Hei. Olen kiinnostunut hylättyjen alueiden ja rakennusten tutkimisesta ja etsimisestä. Olisiko Kouvolassa mitään hylättyjä paikkoja joita pystyisi kiertää läpi. Tai muuten vaan jotain näköalapaikkoja tai alueita jossa on mukava oleskella.
Kouvolan hylättyjä alueita tai rakennuksia.
11
462
Vastaukset
- Anonyymi
Hyppyrimäen tuomari torni
- Anonyymi
Juu kiitos kiinnostavan näköne paikka on toi
- Anonyymi
Kaupungintalo, muumiot tekee idioottimaisia päätöksiä
- Anonyymi
Ei ole omistajatonta kiinteistöä.
- Anonyymi
Kyseltiinkin hylättyjä. Luetunymmärtäminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseltiinkin hylättyjä. Luetunymmärtäminen?
Ei sellaisia vain ole. Ovat vain jonkin omistuksessa ja käyttämättöminä. Kiinteistövero juoksee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaisia vain ole. Ovat vain jonkin omistuksessa ja käyttämättöminä. Kiinteistövero juoksee.
Lisäys vielä, jos siellä rakennuksessa joku loukkaantuu, on omistaja vastuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys vielä, jos siellä rakennuksessa joku loukkaantuu, on omistaja vastuussa.
Onko rakennukseen tunkeutujalla itsellään mitään vastuuta itsestään ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko rakennukseen tunkeutujalla itsellään mitään vastuuta itsestään ?
Ei tietenkään jos aiempi kävijä on jo rikkonut lukituksen tai ikkunan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen, etkö ymmärrä lukemaasi? Osaatko ylipäätään lukea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen, etkö ymmärrä lukemaasi? Osaatko ylipäätään lukea?
Etkö itse ymmärrä? Suomessa ei ole paikkaa, jota ei joku omistaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1637323Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk382180- 1352137
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1281976Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621538- 621243
- 601207
Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91192Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1251148Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.1481110