Olisinpa saanut tulla selänpesuun äsken. Menit saunavuorollasi saunaan ja minä olin samaan aikaan pyörääni kuvaamassa varastossa.
Ja koska olet tosi ihana, jäit tietenkin juttelemaan hyvien naapurusten kesken. Sinulla oli pelkkä saunatakki päällä. Mielikuvitus lensi tuhmia ajatuksia pitkin.
Olisinpa jutellut saunomisesta. Ja sitten, jos olisin ollut varma, olisin kysellyt; kuka pesee selän...
Menenkö joskus samaan aikaan varastolle ja kysyn selänpesulle?
Ihana, vanhempi nainen!
7
2454
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä varmaan vanhempi naapurin rouvakin näki nuoremman kiiman ja saunassa fantasoi susta? toivottavasti joskus tulee tilaisuus jossa pääset että haluat pitää naista hyvänä ja se johtaa ihanaan seksiin.
- Anonyymi
Sitä minäkin toivon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin toivon!
Oota mut elä pitkästy ime ikeniäs sillä aikaa kurppa
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M6y1A8
- Anonyymi
Voi nyt saatana sentään. Tunge se fillaris vaikka hanuriisi ja mene vuorille.
- Anonyymi
Mikset tunge jo hähähää
- Anonyymi
Saunokaa minunkin kanssani joskus. Kouvolan suunnan naiset kelpaavat saunakaveriksi. Sopiiko se sinulle??
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845297Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.303526Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j402874Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin272094Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.591851Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861646- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71175