...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe