Hampaiden hoito

Anonyymi-ap

Oletteko muuten huomanneet, että veronmaksajat ovat hoitaneet Kylmiksen mädäntyneet hampaat, sydänvaivat ja akuutin haimatulehduksen laskut. Miksi veronmaksajien täytyisi jatkaa tämmöisten henkilöiden elättämistä? Metsässä on tilaa tämmöisille henkilöille.

Terveisin: Elinkeinoelämän keskusliitto.

11

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei muuten ole hampaita hoitaneet, koska Kylmistä ei KIRVEELLÄKÄÄN saisi hammaslääkäriin. Kyseessä ilmeisesti vain joku kameransa filtteri, joka kaunistaa Keijon pärstää.

-Yksi teoria

• Anonyymi

Kun itse tässä taannoin kehuib menneeni pascat housuissa hammaslääkäriin ja heittänyt sovinistista vitsejä hammashoitajille verrattuna maksajie.n rahoilla tietysti, kylmis totesi muistaakseni että hampaiden hoito on turhaa, ne kestävät kauemmin kuin sisäelimet joka tapauksessa.

Asd

• Anonyymi

" ..kylmis totesi muistaakseni että hampaiden hoito on turhaa, ne kestävät kauemmin kuin sisäelimet joka tapauksessa. "

-no KYLMIKSEN tapauksessa tuo pitää täysin paikkansa, mutta ei terveen ja hyväkuntoisen kansalaisen tapauksessa.

• Anonyymi

En ole natural selector.

>>Jeesus vastasi hänelle näin:

»Eräs mies oli matkalla Jerusalemista Jerikoon, kun rosvojoukko yllätti hänet. Rosvot veivät häneltä vaatteetkin päältä ja pieksivät hänet verille. Sitten he lähtivät tiehensä ja jättivät hänet henkihieveriin. Samaa tietä sattui tulemaan pappi, mutta miehen nähdessään hän väisti ja meni ohi. Samoin teki paikalle osunut leeviläinen: kun hän näki miehen, hänkin väisti ja meni ohi.

»Mutta sitten tuli samaa tietä muuan samarialainen. Kun hän saapui paikalle ja näki miehen, hänen tuli tätä sääli. Hän meni miehen luo, valeli tämän haavoihin öljyä ja viiniä ja sitoi ne. Sitten hän nosti miehen juhtansa selkään, vei hänet majataloon ja piti hänestä huolta. Seuraavana aamuna hän otti kukkarostaan kaksi denaaria, antoi ne majatalon isännälle ja sanoi: ’Hoida häntä. Jos sinulle koituu enemmän kuluja, minä korvaan ne, kun tulen takaisin.’ Kuka näistä kolmesta sinun mielestäsi oli ryöstetyn miehen lähimmäinen?»

Lainopettaja vastasi: »Se, joka osoitti hänelle laupeutta.» Jeesus sanoi: »Mene ja tee sinä samoin.»>>

• Anonyymi

Oliko Kylmis tuon rosvo jengin päällikkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko Kylmis tuon rosvo jengin päällikkö?

Ei, Kylmis on vain pelkkä syntipukki. Kun hukassa oleva ihminen on katkera eikä tiedä ketä syyttää, se syyttää tietenkin KYLMISTÄ, kun ei tiedä, ketä muuta syyttää.

-Kirveestä ovihyökkääjille Ry

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, Kylmis on vain pelkkä syntipukki. Kun hukassa oleva ihminen on katkera eikä tiedä ketä syyttää, se syyttää tietenkin KYLMISTÄ, kun ei tiedä, ketä muuta syyttää.

-Kirveestä ovihyökkääjille Ry

Tätä voisi verrata kaupan kassalla työskentelevään ihmiseen: Asiakas on aivan SUATANAN vihainen kyseiselle kauppaketjulle ja purkaa kaiken raivonsa kassaneitiin, jolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa ja on täysin syytön.

Yrittää vain selviytyä tässä julmassa Maailmassa.

• Anonyymi

Kylmiksen kanssa samassa sisäavaruudessa vaikuttava Tissu ei haluakaan hoitaa hampaitaan.
      Tissun iloinen simasuu on suosittua pöytäseuraa vaikka hän lähinnä auttaa asiakkaita miestenhuoneessa. Joissakin ammateissa tai harrastuksissa hampaat ovat vain tiellä.
      Jos luoja olisi tarkoittanut, että ruoan tulee olla kiinteää pureskeltavaa niin myös peräsuolessa olisi hampaat.Se veisi kaiken ilon elämästä.

• Anonyymi

Kylmis, kävin hampaasi.fi aviapoliksessa. Arvaas monta reikää? Nolla. Juonut,tapellut,nainnut mutta hampaita ei ole koskaan paikattu. Mulla oli se virolaisperäinen Meelis. Huippu tyyppi.

Cafe Kavio ja heppatytöt♥️

• Anonyymi

Kylmis vaikutti kateelliselle nähdessään Jarmon täydelliset, valkoiset hampaat. Väitti, että täytyy olla tekarit. Eroosio on syövyttänyt Keijon hampaat tosi terävän rosoisiksi. Katsokaa niitä!

Kylmis huutaa tuskasta aina, kun vahingossa puraisee kieleensä järsiessään raakaa perunaa ja syödessään hernekeittoa suoraan säilykepurkista.

AUTS! :O

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe