Miten tuo pulju on voinut saada google-arvosteluissa arvosanaksi 4,5/5? Paikka oli surkea!
Kävimme Mikkelissä etsimässä ruokapaikkaa heinäkuun alussa. Eepin grillin vieressä oli pizzeria-kebappila jossa ruoka oli niin pskaa, että piti jättää syömättä (myös sisältä nuhjuinen ja epäsiisti). Vieressä huomasimme olevan grillin ja menimme sinne, eli Eepin grillille.
Tiskillä hääri pari nuorta teinipoikaa ja keski-ikäisempi nainen, hirveä hälinä ja juttelu heillä, ja häsläämistä. Tilauksen ottaminen se olikin heille vaikeaa. Nuori jannu kuunteli kahteen kertaan meidän kahden tilaukset ja lisuketoiveet, mutta ei tajunnut niitä edelleenkään vaan pyysi sanomaan uudelleen ja kirjoitti paperille mausteet ja annosten nimet.
Mitä saimmekaan? Täysin väärät annokset ja täysin eri mausteilla mitä piti. Burgerit ns. vitsi! Valtava mauton kuiva vanhalle maistuva sämpylä, välissä surkean pieni mauton ja pakasteesta selvästi valmiina lämmitetty jauhelihapihvi. Mausteet erikoisia, eli kaalisalaattia (!) joka oli vain kuivaa raastettua kaalia, koskenlaskija-sulatejuustoa ja perus-majoneesia sinapin ja ketsupin lisäksi. Olisi ollut raakaa sipulia mutta emme ottaneet. Maku-ja ruokakokemus oli surkein kaikista grilleistä kautta maan, ja hinta siihen verrattuna suolainen.
Ruokatila oli kolho ja meluisa, henkilökunta juoksenteli, huuteli ja huseerasi levottomana eestaas.
Ei koskaan enää!
Surkea Eepin grilli!
142
4786
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti mikkeliläiset pitävät sitä luxus purilaisena, kun se on parempaa mitä pizzerioissa. Mutta surkeaa raflojen purilaisiin verrattuna, joihin perus mikkeliläiset eivät kykene tyhmyyttään menemään.
- Anonyymi
Ihmetyttää jos on niin tyhmää porukkaa että käyvät tuolla toistamiseen. On täällä Mikkelissä sentään hyviäkin purilaispaikkoja.
- Anonyymi
Aloituksesta inspiroituneena kävin antamassa Eepin grillille viisi tähteä.
- Anonyymi
Ahaa, tällainen logiikka teillä Mikkelissä. Maistuikos burgeri Epiksessä maukkaalta? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, tällainen logiikka teillä Mikkelissä. Maistuikos burgeri Epiksessä maukkaalta? 😂
Ei oo tullut koskaan syötyä Eepin pöperöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo tullut koskaan syötyä Eepin pöperöitä.
Käys syömässä niin näet miksi se on PARAS!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käys syömässä niin näet miksi se on PARAS!
En hengaile ikinä keskustassa, joten enpä käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä onkin oikein JUNTTILA.
Muutaman vuoden täällä asunut ja kohta onneksi pääsen täältä pois.
- Anonyymi
Kateelliset ne vaan herjaa! Eepin grilli on Maan Paras! Loisto tyyppejä duunissa ja herkkuannokset! 🍔🌭👍
- Anonyymi
Jep. Jos on perus mikkeliläinen juntti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Jos on perus mikkeliläinen juntti.
Te ulkopaikkakuntalaiset voitte pysyä kaukana Mikkelistä. Menkää sinne Helsingin Kallioon imemään ituja ja lattea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te ulkopaikkakuntalaiset voitte pysyä kaukana Mikkelistä. Menkää sinne Helsingin Kallioon imemään ituja ja lattea.
Juntti, äläs ny noin suutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kun osoitit kommenttini olleen oikeassa. Mikkeli, sisäänpäin kääntyneiden junttien, pieni sisäsiittoinen kylä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kun osoitit kommenttini olleen oikeassa. Mikkeli, sisäänpäin kääntyneiden junttien, pieni sisäsiittoinen kylä.
Jep. Ja eepin mätöt tosiaan täysin yliarvostettua paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsos heinäkenkää. En ole ikinä syönytituja enkä nauttinut lattea. Onhan mikkelissäkin kyseessä olevia aineita nauttivia. Joten tunge heinä kenkä hanuurisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä!! Juurikin näin!! Olen mikkeliläinen ollut jo iät ja ajat mutta edelleenkään en tajua näitä kyläläisiä..😖😖muuttaisin mutta työ pitää vielä täällä😳
- Anonyymi
Ps. Unohtui vielä että terkkuja, illalla kotona nähdään. 🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi mielellään mennään, älä tule perässä.
- Anonyymi
Taso vaihtelee ajoittain. Viimeks oli ihan ok, mutta bataattiranet lötköjä.
- Anonyymi
Surkeahan tuo on koko Mikkeli.
- Anonyymi
Jaahas. Itsellä on positiiviset kokemukset Eepin Grillistä. Enemmin tuen paikallista toimijaa, kuin vien rahat mäkkäriin tms.
- Anonyymi
Eepiltä ei sa bonusta, en mene!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eepiltä ei sa bonusta, en mene!
Kuitillako vai ilman?
- Anonyymi
Juuri näin! Rahat enemmin Eepille kuin mäkkärille tai muulle vastaavalle!
Sitäpaitsi itsellä ainakin ollut ihan hyvä kokemus ruoan laadusta! Tiedä sitten mitä näille ulkopaikkakuntalaisille pitäisi oikein olla ja kuinka hienosti palvella.
Tuli vain mieleen että taisi olla purkauksen tekijällä kaikin puolin huono päivä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin! Rahat enemmin Eepille kuin mäkkärille tai muulle vastaavalle!
Sitäpaitsi itsellä ainakin ollut ihan hyvä kokemus ruoan laadusta! Tiedä sitten mitä näille ulkopaikkakuntalaisille pitäisi oikein olla ja kuinka hienosti palvella.
Tuli vain mieleen että taisi olla purkauksen tekijällä kaikin puolin huono päivä!Eepillä on epis asenne eli nuorekas, rento ja rivakka. Eepin kundit tekee fiksusti vain muutamaa ruoka lajia ja se on hyvä mättö. Jos kitisee kuin vauva eikä kelpaa voi kaasua painaa Mikkelin kohdalla ja painua v...uun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitillako vai ilman?
Levitetäänkö sitä bonusta leivälle, vai laitetaanko burgerin väliin??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eepillä on epis asenne eli nuorekas, rento ja rivakka. Eepin kundit tekee fiksusti vain muutamaa ruoka lajia ja se on hyvä mättö. Jos kitisee kuin vauva eikä kelpaa voi kaasua painaa Mikkelin kohdalla ja painua v...uun.
Nuorekas rento ja rivakka..anna mun kaikki kestää buuuaaahahhahhaaaaaa!!😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Joskus olen kotiin tilannut hampurilaisen. Ei tuo nyt kyllä mikään erikoinen ollut ja ihan ylimainostettu.
Mutta kaveriani siteeraten, jolla ei ole makuaistia, "syöhän tätä"- Anonyymi
Jooo..syö ennenkun selkäänsä ottaa.
- Anonyymi
Hypetyksestä johtuu arvosanat, ei ruuasta
- Anonyymi
Eepin Grilli on ASENNE, ei pelkkä ruoka. Sama juttu kuin esimerkiksi chopper-Harrikka; sata kertaa parempia ajettavia prätkiä on maailmassa mutta Harrikka chopattuna on asennejuttu ja antaa parhaan fiiliksen. Siksi mäkin syön ulkona aina Eepillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eepin Grilli on ASENNE, ei pelkkä ruoka. Sama juttu kuin esimerkiksi chopper-Harrikka; sata kertaa parempia ajettavia prätkiä on maailmassa mutta Harrikka chopattuna on asennejuttu ja antaa parhaan fiiliksen. Siksi mäkin syön ulkona aina Eepillä.
Syöt vaikka paskaa jos asenne on kohdallaan?
Miten sillä saa fiiliksen kohdalleen jos ruoka on huonoa tai vaan välttävää?
Siinä ei grillin pitäjän asenteet paljon paina.
Mutta syö missä haluat, ei siinä mun rahat kulu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta syö missä haluat, ei siinä mun rahat kulu.Ei kannata odottaa kummoista vastausta keharilta. Liian paha kyssäri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata odottaa kummoista vastausta keharilta. Liian paha kyssäri
Olen syönyt eepillä kyllä on yli kehuttua paskoo minun mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata odottaa kummoista vastausta keharilta. Liian paha kyssäri
Kehari olet itse. Eeppi on epistä! Meno ja asenne vievät mennessään, käyn Eepillä vähintäin 2 X vko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehari olet itse. Eeppi on epistä! Meno ja asenne vievät mennessään, käyn Eepillä vähintäin 2 X vko.
Makuhermot tuhoutuneet täysin? Muuta en keksi, miten muuten joku voi noin usein Eepin pask** syödä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta syö missä haluat, ei siinä mun rahat kulu.Marista ja itkeä silti pitää. Tuskin Eepikään on sinusta kiinnostunut!!??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähäämpä tyydyt....
- Anonyymi
Aloittajan kanssa täysin samaa mieltä
- Anonyymi
👍👍👍👍👍🎶
- Anonyymi
Mikkeli on Suomen ravintola-alan kärkipäitä. Eepiltäkin on tullut ostettua useammat mainiot purilaiset. Paikkakunnalla on myös hienot kahvilat.
- Anonyymi
Moro Eepi.
- Anonyymi
Nauroin ekaa kertaa vuosiin kommenttisi ansiosta. Kiitos siitä. Mikkelissä ei ole mitään muuta kuin muuttotappiota ja paskoja kauppoja.
- Anonyymi
Mikkeli Suomen ravintola -alan kärkipäitä??? Nyt on kyllä jäänyt mömmöt ottamatta kirjoittajalta. On tullut syötyä useissa paikoissa mikkelissä. Ja ovat hyvin hyvin kaukana kärkipaikoista. Ja ontullut käytyä monissa kärkipaikoissa ja monissa kaupungeissa. Väitän jotta esim saksan mooriteiden huotoasemillakin saa samantasoista ruokaa. Ja joissakin paljonparempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moro Eepi.
Eepi haluu Michelin tähden...🤭🤭😂😂😂😂
- Anonyymi
Eepi on erinomainen grilli!!! Hyvä eepi
- Anonyymi
Hiiligrilli? Mikä liike myy Eepi grillejä? Uutta ostamassa, mutta onko Eepi grilllit yhtä surkeita mitä Eepi-grillin halvat roskat?
- Anonyymi
ASENNE on tärkeintä, sillä nyt ei ole niin väliä vaikka ruoka olisi paskaa. Mikkeliläiset on kyllä omituista porukkaa..
- Anonyymi
Asenne on ÄIJÄÄ ja kunnon nainenkin voi olla siinä mielessä ÄIJÄ. Eli itsevarma, oman tien kulkija, ajaa Harrikalla tai autoista jollain isolla vanhemmalla V8-jenkillä. Samaa kategoriaa on Eepin grilli eli ÄIJÄT käy siellä ja NEIDIT sitten jossain muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asenne on ÄIJÄÄ ja kunnon nainenkin voi olla siinä mielessä ÄIJÄ. Eli itsevarma, oman tien kulkija, ajaa Harrikalla tai autoista jollain isolla vanhemmalla V8-jenkillä. Samaa kategoriaa on Eepin grilli eli ÄIJÄT käy siellä ja NEIDIT sitten jossain muualla.
No huhu,huh!! Näillä pojilla ei ole asennetta ees vasemmassa lahkeessa! Nainen ei ole ikinä äijä...vaan villi,oman tiensä kulkija👍👍👍
- Anonyymi
ylimainostettu
- Anonyymi
Kyllä!!
- Anonyymi
Hohhoh! On sulla murheet. Jos ei kullannupulle sapuska maita niin syö roskiksesta. Eeppi on Kuningas täällä.
- Anonyymi
Luvat kunnossa lihan kotimaa nähtävillä.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luvat kunnossa lihan kotimaa nähtävillä.?
Käy pyytää Eepistä todistukset. Varmana löytyy! Paras burgerpaikka maailmassa ja oon matkustellu yli 30 maassa! 🍔🌭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy pyytää Eepistä todistukset. Varmana löytyy! Paras burgerpaikka maailmassa ja oon matkustellu yli 30 maassa! 🍔🌭
Hieman kieroutunut maku sulla ilmeisesti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieman kieroutunut maku sulla ilmeisesti..
Jaa? Miks ois ku Eeeppi tekee eeppistä safkaa!
- Anonyymi
Ei ole kuningas! Lähin kuningas asuu Ruotsissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivä unta näät. Et ole matkustellut eepin grilliä kauempana.
- Anonyymi
Surkea pulju
- Anonyymi
paras....
- Anonyymi
Jotkut kehuu, eivät ilmeisesti tiedä paremmasta....
- Anonyymi
Itse olen työni takia kiertänyt ympäri maan Hangosta Rovaniemelle ja grillillä syönyt vuodesta 1988 alkaen. Paras on Eeppi! Paras maku, suuri annoskoko joten nälkä lähtee, ja lomilla käyn aina siellä syömässä koska en itse osaa laittaa ruokaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen työni takia kiertänyt ympäri maan Hangosta Rovaniemelle ja grillillä syönyt vuodesta 1988 alkaen. Paras on Eeppi! Paras maku, suuri annoskoko joten nälkä lähtee, ja lomilla käyn aina siellä syömässä koska en itse osaa laittaa ruokaa.
Yes! 🌭🍔💩🪠👈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon on elopaino tällä hetkellä, alkaako kakkosella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon on elopaino tällä hetkellä, alkaako kakkosella?
29kg 151cm. Kui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan. Satu setä liikkeellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
29kg 151cm. Kui?
Anoretikko noilla mitoilla. Meneppä lääkäriin. Jossin mättää kun ei ees eepin grillisafka lihota.
- Anonyymi
Eeppi pesee ainakin Ellan grillin. Kerran kävin ja riitti. Kebab harmaata, vetistä ja mautonta. Ripulin vielä sai siitä.
- Anonyymi
Kebabbi ei olekaan suomalaisten ruokaa, olisit ottanut lihapullat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kebabbi ei olekaan suomalaisten ruokaa, olisit ottanut lihapullat.
Ei ne paskaa sais silti myydä. Olkoot vaikka mannavelliä
- Anonyymi
Taitaa ketjun alottaja olle kilpaileva firma. sit ite vastailee...
- Anonyymi
Ei vaan eepi on yliarvostettu. Kuiva käntty, jonka sisässä sekundaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole KOSKAAN siis käynyt Eepillä?
Käy, maista ja tule uskoon. MAAILMAN paras burgeri, tuollaista ei osaa tehdä edes teeveen burgeriboss Herlevi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja se asiakaspalvelu, miten rentoa läppää nuoretkundit heittää aina ja sellainen tekemisen meininki päällä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi morkkaat, ei sun ole siel pakko käydä? Eli olet karvakäsi,,, ,kilpaileva firma. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi morkkaat, ei sun ole siel pakko käydä? Eli olet karvakäsi,,, ,kilpaileva firma. :D
Saa kai sitä antaa arvostelut sekundasta. En jatkossa menekään Eepille saati karvakäsille vaan ravintolaan (ei köyhien) syömään oikeasti laadukkaan purilaisen. 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa kai sitä antaa arvostelut sekundasta. En jatkossa menekään Eepille saati karvakäsille vaan ravintolaan (ei köyhien) syömään oikeasti laadukkaan purilaisen. 😋
Sulla oo mihinkään rahaa. Herää jo sieltä vuokrayksiön lattiapatjaltas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eepiläinen suuttunut? Tietää ainakin millaisia asiakkaat ovat, kun herkkuna purilaisia kehuvat. 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilasinkin tästä hyvästä Foodoran kautta Fernandon härkäpurilaisen.
Halpaa. Vain 29.90€ + kuljetus + palvelumaksu
Painii maultaan aivan eri sarjassa Eepin roskien suhteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eepistä saat laadukkaan gourmet-purilaisen, muualta roskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eepistä saat laadukkaan gourmet-purilaisen, muualta roskaa.
Varmasti, jos on sisäsiittoinen mikkeliläinen, kuten sä taidat olla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole KOSKAAN siis käynyt Eepillä?
Käy, maista ja tule uskoon. MAAILMAN paras burgeri, tuollaista ei osaa tehdä edes teeveen burgeriboss Herlevi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja se asiakaspalvelu, miten rentoa läppää nuoretkundit heittää aina ja sellainen tekemisen meininki päällä!Hoh hoijaa mistä näitä paskan puhujia oikein sikiää? Eepin ruokiako syömällä?
- Anonyymi
MISSÄS NE KATEELLISET LUURAA KUN EI ENÄÄ HAUKKUJIA OLE???
- Anonyymi
4.5/5 kertookin siitä että vielä on parantamisen varaa.. Tosin mikään ruoka ei voi kaikkien suuhun sattua ja olla 5/5
- Anonyymi
Eeppi oli aloittaessaan ihan kärkilaatua. Erityisesti eepin erikoinen hamppari. Sitä laatua kesti niin kauan kun grilli sijaitsi torivaunussa.
Nyt kun toiminta on tuossa uudessa tilassa kirkkopuiston laidalla on selkeästi katelaskelmat alkaneet painaa vaakakupissa. Laatu sekä annosten koko mennyt molemmat alaspäin. Tiskillä todellakin potilaat luultavasti aivoja syövän ameban kourissa sillä puheen ymmärtäminen tuntuu olevan haastavaa. Tietysti jostain on alotettava, mutta aivovamman riskiä ei voi sulkea pois. Myös tilauksen käsittely tuntuu sen verran verkkaiselta että hankala löytää syitä mennä kyseiseen paikkaan.
Kirkkopuiston reunalla on myös Dagens. Siellä laatu on pysynyt mutta annoskoko on pienentynyt niin pajon että eipä enää viitsi käydä. Sillä hinnalla pitäisi myös nälän lähteä.- Anonyymi
Eeppi herättää keskustelua ja se on pääasia. Eeppi on paras, ylivoimaa grillisaralla.🌭🍔
- Anonyymi
Dagensin pizzat on kaikki samannäköisiä: kaikkiin roiskitaan päälle kebabbia. Sinänsä maku on hyvä, mutta esteettisesti ei mitenkään houkuttelevia ole.
- Anonyymi
Kuivia on burgerit, enemmän majoneesivalikoimaa niin saa kaikki halukkaat mitä haluaa! Käyn välillä siitäkin huolimatta koska on edulliset ja gluteiinittomat sämpylät.
- Anonyymi
vain liiaksi hemmoteltu kermapeppu tarvii useita majooneeseja. normi jantteri ei. eeppi on siis savon paras purkeripaikka sano muut mitä vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vain liiaksi hemmoteltu kermapeppu tarvii useita majooneeseja. normi jantteri ei. eeppi on siis savon paras purkeripaikka sano muut mitä vaan!
Työntekijöiden mielestä paras, mutta ei makuaistit omaava voi sanoa edes hyväksi purilaiseksi. 🤮
- Anonyymi
Dinon burgerit pesee eepin mössöt 6-0
- Anonyymi
No, en ny noin sanos. Paitsi jos haluaa karvasia mössöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, en ny noin sanos. Paitsi jos haluaa karvasia mössöjä.
Paskoo molemmat, mutta Dinolla ei sentään ole kuiva käntty.
- Anonyymi
Parempi kuin ketjumätöt.
- Anonyymi
Suosittelen maistamaan Naisvuoren Pizzerian Talon Hampurilaisen! Tuli aivan Suomi Griölin purilainen mieleen eli erinomainen 5/5 purilainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen maistamaan Naisvuoren Pizzerian Talon Hampurilaisen! Tuli aivan Suomi Griölin purilainen mieleen eli erinomainen 5/5 purilainen.
tuolta sai ankaran ykän ja ripulin...parani vain jallupullolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuolta sai ankaran ykän ja ripulin...parani vain jallupullolla
Nyt paljastui eepiläinen haukkumassa naapuriaan.. 🤣
- Anonyymi
Paras
- Anonyymi
Hyvää safkaa useimmiten, taso vaihteleva. Ihan ok hintalaatu suhde, parhaimpia mestoja Mikkelissä mutta Mikkelin taso nyt ei olekkaan kovin korkea.
- Anonyymi
Saiko tää jonkun uuden sponsorin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieppi toimittaa rotan lihaa Eepille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku uskoo ihmeisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks mollaat`Eeppiä? Kyl kieppi toimittaa lihat heidän omaan kahvilaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös Eepille halvalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamalan makuiset ja hintaiset tuotteet. Vain sen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamalan makuiset ja hintaiset tuotteet. Vain sen takia.
Et oo ees käyny eepissä? Kunnon safkaa ja seksikäs nainen tarjoilee ne lippisjannut lie sen poikia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko liha rottaa, eikä koiraa?
- Anonyymi
Eepillä oli kylläkin aika helevetin hyvä se eepin erikoinen. Painoi monta kertaa pikaruokalapurilaiseen verrattuna ja oli grillimpi eli parempi maku purilaisessa. Olisi pitänyt testata jo vuosia sitten.
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut Eepin grillin pihveille... sellaisia littanoita. Eepin Erikoinen on ainut järkevä ostos tuolta... Grillilautanen on surkea,
- Anonyymi
Eepissä on aina epistä, se on Mikkelin ja koko Savon ykkösmesta. Voin suositella jopa pressa Stubbille jos asioi Mikkelissä maakuntamatkalla.
- Anonyymi
Katsokaapa taloustietoja kuinka Eepillä menee… On lopun edellä koko firma.
- Anonyymi
Eihän katota. Laita vaan ite tänne niitä tietoja, jos haluat jonkun niitä katsovan.
- Anonyymi
Ei maksa veroja ei ole taloustietoja?
- Anonyymi
On niin uus firma että, ei oo viel taloustietoja: https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/eepin+grilli+oy/34055114
- Anonyymi
Eepin grillillä lähtee aina nälkä. Toimii kuin junan vessa.
- Anonyymi
Annokset haiseekin samalle kuin junan vessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annokset haiseekin samalle kuin junan vessa.
Ja vessanpöntölle tulee pian kiire.
- Anonyymi
Oisit pessyt tekarisi
- Anonyymi
Kotona tehty mättö paljon parempaa. Eikä oo vaikeeta.
- Anonyymi
Konkka häämöttä maksa verot?
- Anonyymi
Ei jaksa aina väsäillä mättöjä, etenkään darrassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jaksa aina väsäillä mättöjä, etenkään darrassa.
Syön joka päivä joko Eepillä tai sit S-marketin einesruokaa, hyviä kaikki ja helppoo.
- Anonyymi
Hyvästi! Ei ole pakko asioida missään Mikkelin ravintolassa. Tee itse ruokasi. Tuollaisella asenteella millä teksti on kirjoitettu, voin luvata että sinua ei kaivata asiakkaaksi mihinkään.
- Anonyymi
Just näin. Toivotan Eepin haukkujat sinne missä aurinko ei paista. Jos ei nuo herkut maistu niin syö sitten vaikka lumihangelta koirankakkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin. Toivotan Eepin haukkujat sinne missä aurinko ei paista. Jos ei nuo herkut maistu niin syö sitten vaikka lumihangelta koirankakkoja.
Herkut... 🤣
Hyi saakeli, miten sairas mieli on oltava, jos Eepin mättöjä pitää herkkuina? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herkut... 🤣
Hyi saakeli, miten sairas mieli on oltava, jos Eepin mättöjä pitää herkkuina?Sairas mieli on oltava jos haukkuu Eeeppiä vaikkei ole näemmä siellä koskaan edes käynyt!
- Anonyymi
Alottajalle, miks morkkaat? Olet karvakäsi kilpailija? Ennemi ostan Eepiltä ku karvakäsiltä.
- Anonyymi
Eepi OLI ihan ok aloittaessaan torilla kärrissä. Ei nykyisin.
Jos et halua hyvää purilaista, mene Eepille. Jos haluat erittäin maukasta purilaista, mene vaikka Naisvuoren pizzeriaan. 🤤 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eepi OLI ihan ok aloittaessaan torilla kärrissä. Ei nykyisin.
Jos et halua hyvää purilaista, mene Eepille. Jos haluat erittäin maukasta purilaista, mene vaikka Naisvuoren pizzeriaan. 🤤Jotenkin samaa mieltä.
- Anonyymi
Olet rasisti.
- Anonyymi
Hittolainen en muualla syökkään kun eepissä! Joka viikko käyn, maailman parhaat grillisapuskat!
- Anonyymi
Ei se ole kenenkään vika että olet oppinut paskaa syömään.
- Anonyymi
Jäi Heimoburgerista toinen pihvi ja ananas puuttumaan. Voi kuulemma olla mahdollista,sanottiin puhelimessa. Mutta asialle ei voi nyt mitään!!
Kyllä voi, meille ei tilata Eepiltä mitään!- Anonyymi
Homeisessa kaisankammarissa sielläkö se nykyään on?
- Anonyymi
Pakkaava jätkä oli varmaan jauhoissa....itse huomasin tiskillä miten hän sekoili koko ajan tilauksessa ja lisukkeissa...
- Anonyymi
Eeppi oli alottaessa ihan eri maata. Vuoden verran jaksoivat pitää laatua yllä, joka näkyi ihan siinä että jokainen puraisu hampurilaisesta oli kokemus ja suru alkoi hiipimpään viimeisien suupalojen kohdalla. Tuo aika oikeastaan tiivistyy siihen kun olivat torilla kojussa. Eepin erikoinen oli ihan loistava.
Nyt tilanne on toinen. Pari kertaa on vielä sittemmin yritetty mutta ei oikein niiden pettymysten jälkeen jaksa antaa uutta mahdollisuutta. Tuo kassahenkilökunnan kokemattomuus on tosiaan hämmentävä. Viimeeksi kun annoin tilausta mietin että syökö joku ameba pojan aivoja kun tietoliikenne tuntui olevan ihan jumisa ja kynäkin pyöri kädessä niinkuin ei olisi koskaan opetellut moisen käyttöä. Annokset oli pieniä, kylmiä ja mauttomia. Ranskalaiset onnettomat, hampurilaiselle oli käynyt niin raju inflaatio että maku oli jäänyt johonkin tekovaiheessa.- Anonyymi
Hyvin sanottu!
- Anonyymi
Viikonloppuna asioin Eepillä ja olin tyytyväinen. Muualta en enää hampurilaisia hae. Eepi on nyt mun paikka.
- Anonyymi
Paskaako puhut?
- Anonyymi
Eeppi on epistä ja se joka muuta väittää valehtelee rankasti. Paras safkapaikka koko maassa! Parhaat burgerit ja lisukkeet voi kernaasti tarjota vaikkapa Jenni Haukiolle tai Salelle.
- Anonyymi
Tuo repi voisi muuttaa mikkelipuistoon, niin sielläkin olisi yksi ravintola joka on auki.
- Anonyymi
Se on Mikkelin oma hipsterigrilli. Saa tuntea olevansa erilainen
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185123MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1152654- 102134
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801920Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1181680Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691289Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411279Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2211028Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641027