Hei. Olen kiinnostunut hylättyjen alueiden ja rakennusten tutkimisesta ja etsimisestä. Olisiko Kouvolassa mitään hylättyjä paikkoja joita pystyisi kiertää läpi. Tai muuten vaan jotain näköalapaikkoja tai alueita jossa on mukava oleskella.
Kouvolan hylättyjä alueita tai rakennuksia.
12
643
Vastaukset
- Anonyymi
Hyppyrimäen tuomari torni
- Anonyymi
Juu kiitos kiinnostavan näköne paikka on toi
- Anonyymi
Kaupungintalo, muumiot tekee idioottimaisia päätöksiä
- Anonyymi
Ei ole omistajatonta kiinteistöä.
- Anonyymi
Kyseltiinkin hylättyjä. Luetunymmärtäminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseltiinkin hylättyjä. Luetunymmärtäminen?
Ei sellaisia vain ole. Ovat vain jonkin omistuksessa ja käyttämättöminä. Kiinteistövero juoksee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaisia vain ole. Ovat vain jonkin omistuksessa ja käyttämättöminä. Kiinteistövero juoksee.
Lisäys vielä, jos siellä rakennuksessa joku loukkaantuu, on omistaja vastuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys vielä, jos siellä rakennuksessa joku loukkaantuu, on omistaja vastuussa.
Onko rakennukseen tunkeutujalla itsellään mitään vastuuta itsestään ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko rakennukseen tunkeutujalla itsellään mitään vastuuta itsestään ?
Ei tietenkään jos aiempi kävijä on jo rikkonut lukituksen tai ikkunan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen, etkö ymmärrä lukemaasi? Osaatko ylipäätään lukea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen, etkö ymmärrä lukemaasi? Osaatko ylipäätään lukea?
Etkö itse ymmärrä? Suomessa ei ole paikkaa, jota ei joku omistaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245142
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61823- 37779