Olen 11 vuotias poika joka rakastaa jalkapalloa ja yrittää päästä hyväksi jalkapalloiliaksi mutta jalkapallo treeneissä en saa palloa ja jos saan joudun syöttämään sen heti pois ( eli aina kun saan pallon minun on otettäva se vastustajalta j) en tiedä mikä on vikana, se että en osaa pelata , tai että olen hieman ylipainoinen olen tehnyt jopa melko monta maalia peleissä ja harjoituksissa ja olen mielestäni hyvä hakemaa. Paikkaa. ( en tiedä miksi laitoin tämän tänne jos joku voi auttaa niin kiitos hyvin paljon)
Ja se ongelma tässä on siis se että olen ” huonompien ryhmässä ” koska en pääse näyttämään mihin pystyn
Ja vielä se että ei ole treenaamisesta kiinni koska harjoittelen joka päivä 6 tuntia kentällä ja pihalla .
En tiedä että miten joku voisi auttaa ja tämä kuulostaa vähän tyhmältä mutta auttakaa miten vain voitte
En saa näyttää että mihin pystyn
Anonyymi-ap
1
215
Vastaukset
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17947186f
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086