Sateenkaariliputus

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette Linkki-Baarin/Matkahuollon eteen laitetusta isosta sateenkaarilipusta?

38

3025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno homma!

    • Anonyymi

      Mahtavan hienoa!

    • Anonyymi

      Loistavaa, juuri näin! Konnevesikin kuuluu kaikille!

      • Anonyymi

        BRAVOO MAHTAVAA !!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BRAVOO MAHTAVAA !!!!!

        Hienoa, että täällä ollaan edes jostain asiasta näin liikuttavan yksimielisiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että täällä ollaan edes jostain asiasta näin liikuttavan yksimielisiä!

        Voihan tänne yksi henkilö kirjoittaa vaikka sata viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan tänne yksi henkilö kirjoittaa vaikka sata viestiä.

        Siltä vähän vaikuttaa.Korpijätkänä en noin suurta numeroa antais......


    • Anonyymi

      Voivoi!

    • Anonyymi

      Oivallista toimintaa liputtajilta. Tuen 100 %

    • Anonyymi

      Sateenkaari on kaunis niin maan päällä kuin taivaalla. <3

    • Anonyymi

      Stop Seta, ei homoutta kouluihin!

      Suomessa sananvapaus on turvattu perustuslaissa. Sananvapauteen kuuluu mielipiteiden ilmaisu, vastaanottaminen ja jakaminen ilman ennakollista puuttumista. Sananvapauteen kuuluu kärjekkäiden, provosoivien ja joissakin ihmisissä mielipahaa aiheuttavien ilmaisujen esittäminen, kertoo poliisi tutkittuaan tätä Tampereella mielenosoituksen kyltissä ollutta tekstiä. Poliisi ei aio viedä asiaa eteenpäin. (Ilta-Sanomat 27.7.)

    • Anonyymi

      Miksi siis aiheutat itse mielipahaa provosoivalla jeesus satuilullasipöljä, häh?

      • Anonyymi

        Eihän tossa tekstissä ollu mitään provosoivaa.


      • Anonyymi

        Joka niemeen,notkelmaan vaan sateenkkarilippu liehumaan.Valistunut opettaja ottaa asian puheksi,luulen kyllä että oppilaat joutuu opastamaan opettajaa asiasta. Jätä jeesestelu,ja hanki elämä.


    • Anonyymi

      Sehän kertoo linkkibaarin asiakkaiden seksuaalisesta suuntautumisesta eikä siinä ole mitään hävettävää....

    • Anonyymi

      Jumala rankaisee konneveteläisiä kun tällaista tekevät. Taisi ex. kirkkoherra tähän menoon seudun johdattaa…

      Huonoa uskoa ja uskottomuutta

      • Anonyymi

        Vai rankaisee hän minuakin kun Konnevedellä asun..hehheh


      • Anonyymi

        Mikä sinä olet olet arvostelemaan.ja sanelemaan ketä Jumala rankaisee.EX kirkkoherrasta saamme olla ylpeitä,harvoin tapaa niini sympaatista ihmistä .Rauha hänelle.Jos Piru on olemassa,se asuu Sinun sisimässäsi.


    • Anonyymi

      Tämä on niin konnevetelien juttu!!

    • Anonyymi

      Sateenkaari kuluu meille kaikille kaikessa kauneudessaan ihan luonnossaan. Mikä tässä on kyseenalaista kysyjän mielestä? Matkahuollon lippu oli hieno. <3

      • Anonyymi

        Konnevesi rätit oli häpeä,koko pitäjälle.Antakaa sateenkaaren loistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konnevesi rätit oli häpeä,koko pitäjälle.Antakaa sateenkaaren loistaa.

        Jos sateenkaari, niin tasapuolisuuden vuoksi myös Aito avioliitto -lippu esille. Vai oletteko suvaitsemattomia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sateenkaari, niin tasapuolisuuden vuoksi myös Aito avioliitto -lippu esille. Vai oletteko suvaitsemattomia?

        Ja pettäjäntie,viralliseksi Konnevesi lauluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sateenkaari, niin tasapuolisuuden vuoksi myös Aito avioliitto -lippu esille. Vai oletteko suvaitsemattomia?

        Kukaan ei estä sinua liputtamasta sen puolesta, muttet myöskään voi vaatia muita laittamaan sellaista esille vain koska itse niin haluat.


    • Anonyymi

      Meneekö linkkibaarilla niin hyvin, ettei siellä kaivata "väärin" ajattelevien rahoja?

    • Anonyymi

      Uskonpa että ihan tavan ajattelulla Linkki-Baarissa käy kauppa. <3

    • Anonyymi

      ei vaikuta elämääni negatiivisesti, eikä pitäisi sinunkaan <3

    • Anonyymi

      Se liputus oli vahva ilmaus ihmisen puolesta. <3<3<3

    • Anonyymi

      Mitä mieltä olette Raamatusta?

      9:8 Ja Jumala puhui Nooalle ja hänen pojillensa, jotka olivat hänen kanssansa, sanoen:
      9:9 "Katso, minä teen liiton teidän ja teidän jälkeläistenne kanssa
      9:10 ja kaikkien elävien olentojen kanssa, jotka luonanne ovat, lintujen, karjaeläinten ja kaikkien metsäeläinten kanssa, jotka luonanne ovat, kaikkien kanssa, jotka arkista lähtivät, kaikkien maan eläinten kanssa.
      9:11 Minä teen liiton teidän kanssanne: ei koskaan enää pidä kaikkea lihaa hukutettaman vedenpaisumuksella, eikä vedenpaisumus koskaan enää maata turmele."
      9:12 Ja Jumala sanoi: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä ikuisiksi ajoiksi teen itseni ja teidän ja kaikkien elävien olentojen välillä, jotka teidän luonanne ovat:
      9:13 minä panen kaareni pilviin, ja se on oleva liiton merkkinä minun ja maan välillä.
      9:14 Ja kun minä kokoan pilviä maan päälle ja kaari näkyy pilvissä,
      9:15 muistan minä liittoni, joka on minun ja teidän ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, eikä vesi enää paisu tulvaksi hävittämään kaikkea lihaa.
      9:16 Niin kaari on oleva pilvissä, ja minä katselen sitä muistaakseni iankaikkista liittoa Jumalan ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, joka maan päällä on."
      9:17 Ja Jumala sanoi Nooalle: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä olen tehnyt itseni ja kaiken lihan välillä, joka maan päällä on".

      • Anonyymi

        Raamattu on ihmisten kirjoittama. Usko on eri asia,Sinunlaisesi kylvävät vain epäsopua ja pahaa mieltä.Hae apua ennenkuin sekoat lopullisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu on ihmisten kirjoittama. Usko on eri asia,Sinunlaisesi kylvävät vain epäsopua ja pahaa mieltä.Hae apua ennenkuin sekoat lopullisesti.

        Nykyään kovin monet pahoittavat mielensä milloin mistäkin. Totuutta ei ole silti syytä pitää piilossa.


    • Anonyymi

      Luepa jotain muuta, niin ajatus kirkastuu.

    • Anonyymi

      KYLLÄ SE JOKIN JÄRKI OLLA PITÄÄ JA SATEENKAARILIPUT KIELTÄÄ LAILLA. LAITTOMIAHAN NE OVAT.
      POISTETTAVA JA HÄVITETTÄVÄ POLTTOMALLA.

    • Anonyymi

      Aivan ihana liputus!! Tämä on niiiin Konneveden juttu!🌈

    • Anonyymi

      Viimeiset mohikaanit kuvittelevat vieläkin raamatulla päähänlyönnillä olevan jo-
      tain ``parantavaa vaikutusta`` mutta se kertoo vain näitten kirjanoppineitten omis-
      sa sieluissa vellovista synkistä tempuista joitten peittämiseksi näitten puhdasoppis-
      ten huulet laulavat tulta ja tulikiveä kaikelle heitin ymmärryksensä yli käyvälle.
      -Hej då uskomattomat uskonnolliset. ;)

      • Anonyymi

        Kyllähän se tässäkin yhteiskunnassa nähdään, mihin kristillisten arvojen hylkääminen johtaa. Ihmisillä on yhä enemmän mielenterveysongelmia ja pahoinvointia. Jos sekularisoituminen ja liberaalien arvojen nousu olisi hyvä kehitys, ihmiset voisivat aina vain paremmin.


    • Anonyymi

      HYVIÄ USKOVAISIA!
      KUNNIOITTAVAT JUMALAN LIITTOA KANSSAMME!

      1.Mooseksen kirja:
      9:8 Ja Jumala puhui Nooalle ja hänen pojillensa, jotka olivat hänen kanssansa, sanoen:
      9:9 "Katso, minä teen liiton teidän ja teidän jälkeläistenne kanssa
      9:10 ja kaikkien elävien olentojen kanssa, jotka luonanne ovat, lintujen, karjaeläinten ja kaikkien metsäeläinten kanssa, jotka luonanne ovat, kaikkien kanssa, jotka arkista lähtivät, kaikkien maan eläinten kanssa.
      9:11 Minä teen liiton teidän kanssanne: ei koskaan enää pidä kaikkea lihaa hukutettaman vedenpaisumuksella, eikä vedenpaisumus koskaan enää maata turmele."
      9:12 Ja Jumala sanoi: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä ikuisiksi ajoiksi teen itseni ja teidän ja kaikkien elävien olentojen välillä, jotka teidän luonanne ovat:
      9:13 minä panen kaareni pilviin, ja se on oleva liiton merkkinä minun ja maan välillä.
      9:14 Ja kun minä kokoan pilviä maan päälle ja kaari näkyy pilvissä,
      9:15 muistan minä liittoni, joka on minun ja teidän ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, eikä vesi enää paisu tulvaksi hävittämään kaikkea lihaa.
      9:16 Niin kaari on oleva pilvissä, ja minä katselen sitä muistaakseni iankaikkista liittoa Jumalan ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, joka maan päällä on."
      9:17 Ja Jumala sanoi Nooalle: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä olen tehnyt itseni ja kaiken lihan välillä, joka maan päällä on".

    • Anonyymi

      HÖPÖ HÖPÖ.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe