Joko ostavat puhistamatonta mustikkaa ja paljonko maksavat kilolta?
Mustikan osto/myynti
20
1267
Vastaukset
- Anonyymi
No jos 50 senttiä/kilo niin ok. Tämähän se on nykypäivän kurssi. Eli 10 kg 5 eur ja 100 kg 50 eur. Khyyllä nykykunnon immeinen sen 200 kg päivässä poimii ja saa 100 eur/pv. Siinä kannustinta työttömälle laiskamadolle....
- Anonyymi
100 kiloa poimii kolmessa tunnissa jos on normi mustikkavuosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100 kiloa poimii kolmessa tunnissa jos on normi mustikkavuosi.
😂😂 Et oo tainnu ennen poimiakkaa mustikoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂 Et oo tainnu ennen poimiakkaa mustikoita.
Oon kuule 40 vuotta!
- Anonyymi
Ketkä?
- Anonyymi
Jokainen joka kehtaa mennä marjamehtään.
- Anonyymi
Joko ostavat? Ketkä ostavat??
- Anonyymi
Eipä tule mustikkaa juurikaan!
- Anonyymi
Pakastemistikoita kannattaa poimia pakastealtaasta.
- Anonyymi
Mistä näitä mistikoita voipi ostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä näitä mistikoita voipi ostaa?
Pakastealtaasta voi ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakastealtaasta voi ostaa.
On niin eksoottiselta kuulostava nimi ettei maha löytyä kuin erikoisliikkeistä joita ei täällä ole, liekkö ees Kajaanissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niin eksoottiselta kuulostava nimi ettei maha löytyä kuin erikoisliikkeistä joita ei täällä ole, liekkö ees Kajaanissa?
Kysy kauppiaaalta, jos ne voisi tilata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy kauppiaaalta, jos ne voisi tilata.
Kysy ite, mulle riittää tavalliset mustikat, ei oo tarvista snobbailla jollain ihme mistikoilla!
Poimikaa ihmisten asuntojen läheltä. Ne on aina parempia mitä oman talon lähellä.
- Anonyymi
Näin on toimittu ja kauan aikaa!
- Anonyymi
Tuulimylly savuaa kivivaarassa.
- Anonyymi
Ainaki tuola huijarivirmassa näky kauppa käyvän…
- Anonyymi
Kyllä, noppeesti ihmiset unehti kijantaman rötökset!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389