– Eksoottisia lapsia... ei prkl ainakaan kansallismielisen lapsettomuuden ratkaisuksi! Ostakaa lapinkoira tai suomenpystykorva.
– Itse kun en ole koskaan nähnyt maahanmuuttaja-muslimien harrastavan minkäänlaista liikuntaa tahi kuntoilua. Yleensä (naisen) lyllertäminen päiväkodilta kauppakeskukseen ja sieltä kotiin on jo sen verran haasteellisen näköistä, etten ehkä laittaisi lanttia pinnalla pysymisen puolesta. Itse uimahalleissa paljon aikaa viettävänä hämmästelen myös esim. romanien erikoisoikeutta tulla vaatteet päällä uimaan. Vasta eilen äiti-romani uitti pientään – naisella päällä ilmeisesti kansallispuvun alushame. Siellä vedessä se hame sitten roikkui... Yök.
– Muutaman minuutin päästä kuitenkin viereiseen pöytään, minua vastapäätä, mieheni selän taakse, tulee joku turkkilaisapina tms. (pardon) juomaan stouttia. Alkaa intensiivinen tuijotus hän-->minä. Tyyli sellainen, minkä vain nuo osaavat, hyvin hyvin dominoiva, vihainen (suomalaiset flirttaavat HYMYLLÄ tai PILKKEELLÄ eivätkä yleensä silloin, jos sattuu olemaan MIEHEN seurassa!). Häiriinnyn nykyään aika nopeasti noista mutulähestymisistä. Selitän miehelleni, että hänen selän takanaan apina toljottaa mua.
Riikka on oikiassa
4
456
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmettelen kun nämä ulkomaalaisvastaiset hommaa tummia koiria ja kaikkea erilaista vastaan olevat antavat lastensa kuljea satenkaarenkirjavissa haalareissa. Jotain rotia!!
- Anonyymi
Kyllä näitä kebab paikkoja on riittävästi ja uimahalleihin on jo moskeija kaupungeissa omat vuorot vaatteet päällä peseytyville. Perk...e vielä iltaisin uivat vaatteet päällä vaikka näillä olisi päivälläkin aikaan kun eivät töissä käy.
- Anonyymi
Pitserioita sopii vielä maahamme kunhan Turkki hyväksytään eu maaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää422210Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten652068Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211940HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363891684Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041655Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241484Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821102Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75935
- 27899