On aikoja, aikojen takana
voisin kuolla jossain kaukana
Ne äänet, joita ei kuule
kulkevat aina mukana
Tapaan kuuhulluja,
sisältäpäin kuolleita ihmisiä
He eivät tiedä muuta tapaa
kommunikoin henkien kanssa
Sinua ei puolusta kukaan
saan kuun katoamaan
Hautasin sen takapihalle
minulla ei ole omaa minää
En voi sanoa tätä ääneen
sillä et kestäisi totuutta
Voin esittää kirsikkapuuta
ettet jättäisi minua..
Sinä veit minusta sen
ajatuksen, jota ei olemassa
Teeskentele vielä hetki
kohtaus on kohta loppunut..
Sinua ei voi tuntea.. Tunne ei tunne minua
4
492
Vastaukset
- Anonyymi
Hiukan arvoituksellinen runo. Omaa minää... Totuus, jota ei kestäisi, lienee se, että olet transpersoona - ehkä myös transvestiitti? Ehkä halusit kertoa.
- Anonyymi
mistä sait ajatuksen transuista? ehkä omista ajatuksista .. kaunis ja surullinen se kuitenkin on,
- Anonyymi
Maailmojen välillä
(ja niiden välissä)
Punainen valo kieltää
olemassa oloni
En voi liikkua vapaasti
sen säde vetää
puoleensa
Miten elämä vastaa
kuolemalla
On vain suuri
taivaankaari
Pitkät yöt lähelläsi
tuovat niitä ajatuksia
Kun en voi puhua
enää mistään
Kaikkialla on samaa
väritöntä sumua
Pelasta minut
edes kerran
Yön viimeinen
viestikanava
Sellainen on
kaunis lopetus
maailmojen välillä
ja niiden välissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413