Mitä pidätte Normal kaupasta?

Kittiechihuen

Niin, Kokkolassakin on nyt Normal kauppa. Mitä pidätte siitä?

Minusta siellä on ainakin hygienia tuotteita edullisesti ja herkkuja edullisesti.

Onko mitään liikettä minkä toivoisit tulevan Kokkolaan?

30

982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kärkkäinen vois tulla Kokkolaan .

      • En tiedä pärjäisikö Kokkolassa? Ylivieskassa on kai lähin?


      • Anonyymi

        Entisen Anttilan rakennukseen keskikaupungille. Kävisin varmasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entisen Anttilan rakennukseen keskikaupungille. Kävisin varmasti.

        Anttilan tiloihin olisi kyllä kiva saada se.


      • Anonyymi

        Kärkkäistä ei tänne tarvita, täällä lienee jo riittävästi noita rihkamakauppoja.


    • Anonyymi

      Kärkkäisellä ei ole mitän asiaa tänne, hän elää toisenlaisessa todellsuudessa missä me normaalit kansalaiset elämme.

    • Anonyymi

      Ikea!

      • Se olisi kiva.


      • Anonyymi

        No Ikea olisi kyllä kiva


      • Anonyymi kirjoitti:

        No Ikea olisi kyllä kiva

        Kyllä


    • En ole tiennykkää tuollasesta kaupasta...

      En mä kaipaa mitään kauppoja. Mulle riittää, ku on ruokakaupat olemassa. Kaapit on jo täynnä vaatteita ja muuta, niin en tarvitse mitään.

      • No, käyn nyt joskus siellä normaalissa.


      • Anonyymi

        Sijaitsee Chydenian alakerrassa, on suosittu.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No, käyn nyt joskus siellä normaalissa.

        Täytyy joskus käväistä, jos siel suunnassa pyörin.

        En ole koskaan ollut mikään shoppailijatyyppi. Käyn ostelemassa vaan, jos on pakko.
        Nykyään enemmän tyhjennän kaappeja ja viel kirppareille tavaraa, kuin että täytän niitä.


    • Anonyymi

      Stockmann tänne välittömästi ja heti,kunhan ensin hävitetään "epänormal",eli turkistarhat.
      Saamme hygienisemman kaupungin.

      • Anonyymi

        Joo, lähes joka reseptissä on ainesosa mitä ei saa kuin jostain stokkalta.


    • Anonyymi

      Kaikki liikkeet käy, kunhan Tosirealistia ei näy niissä, se näky vie kaiken shoppailu ilon välittömästi

      • Anonyymi

        Älkää peljätkö, sillä Ressu ei lumppukaupoissa luuhaile. Shoppailu näön vuoksi on vastoin normaalijärkeä ja kypsän ihmisen elämää. Lumpuissa piilee vaara; kopeloituja bakteeripesiä, taudinkantajia; pölypunkkeja ja satiaisia, yöök...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää peljätkö, sillä Ressu ei lumppukaupoissa luuhaile. Shoppailu näön vuoksi on vastoin normaalijärkeä ja kypsän ihmisen elämää. Lumpuissa piilee vaara; kopeloituja bakteeripesiä, taudinkantajia; pölypunkkeja ja satiaisia, yöök...

        Hyvä Ressu. Me miehet ollaan kanssasi täysin samaa mieltä. Tulee mieleen Paten laulu..."ja annas olla kun tämä rouva... ... ja siellä on niin helvetin vielä kuumakin...".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älkää peljätkö, sillä Ressu ei lumppukaupoissa luuhaile. Shoppailu näön vuoksi on vastoin normaalijärkeä ja kypsän ihmisen elämää. Lumpuissa piilee vaara; kopeloituja bakteeripesiä, taudinkantajia; pölypunkkeja ja satiaisia, yöök...

        No sinulla on niitä jo omasta takaa, niin hyvä kun et käy niitä levittelemässä..


    • Ei kokkolaan tarvita uusia kauppoja vaan kaupat on heinolan kaaressa ja se kuihduttaa keskustan.

      • Anonyymi

        Keskusta on kuollut jo ajat sitten, eikä siitä kehity, ennen kuin Nirristan on purettu, ja Ressun suunnittelema Köykärinjärvi entisöidään...


    • Terkkuja Tiina-liinalle, kittielle, Artangan ja kukkastytölle ,Ariel ja tontulle.


      Ps.ei ole palsta muuttunut mitenkään mun tauon aikana ku ressu puhuu edelleen samoista asioista

      • On varmasti rankkaa pelätä kaikkea mitä keksii hän pelätä ja eikä reissulla ole helppoa ku pitää kaikkea pelätä tai inhota.


      • No, hei Ilmanimi pitkästä aikaa...

        Juu, ei ole muuttunut, paitsi että väkeä häipynyt.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        On varmasti rankkaa pelätä kaikkea mitä keksii hän pelätä ja eikä reissulla ole helppoa ku pitää kaikkea pelätä tai inhota.

        Tai sitten kulkee kaupassa valittamassa kaikesta kovaan ääneen..


      • Kiitos! Ja kiva kun pistäydyit tänne!


    • Anonyymi

      Mitä tämä kittie nyt taas höpisee

      • No näköjään minun höpinät kiinnostaa, kun tulit lukemaan..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe