400 maksu kaatoa.

Anonyymi-ap

Ja haluttamista täytyy lääkitä lisää, silloin olet mies ja kaikkien naaraiden toive... Omasta mielestäsi.

10

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloitukseni testosteronista numero 31.

By NumBaII, 62v naisten miehenä voimakkaalla erektiolla

• Aihe piiri suututtaa minua. Tulen vihaiseksi aina kun mainitaan naiset, seksuaali elämä, viriiliys, jöpötys, pari suhteet, yhdyntä, terveys, kunto, liikunta, ulkoilu, kävely, puisto kävely, lenkkeily, normaali paino, ihanne paino, paino indeksi, liikunta kyky, atleettisuus, kunto sali, terveellinen ruoka valio, vitamiinat, asumus ero ja avio liitto.

Itselläni on asiat kunnossa, sen näki lääkärinikin kun tukkaani ihaili. Tukasta hän näki tasot.

By eri henkilö kuin numero henkilö

• Anonyymi
      • Anonyymi

Taitaa se lentopolttoaineen vero olla sittenkin tarpeellinen, kun tuon perseen laittaa penkkiriville niin se vie kolmen edestä tilaa ja polttoainetta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Erotiikkaan ei resut naista tarvita... https://aijaa.com/TlwLWx

By NumBaII, 62 vuotta uskollisena impotenttihomona

• Anonyymi

Tämä 2010 esiintyy monella profiililla ja sen osoittaa ihan oma-aloitteisesti, sairas on pahasti henkilö ja täysin turha selitellä, että kommentoijat olisivat vain facekavereita.

• Anonyymi

Kiitos taas kommentistasi, sinä terve suomalainen mies.

• Anonyymi

Vain peilisali anaboolipellet ja nistit piikittelevät itseään ja tarvitsevat itse itsensä fanittajaksi, vai mikä olisi syy ...... noinkin laajalle fanikaartille.

Sulla ei oo hajuukaan siitä kuka mä oon, joten elä sinä aivoton kattiloittes kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      205
      5857
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1681
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1507
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      69
      1048
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      98
      949
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      887
    7. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      857
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      808
    9. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      779
    10. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      76
      771
    Aihe