Onneksi silmät aukesi 2001 ja lopetettiin SDP upseerit

Anonyymi-ap

Ay-liikeessä ja SAK:lla on luokkajako, vain vasemmistolaiset pääsee johtotehtäviin.
SDP teki upseerit luokkajako taka-ajatuksena. Nämä henkisensä lankesi siihen.
Vasemmistolaiset SDP upseerit. Että levitelkää vasemmistolaista traamaa, ja sitähän on täällä keskustan palstalla, kyllä tullutkin.

Vasemmisto on saanut maamme politiikassa kannatustaan suuremman vallan.
Eduskunnan voimasuhteiksi vuoden 2019 vaaleissa (oikeisto- vs vasemmistopuolueet ) muodostui selvä oikeistoenemmistö paikkoja vasemmistolla -56. Eikä paljoa ollut muutosta 2023 vaaleissakaan -54 paikkaa. Vasemmisto sai nytkin -23 vaalissa 27 %.

17

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korkeakoulututkinto, SDP ohitti sen. Tovereista upseereja ilman ao koulutusta.

    • Anonyymi

      Mitä ukko höliset? Typerää jankkaamista.

    • Anonyymi

      Ay-johtajat olisi komentaneet SDP upseereja. heillä sellainen luokkajako, että omia kuunnellaan ja totellaan. Tuskin kukaan nähnyt Kapin ym demarien suusta moitteita sinne suuntaan. Ovat lakkojen kannattajia, poliittistenkin.

      • Anonyymi

        Varusmiehet olisivat varmaankin päässeet lomalle upseerien lakon ajaksi. Kotiutumisaikaan se ei olisi vaikuttanut, koska ylhäältä päin määrätyt lomat lasketaan palvelusaikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varusmiehet olisivat varmaankin päässeet lomalle upseerien lakon ajaksi. Kotiutumisaikaan se ei olisi vaikuttanut, koska ylhäältä päin määrätyt lomat lasketaan palvelusaikaan.

        Ei upseerit alennu lakkoihin. Siinä oltaisiin jo askel lähempänä Neuvostoliittoa, nyt Venäjää.
        Nämä on erikseen jotka lakkoliikkeen valmistamia. Putin haluaisi lakkoja Neuvostoliiton tapaan.


    • Anonyymi

      Entäpä aisa-Ossi? Keskusta varmaan nosti hänet aina yliluutnantiksi ja reservissä vielä kapteeniksi. On edelleen Keskustan SOTILAS de facto, vaikka viimeistä edellisissä kuntavaaleissa oli ehdokkaana persuilla ja viimeisissä Turtiaisen VKK:lla.

      • Anonyymi

        Ei ole aisa ossiai ei turtiaistakaan, ne vain sinun kallossa.


    • Anonyymi

      Pankko kertoo siis, että vuonna 2001 kaikki "SDP-upseerit" lahdattiin?

      "Ay-liikeessä ja SAK:lla on luokkajako, vain vasemmistolaiset pääsee johtotehtäviin."

      Mistäs tällainen valhe on peräisin? Ay-liike valitsee johtonsa demokraattisin periaattein. Ei ole kielletty asettua ehdolle, koska sellainen ei vaadita mitään puoluekirjaa, ainoastaan ay-liikkeen jäsenyyden. Sitten pitäisi vaan saada sitä kannatusta äänestäviltä. Vaaditko sinä siis ay-liikkeen autorisoitumista, jossa johto valittaisiin poliittisin periaattein? Joka puolueelle kiintiöedustus? Sehän vasta olisikin demokratian vastainen toimintatapa.

      • Anonyymi

        Kuka ay-johtaja SAK:ssa ettei olisi demari tai vasuri. Saat jokaisesta satasen jos löydät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ay-johtaja SAK:ssa ettei olisi demari tai vasuri. Saat jokaisesta satasen jos löydät.

        Nostan tonniin, kun ketään ei vasemsmito huoli Ay-liikkeeseen istumaan lehterille.
        300 000 € vuosipalkoille.


    • Anonyymi

      Nämä SDP upseerit olisi painuneet Neuvostoliitoon sodan hetkillä.
      Epäluotettavia, näkee tuon yhdenkin vasemmistolaisit kirjoitukset.

      • Idiootti. Reservin Upseerit Leskinen ja Varjonen soti tällasen puolesta. Oon jekuttanu sinua. Ei täällä kukaan oikeasti kuvittele että olet Everstiluutnantti.
        Jekutin myös tätä natsinhuutajaa. Mutta se on toinen tarina se.


      • Miestä tekee taas mieli?


    • Anonyymi

      Mutta kateellinen, miten tää liittyy Suomen Keskustaan?

    • Anonyymi

      Eikä sanaakaan Suomen Keskustasta?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe