Olisinpa saanut tulla selänpesuun äsken. Menit saunavuorollasi saunaan ja minä olin samaan aikaan pyörääni kuvaamassa varastossa.
Ja koska olet tosi ihana, jäit tietenkin juttelemaan hyvien naapurusten kesken. Sinulla oli pelkkä saunatakki päällä. Mielikuvitus lensi tuhmia ajatuksia pitkin.
Olisinpa jutellut saunomisesta. Ja sitten, jos olisin ollut varma, olisin kysellyt; kuka pesee selän...
Menenkö joskus samaan aikaan varastolle ja kysyn selänpesulle?
Ihana, vanhempi nainen!
7
2302
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä varmaan vanhempi naapurin rouvakin näki nuoremman kiiman ja saunassa fantasoi susta? toivottavasti joskus tulee tilaisuus jossa pääset että haluat pitää naista hyvänä ja se johtaa ihanaan seksiin.
- Anonyymi
Sitä minäkin toivon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin toivon!
Oota mut elä pitkästy ime ikeniäs sillä aikaa kurppa
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M6y1A8
- Anonyymi
Voi nyt saatana sentään. Tunge se fillaris vaikka hanuriisi ja mene vuorille.
- Anonyymi
Mikset tunge jo hähähää
- Anonyymi
Saunokaa minunkin kanssani joskus. Kouvolan suunnan naiset kelpaavat saunakaveriksi. Sopiiko se sinulle??
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683129
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743034Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682892On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli402061- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351615
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556