Olen 11 vuotias poika joka rakastaa jalkapalloa ja yrittää päästä hyväksi jalkapalloiliaksi mutta jalkapallo treeneissä en saa palloa ja jos saan joudun syöttämään sen heti pois ( eli aina kun saan pallon minun on otettäva se vastustajalta j) en tiedä mikä on vikana, se että en osaa pelata , tai että olen hieman ylipainoinen olen tehnyt jopa melko monta maalia peleissä ja harjoituksissa ja olen mielestäni hyvä hakemaa. Paikkaa. ( en tiedä miksi laitoin tämän tänne jos joku voi auttaa niin kiitos hyvin paljon)
Ja se ongelma tässä on siis se että olen ” huonompien ryhmässä ” koska en pääse näyttämään mihin pystyn
Ja vielä se että ei ole treenaamisesta kiinni koska harjoittelen joka päivä 6 tuntia kentällä ja pihalla .
En tiedä että miten joku voisi auttaa ja tämä kuulostaa vähän tyhmältä mutta auttakaa miten vain voitte
En saa näyttää että mihin pystyn
Anonyymi-ap
0
320
Luetuimmat keskustelut
- 2251928
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601134- 20975
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124675- 37646
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤221640Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa197585- 50408
- 38408
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42402