IltaSuden IltaKetju

Hyvää myöhäistä iltaa ja hyvää yötä. 🛌🌛

39

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää yotä👩‍🦰

      • Oliko mukava päivä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oliko mukava päivä?

        Ei yhtään👩‍🦰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtään👩‍🦰

        Voi harmia... Toivottavasti huomenna on parempi päivä. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi harmia... Toivottavasti huomenna on parempi päivä. :)

        En usko👩‍🦰


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko👩‍🦰

        Minä toivon että on kuitekin... Edes vähän paremmin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä toivon että on kuitekin... Edes vähän paremmin.

        Saattaa mennä pitkään, että töihin toivun👩‍🦰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa mennä pitkään, että töihin toivun👩‍🦰

        Voi että... Jotain sattunut?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi että... Jotain sattunut?

        kyllä ja pahasti👩‍🦰


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä ja pahasti👩‍🦰

        Kuulostaa ikävältä... Pikaista toipumista... Päivä kerrallaan eteenpäin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi että... Jotain sattunut?

        Joku potkaisi kai


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­N­­y­­m­­­f­­­o­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17945789M

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Maanantai-illan susiketjuun tervehdys😊

      • god kväll. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        god kväll. 😊

        Mitä sinun päivääsi? 🙂


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mitä sinun päivääsi? 🙂

        Tämä päivä meni kotiin ajellessa ja sitten pakkaillessa... Huomenna lähtö. 🙂
        Entä sinun päivääsi?


      • mustasusi kirjoitti:

        Tämä päivä meni kotiin ajellessa ja sitten pakkaillessa... Huomenna lähtö. 🙂
        Entä sinun päivääsi?

        Töissä ja nukkuessa, perus arkea siis
        ✌🏻😵‍💫


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Töissä ja nukkuessa, perus arkea siis
        ✌🏻😵‍💫

        Niin vähän arvelinkin. 🙂😆
        Huomenna ei tainnut olla aikainen herätys?


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin vähän arvelinkin. 🙂😆
        Huomenna ei tainnut olla aikainen herätys?

        Ei onneksi ole… on mulle aika haastavia olleet nuo aamuaikaiset viimeaikoina😅

        Pitäisi alkaa varmaan laittamaan herätyskello soimaan toiselle puolelle huonetta, niin olisi pakko nousta se sammuttamaan… tosin, sitäkin on kyllä kokeiltu ja meikäläinenhän menee silti takaisin peiton alle😂🤣


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei onneksi ole… on mulle aika haastavia olleet nuo aamuaikaiset viimeaikoina😅

        Pitäisi alkaa varmaan laittamaan herätyskello soimaan toiselle puolelle huonetta, niin olisi pakko nousta se sammuttamaan… tosin, sitäkin on kyllä kokeiltu ja meikäläinenhän menee silti takaisin peiton alle😂🤣

        Joo se on minulla vähän sama juttu. Kaksi herätystä täytyy olla vähintään, ja toinen niin, että on pakko nousta ylös. Silti olen onnistunut nukkumaan pommiin. Ei vaan ole tehty noita aamuja varten. 😅 Se on hazardia jos laittaa herätyksen jälkeen vielä silmät kiinni, ne unohtuu kiinni...


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo se on minulla vähän sama juttu. Kaksi herätystä täytyy olla vähintään, ja toinen niin, että on pakko nousta ylös. Silti olen onnistunut nukkumaan pommiin. Ei vaan ole tehty noita aamuja varten. 😅 Se on hazardia jos laittaa herätyksen jälkeen vielä silmät kiinni, ne unohtuu kiinni...

        Herätyskellon soitua sitä ajattelee, että onhan mulla vielä aikaa tässä. Hetken vielä lepäilen. Niin ei saisi tehdä, mutta kun…😴 mä olen jollain aivan ihme tuurilla herännyt kuitenkin niin, että kerkeän just ja just jos nyt pistän vauhtia. Ei siihenkään ole koskaan luottamista todellakaan😁


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Herätyskellon soitua sitä ajattelee, että onhan mulla vielä aikaa tässä. Hetken vielä lepäilen. Niin ei saisi tehdä, mutta kun…😴 mä olen jollain aivan ihme tuurilla herännyt kuitenkin niin, että kerkeän just ja just jos nyt pistän vauhtia. Ei siihenkään ole koskaan luottamista todellakaan😁

        Riippuuhan se toki, millaisen matkan joutuu töihin kulkea, että kuinka sinne ehtii. Minä saatan jäädä liikenteeseen jumiin. Pitäis aina varata matkaan riittävästi aikaa... Iltavuoroon mennessä etenkin. Hirveät ruuhkat just silloin aina. Joutuu seistä kaikissa valoissa ja on vaikka mitä matelijaa edessä... Sitä lähtöä vaan aina viivästyttää jokin. 😅


      • mustasusi kirjoitti:

        Riippuuhan se toki, millaisen matkan joutuu töihin kulkea, että kuinka sinne ehtii. Minä saatan jäädä liikenteeseen jumiin. Pitäis aina varata matkaan riittävästi aikaa... Iltavuoroon mennessä etenkin. Hirveät ruuhkat just silloin aina. Joutuu seistä kaikissa valoissa ja on vaikka mitä matelijaa edessä... Sitä lähtöä vaan aina viivästyttää jokin. 😅

        Kiireessä monesti kiroan itsekseni niitä hitureita😆 ”voi vttu menkää nyt stana jo🫢”


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kiireessä monesti kiroan itsekseni niitä hitureita😆 ”voi vttu menkää nyt stana jo🫢”

        No älä. 😆
        Se on omaa tuuria, että just siihen eteen kurvaa iso rekka jostain risteyksestä eteen. Taikka mikä tahansa traktori taikka muu hidaste, josta ei pääse ohikaan millään...


      • mustasusi kirjoitti:

        No älä. 😆
        Se on omaa tuuria, että just siihen eteen kurvaa iso rekka jostain risteyksestä eteen. Taikka mikä tahansa traktori taikka muu hidaste, josta ei pääse ohikaan millään...

        Rekkojen ja traktorien (+peräkärryt) takaa ei edes näe yhtään vitun mitään. Tuleeko vastaan autoja vai ei.
        Sitten jos on nopeusrajoitus 100, niin siellä joku vetää 80, eikä mitään mahdollisuutta mennä ohi. Kiireessä ja hermostuneena sitä miettii, että mikä siinä on niin helvetin vaikeeta painaa sitä kaasua🤣🤣


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Rekkojen ja traktorien ( peräkärryt) takaa ei edes näe yhtään vitun mitään. Tuleeko vastaan autoja vai ei.
        Sitten jos on nopeusrajoitus 100, niin siellä joku vetää 80, eikä mitään mahdollisuutta mennä ohi. Kiireessä ja hermostuneena sitä miettii, että mikä siinä on niin helvetin vaikeeta painaa sitä kaasua🤣🤣

        Niin tahtoo olla. Vaikka itseäänkin saa syyttää, kun ei ole ajoissa liikkeellä. 😆


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin tahtoo olla. Vaikka itseäänkin saa syyttää, kun ei ole ajoissa liikkeellä. 😆

        No niinhän se on tietysti😬 elämä nyt välillä vaan on haasteellista😐


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No niinhän se on tietysti😬 elämä nyt välillä vaan on haasteellista😐

        Onneksi vaan välilä. 😆


    • Anonyymi

      Ollaan hiljaa vaan.. Tänään tuki radiosta ja aloin etsimään youtubesta. Tämä "ollaan hiljaa vain" pätee muutenkin. Miksi puhua tai kirjoittaa, jos ei oikeasti ole mitään sanottavaa.. Silloin tulee herkästi sanottua jotain, mitä ei pitäisi.

      https://youtu.be/EUipfmAeyDE

      • Niin onhan se niinkin niin. Saa tänne sanoa, mitä mieleen juolahtaa... Vaikka vaan hyvää yötä toivottaa.


      • Kiva laulu... Hassu ääni laulajalla. 🙂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin onhan se niinkin niin. Saa tänne sanoa, mitä mieleen juolahtaa... Vaikka vaan hyvää yötä toivottaa.

        Hyvänyöntoivotuksissa ei ole mitään pahaa, mutta väkisin keksityt viestit on turhia, varsinkin sellaiset joiden tähtäimenä on aiheuttaa muille hämmennystä tai pahaa mieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvänyöntoivotuksissa ei ole mitään pahaa, mutta väkisin keksityt viestit on turhia, varsinkin sellaiset joiden tähtäimenä on aiheuttaa muille hämmennystä tai pahaa mieltä.

        Jaa sitä tartkoitat... No minulla ei ole tapana tänne kirjoitella ilkeyksiä kellekään. Toivottavasti, kukaan ei sellaista ole kuvitellut koskaan...


    • Anonyymi

      kiva ettei myöhästymisestä tule sanomista.

      • Ei sitä silti koko ajan kannata tehdä... Ei se mukavaa ole kellekään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei sitä silti koko ajan kannata tehdä... Ei se mukavaa ole kellekään.

        sähän oot yksin töissä niin eihän sitä myöhästymistä kukaan edes huomaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sähän oot yksin töissä niin eihän sitä myöhästymistä kukaan edes huomaa.

        No kyllä sen huomaa. Jos paljon myöhästyn, niin kaupan joutuu avaamaan henkilökunta. Ja iltavuoroon mennessä, joudun päästämään aamuvuorolaisen kotiinsa. Eli ei siellä ihan niin yksin olla kuin kuvittelet.


    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      101
      2059
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      244
      1680
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1050
    4. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      85
      951
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      945
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      855
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      801
    8. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      795
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      754
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      719
    Aihe