Koska sulla on varmasti nainen/naisia.
Olen mustasukkainen sinusta
30
565
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jos ei ole, niin sittenkö et ole?
- Anonyymi
Ei kai silloin tarvitse olla mustasukkainen, jos ei ole muita? -sivusta
- Anonyymi
Olen muutenkin, koska varmasti on vientiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen muutenkin, koska varmasti on vientiä.
Ei kannata olla mustasukkainen.
- Anonyymi
Ei ole tarvetta huoleen. Tällä hetkellä mielessä on vain yksi.
- Anonyymi
Sama juttu täällä. Yksi ihminen mielessä.
- Anonyymi
Ei varppina oo.. kun oon ihan hetero
- Anonyymi
Minusta ei ainakaan tarvitse olla. En ole mikään pelimies, liian arka olen sellaiseksi ja muutenkaan en tykkäisi olla. Mutta olisihan se söpöä jos nainen hellästi omisi minut. Saisi valvoa netin käyttöänikin jos haluaa. Toivoisin jopa sitä. Suojelisi minua pahoilta vaikutteilta. Suojelisi joka tapauksessa kun olisi vaan kanssani. En käyttäisi niin paljon aikaa turhiin asioihin jos rakastaisin häntä.
- Anonyymi
Kauniisti ja hellästi ajateltu. Mutta tiedätkö tuo netin käytön valvominen voi olla vähän liikaa. Rakkaus voi elää ja hengittää vain vapaudessa.
- Anonyymi
Ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniisti ja hellästi ajateltu. Mutta tiedätkö tuo netin käytön valvominen voi olla vähän liikaa. Rakkaus voi elää ja hengittää vain vapaudessa.
No hyvä on. Ei käytetä netin valvontaan sitten.
- Anonyymi
Niin.. Mietin mistä narusta pitäisi vetää, että pääsisin lähemmäksi.
- Anonyymi
😊😊😊
- Anonyymi
Kasvoimme erillemme😅
- Anonyymi
Hahahaaaaa..... 😃😁🤭 ... "kasvoimme erillemme, ei ole kolmandia osapuolia, jatkamme ystävinä...."
Näitähän lehdet on täynnä, ja totuus jossain muualla.
Juicen yksi biiseistä tulee mieleen: ...." naisten lehtien "kiiltokuvat"..... vai miten se meni?
- Anonyymi
Saman ajattelin juuri kirjoittaa, koska sulla ystävänä kauniita naisia ja mä en ole sulle mitään..
- Anonyymi
Jos tiettyä ihmistä haluaa ei tarvitse sivuille ja taakse katsella.
- Anonyymi
Kauniita naisia on mutta vain kavereina.. Vain yhden ottaisin jatkamaan
matkaa kanssani.. Loppuun asti.- Anonyymi
Niin kuka se on minäkin haluaisin tietää??
- Anonyymi
Sun mustasukkaisuutes johtuu ainoastaan siitä, miten pidät pipoasi kesät talvet. Senkin pipo.
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
https://m.youtube.com/watch?v=-RUpJ1vu-5U - Anonyymi
Hyvä.
- Anonyymi
Mä oon ihan pihalla. Miten mä oon näin pihalla.
- Anonyymi
Mee takas sisälle, jos auttais?
- Anonyymi
En halua sisälle, vaan ulos.
- Anonyymi
Tuu ulos oon pihalla 😅😅
Sairasta
- Anonyymi
Ei tarvitse olla mustis
- Anonyymi
Itse tein että otin myös miehiä. Kivaa piristystä ja näkee minkälainen ihminen voisi elämään sopia. Ja jos mies ei ole vierellä eikä sinua puolusta vaan tekee hyvää muille naisille ja puhunut hyvää sinun vihollisista niin sillon hän ei ole ehkä sinua varten.
- Anonyymi
Samaa ajattelen naisesta. Ukkojen kanssa päivät pitkät työskentelee? m>n
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944