Eivät ainakaan nämä testamenttaa omaisuuttaa kenellekään yksittäiselle ihmiselle tai lähisukulaiselle, jos ei ole perillisiä, vaan perintö menee valtiolle.
Onhan monella sellainen asenne, ettei perintöä pitäisi saada kenenkään, vaan itse on rahat ja omaisuudet tienattava.
Jokaisen itse rahansa tienattava
4
237
Vastaukset
- Anonyymi
Periaatteessa olen samaa mieltä, jokainen tienaa itse rahansa. Mutta. Olen itse ollut aina kotiäiti kasvattaen 2 poikaa. Nyt eläkkeen lähestyessä eläke on muutaman satasen. Taas rahanhimoinen sisareni pani lapsensa päiväkotiin eikä siis itse päivisin hoitanut niitä,oli uraohjus, opiskeli js oli virkanainen 40v ja nyt eläke 3867e! Oli johtotöissä. Molemmat synnytimme 2 veronmaksajaa. Mikä on minun palkkani? Lisaksi sisareni matkusti työn puolesta ja omistaa vaikka mitä. Minä en mitään kun avioehto. Sisareni lapset Periaatteessa paljon. Meidän lapset mieheni. Revi siitä.
- Anonyymi
Korjaus. Sisareni lapset peri vät paljon.
- Anonyymi
Mikä tässä mielestäsi on väärin? Subjektiivinen päivähoito-oikeus olisi sinunkin lapsillesi kuulunut, mikä olisi vapauttanut sinut työelämään.
Ei se ole ahneutta ajatella myös itseään, uraansa, omaa kehitystään ja harrastuksiaan myös lapsiperheen vanhempana, eikä mitenkään jaloa tai edes järkevää "uhrautua" kotiäidiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185131Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221660- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101560Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314- 961177
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli91154