YLE on tehnyt jutun kiinalaisten akkutehdas hankkeesta Unkarissa. Siellä uudet kiinalaiset isännät ja korruptoituneet poliitikot päättivät rakentaa tehtaan, paikallisten asukkaiden toiveista tai terveydestä ei välitetty pätkääkään, kuin ei myöskään luonnosta.
Ilmeisesti Kotka-Hamina haluaa tätä aivan samaa jos todella ryhtyy yhteistyöhön kiinalaisten ja Kiinan kommunistisen puolueen kanssa?
https://yle.fi/a/74-20039599
Akkutehdas varoittava esimerkki
5
614
Vastaukset
- Anonyymi
Helppo se on eläkeläisten tai aatetyöttömien huudella. Ensiksi on kahmittu työelämästä kaikki itselleen ja viimeiset 15 v lusmuiltu töissä jättäen pelkän savuavan raunion jälkeen. Työpaikat on Kymenlaaksossa niin kiven alla että hyvä jos tänne paskaan jotain saataisiin
- Anonyymi
Duunitori? Mä oon Obi-Wan kenobi ja sanon et sori sun ura on ohi drop out mee kerää kolehtii ei toi sun hommas toimi oot pelkkä säälittävä my little pony ja no show kehäraakki pelkkä vajaa muita kiusaava bottomrik jolla aina takki auki ja sul on vaan suuri juoruileva suusi ja mitättömät statsit, hädin tuskin ees teet mitään bucksii, joten pidä tallessa se pullokuitti senkin päätä aukova Ikea juntti, sä oot pelkkä huti, salee sun autokin liisattu tai isin wagon, tuunaus = yks wunderbaum ja mauttomat aluvanteet ei varmaan varaa edes korisarjaan tai muutenkaan ehostaa voin sanoo et tutuksi tullut sun kovat puheet, huono makusi, klovnin paisutetut itsekehut ja surullisen kuuluisat epäonnistuneet career moovsit ja kuluneet padit joihin sparraat suutas soittaen ontuen ku vammanen b**tch mä oon katu-uskottava sick ground up thug jonka ura jatkuvasti level uppii paisuu turpoaa kasvaa ku pullataikina ja tää kaikki on pelkkää loputonta dominointii joka saral no feelings just loputont level uppii oon sanojen kaa haka ja seison niiden takan sä pelkkä Michelin man tehty styroksista pullottavan vatsarenkaansa kanssa oot kun norsu posliinikaupassa hakautumassa väärään taisteluun jota et voi voittaa tuut sitä katuu kun kaadut katuun, pistä koju pystyyn ja mee vaik makkaranmyyjäks sielt ahlstrommilt!
Sulle buuaan aina kun oot mestoilla persoonallisuustesteissä high scoretan mitä tiettyin luonteenpiirteisiin tulee kärkkärin tähti muuttunut galaksiks ja mun enemyt juuttunut juoksuhiekkaan hexillä kirottuina mä kysyn vaan et kuka tääl nykysi rimmaa kuka hyyty ennen aikojaan toiset vasta päässy eroon vaipoistaan ei tääl vaan mitään kilpailuu oo tää on mun itsehallinoima monopoli, oon räpin Napoleoni, mä valloitan ja valloitan, armottomasti noidutut juoksee karkuun sori mä menin ohi, mun setit ne toimii paremmin ku 80 % Saarenmaa Meripäivä afterpartys tai Kotkan erikoinen torin laidal kaikil mausteilla nautittuna hey mayn pistä se NY_lippis pähään ja painu v*t*un täältä Kotkasta muualle niitä koeputkilapsia siittämään ennen ku joku suuttuu niiku stadilaiselle huonosti kävi 2017/3 ja mee muualle niitä huonoja geenejä levittämään bottomrik feilaa erection se toteaa otetaan avuks koeputki sillähän mutkin on tehty ei pysty edes mällää niin antimies ei osaa edes räppää ei siit vaan oo tähän se on liian wäk liian bad se on sad ku siit ei oo vaan mihinkään auko päätänsä henkilöllle väärälle toivon et se oppii tällä kertaa läksynsä ja lopettaa turhan ego boostailun turhan lesoilun vaikeuksien itselleen hankkimisen on se vaan niin turha jäbä ei siit oo ku suun soittoon tunnen kaukaa kuinka sil tutisee puntit kova kuori pehmee sisältä se sitä parhaiten kuvaa tunnen heikkoudet ja niitä hyödynnän muhennan höyhennän tervaan, servaan ja pois heivaan.- Anonyymi
eko ego hego heko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eko ego hego heko.
Miesten alkoholin käytön korkeaksi riskitasoksi määritelty 24 annosta mut huomenta mies juo 48 ja on sika mut siltikin rajat paukkuu noin tulpasti röh röh. Kertoo taas firman tasosta kun kukaan ei puutu sarastavaan alkoholismiin ja uusien työntekijöiden avoimeen kiusaamiseen koska huomenta-mies on jo 20 vuotta ollut simputtamassa talon kirjoilla. Huomenta-miehelle ei työterveys tai firman johto osaa hankkia apua tai antabusta tai sitä aamuisin puhalluttaa vaan se voi tulla krapulassa koko työyhteisön hengen saastuttamaan.
Sveitsiläinen työturvallisuus eroaa paljon täkäläisestä kun joku hullu juoppo voi päivästä päivää huudella samaan aikaan kun yrität tehdä töitä. Samalla tää krapuloissaan oleva juoppo voi aiheuttaa riitaa ja tappeluita mut kukaan ei puutu eikä mikään muutu. Pulzerin välinpitämättömyys on jotain niin omaa luokkaansa ja mä en enää pysty työskentelee kenellekään oon traumojen vanki korvis huudot aamus iltaan kaikuu ja pakko päästä tätä tuskaa johonkin vuodattaa. Pitäis tehdä oma paraati meille pumpupaskan uhreille ja iso taulu missä pyörii numerot. Terapeuttini totes et on jo paha alkoholismi jos joku juo 48 olutta viikonloppuisin ja arvasi että haimatulehduksen kanssa tulee varmaan ryyppyputkien jälkeen lomiltaan sinne työmaalle huutelemaan ja veronmaksajilla hoitonsa ja alkoholisminsa maksattaa.
Joskus huudan apuun Jeesusta ja se vähän helpottaa mut ei paranna kuitenkaan, pakko päästävä purkautuu kun samaan aikaan nää turhat ämmät huhlii jossain samppanjoissaan jossain paraateissaan ja hypettää jotain Käärijää mut ei tee mitää oikeiden asioiden eteen. Niille tää on pelkkää glamourii TikTokkii Instagram ulkokultausta mut ei ne oo päivääkään ollut tekokynsiensä kanssa siel tuotannossa tai kuunnellut meidän huolia.
Kadoksis on johtokin kun ne sanoo et ohjatkaa ne ulkomaalaiset rekat sinne oikeaseen osoitteeseen mut niitä tulee joka toinen päivä väärin ohjattuna tehtaan sisään ja kukaan ei välitä kun tupakoitsijat laiskuuttaa jättää ovet auki. Täytyis koko tehdas pysäyttää ja valvotusti uudelleen käynnistää vasta sitten kun voidaan turvallisuus, eettisyys, syrjimättömyys varmistaa mut nykymenol johto on pelkkä tyhjä palkkaa nostava koriste joka ei hoida hommiansa. Mä voisin kaivata suoraa numeroo tai jotakin sille laiskiaiselle joka jatkuvasti tilaa korona-aikaan kuljetuksen väärään osoitteeseen ja johtoo ei kiinnosta tippaakaan mä vaan täällä uhraan terveydenkin 10 €/h ja kuljettaja vihoissaan hakkas rikki koko hallin pleksilasin kun ei saanut sillä sekunnilla palvelua ja mä päätin että en syrjittynä lähe tonne purkaa mitään tai kohta on turvonnut vielä silmäkulma plus päälle huomenta-miehen huutelut
Viis musta ja mun tulevaisuudesta mut pulzer on pysäytettävä ei yks juoppo voi kiusata loputtomiin ihmisii. Yks tappelu jo oli mut johto ei siihenkään puuttunut vaan kiusaaja jatko työtänsä. On muka työpaikkakiusaamista jos ei huomenta-miehelle sano huomenta kun hän on tullut 5.00 istumaan jonnekin sivustalle kahvikupposen kanssa jossa siellä lymyää. Ois koko tehdas pysäytettävä ja johto vaihdettava kun ei kykene täyttämään laissa asetettuja velvollisuuksiaan eli pysäyttämään kiusaaminen ja krapulaisen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585596- 974593
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3782735Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s791252Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3361083- 65911
- 28873
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46846Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106827Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799