Hei joten olen kohta 15 vuotias tyttö ja olen hakemassa ehkäpä korttia. Olen ajatellut hakea koppi mönkijä ja merkki Polaris näyttää hyvältä. Mutta en itse tiedä paljon niistä joten ajattelin tulla tänne kysymään että olisiko jollakin malli suosituksia. Tahtoisin semmoisen koppi mönkijän joka saisi kaikki kateelliseksi muuta en tahdo. Ja olisiko kenelläkään mitään tuunas Ehdotuksia jotain helppoa koska en usko että osaisin itse alkaa esimerkiksi vaihtamaan jotain osia että olisiko vaikka led valot, Ikkunoiden tummennus toi vaikka etu valojen värin vaihto hyvä? Ja olisiko mitään muita ehdotuksia kun tahtoisin hyvännäköisen koppi mönkijä. Ja siis rahaa nyt ei ole ongelma vaan tahtoisin jotain mikä saisi kaikki kateelliseksi. Itse olen siis katsonut näitä netti motosts mutta jos on jotain muita suosituksia kertokaa niitäkin. Kun siis en itse tiedä mitään koppi mönkijöitä tai muistakaan meno peleistä. Mutta kiitos paljon!
Hyviä koppimönkijä malleja?
Anonyymi-ap
5
1765
Vastaukset
- Anonyymi
ja siis mä oon ton juttun kirjotaja ja siis en mitää laitonta tuunauksii siis aijo tehä et ei varmaa ees ikkunoita saa tummentaa mut jotai laillisii tuunauksii ois kiva tietää!
- Anonyymi
ja myös taas ton kirjotaja täälä nii vähä mietin kilpien vaihtoa et onko se siis helppo ja mites sen voi tehä?
- Anonyymi
miten ison budjetin iskä antaa
- Anonyymi
no kyl se antaa osan mut aijon iha itekki tehä töitä sen eteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802