– Eksoottisia lapsia... ei prkl ainakaan kansallismielisen lapsettomuuden ratkaisuksi! Ostakaa lapinkoira tai suomenpystykorva.
– Itse kun en ole koskaan nähnyt maahanmuuttaja-muslimien harrastavan minkäänlaista liikuntaa tahi kuntoilua. Yleensä (naisen) lyllertäminen päiväkodilta kauppakeskukseen ja sieltä kotiin on jo sen verran haasteellisen näköistä, etten ehkä laittaisi lanttia pinnalla pysymisen puolesta. Itse uimahalleissa paljon aikaa viettävänä hämmästelen myös esim. romanien erikoisoikeutta tulla vaatteet päällä uimaan. Vasta eilen äiti-romani uitti pientään – naisella päällä ilmeisesti kansallispuvun alushame. Siellä vedessä se hame sitten roikkui... Yök.
– Muutaman minuutin päästä kuitenkin viereiseen pöytään, minua vastapäätä, mieheni selän taakse, tulee joku turkkilaisapina tms. (pardon) juomaan stouttia. Alkaa intensiivinen tuijotus hän-->minä. Tyyli sellainen, minkä vain nuo osaavat, hyvin hyvin dominoiva, vihainen (suomalaiset flirttaavat HYMYLLÄ tai PILKKEELLÄ eivätkä yleensä silloin, jos sattuu olemaan MIEHEN seurassa!). Häiriinnyn nykyään aika nopeasti noista mutulähestymisistä. Selitän miehelleni, että hänen selän takanaan apina toljottaa mua.
Riikka on oikiassa
4
405
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmettelen kun nämä ulkomaalaisvastaiset hommaa tummia koiria ja kaikkea erilaista vastaan olevat antavat lastensa kuljea satenkaarenkirjavissa haalareissa. Jotain rotia!!
- Anonyymi
Kyllä näitä kebab paikkoja on riittävästi ja uimahalleihin on jo moskeija kaupungeissa omat vuorot vaatteet päällä peseytyville. Perk...e vielä iltaisin uivat vaatteet päällä vaikka näillä olisi päivälläkin aikaan kun eivät töissä käy.
- Anonyymi
Pitserioita sopii vielä maahamme kunhan Turkki hyväksytään eu maaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094