krapula päivänä selkä kipeä

mies

Mistä mahtaa johtua kun mun alaselkä käy molemmin puolin tosi kipeäks aina seuravana päivänä kun olen ollut juomassa.

6

13455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja selkäkipu

      on yhtä kuin munuaisissa häikkää, ookkonää viinalla tuhonnu ne? Jos et, mee hetimiten lääkäriin,voi olla jotain piilevää.

      • teräsmies

        Kompuroit ja koikkeloihdit juovuksissa niin ,että saat nyrjäytettyä selkäsi joka kerta,niin,että et sitä humalassa huomaa...eräs tuttava valitti munuaiskipua joka rilluttelureissun jälkeen.

        Lääkäri ei niistä mitään vikaa löutänyt,mutta selvisi,että heppu kävi naimassa erästä naikkosta sellaisella intensivisyydellä,että selkä ei sitä aina kestänyt,vaan alkoi oireilla muutaman päivän jälkeen..!


      • aatos
        teräsmies kirjoitti:

        Kompuroit ja koikkeloihdit juovuksissa niin ,että saat nyrjäytettyä selkäsi joka kerta,niin,että et sitä humalassa huomaa...eräs tuttava valitti munuaiskipua joka rilluttelureissun jälkeen.

        Lääkäri ei niistä mitään vikaa löutänyt,mutta selvisi,että heppu kävi naimassa erästä naikkosta sellaisella intensivisyydellä,että selkä ei sitä aina kestänyt,vaan alkoi oireilla muutaman päivän jälkeen..!

        Sitten krapulassa on vielä yleensä niin luulotautinenkin että luulee jokaista lihaskipua sisäelinvaurioksi. Itse joskus käynyt kanssa munuaiset tsekkauttaan krapulassa, ja selkävikaahan se, johtuu kai siitä että kännissä tulee aika paljon viihdyttyä tanssilattialla.


      • tautinen
        teräsmies kirjoitti:

        Kompuroit ja koikkeloihdit juovuksissa niin ,että saat nyrjäytettyä selkäsi joka kerta,niin,että et sitä humalassa huomaa...eräs tuttava valitti munuaiskipua joka rilluttelureissun jälkeen.

        Lääkäri ei niistä mitään vikaa löutänyt,mutta selvisi,että heppu kävi naimassa erästä naikkosta sellaisella intensivisyydellä,että selkä ei sitä aina kestänyt,vaan alkoi oireilla muutaman päivän jälkeen..!

        Koko keskivartalo on kipeä,kummankin puolin ,ei voi yskiä eikä kumartua,maha ja rinta tulessa selkä kankee jne. Juhannus lierut tuli vedettyä kunnolla ja sen tuntee nyt!


    • Juomamaisteri

      Ei ne munuaiset siellä alaselässä tislaile, vaan vähän ylempänä ristiselässä. Lihakset ne on kipeät ja kireänä, jonka huomaat itsekin, kun kaameassa kanuunassa venyttelet. Joskus samat oireet iskee muuallekin pirun kivuliaina, esim. pohkeisiin, vaikka ei olisi paljon kävellytkään.

    • tenukeppijeejee

      ... vaan enemmänkin keskushermostoon ja aivojen toimintaan. Kipu tulee useimmin juuri siitä, että kännissä kipukynnys nousee ja tulee telottua itseään. Lisäksi, jos kaikki eivät sitä tiedä, yleensä krapulan oireiden takana on hermostojärjestelmä joka palautuu krapulassa myrkytyksestä, ja on aamulla ja pitkin seuraavaa/ seuraavia päiviä ERITTÄIN jännittyneessä tilassa. Ajatte, että normaaliolosuihteissa jännittäisit jotakin lihastasi yhtämittaisesti, vaikka nyt ainoastaan muutaman tunnin ajan - mahtaisikohan kipeytyä?

      Aivot kipuun taas liittyvät yksinkertaisesti siten, että niiden aineenvaihdunta häiriintyy ryypiskelystä, mm. masennus yms. vaivat tulevat samasta syystä (mielihyvähormonin eli serotoniinin vaihduntahäiriö). Näin myös syntyy se monen kokema kamala luulotauti siitä, että tämän on oltava kuolemaksi. Itse luulen aina parin päivän rännin jälkeen, että mulla on munuaiset rikki, maksa hajalla, sydän pysähtyy yms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe