Naisten hakkaajat!!

Anonyymi-ap

On ala arvoista touhua lyödä naista! Tiedän monta miestä, kellä on kulissit kunnossa ja kotona pieksetään akkaa.. ja kaikki nämä miehet ovat moottoripyöräkerhoissa, vaikka just siellä kuuluu jo sääntöihin että naisia ei hakata..

47

2153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo saman oon huomannut jos et ekana vuotena nyrkistä saa.. nii toisena vuotena saat ekan vuodenkin edestä..

    • Anonyymi

      Tämäkin on valintakysymys.
      Toista kertaa ei minua ainakaan mies löisi, tosin minä livauttaisin kovemmin takaisin.

      • Anonyymi

        Viina tettää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viina tettää!!

        ....teettää, tuo hermomyrkky muuttaa kiltistä ihmisestä pedon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....teettää, tuo hermomyrkky muuttaa kiltistä ihmisestä pedon.

        Nii tai huumeet niitähän liikkuu joka kerhoissa. Ja jokainen kerhon jäsen dile käyttää. Ja nyt on turha kirjottaa kenenkään akan, että elä yleistä asiaa. Kun se on just näin! siksi niitä omia akkoja ei huolita kokoontumisiin mukaan, koska siellä on vieraita naisia ja huumeita! jokainen voi itse miettiä tekeekö sen oman kullan mieli panna, kun kotiin tulee vai onko "rankasta" reissusta niin väsynyt että ei jaksa.. tosi asia on että miehellä pallit täyttyy ja ne pitää vähintään kerran viikossa tyhjentää ja jos seksi ei maistu kotona, niin jossainhan ne tyhjennetään.. jokainen voi miettiä itse onko kädellä käynyt vai vieraissa.. jos näissä kokoontumisissa olisi puhtaat jauhot, niin omat akat kulkisi mukana tai sitten niihin jätettäisiin menemättä! Olen niissä joskus ollut ja voi kuulkaas miten sen paikka kuntalaiset naiset saa munaa vierailta miehiltä muista kerhoista!!


      • Anonyymi

        Joskus on sellaiset tilanteet mistä on vaikea poistua.. kulissit kunnossa ja silleen!!


    • Anonyymi

      Onko ap. Käynyt bileissä yöllä?

    • Anonyymi

      Juu tänne kantsii kirjottaa jos tietää lähisuhdeväkivaltaa tapahtuneen..? Mene mieluummin antamaan sille hakkaajalle kunnon opetus kuin että täällä mariset.

      • Anonyymi

        Tai miten olisi ilmoitus virkavallalle eikä itse syyllistyä pahoinpitelyyn


    • Anonyymi

      Naisethan valitsee miehensä.

      • Anonyymi

        Kyllä mutta osa ei uskalla lähteä suhteesta pois missä miehellä on valta siihen tarvitaan tukiverkostoa.. nämä miehet on yleensä tunteettomia kusipäitä..


    • Anonyymi

      Naisten hakkaajat saunan taa ja nappi ottaan ja piste.

      • Anonyymi

        Kannatetaan!!!


    • Anonyymi

      Mitenkäs monta kerhoa savonlinnassa nyt on? Ja Minkä nimisiä?

      • Anonyymi

        No ei Savonlinnassa mitään kovaa jengiä ole ainakaan, jotain Valmet- jengiläisiä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei Savonlinnassa mitään kovaa jengiä ole ainakaan, jotain Valmet- jengiläisiä 🤣

        Ohan näitä moottoripyörä kerhoja muutamia..


      • Anonyymi

        Faceless Sln, 59 ers


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faceless Sln, 59 ers

        East Castle MC, ja 32 ja jotain uusiakin kerhoja on varmaan tullut ehkä.. mutta ei niin kuuluisia ole tai virallisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faceless Sln, 59 ers

        Sabre mc kans on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohan näitä moottoripyörä kerhoja muutamia..

        ....sitten on näitä muutamia, jotka on yrittänyt perustaa kerhoa, mutta maine mennyt ennen kun toiminta on alkanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faceless Sln, 59 ers

        Nää onki tälläsiä pelle porukoita mistä ei kukaan tuu ikinä pääsee %kerhoon. Kaikki apu koululaisia tai just naisten hakkaajia.


    • Anonyymi

      Mites se sitten on tuon naisnyrkkeilyn laita.

      • Anonyymi

        Nyt puhuttii siitä kun 3-4 kertaa isommat miehet hakkaa puolustuskyvyttömiä naisia..


      • Anonyymi

        Se on hyvä kun nykysin taustat tsekataan aikaisemmilta paikoilta, ennen kun hyväksytään ja pitää olla suosittelijoita.. tälläisillä henkilöillä harvemmin löytyy puoltajia, jos on muninut aikaisemmin jotain!


    • Anonyymi

      entä jos kumpikin on transu ,, niin kuka lyö ja ketä.

      • Anonyymi

        Olet varmaan juurikin naisten hakkajaa kun näin hauskaa on puolustautua..


      • Anonyymi

        Oletpas sinä nokkela. Uijui.


    • Anonyymi

      Naurettavia pellejä kaikki.. normaalille miehelle riittää oma akka kainaloon ja bisse jos tarvii päätä sekasin.. siihen ei tarvii kymmentä puntti junttia selän taakse seisomaan ja huoria panemaan huume päissään.. siinä on vasta egoa, jos perheen perustaa ja muksujen kaa viettää vapaa ajan.. mutta eipä noista miehistä siihen ole ja jos vanhinko lapsi syntyy nii akathan sen hoitaa kun tärkeempää on kikkeleitä ja mopoja hieroa..

    • Anonyymi

      East Castle MC taitaa olla ainut järkevä kerho.. Missä oikeesti harrastetaan eikä nappeja myydä tai huoria panna.. Niillä taitaa osalla olla ihan perhe mitä kunnioittaa ja huolehtii lapsista ja on aikaa ollakin niitten kanssa..

    • Anonyymi

      Millä perusteella noita juttuja levitetään? Onko todisteita? Jo on, menkää Poliisille kertomaan.
      Taidatte puhua pa*kaa? Ja takana päin. Sln on pikku paikka. Juoruilijat on helppo saada selville.

      • Anonyymi

        No kannattaa kysyä varmaan niiltä naisilta.. ketä kukakin on hakannut!!


    • Anonyymi

      Älkää aliarvioiko provosoinnin voimaa.

      • Anonyymi

        ...pitäisikö vaikka sellasien miesten pysyä alkoholista kaukana joka itse tietää että nyrkki voi heilua jos juo, ja parisuhteet kaatuu aina samaan asiaan.. jos haluaa pitää suhteensa niin silloin rakkaus voittaa viinan himot..


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joo ja tuohon pahoinpitelijöiden joukkoo kuuluu niin herroja kuin narreja.
        Eli ei sivistys paljo päätä pakota, kun mieli on rikki ja nyrkki puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja tuohon pahoinpitelijöiden joukkoo kuuluu niin herroja kuin narreja.
        Eli ei sivistys paljo päätä pakota, kun mieli on rikki ja nyrkki puhuu.

        Kun ei osaa puhua ja hoitaa mienterveyttänsä, niin nyrkki heiluu jopa raa'asti omia lähimmäisiään kohtaan.


    • Anonyymi

      Olisko tässäkin asiassa perää sanonnalla:
      Minkä lapsena oppii sen vanhana taitaa.

      Perheväkivalta kaiketi periytyy niin kuin muukin lapsena saatu ongelmakäyttäytyminen. Mitä isot edellä sitä pienet perässä. Perhe-elämällä ja kotikasvatuksella todella iso vaikutus lapsen kasvuun ja mielenterveyteen.

    • Anonyymi

      Niin ei järjettömään hakkaamiseen tarvii edes moottoripyörää.
      Huumeet ja viina pistää kyllä pään vaarallisestikin pyörälle moottorittakin.
      Ja kaikkihan eivät tarvii edes päihteitä, kun mieli järkkyy ja järki sumenee.

    • Anonyymi

      Suomi on Euroopan mittakaavassa naisille väkivaltainen paikka.
      Siis Suomi!

      • Anonyymi

        Näkeehän tuon savolaisen järjen juoksun ja väkivaltaisuuden jo pelkästään laukaisemalla näitä juorupastan sankarien kirjoituksia. 👹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkeehän tuon savolaisen järjen juoksun ja väkivaltaisuuden jo pelkästään laukaisemalla näitä juorupastan sankarien kirjoituksia. 👹

        .......lukaisemalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .......lukaisemalla...

        Pahaa oloa puretaan monella eritavalla, joku solvaamalla viattomia ihmisiä, joku alistamalla lemmikkejään, tai lapsiaan ja sitten nämä väkivaltaan turvautuvat. Paljon olisi hoidettavia, kunhan vaan älyäisivät hakeutua hoitoon.


    • Anonyymi

      Monet naiset huoraa joten oikein heille.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä vaikka nainen olenkin.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe