Nostan kolmelle kysyjälle kortin johonkin kysymykseesi. Anna numero välillä 5 -12 ja kerro ongelmasi parilla sanalla. Muuta tietoa ei tarvitse antaa.
Muistathan että kyse on viihteestä.
Ilmainen korttinosto
24
567
Vastaukset
- Anonyymi
Numero: 6. Asuntoa etsin, milloin löytyy-
- Anonyymi
Korttiisi liittyy jotain surua tai sen kokemusta. Ehkä muutto on sen tulosta tai sitten tunnet jotain murhetta muuton vuoksi. Aikamääreenä näkisin talven ja tai pimeän vuodenajan.
- Anonyymi
Löytyy kun löytyy, elähän hötkyile.
- Anonyymi
LAPSELLISTA! Eikö mitään muuta ajankulua? Menisit vaikka ulos.
- Anonyymi
Numero 3
Yksi mies jäi mieleen, aikaisemmin ei halunnut vastata, loukkaantunut. Jos lähestyn häntä saanko vastauksen?- Anonyymi
Sinulle tuli tähän kysymykseen passiivisuuden kortti ja nurinpäin. Yleensä se merkitsee passiivis-agressiivista käytöstä.Tunnistatko miehestä näitä piirteitä? Silloin kannattaa miettiä uutta lähestymistapaa .
- Anonyymi
8 yksinäisyys, haluan rakkauden, tumman miehen siis
- Anonyymi
Sinulle nousi kortti missä kannattaisi miettiä minkälaisen kuvan ihmisen sinusta ensvaikutelmana saa. Jotenkin nousee jos ei sydänsurut niin joku vaivaa sinua, siis hermoston tasolla. Mutta en näe tässä mustaa miestä vaan punasta on tämän hiuksissa tai vaatteina päällä. Hulluttelija ja vitsiniekka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle nousi kortti missä kannattaisi miettiä minkälaisen kuvan ihmisen sinusta ensvaikutelmana saa. Jotenkin nousee jos ei sydänsurut niin joku vaivaa sinua, siis hermoston tasolla. Mutta en näe tässä mustaa miestä vaan punasta on tämän hiuksissa tai vaatteina päällä. Hulluttelija ja vitsiniekka.
No en mie nyt ihan mustaa miestä meinannu, tummahiuksinen kylläkin ja oli sillä ainakin kerran punainen paita. Kukaan muu minua ei kiinnosta, siksi olen todella kylmä/neutraali muille ettei kukaan vaan edes katsoisi minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ka sellanenpa juuri, hulluttelija ja vitsiniekka. hyviä tarinoita kirjoittelee ja jotakin noousee ja jotakin laskee. Mäkeä liukurilla ja hyvä on ollakin ne vaattehet päällä.
- Anonyymi
Nro 7 Oiskohan mitään hauskaa näkyvissä? On ollut huono vuosi.
- Anonyymi
Täällä voi vielä tulla tulevassa jotain pieniä pettymyksiä tai peruutuksia oikeastaan, mutta näkyy myös jo tähtitaivasta. Olisiko elokuun yöt jo parempaa lupaamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä voi vielä tulla tulevassa jotain pieniä pettymyksiä tai peruutuksia oikeastaan, mutta näkyy myös jo tähtitaivasta. Olisiko elokuun yöt jo parempaa lupaamassa.
Yksi peruutus/pettymys oli jo tämä viikonloppuna.
- Anonyymi
Jonkinlainen kiertävä sirkus noussee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palautetta. Elokuussa näin kyllä tähtitaivaan mutta juuri parempaa ole ollut ja nyt entistä huonommin asiat, toivokin meni:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palautetta. Elokuussa näin kyllä tähtitaivaan mutta juuri parempaa ole ollut ja nyt entistä huonommin asiat, toivokin meni:(
Sellasta sitten. Ja ihan ilmaseksi sai tyhjää lätinää. juuri tuon takia varaan itse ajan oikealle ennustajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellasta sitten. Ja ihan ilmaseksi sai tyhjää lätinää. juuri tuon takia varaan itse ajan oikealle ennustajalle.
No mee sinne sitten, mitä täällä oikein riekut?
- Anonyymi
9
Voitanko minulle vääryyttä tehneet ? - Anonyymi
11 jänöt on talvella ylleensä valkosia mutta muuttavat sitten kesäksi usein väriään. On pidelly nyt sateista mutta ehkä se vielä lämpiää.
- Anonyymi
10 olen rakastunut tummaan mieheen enkä tiedä miten käy, vaikuttaa kiinnostuneelta mutta...ps. muut ei kiinnosta
Mulla oli ensin 9 mutta kun mies on 10 niin vaihoin- Anonyymi
10, 11, 12, Rakkaus, rakkaus, jees jees, mitäpä siihen sanomaa. Tummaa tummaa ja vaaleaa mutta tummaa hankin itse kun haluan kokojyväleipää ja vaaleaa kun tulee vieraita että kyllä käy kumpi vaan.
- Anonyymi
Hei saako tähän vielä vastauksen?
- Anonyymi
3 Kun mulla jäi yöllä purkka kiinni hiuksiin niin lähteekö itekseen vai pitääö lisätä purkkaa?
ja sellasta kansa kysysin että lähteekö vessan lavuaarin tumma raita pelkällä vedellä vai tarviiko vaikka tiskiharjaa tai jopa pesuainetta?- Anonyymi
Ilmaaseksi nostellaan! Jos ei kauheesti paina niin ihan käsivoimin, painavampaata tavaroo ihan vinssillä ja vintturilla ja mikä se kysmys olikaa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984