Ei kukaan ole niin nirso kuin sinkut palstalainen. Miten niin on päässyt käymään?
Parisuhdemarkkinoilla
20
292
Vastaukset
Ne vähemmän nirsot on jo täältä poistuneet?
- Anonyymi
Niille kai kelpas eka vastaantulija jolta saivat osa ehkä ymmärsi että elämästään tekee tyytymällä eräänlaisen helvetin
Anonyymi kirjoitti:
Niille kai kelpas eka vastaantulija jolta saivat osa ehkä ymmärsi että elämästään tekee tyytymällä eräänlaisen helvetin
Ehkäpä niin.
- Anonyymi
Paitsi sinä roolimalli, joka pokasi nosse miehen jo Miehen logiikasta.
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi sinä roolimalli, joka pokasi nosse miehen jo Miehen logiikasta.
Ja sekö sinua sitten harmittaa?
Huitale kirjoitti:
Ja sekö sinua sitten harmittaa?
Ps. Sieltä sattui löytymään sellainen tutustumisen arvoinen yksilö porukasta. Jos häntä ei olis siellä ollut saattaisin olla yhä eronnut sinkku.
Ehkä se joku olis sitten löytynyt IRL.
- Anonyymi
Ohhoh, mutta kun mua ei yhtään häiritse tää mun oma "nirsouteni". Yksin on kivaa niin kauan kuin ei ole kivaa, eli sitten kun vastaan tulee tyyppi jota ilman yksineläminen olisi kakkosvaihtoehto. Jokainen ansaitsee olla jonkun ykkönen, joten mitkään "tää nyt kelpaa tähän hätään" ei oo mun juttu.
N Vastaisin ap:lle ettei kumpikaan ääripää ole hyväksi. Jos ottaa jonkun, kenet vaan, vain saadakseen jonkun parisuhde tuskin on pitkä ja onnellinen. Sama lopputulos on todennäköinen, jos on edellisen suhteen käsittelemättömyyden takia on liian tarvitseva, tai huonon/traumaattisen ex-suhteen takia tyytyy liian vähään (koska ei osaa edes odottaa normaalia ihmissuhdetta, jossa kumpikin saa ja antaa).
Siis jokaisen ihmisen tarina on erilainen. Joskus joku tarvitsee aikaa yksin tai etäällä pystyäkseen myöhemmin tasapainoiseen parisuhteeseen. Joskus ei oikean oloista vain osu kohdalle ja sitten ei auta kuin jatkaa elämää ja toivoa, että sopiva kohtaaminen osuu kohdalle myöhemmin. Silloin on paljon parempi olla sinkku, kuin olla vääristä syistä suhteessa.
Joukossa on myös heitä, joiden kriteerit kumppanille on käytännössä melkein mahdottomia toteuttaa käytännössä. Sekin on oma ja täysin sallittu valinta.
Parinvalinta ei aina olen vain järkeä. Kaikki voi olla paremmin kuin hyvin ja silti toinen ei vaan tunnu oikealta. Tai yhtä hyvin toinen voi tuntua oikealta jo ennen kuin edes kunnolla tunnetaan, tai vaikka kaikki omat kriteerit ei edes täyttyisi. Jotkut ihmiset vaan tuntuu henkisesti omalta. Sellaisia nyt tunteet nyt vaan on.
Se kohtaako kaksi toisilleen oikeaa, on aika sattumaa ja myös sen hetkisestä uskalluksen tilasta kiinni.- Anonyymi
Jos ei ole komea top 10 mies persu kansanedustaja niin ei kannata naisiin yrittää tutustua.
- Anonyymi
Tämä yhtälö on mahdoton. Kukaan persumies ei ole komea saati TOP 10 tai edes TOP 1000.
- Anonyymi
Jaa, no en mä ainakaan mitenkään erityisen nirso ole. Mikä ja kuka tahansa ei kelpaa, mutta se on normaalia.
Olen kyllä joskus käynyt parilla treffeillä, mutta ei niistä ole tullut mitään. Ei minulle sopivia ainakaan. Siitä on jo tosin aikaa, en ole pitkään aikaan viitsinyt yrittää löytää ketään. Nyt taas odotan vain että eteeni tupsahtaa joku hieno löytö 😄.
- Anonyymi
Siihen on monta syytä. Niitä sen kummemmin selittele.
- Anonyymi
En ole koskaan käynyt yksilläkään treffeillä kun en ole kelvannut yhdellekään naiselle.
Terveisin 49 vuotias miesKuinka monen naisen kanssa sä olet treffeille pyrkinyt ja kysynyt asiaa heiltä että lähtisivätkö?🙂.
Eipä täällä taida olla yhtään sen nirsompaa tai kaikki kelpuuttavampaa porukkaa kuin missään muuallakaan vaan aivan tavallisia ja normaaleja ihmisiä keillä on ihan yhtä hyvät mahdollisuudet parisuhteeseen kuin kenellä tahansa muullakin kaikki eivät tätä vain käsitä. Tietenkin jokainen on oma yksilönsä ja jokaisella on myös omat mieltymyksensä minkälaisista ihmisistä pitävät ja viehättyvät.🙂.
- Anonyymi
Mitkä ovat p-kaveripoikien vahvuudet treffiasioissa?
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä ovat p-kaveripoikien vahvuudet treffiasioissa?
Sitä sun pitäis varmaan kysyä ihan heiltä itseltään mutta noin lähtökohtaisesti varmaan ihan aivan samat kuin kenellä tahansa muullakin. Se että luottaa itseensä ja on oma itsensä rehellisesti eikä esitä mitään mitä ei ole, kohtelee toisia ihmisiä hyvin ja oikein, ottaa toiset ihmiset ja heidän toiveensa ja tahtonsa huomioon, on aidosti kiinnostunut toisesta ja siitä mitä toiselle kuuluu ja hänen tunteistaan, osaa myös näyttää omat tunteensa, omaa hyvät käytöstavat ja on rehellinen. Eiköhän noista ole ainakin hyvä aloittaa.🙂.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360