Olen miettinyt itseäni, kun aina tekee mieli kirjoittaa jo luettuja uutisia uudestaan. Saan toki paljon iloa kun juttuihini kommentoidaan. Ja niitä lueskellessa teen kirjanpitoa että montako vastausta kukin postaus on tuottanut. Minusta tämä on aikas kivaa kun tuntee itsensä "tarpeelliseksi"?
T. ananyme aapinen.
Olenko yksinäinen?
14
612
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt voisit hakea sossusta lainaa ja maksaa velkasi.
- Anonyymi
Oohh itse sossu pummin neuvo
- Anonyymi
Loppuun olisi pitänyt kirjoittaa "Onko syytä olla huolissaan?"
Jos kirjoitat asiaa, niin siitä vaan, siksi tämä roskaluukku on olemassa. - Anonyymi
Se on se sossun pummi ja juoppo syyllinen aina maailman ongelmiin eli on hyvin asiat tiedossa!
- Anonyymi
Niin pääasiahan lienee , on asia mikä tahansa vika on aina jonkun muun.. peiliin ei kukaan kehtaa katsoo. olisihan se nyt julkeaa kun se totuus loistais peilistä takaisin..
- Anonyymi
Munkin purija tietää
- Anonyymi
Monenlaista on tallaajaa palstallakin. Ihmisiä on kuin muurahaisia.
- Anonyymi
näin se mänii,toinen puree munkkia ja toinen ajaa motolla metsurin takin ja eväsrepun solmuun.joka junaan on lähtijöitä,kaikki ei kerkiä kyytiin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin se mänii,toinen puree munkkia ja toinen ajaa motolla metsurin takin ja eväsrepun solmuun.joka junaan on lähtijöitä,kaikki ei kerkiä kyytiin....
Sinähän sen tiedät munkin purija bentso börje toki toki tokiiii
- Anonyymi
Minä olen myös yksinäinen ja luulen että moni muukin. En ole "munkin purija". Kun kattoo tuota Keskuskatua iltasella, niin autiota on. Jokaisella on omat mietteensä.
- Anonyymi
Se on oikein hyvä asia, äärimmäisen terapeuttista ja saa uutisen luettua ajatuksella. Eikä usko kaikkea mitä esim.venäjällä kirjoitetaan.
Jatka hyvällä tiellä. niitä on mukava sitten hoitokodin keinutuolissa lueskella jos näkösi on vielä tallella. - Anonyymi
No mut sehän on hyvä sulle!
- Anonyymi
Pure munkki pappa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pure munkki pappa
I am so lonely, lonely and blue
Blue, blue,blue heaven.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057