Olen kelpaamaton ihmisjäte.

Anonyymi-ap

Ahdistaa vain päivä päivältä enemmän tämä kumppanittomuus. Se kun tietää että kuolee yksin. Yksinkin viihdyn, mutta olisi se kiva, kun löytyisi hän, kenen kanssa jakaa elämää ja käpertyä iltaisin yhdessä nukkumaan.

Ihmisjätteen kohtalona on olla yksin. Kai se pitää vain hyväksyä.

-JK

42

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavast AP löydät ja oot pitäny sun fyysisesti kunnosta hyvää huolta että oot
      Ilo kun saat viimein sitä seuraa.
      Jos et oo treenannu nii se on yks asia mitä pitää tehdä ennen rakkautta et voi nauttia fyysisestä yhteiselosta muutaki kun lahnana ja kauniilla sanoilla .
      Jota ei kukaan kattele pitkään … nykyajassa on enenpi vaatimuksia ja toiveita.
      Mieti kunolla mitä voit antaa … ja teeenaa mahdollisuuksia paremmaksi.
      Sitä laiskaa ollamölttöjää taas ei halua kukaan … vaan suhteissa pitää pystyä puuhailemaan …
      Koska sä et oo enää yksin vaan toista pitää pystyä miellyttämään ja viihdyttämään …

Sanaa ihmisjäte käyttää yleensä ne joilla joko huonon fyysisen kunnon tai todella negatiivisen ajattelun itsestään omaavat henkilöt.
      Molemmat tavat pitää muuttaa parmaksi ennen kun oot ilo rakkaalesi.
      Nyt tekemään asioita ilolla ja innolla siitä se lähtee…

• Anonyymi

Eipä ole noissa ongelmia. On fyysistä kuntoa ihan töidenkin puolesta. Useamman tunnin pystyy hellyyttä jakamaan, jos on tarvetta.

Pääkoppa pelaa myös hyvin. Älykkyys luokitellaan mensan mukaan neroksi. Huumorintajuakin löytyy myös.

Kai mä olen sitten jollain tavalla retardi, kun kartetaan kaukaata. Tai sit ihan vitun ruma. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole noissa ongelmia. On fyysistä kuntoa ihan töidenkin puolesta. Useamman tunnin pystyy hellyyttä jakamaan, jos on tarvetta.

Pääkoppa pelaa myös hyvin. Älykkyys luokitellaan mensan mukaan neroksi. Huumorintajuakin löytyy myös.

Kai mä olen sitten jollain tavalla retardi, kun kartetaan kaukaata. Tai sit ihan vitun ruma. 😅

Pelottava voit olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ruma ja lyhyt hukkapätkä
        Ei naiset sellaisesta kiinnostu.

• Anonyymi

No ei todellakaan pidä treenata ennen rakkautta 😅

• Anonyymi

Älä ajattele itsestäsi noin negatiivisesti. Ajattele hyviä puolia. Tuo on kaunis ja täysin toteutettavissa oleva unelma. Jotain sinun täytyy toki itsekin tehdä asian eteen.

• Anonyymi

Hänen täytyy ainoastaan lakata pitämästä omaa ihmisyyttä eli itseään syynä kumppanittomuudelle

• Anonyymi

On siinä hyvätkin puolensa, saa tehdä mitä huvittaa eikä tarvi olla kun äidille lapsena selostamassa kaikkia menoja. Voit harrastaa ja huolehtia itestäs eikä tarvi kumppanin mieliks kustantaa kaikenmaailman turhia remontteja yms. Eikä tarvi kuunnella kontrolloivan hullun nalkutusta mistäkin mitättömistä asioista.

• Anonyymi

Ei kannata olla suhteessa, jos yksinäsi paljon kierrät kylillä.

• Anonyymi

En ole ikinä kuullut mitään yhtä tyhmää

• Anonyymi

Otahan yhteyttä niin jutellaan

• Anonyymi

Soitin numerotiedusteluun saadakseni numeron. Mutta kun ei ollut nimeä antaa.

• Anonyymi

Ei ollut hauskaa kun eräällä toisella palstalla joku nimitti - itse olen mielenterveyseläkeläinen - "te haittaihmiset"...:/

-ohikulkija-

• Anonyymi

Minusta sulla on asennevika. Kukaan ei ihastu tai rakastu sinuun tuolla asenteella. Opettele ensin arvostamaan itseäsi ja siitä se sitten lähtee. Annat liikaa arvoa parisuhteelle. Koita rentoutua, keksi tekemistä joka nostaa itsetuntoasi, liikunta on hyvä siihen. Sitten vaan hymy huulille ja menoksi, mutta unohdat sen hakupäällä asenteen. Joku tulee kun lakkaat liikaa yrittämästä.

Jos et usko niin kokeile! sivusta

• Anonyymi

Tämä on vain mielipide. Asennevika on syyttelevä. Sanot myös että kukaan ei rakastu sen takia.

Hän syyttää jo omaa itseään eli persoonaa kumppanin puutteesta. Asennevikaiseksi sanominen kohdistuu persoonaan eli aloittajaan ihmisenä ja siten vahvistaa hänen kokemustaan.

Huono itsetunto ei ole valittu asia, se kun on vaikea tykätä itsestä. Siitä voi kuitenki päästä eroon ja se on tulevan onnellisuuden kannalta erittäin tärkeä asia.

• Anonyymi

No minäkin olen palstan mukaan jo sosiopaatti. Älä lue palstaa ainakaan kovin usein. Jos on jo valmiiks huono itsetunto jne niin täällä se lytätään kokonaan viimeistään. Iteltä tuntuu kansa samalta usein...Tsemppiä.

• Anonyymi

Itse yritän olla tyytyväinen yksinäisyyteeni. Maailma on täynnä eronneita, pettäjiä, petettyjä jne. Itse haluan osua napakymppiin tai en mihinkään. Välillä tuntuu aika raskaalta kun haluaisi olla rakastettu mutta se ainoa nainen ei ole vierellä. Toinen vaihtoehto on että alkaisin aktiivisesti etsimään naista itselleni. Ei se toimi yhtään sen paremmin kuin yksinäisyys. Joko olen yksin tai sähellän naisten kanssa, särjen sydämiä ja omani ja voin pahoin kun läheisyys jota tavoittelin onkin poissa. Mieluummin olen yksin ja alan mieheksi naiselle kuka aikoo olla kanssani loppuelämänsä. Yksi voi olla semmoinen, en tiedä.

• Anonyymi

Lopeta

• Anonyymi

Et ole mikään ihmisjäte. Takerrut vaan vääriin asiohin. Herää! Ei ole parisuhde elämän onnellisuuden tae. Monesti kaukana siitä. Keskity tärkeämpiin tavoitteisiin. Mikään parisuhde ei sinne yllä.💩

• Anonyymi

Se mikä sinulle on tärkein tavoite ei todennäköisesti ole sitä muille. Osalle on osalle ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mikä sinulle on tärkein tavoite ei todennäköisesti ole sitä muille. Osalle on osalle ei

No mutta jos elämässää tuollaista onnennottomuutta kokee niin sitten varmaankin on. Onnettomuus opettaa avaamaan silmät. Herättelee ajattelemaan. Onnettomuudella on tarkoitus. Hokaamalla,ei tarvii olla onneton. Ehkä keskittyy täysin vääriin tavoitteisiin? 💩
        .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta jos elämässää tuollaista onnennottomuutta kokee niin sitten varmaankin on. Onnettomuus opettaa avaamaan silmät. Herättelee ajattelemaan. Onnettomuudella on tarkoitus. Hokaamalla,ei tarvii olla onneton. Ehkä keskittyy täysin vääriin tavoitteisiin? 💩
        .

Olen samaa mieltä monesta asiasta mitä sanoit. Kärsimys voi viedä onnen tielle 🌞

• Anonyymi

Minäkin olen ihmisjäte ja moni haluisi minun varmaan kuolevan. T. T.L

• Anonyymi

Miksi kukaan sellaista haluaisi? Mitä niin pahaa olet muille tehnyt? Oletko? Kukaan ei ole maailmassa ihmisjäte. Me ollaan vaan tultu tänne oppimaan erilaisia asiota ,esim . Sitä ettei parisuhde ole maailman onnellisin ja tavoitelluin asia. Tai rikkaus tai menestyminen. Edellisissä elämissä ehkä ollaan sitä jo tarpeeksi nähty, ja nyt tahdotaan ymmärtää vähän enemmän. Älkää missatko tätä mahdollisuutta. Tätä te tahdoitte tulla oppimaan. Saa miettiä💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kukaan sellaista haluaisi? Mitä niin pahaa olet muille tehnyt? Oletko? Kukaan ei ole maailmassa ihmisjäte. Me ollaan vaan tultu tänne oppimaan erilaisia asiota ,esim . Sitä ettei parisuhde ole maailman onnellisin ja tavoitelluin asia. Tai rikkaus tai menestyminen. Edellisissä elämissä ehkä ollaan sitä jo tarpeeksi nähty, ja nyt tahdotaan ymmärtää vähän enemmän. Älkää missatko tätä mahdollisuutta. Tätä te tahdoitte tulla oppimaan. Saa miettiä💩

Tottakai haluaa. Ensiksi hylättiin tosielämässä ja sitten alkoi naljailu palstan kautta ja sitä on tehty jo vuosia aika ajoin tulee jotain itsemurhaan kehottavia juttuja joissa nauretaan minulle tunnisteellisesti ja kuinka saivat tuhottua elämäni siihen pisteeseen että olen yhteiskunnan hylkiö jonka kaveri kukaan ei halua olla. Kohta varmaan sinäkin naljailet koska kalastelit vaan tietoa...

• Varmasti parisuhde on mielessä. Elämässä on paljon muutakin, voit mennä miten haluat? Syödä mitä haluat? Olla siivoamatta jos ei huvita? Ketään ei tuu arvostelemaan näistä… saat olla oman lompakkosi herra/rouva. Kumppaneilla on yleensä taipumusta nalkuttaa😉

Nauti siitä yksin olemisen riemusta, niin kauan kunnes jonakin kauniina päivänä tapaat hänet ja se on siinä🥰 älä luovuta!

• Niin ne sinkkuuden hyvät puolet tuppaa toisilta unohtumaan toisinaan. Tietysti kun vaaka kallistuu yksinäisyyden puoleen, voi mieluusti antaa jonkun muun päättää päivän ruoasta, kunhan joku rakastaisi. 🤷🏼‍♂️

• Anonyymi

Kaksipiippuinen juttu. Se joka on ollut parisuhteessa arvostaa sinkkuutta. Se joka ei ole ollut, sinkkuus ja yksinäisyys voi tuntua erilaiselta. Sellaiselta minkä ymmärtää vain toinen samassa tilanteessa oleva?

• Huitale kirjoitti:

Niin ne sinkkuuden hyvät puolet tuppaa toisilta unohtumaan toisinaan. Tietysti kun vaaka kallistuu yksinäisyyden puoleen, voi mieluusti antaa jonkun muun päättää päivän ruoasta, kunhan joku rakastaisi. 🤷🏼‍♂️

Toki, en tiedä kuinka kauan ap. On ollut sinkkuna. Mutta ne jotka ovat olleet pitkässä parisuhteessa, tietävät myös nämä ”hyvät” puolet...
        Jokainen meistä haluaa tulla rakastetuksi.

Itse mietin juurikin sitä nykypäivän pinnallisuutta.. mihin se oikein ajaa meitä ihmisiä? Liikaa mietitään sitä pintaa ja se on aika karua..

• Haaveilija39 kirjoitti:

Toki, en tiedä kuinka kauan ap. On ollut sinkkuna. Mutta ne jotka ovat olleet pitkässä parisuhteessa, tietävät myös nämä ”hyvät” puolet...

Itse mietin juurikin sitä nykypäivän pinnallisuutta.. mihin se oikein ajaa meitä ihmisiä? Liikaa mietitään sitä pintaa ja se on aika karua..

Luulis, että pinnankin perässä kyllästyy juoksemaan, että huomaa jossakin kohtaa ettei se mikään onnen ja autuuden tie ole.

Enpä tiedä. Itseeni puistattaa nykyajassa monikin juttu.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaksipiippuinen juttu. Se joka on ollut parisuhteessa arvostaa sinkkuutta. Se joka ei ole ollut, sinkkuus ja yksinäisyys voi tuntua erilaiselta. Sellaiselta minkä ymmärtää vain toinen samassa tilanteessa oleva?

Varmasti tuntuu. Yksi tuttuni, on ollut melkein koko ikänsä sinkku. On ”aina” potenut yksinäisyyttä, ihan eri tavalla, kuin minä.. vaikka olen ollut elämässäni pitkiäkin aikoja sinkkuna.. En ole potenut silloin ikinä yksinäisyyttä. Olen ollut tyytyväinen siihen, että vastaan itsenäisesti omasta taloudesta. Teen mitä haluan tai olen tekemättä. Minulle oli aikoinaan kova pala, kun mies elätti. Toki ei ollut hirveästi vaihtoehtoja, kun olin kotiäitinä. Mutta huomaan sen nytkin, en halua, että mies maksaa.. vaan minä haluan maksaa myös. Tasa-arvo.. tällä en tarkoita mitään pahaa.😁

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Rakkaus on sidottu tänäpäivänä parisuhteeseen. Muuta suurta rakkautta ei ole. Surullista. Mielestäni se on päinvastoin. Itsekkyys ajaa omaan itsekääseen henk.koht. parisuhde rakkauteen. Se ei ole ede s monesti aitoa se, pelkää pilvilinnaa. Ei ihme että ihmiset on onnettomia,parisuhteissa ollessaankin hamuaa aina lisää kun ei se sekään riitä. Mikään ei riitä. Tuollainen rakkaus on harhaa. Kyltymätöntä itsekkyyttä. 💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus on sidottu tänäpäivänä parisuhteeseen. Muuta suurta rakkautta ei ole. Surullista. Mielestäni se on päinvastoin. Itsekkyys ajaa omaan itsekääseen henk.koht. parisuhde rakkauteen. Se ei ole ede s monesti aitoa se, pelkää pilvilinnaa. Ei ihme että ihmiset on onnettomia,parisuhteissa ollessaankin hamuaa aina lisää kun ei se sekään riitä. Mikään ei riitä. Tuollainen rakkaus on harhaa. Kyltymätöntä itsekkyyttä. 💩

Ja en nyt puhu seksiä sisältävästä rakkaudesta,vaan universaalista sellaisesta. Se rakkaus on monin verroin enemmän. Nyt poistun palstalta tälläerää💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä erosin aikoinani kauan kestäneestä parisuhteesta ja olen viihtynyt hyvin yksin, mutta noin vuosi sitten aloin kiinnostua tietyn näköisistä ja tyyppisistä miehistä. Ovat eri näköisiä kuin mies, jonka kanssa olin parisuhteessa. Ei ole helppoa löytää sopivaa, mutta haluan parisuhteen.

• Huitale kirjoitti:

Luulis, että pinnankin perässä kyllästyy juoksemaan, että huomaa jossakin kohtaa ettei se mikään onnen ja autuuden tie ole.

Enpä tiedä. Itseeni puistattaa nykyajassa monikin juttu.

No ainakin toivoisin, että herättäisiin siihen, että se on vaan se miltä toinen näyttää.. eikä näin ollen kanna pitkälle.

Mietin omia ihastuksiani, niin ei ne ikinä ole olleet mitään kiiltokuvapoikia. Vaan heissä kaikissa on ollut jotain muuta mistä olen tykännyt.

No nykyään on kyllä niin päätöntä menoa..😒 et huh

• Anonyymi kirjoitti:

Varmasti löytyy sitä suurta rakkautta myös, niin minä ainakin haluan uskoa.❤️

Kaikki treffi sovellukset voisi olla tyyliin, keskustele kanssani ilman kuvaa katsotaan mihin se juttelu johtaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä erosin aikoinani kauan kestäneestä parisuhteesta ja olen viihtynyt hyvin yksin, mutta noin vuosi sitten aloin kiinnostua tietyn näköisistä ja tyyppisistä miehistä. Ovat eri näköisiä kuin mies, jonka kanssa olin parisuhteessa. Ei ole helppoa löytää sopivaa, mutta haluan parisuhteen.

Juu, ei minun ”miesmakuni” ole enää samanlainen kuin joskus. 😌 Nykyään katselen mielelläni ei, niin pitkiä miehiä. Mikä sen ihanampaa, kun ei tarvitse varvastella😉😘

Ei ole helppo löytää. Varsinkin, kun näin vanhempana ei halua tyytyä mihinkään epämääräiseen.

• Anonyymi

Jos sä päätät niin.... Joo, voit olla.

• Anonyymi

Ota yhteyttä sun mukavaan ex poika ystävääsi hänkin kaipaa sinua

• Anonyymi

Itselläkin on välistä tuollainen olo masennuksen takia, mutta onneksi se on vain hetkellistä.

Itsellä pahaan oloon auttavia asioita ovat mukava työ, kuntosali, kivat harrastukset ja kodin sisustaminen mieleiseksi. Muutos elämässä voi olla tarpeen, mutta senkään ei tarvitse tapahtua ihan heti, vaikka toki isot asiat vaikuttavat enemmän. Elämää voi viedä pikkuhiljaa parempaan suuntaan, vaikka useammankin vuoden tavoitteella. Pienetkin iloiset asiat ja positiiviset muutokset vaikuttavat yllättävän paljon, kun niitä alkaa kertyä, vaikka joskus voi tulla myös vaikka takapakkia.

Kieltämättä toiveissa olisi loppuelämän kestävä parisuhde, mutta vähän vaikeaa se on, kun ei jaksa oikein tinderöidäkään. Pitäisi myös viimeinkin saada heivattua eräs nainen pois mielestä, mikä on ihan todella vaikeaa, kun hän oli/on minulle erityinen ihminen, mutta siihen varmaan auttaa vain aika ja deittailu. Tunteet on vaikeita ja joskus pyllystä.

- joku tee

• Anonyymi

En ole ikinä lukenut mitään näin typerää ketju

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      199
      6669
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      113
      3560
    3. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      31
      3029
    4. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      128
      2574
    5. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      190
      1989
    6. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      13
      1844
    7. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      120
      1800
    8. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      34
      1740
    9. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      29
      1701
    10. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      13
      1619
    Aihe