– Eksoottisia lapsia... ei prkl ainakaan kansallismielisen lapsettomuuden ratkaisuksi! Ostakaa lapinkoira tai suomenpystykorva.
– Itse kun en ole koskaan nähnyt maahanmuuttaja-muslimien harrastavan minkäänlaista liikuntaa tahi kuntoilua. Yleensä (naisen) lyllertäminen päiväkodilta kauppakeskukseen ja sieltä kotiin on jo sen verran haasteellisen näköistä, etten ehkä laittaisi lanttia pinnalla pysymisen puolesta. Itse uimahalleissa paljon aikaa viettävänä hämmästelen myös esim. romanien erikoisoikeutta tulla vaatteet päällä uimaan. Vasta eilen äiti-romani uitti pientään – naisella päällä ilmeisesti kansallispuvun alushame. Siellä vedessä se hame sitten roikkui... Yök.
– Muutaman minuutin päästä kuitenkin viereiseen pöytään, minua vastapäätä, mieheni selän taakse, tulee joku turkkilaisapina tms. (pardon) juomaan stouttia. Alkaa intensiivinen tuijotus hän-->minä. Tyyli sellainen, minkä vain nuo osaavat, hyvin hyvin dominoiva, vihainen (suomalaiset flirttaavat HYMYLLÄ tai PILKKEELLÄ eivätkä yleensä silloin, jos sattuu olemaan MIEHEN seurassa!). Häiriinnyn nykyään aika nopeasti noista mutulähestymisistä. Selitän miehelleni, että hänen selän takanaan apina toljottaa mua.
Riikka on oikiassa
4
474
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmettelen kun nämä ulkomaalaisvastaiset hommaa tummia koiria ja kaikkea erilaista vastaan olevat antavat lastensa kuljea satenkaarenkirjavissa haalareissa. Jotain rotia!!
- Anonyymi
Kyllä näitä kebab paikkoja on riittävästi ja uimahalleihin on jo moskeija kaupungeissa omat vuorot vaatteet päällä peseytyville. Perk...e vielä iltaisin uivat vaatteet päällä vaikka näillä olisi päivälläkin aikaan kun eivät töissä käy.
- Anonyymi
Pitserioita sopii vielä maahamme kunhan Turkki hyväksytään eu maaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273255Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122429Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.832324Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062044Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761663Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461528Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251437Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1211176
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126