Olisinpa saanut tulla selänpesuun äsken. Menit saunavuorollasi saunaan ja minä olin samaan aikaan pyörääni kuvaamassa varastossa.
Ja koska olet tosi ihana, jäit tietenkin juttelemaan hyvien naapurusten kesken. Sinulla oli pelkkä saunatakki päällä. Mielikuvitus lensi tuhmia ajatuksia pitkin.
Olisinpa jutellut saunomisesta. Ja sitten, jos olisin ollut varma, olisin kysellyt; kuka pesee selän...
Menenkö joskus samaan aikaan varastolle ja kysyn selänpesulle?
Ihana, vanhempi nainen!
8
2003
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä varmaan vanhempi naapurin rouvakin näki nuoremman kiiman ja saunassa fantasoi susta? toivottavasti joskus tulee tilaisuus jossa pääset että haluat pitää naista hyvänä ja se johtaa ihanaan seksiin.
- Anonyymi
Sitä minäkin toivon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin toivon!
Oota mut elä pitkästy ime ikeniäs sillä aikaa kurppa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oota mut elä pitkästy ime ikeniäs sillä aikaa kurppa
No niin sä oot ja teet jos noin kerran itse sen sanot.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M6y1A8
- Anonyymi
Voi nyt saatana sentään. Tunge se fillaris vaikka hanuriisi ja mene vuorille.
- Anonyymi
Mikset tunge jo hähähää
- Anonyymi
Saunokaa minunkin kanssani joskus. Kouvolan suunnan naiset kelpaavat saunakaveriksi. Sopiiko se sinulle??
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070