25v jätkä. on tullu halu kokeilla munaa ja entiiä mitää kyseisest asiast. pelkkii kokemuksii vaa naistenkaa. ois kiva päässä kokeilee olla bottomina mut en uskalla... eikä oo ketää kenenkaa koittais ees. oon tälläi babyfeis mikä näyttää 18-16v ja 170cm 60kg. kertokaa mist löytäs jonkuu kymenlaaksost joka haluis pistää mut nippuu ja näyttää milt se tuntuu
Kokeilumielessä
15
1160
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa iässä ja noilla koko lukemilla on paljon kysyntää. Rohkeasti vain vinkkiä enemmän itsestään kaikenlaisiin paikkoihin, niin kyllä se napsahtaa kohdalle.
- Anonyymi
Mä voin tulla pistämään sut kuriin.
- Anonyymi
juu tuu vaa boss
- Anonyymi
kertokaa vaa mitä tekisitte mulle t ap. vastailen ku kerkeen ku pääsee muijalt piiloo
- Anonyymi
Survon megamoloni sisääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Survon megamoloni sisääsi.
survo vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
survo vaan!
Pylly paljaaksi! Ankara Master tulee ja ottaa väkisin!
- Anonyymi
Monet naiset tuntuvat ottavan akateemisen miehen. Miksi monet bottomit suosii urheilevia jätkiä?
- Anonyymi
empä osaa sanoo..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
empä osaa sanoo..
Mutta nyt sekin paljastui !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nyt sekin paljastui !
kuis
- Anonyymi
Juuri viikonloppuna olin laivalla. Sama mielessä. No, mitään ei tapahtunut, vaikka haluja oli. Onneksi, näin jälkeenpäin. Nimittäin tapasin laivan käytävällä reilun parikymppisen kaverin, joka oli riitautunut kavereiden kanssa. Kysyi multa, että voisiko päästä vähäksi aikaa hyttiini, kun omaan hyttiin ei pääse, koska avainkorttia ei ollut.
No, lupasin, että voi tulla vähäksi aikaan. Kaverilla oli whisky-pullo takin taskussa ja tarjoili kiitokseksi siitä ryyppyjä. Tietty siinä alkoi humaltua. Kaveri alkoi lähennellä ja pyysi pusua, mistä kieltäydyin.
Kaverissa ei ulkoisesti ollut mitään "vastenmielistä", mutta jokin oli, koska kieltäydyin.
Mitään ei siis tapahtunut. Toki pusun olisin voinut antaa, mutta pelkäsin sitä mihin se johtaa sen jälkeen.. Itsekin olen vähän levoton sielu. Ihastun helposti.
Onneksi mitää ei siis tapahtunut. Näin tai kuulin kaverin ja hänen kaverinsa paluumatkalla laivan tax freessä. Se möykkä, se käytös miten he esiintyivät oli niin vasten mieleistä, että olin itseeni tyytyväinen, etten retkehtanut kyseiselle tyypille.
Vaikka haluja olisi ollut, mutta kaikkeen ei kannata sortua. Kannattaa ensin tutustua tai sitten viedä läpällä koko homma alusta loppuun, mutta prasta kokemusta sillä ei varmaan saavuta.- Anonyymi
Sinulla on jo muutenkin maine laivahuorana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on jo muutenkin maine laivahuorana.
heh heh, jos minua tarkoitit, niin tuskin, koska käyn laivalla todella harvoin. Todella harvoin. Niin tuo nimitys tuskin sopii minuun. Ketähän tarkoitit, onko sellaisiakin olemassa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812