Mitä pidätte Normal kaupasta?

Niin, Kokkolassakin on nyt Normal kauppa. Mitä pidätte siitä?

Minusta siellä on ainakin hygienia tuotteita edullisesti ja herkkuja edullisesti.

Onko mitään liikettä minkä toivoisit tulevan Kokkolaan?

30

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kärkkäinen vois tulla Kokkolaan .

      • En tiedä pärjäisikö Kokkolassa? Ylivieskassa on kai lähin?


      • Anonyymi

        Entisen Anttilan rakennukseen keskikaupungille. Kävisin varmasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entisen Anttilan rakennukseen keskikaupungille. Kävisin varmasti.

        Anttilan tiloihin olisi kyllä kiva saada se.


      • Anonyymi

        Kärkkäistä ei tänne tarvita, täällä lienee jo riittävästi noita rihkamakauppoja.


    • Anonyymi

      Kärkkäisellä ei ole mitän asiaa tänne, hän elää toisenlaisessa todellsuudessa missä me normaalit kansalaiset elämme.

    • Anonyymi

      Ikea!

      • Se olisi kiva.


      • Anonyymi

        No Ikea olisi kyllä kiva


      • Anonyymi kirjoitti:

        No Ikea olisi kyllä kiva

        Kyllä


    • En ole tiennykkää tuollasesta kaupasta...

      En mä kaipaa mitään kauppoja. Mulle riittää, ku on ruokakaupat olemassa. Kaapit on jo täynnä vaatteita ja muuta, niin en tarvitse mitään.

      • No, käyn nyt joskus siellä normaalissa.


      • Anonyymi

        Sijaitsee Chydenian alakerrassa, on suosittu.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No, käyn nyt joskus siellä normaalissa.

        Täytyy joskus käväistä, jos siel suunnassa pyörin.

        En ole koskaan ollut mikään shoppailijatyyppi. Käyn ostelemassa vaan, jos on pakko.
        Nykyään enemmän tyhjennän kaappeja ja viel kirppareille tavaraa, kuin että täytän niitä.


    • Anonyymi

      Stockmann tänne välittömästi ja heti,kunhan ensin hävitetään "epänormal",eli turkistarhat.
      Saamme hygienisemman kaupungin.

      • Anonyymi

        Joo, lähes joka reseptissä on ainesosa mitä ei saa kuin jostain stokkalta.


    • Anonyymi

      Kaikki liikkeet käy, kunhan Tosirealistia ei näy niissä, se näky vie kaiken shoppailu ilon välittömästi

      • Anonyymi

        Älkää peljätkö, sillä Ressu ei lumppukaupoissa luuhaile. Shoppailu näön vuoksi on vastoin normaalijärkeä ja kypsän ihmisen elämää. Lumpuissa piilee vaara; kopeloituja bakteeripesiä, taudinkantajia; pölypunkkeja ja satiaisia, yöök...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää peljätkö, sillä Ressu ei lumppukaupoissa luuhaile. Shoppailu näön vuoksi on vastoin normaalijärkeä ja kypsän ihmisen elämää. Lumpuissa piilee vaara; kopeloituja bakteeripesiä, taudinkantajia; pölypunkkeja ja satiaisia, yöök...

        Hyvä Ressu. Me miehet ollaan kanssasi täysin samaa mieltä. Tulee mieleen Paten laulu..."ja annas olla kun tämä rouva... ... ja siellä on niin helvetin vielä kuumakin...".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älkää peljätkö, sillä Ressu ei lumppukaupoissa luuhaile. Shoppailu näön vuoksi on vastoin normaalijärkeä ja kypsän ihmisen elämää. Lumpuissa piilee vaara; kopeloituja bakteeripesiä, taudinkantajia; pölypunkkeja ja satiaisia, yöök...

        No sinulla on niitä jo omasta takaa, niin hyvä kun et käy niitä levittelemässä..


    • Ei kokkolaan tarvita uusia kauppoja vaan kaupat on heinolan kaaressa ja se kuihduttaa keskustan.

      • Anonyymi

        Keskusta on kuollut jo ajat sitten, eikä siitä kehity, ennen kuin Nirristan on purettu, ja Ressun suunnittelema Köykärinjärvi entisöidään...


    • Terkkuja Tiina-liinalle, kittielle, Artangan ja kukkastytölle ,Ariel ja tontulle.


      Ps.ei ole palsta muuttunut mitenkään mun tauon aikana ku ressu puhuu edelleen samoista asioista

      • On varmasti rankkaa pelätä kaikkea mitä keksii hän pelätä ja eikä reissulla ole helppoa ku pitää kaikkea pelätä tai inhota.


      • No, hei Ilmanimi pitkästä aikaa...

        Juu, ei ole muuttunut, paitsi että väkeä häipynyt.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        On varmasti rankkaa pelätä kaikkea mitä keksii hän pelätä ja eikä reissulla ole helppoa ku pitää kaikkea pelätä tai inhota.

        Tai sitten kulkee kaupassa valittamassa kaikesta kovaan ääneen..


      • Kiitos! Ja kiva kun pistäydyit tänne!


    • Anonyymi

      Mitä tämä kittie nyt taas höpisee

      • No näköjään minun höpinät kiinnostaa, kun tulit lukemaan..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe