Hei joten olen kohta 15 vuotias tyttö ja olen hakemassa ehkäpä korttia. Olen ajatellut hakea koppi mönkijä ja merkki Polaris näyttää hyvältä. Mutta en itse tiedä paljon niistä joten ajattelin tulla tänne kysymään että olisiko jollakin malli suosituksia. Tahtoisin semmoisen koppi mönkijän joka saisi kaikki kateelliseksi muuta en tahdo. Ja olisiko kenelläkään mitään tuunas Ehdotuksia jotain helppoa koska en usko että osaisin itse alkaa esimerkiksi vaihtamaan jotain osia että olisiko vaikka led valot, Ikkunoiden tummennus toi vaikka etu valojen värin vaihto hyvä? Ja olisiko mitään muita ehdotuksia kun tahtoisin hyvännäköisen koppi mönkijä. Ja siis rahaa nyt ei ole ongelma vaan tahtoisin jotain mikä saisi kaikki kateelliseksi. Itse olen siis katsonut näitä netti motosts mutta jos on jotain muita suosituksia kertokaa niitäkin. Kun siis en itse tiedä mitään koppi mönkijöitä tai muistakaan meno peleistä. Mutta kiitos paljon!
Hyviä koppimönkijä malleja?
Anonyymi-ap
5
1288
Vastaukset
- Anonyymi
ja siis mä oon ton juttun kirjotaja ja siis en mitää laitonta tuunauksii siis aijo tehä et ei varmaa ees ikkunoita saa tummentaa mut jotai laillisii tuunauksii ois kiva tietää!
- Anonyymi
ja myös taas ton kirjotaja täälä nii vähä mietin kilpien vaihtoa et onko se siis helppo ja mites sen voi tehä?
- Anonyymi
miten ison budjetin iskä antaa
- Anonyymi
no kyl se antaa osan mut aijon iha itekki tehä töitä sen eteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289