Varatuille sen verran

Anonyymi-ap

Varatuille sen verran, että erotkaa ennenkuin alatte uuteen suhteeseen.

Hoitakaa ero ekaksi kuntoon ennen kuin alatte säätämään uuden ihmisen kanssa.

Jossain vaiheessa te jäätte kiinni.

15

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietopläjäys idiooteille vai?
      Kaikki tuon tietää mutta tilanteet on erilaisia eikä tunteet kysy aikaa tai paikkaa.
      Elämä ei ole mikään elokuva joka menee aina käsikirjoituksen mukaan.

      • Anonyymi

        Joo tiedetään ylisuuret tunteet vie ja pimpat aukee ja muna uppoo hups sisään.

        Sitten kaduttaa ja pelätään että kumppani saa tietää. Peitellään jälkiä ja mietitään peläten mikä kaikki elämässä muuttuuu kun asia paljastuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tiedetään ylisuuret tunteet vie ja pimpat aukee ja muna uppoo hups sisään.

        Sitten kaduttaa ja pelätään että kumppani saa tietää. Peitellään jälkiä ja mietitään peläten mikä kaikki elämässä muuttuuu kun asia paljastuu

        Ei mene aina noin.
        Voi olla että ne olemassa olevat jätetään tai ne on löytänyt jotkut toiset , kaikenlaista voi olla.
        Harvemmin se olemassa oleva suhde on kunnossa jos joku toinen kiinnostaa enemmän.


    • Anonyymi

      Niin ei niille paljon valistus auta. Ei siinä paljon kannata selitellä elämän tilanteista. Itse keskeisiä ihmisiä on vain olemassa . He haluavat vain kaiken kodin miehen/vaimon lapsia rakastajan tai kaksi. Eikä siinä mitään mutta olisi varmasti hyvä kertoa etukäteen sille kenen kanssa elää että olen tällainen haittaako? Ja jos haittaa niin kokeilee seuraavaa paljon on ihmisiä joille kaikki käy!

      • Anonyymi

        Ei kait sitä kukaan naimisiin mennessä ajattele että ero tulee. Ette te voi tietää millaisissa suhteissa ihmiset elävät.
        Eivät asiat aina ole niin yksinkertaisia.


    • Anonyymi

      Niin olisi kiva tietää sen kolmannen tunneista ennen päätöstä..

      • Anonyymi

        Tunneista? Paljonko niitä tunteja on jäljellä?


      • Anonyymi

        Tämä...ja ei ne kaikki heti sänkyyn hyppää. Sex ja rakkaus on kyllä ihan kaksi eri asiaa. Vaikka molemmat parisuhteeseen kuuluukin.


      • Anonyymi

        Se on raukkamaista ja kertoo että olet läheisriippuvainen.
        En halua holhottavaa ihmistä elämääni. t. sinkku sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä...ja ei ne kaikki heti sänkyyn hyppää. Sex ja rakkaus on kyllä ihan kaksi eri asiaa. Vaikka molemmat parisuhteeseen kuuluukin.

        Oletteko te miestenne elättejä vai mikä siinä erossa niin pelottaa? Se jos uus mies ei alakaan elättämään teitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko te miestenne elättejä vai mikä siinä erossa niin pelottaa? Se jos uus mies ei alakaan elättämään teitä?

        Tähän sinkkumiehenä kommentoin, että pakkohan se on toisen, suhteessa olevan ottaa arkirealismikin huomioon vaikka tunteet ohjaisivatkin muualle ja vielä enemmän silloin, jos se suhteessa oleva ei ole toisen tunteista varma, kuten tuolla ylempänä jo mainittiinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän sinkkumiehenä kommentoin, että pakkohan se on toisen, suhteessa olevan ottaa arkirealismikin huomioon vaikka tunteet ohjaisivatkin muualle ja vielä enemmän silloin, jos se suhteessa oleva ei ole toisen tunteista varma, kuten tuolla ylempänä jo mainittiinkin.

        Arkirealismi tarkoittaa ilmeisesti tässä tapauksessa sitä että kun on ensin varmistettu että toinenkin todennäköisesti haluaa suhteen ja kaikki asiat kunnossa voi aloittaa suhteen jonka jälkeen kun suhde paljastuu voi erota tai jos kaikki ei menekkään niin kuin suunnittelee niin voi aina palata turvaisaan kotisatamaan.


    • Anonyymi

      Ja niin yleensä pilaa lopulta monta elämää mu jokainenhan meistä valitsee itse kuinka haluaa elämänsä elää ymmärtääkseni

    • Olet oikeassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe