Ilmainen korttinosto

Anonyymi-ap

Nostan kolmelle kysyjälle kortin johonkin kysymykseesi. Anna numero välillä 5 -12 ja kerro ongelmasi parilla sanalla. Muuta tietoa ei tarvitse antaa.
Muistathan että kyse on viihteestä.

24

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Numero: 6. Asuntoa etsin, milloin löytyy-

      • Anonyymi

        Korttiisi liittyy jotain surua tai sen kokemusta. Ehkä muutto on sen tulosta tai sitten tunnet jotain murhetta muuton vuoksi. Aikamääreenä näkisin talven ja tai pimeän vuodenajan.


      • Anonyymi

        Löytyy kun löytyy, elähän hötkyile.


    • Anonyymi

      LAPSELLISTA! Eikö mitään muuta ajankulua? Menisit vaikka ulos.

    • Anonyymi

      Numero 3

      Yksi mies jäi mieleen, aikaisemmin ei halunnut vastata, loukkaantunut. Jos lähestyn häntä saanko vastauksen?

      • Anonyymi

        Sinulle tuli tähän kysymykseen passiivisuuden kortti ja nurinpäin. Yleensä se merkitsee passiivis-agressiivista käytöstä.Tunnistatko miehestä näitä piirteitä? Silloin kannattaa miettiä uutta lähestymistapaa .


    • Anonyymi

      8 yksinäisyys, haluan rakkauden, tumman miehen siis

      • Anonyymi

        Sinulle nousi kortti missä kannattaisi miettiä minkälaisen kuvan ihmisen sinusta ensvaikutelmana saa. Jotenkin nousee jos ei sydänsurut niin joku vaivaa sinua, siis hermoston tasolla. Mutta en näe tässä mustaa miestä vaan punasta on tämän hiuksissa tai vaatteina päällä. Hulluttelija ja vitsiniekka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle nousi kortti missä kannattaisi miettiä minkälaisen kuvan ihmisen sinusta ensvaikutelmana saa. Jotenkin nousee jos ei sydänsurut niin joku vaivaa sinua, siis hermoston tasolla. Mutta en näe tässä mustaa miestä vaan punasta on tämän hiuksissa tai vaatteina päällä. Hulluttelija ja vitsiniekka.

        No en mie nyt ihan mustaa miestä meinannu, tummahiuksinen kylläkin ja oli sillä ainakin kerran punainen paita. Kukaan muu minua ei kiinnosta, siksi olen todella kylmä/neutraali muille ettei kukaan vaan edes katsoisi minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle nousi kortti missä kannattaisi miettiä minkälaisen kuvan ihmisen sinusta ensvaikutelmana saa. Jotenkin nousee jos ei sydänsurut niin joku vaivaa sinua, siis hermoston tasolla. Mutta en näe tässä mustaa miestä vaan punasta on tämän hiuksissa tai vaatteina päällä. Hulluttelija ja vitsiniekka.

        Ka sellanenpa juuri, hulluttelija ja vitsiniekka. hyviä tarinoita kirjoittelee ja jotakin noousee ja jotakin laskee. Mäkeä liukurilla ja hyvä on ollakin ne vaattehet päällä.


    • Anonyymi

      Nro 7 Oiskohan mitään hauskaa näkyvissä? On ollut huono vuosi.

      • Anonyymi

        Täällä voi vielä tulla tulevassa jotain pieniä pettymyksiä tai peruutuksia oikeastaan, mutta näkyy myös jo tähtitaivasta. Olisiko elokuun yöt jo parempaa lupaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä voi vielä tulla tulevassa jotain pieniä pettymyksiä tai peruutuksia oikeastaan, mutta näkyy myös jo tähtitaivasta. Olisiko elokuun yöt jo parempaa lupaamassa.

        Yksi peruutus/pettymys oli jo tämä viikonloppuna.


      • Anonyymi

        Jonkinlainen kiertävä sirkus noussee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä voi vielä tulla tulevassa jotain pieniä pettymyksiä tai peruutuksia oikeastaan, mutta näkyy myös jo tähtitaivasta. Olisiko elokuun yöt jo parempaa lupaamassa.

        Palautetta. Elokuussa näin kyllä tähtitaivaan mutta juuri parempaa ole ollut ja nyt entistä huonommin asiat, toivokin meni:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palautetta. Elokuussa näin kyllä tähtitaivaan mutta juuri parempaa ole ollut ja nyt entistä huonommin asiat, toivokin meni:(

        Sellasta sitten. Ja ihan ilmaseksi sai tyhjää lätinää. juuri tuon takia varaan itse ajan oikealle ennustajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellasta sitten. Ja ihan ilmaseksi sai tyhjää lätinää. juuri tuon takia varaan itse ajan oikealle ennustajalle.

        No mee sinne sitten, mitä täällä oikein riekut?


    • Anonyymi

      9
      Voitanko minulle vääryyttä tehneet ?

    • Anonyymi

      11 jänöt on talvella ylleensä valkosia mutta muuttavat sitten kesäksi usein väriään. On pidelly nyt sateista mutta ehkä se vielä lämpiää.

    • Anonyymi

      10 olen rakastunut tummaan mieheen enkä tiedä miten käy, vaikuttaa kiinnostuneelta mutta...ps. muut ei kiinnosta


      Mulla oli ensin 9 mutta kun mies on 10 niin vaihoin

      • Anonyymi

        10, 11, 12, Rakkaus, rakkaus, jees jees, mitäpä siihen sanomaa. Tummaa tummaa ja vaaleaa mutta tummaa hankin itse kun haluan kokojyväleipää ja vaaleaa kun tulee vieraita että kyllä käy kumpi vaan.


      • Anonyymi

        Hei saako tähän vielä vastauksen?


    • Anonyymi

      3 Kun mulla jäi yöllä purkka kiinni hiuksiin niin lähteekö itekseen vai pitääö lisätä purkkaa?
      ja sellasta kansa kysysin että lähteekö vessan lavuaarin tumma raita pelkällä vedellä vai tarviiko vaikka tiskiharjaa tai jopa pesuainetta?

      • Anonyymi

        Ilmaaseksi nostellaan! Jos ei kauheesti paina niin ihan käsivoimin, painavampaata tavaroo ihan vinssillä ja vintturilla ja mikä se kysmys olikaa?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe