Onkohan sähkölaitoksile tulossa muita kuorman ohjaus mahdolllisuuksia kuin yösähkö

Anonyymi-ap

Esim että saisi varaajat päälle halbimpaan aikaan.
Yösähkö kytkentähän yulee noin klo 22,

Voisi tulla vasta klo o3

6

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yösähkö ja kuorman ohjaus on tavallaan eri juttu. Kuorman ohjaus tulee kylläkin verkkoyhtiöltä mutta pitää olla valmiudet minne ohjataan, yleensä alkujaan yö/ pv sähkö huushollissa jonkinmoinen on.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

❤️ ­­­N­­­y­­­m­­f­o­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17941305n

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Tuskinpa. Paras aika vedenlämmitykselle yöllä on kello kahden jälkeen. Jokainen voi hankkia itse kello-ohjauksen varaajan sähkön syöttöön.

• Anonyymi

Ei ole kummoinenkaan homm asentaa systeemiä jolla kuormat saa päälle miten itse haluaa.

• Anonyymi

Kuormanohjaus tulee päälle 22-00. 2-aikasähkön yötariffi alkaa 22.00. Carunan verkkoalueella on mahdolliisuus säätää kuormanohjauksia niinkuin haluaa. Shellyn wifi releet jotka seurailevat pörssisähköä on myös hyvä vaihtoehto

• Anonyymi

Mikä olisi järkevin tapa toteuttaa kello ohjaus .
      Helpoin tietenkin laittaa suoraan ohjaus sukakeen perään kello kytkin.
      Tällöin ei voi kuitenkaan varmistaa ylävastuksella riittävää lämpimän käyttöveden riittävyyttä .
      Yösähkö releen oerään voisi laitaa viive releen joka kytkee varaajat päälle vasta 5 h viiveellä yösähköohjauksen kytkeytymisestä.
      Mihin väliin olisi järkevintä kytkimet laitaa kun varaajaajassa koleme kontaktoria.
      Keskus alkaa olla aika täysi , odottelen että verkkoyhtiö tarjoaisi ko. Palvelun.
      Sellyt kustantaa niin paljon että säästöt hupenee investointiin.
      Samoin wifi niin epävarma toiminnassaan ettei sitä talon lämmitykseen talvella voi kytkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1652
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1165
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      116
      1143
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      963
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      854
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      192
      790
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      746
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      743
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      689
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      643
    Aihe