Sanokaapa te kaasot itse, mitä haluaisitte lahjaksi avustanne hääjärjestelyissä?!
Kaasot huomio!
11
3306
Vastaukset
- betty
Itse toivoisin saavani jonkin persoonallisen lahjan jossa on jokin mukava ajatus mukana. Hinnalla ei ole väliä, mutta sen pitäisi olla sellainen, josta tietää että on todellakin ollut häissä avuksi. Ehkä jokin pieni koru voisi olla mieluinen (ota kuitenkin etukäteen selvää, pitääkö kaaso kultaa vai hopeaa). Jokin hemmottelulahjakortti esim. hierontaan olisi upea saada. Tässä nyt muutamia ehdotuksia! Minusta on ihanaa, että vielä kaasoja jaksetaan muistaa omien häiden lisäksi. Mahtavaa! :)
- MARY
Joo eli tuossa tulikiin jo aika pitkälti jutut mitkä ois kivoja mut sanonpa nyt senkin mitä en haluisi;)KAASONKANNU voi hyvä pyhä:)
- katja
helpompi rajat pois mitä en haluaisi:
*Kaikenlaiset muistoesineet, jotka jollain tavalla liittyvät häihinne.
*korut, jos ei tunne täysin toisen makua
*koriste-esineet
haluaisin:
*lahjakortin kylpylään, elokuviin tai vaikka ravintolaan. - kyllikki65
tavaraa on meillä kaikilla aivan tarpeeksi. me kaasot haluaisimme vain ja ainoastaan, että ette asettaisi harteillemme kohtuutonta työtaakkaa, huomioisitte että meillä on samalla meneillään omakin elämä haasteineen, ja että ette suuttuisi ja oikkuilisi sillä me yritämme olla ystävällisesti avuksi juuri niin paljon kuin omilla resursseillamme kykenemme.
- riittäisi
minulle ainakin.
Järjestin vuosi sitten serkulleni häät vieraalle paikkakunnalle, siis tein heille ruokalistan toiveiden mukaan, järjestin ohjelmaa, koristelin juhlapaikan jne, kaikki tämä yksin.
En saanut edes kiitosta järjestelyistä periskunnalta, morsiamen äiti laittoi tililleni vähän rahaa, siinäpä oli minun kiitos puolen vuoden työstä.- Eleria
Tämän kesän kaasona toivoisin jotain pientä, mutta ajatuksella ostettua tai mielummin itse tehtyä. Aikaisemmin kaasona ollessani sain morsiamen tekemän rannekorun, jossa oli meidän molempien onnenkivet. Se oli ehkä maailman paras lahja. Niin, ja ne kiitokset, jotka selkeästi tulivat suoraan sydämestä.
- vaaka
Mä en kyllä ole kuullutkaan että kaasoille pitäis ostaa joku lahja.Itse en saanut kun toimin kaasona enkä kyllä edes olis vaatinutkaan.Suurin kiitos kun hääpari oli tyytyväinen ohjelmaan ja kiitti seuraavana päivänä kun siivosimme juhlapaikkaa...
Eikö oo vähä kohtuutonta odottaa jotain kallista lahjaa kun muutenkin häät on niin kalliit järjestää.Näin ainakin mun mielestä.. - pinjami78
Itse olen ajatellut kaasolleni lahjaksi esim. lahjakorttia kasvohoitoon tai jalkahoitoon - hänellä on takanaan työntäyteinen, stressaava ja paljon muutoksia mukanaan tuonut vuosi.
Kiitoksen muistan sanoa aina, kun olemme jotakin häihin liittyvää yhdessä tehneet/suunnitelleet.- Kaasona 05
joo, paras tapa mun mielestä on kiittää aina kun jotain tehdään yhdessä. Mun morsiameni, siis se jolle olen kaasona :D, muistaa kyllä aina kiittää kun tehdään yhdessä koristeita tai etsin hänen puolestaan jotain. Vaikka sen tietää että toinen on kiitollinen avusta, on se kiva kuulla :D
Itse en odota mitään lahjaa kiitokseksi avusta, itse juhla ja siihen osallistuminen on tarpeeksi. Mutta mikäli jotain saisin, niin toivoisin jotain hoitoa/hierontaa, koska korujen ja esineiden suhteen ei aina toisen mausta tiedä ja itse en keräile/pidä esillä koriste-esineitä tms.
- tuleva morsian
Mä oon ajatellut antaa kaasoilleni kaiverretut samppanjalasit ja hotellilahjakortit. Muuten aika kallis juttu mut saan ehkä vähän halvemmalla..Pääsevät rentoutumaan:)
- Sanna
Itse sain kivan lahjan: Hääpari, kaksi kaasoa ja bestman yhdessä Tallinnaan viikonlopuksi (kuukausia häiden jälkeen). Oli mun mielestä kiva lahja, ja tuli onneksi kohtalaisen ajan päästä häistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709817Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513199Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja452965- 622718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä601526Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261