Vai mennäänkö yhdessä?
Ootko mies jo käynyt katsomassa barbie leffan?
37
737
Vastaukset
- Anonyymi
Yhessä paikassa vaan oli yks ihan s*atanan tyhmä blondi, en muuten. 🤭 Ei suomalainen.
- Anonyymi
Show yourself että voimme nauraa yhdessä !
- Anonyymi
No se ei liity minuun kun olen ihan suomalainen tyhmä blondi 😄
En ihan blondi sentään.
- Anonyymi
No en todellakaan ole nähnyt sitä. Enkä myöskään aio mennä sitä katsomaan, en edes sun kanssas.
- Anonyymi
No nyt on tiukka asenne. En ajatellut itsekään muuta kuin sun kanssa sitä katsoa.
- Anonyymi
Mene nyt keskenäsi.
- Anonyymi
Et sitten pazkempaa leffaa voinut kysyä.
- Anonyymi
En tiedä muita. Oon ihan kuutamolla leffoista.
- Anonyymi
Musta tuntuu vähän siltä ettei heteromiehiä taida kiinnostaa muoviset Barbie-leffat.
- Anonyymi
Mutta jos koskettelen sua takarivissä sen aikana... hmm kivoista paikoista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksuaalista häirintää siis tiedossa. Ai kamala!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö jos jotenkin sellaisen barbin käsillä vähän vemputat? Eikö ne kuitenkin ole ihan aikuisia?
- Anonyymi
Vois ostaa ennemmin sen aikuisten real size barbin...........
- Anonyymi
Mä olen sun barbi, jos oot vaan se.
- Anonyymi
Kertoo palstalaisista paljon vastaukset. Uusi barbieleffa on arvosteltu hyväksi ja se on erinomainen yhteiskunnallinen kuvaus ajastamme. Ja näyttää feminismin piirteet. Todellakin suositeltava kaikille.
- Anonyymi
Kertoo siitä, että palstalaisilla on hyvä leffamaku, kun eivät katsele tuollaista sontaa.
- Anonyymi
Mee sä vaan
- Anonyymi
Ei mua oikeasti tuo leffa kiinnosta. En katso leffoja muutenkaan juuri ollenkaan. Se oli vaan toivomus.
- Anonyymi
Ei taida olla ihan valmis aikuisuuteen ja suhteeseen jos vielä barbit kiinnostaa, oli sitten vaikka elokuva.
- Anonyymi
Joku juustokaula otti aloituksen vähän liian vakavasti. Ei kiinnosta niin vtun yhtään. Sehän oli tsoukki.
- Anonyymi
Mäkin haluisin mennä! Näin kuvista, että oli toooosi kiva puvustus😛
Varmaan ihan sopivan kevyttä.
Mennäänkö mies? Vedetään ykköset päälle ja barbieviinapullot laukkuun😁- Anonyymi
Sinun se pitää kirjoittaa naisten aloituksiin aina sille miehellesi. Ja kohta teet samanlaisen aloituksen Olet vaan rasittava tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun se pitää kirjoittaa naisten aloituksiin aina sille miehellesi. Ja kohta teet samanlaisen aloituksen Olet vaan rasittava tyyppi.
Ja sä reagoit kateellisen panettelevasti.
Et taida sietää tippaakaan, että joku on iloinen ja hyväntuulinen, eikä joku katkera paskakasa kuten sinä joka v..tuilee työkseen jossain suoli24 palstalla.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä reagoit kateellisen panettelevasti.
Et taida sietää tippaakaan, että joku on iloinen ja hyväntuulinen, eikä joku katkera paskakasa kuten sinä joka v..tuilee työkseen jossain suoli24 palstalla..Omit aina muiden tekstit. Kumpi meistä on kateellinen? Herätys pahvi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omit aina muiden tekstit. Kumpi meistä on kateellinen? Herätys pahvi!
Omin?? Kun kirjotan jonkun kommentin sun aloitukseen?
Ootko ihan terve?
Sitäpaitsi taidat nyt luulla mua joksikin muuksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omin?? Kun kirjotan jonkun kommentin sun aloitukseen?
Ootko ihan terve?
Sitäpaitsi taidat nyt luulla mua joksikin muuksi.Saat pitää tämän aloituksen. Se oli eilinen ja muutenkin typerä. En tarvitse tätä enää. Ole hyvä vaan. Se on nyt sinun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat pitää tämän aloituksen. Se oli eilinen ja muutenkin typerä. En tarvitse tätä enää. Ole hyvä vaan. Se on nyt sinun.
Noooo...älä nyt oo tollanen! Luulin sua ensiksi mieheksiluulijaksi kun aloit...
Voisin lähteä gimmafrendinkin kans, mut ikävää jos joutuisin teippaan sen turvan tukkoon.. Mulla on aina rulla ilmastointiteippiä mukana, on tosi kätevää!
😃
- Anonyymi
Jos välttämättä joku haluaa mut viedä sitä kattomaan, niin ois kai se sit lähdettävä, mutta: mä saan valita asut. Sellainen pieni ehto ois siinä silloin. Jepa.
- Anonyymi
Laittaisitko hihattoman farkkuasun ja Calvin Kleinin valkoiset pöksyt jotka vilahtaa farkun vyötärön alta?
Mut harmi vaan mulla ei oo muuta kun seksikkäitä pikkumustia ja häijyjä piikkikorkokenkiä, ei mitään Barbien pastellisävyjä😁😅🖤
Sivusta, ei AP - Anonyymi
Saat toki valita oman asusi 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä kommentti oli miehelle. Älä tekopirteä CK kuvittele että sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittaisitko hihattoman farkkuasun ja Calvin Kleinin valkoiset pöksyt jotka vilahtaa farkun vyötärön alta?
Mut harmi vaan mulla ei oo muuta kun seksikkäitä pikkumustia ja häijyjä piikkikorkokenkiä, ei mitään Barbien pastellisävyjä😁😅🖤
Sivusta, ei APJaahas, no nyt en äkkiseltään osaa sanoa, mitä ne asut ois, mutta enköhän mä jotain niin nohevaa keksisi, että halu lähteä katsomaan tuota leffaa kariutuisi pois 😳🤭😉 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä valitsisin kummallekin. Sellainen ehto. 😎😬😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, no nyt en äkkiseltään osaa sanoa, mitä ne asut ois, mutta enköhän mä jotain niin nohevaa keksisi, että halu lähteä katsomaan tuota leffaa kariutuisi pois 😳🤭😉 😂
No mut miksi? Vähän kevyempi ote elämään ei tee yhtään pahaa. Koskee myös ap ta..lol
Mieti nyt perjantai-ilta, tyylikäs ja söpö pari menee Barbie-leffaan, pussaileen ja imutteleen minipulloja ja kikatteleen väärissä kohdissa..se on vaan yks leffa hei!
Dont worry, mä stailaan niin, ettei homma mee överiksi, etkä näytä typerältä💪👌
Calvin Kleinin vaalea pitkähihainen farkkupaita ja hiuksiin ehkä ihan vähän enemnän geeliä kun normaalisti. Mulle joku söpön seksikäs pikkumekko, korkeakorkoiset nilkkurit ja nätit rillit +joku riittävän tilava käsilaukku😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut miksi? Vähän kevyempi ote elämään ei tee yhtään pahaa. Koskee myös ap ta..lol
Mieti nyt perjantai-ilta, tyylikäs ja söpö pari menee Barbie-leffaan, pussaileen ja imutteleen minipulloja ja kikatteleen väärissä kohdissa..se on vaan yks leffa hei!
Dont worry, mä stailaan niin, ettei homma mee överiksi, etkä näytä typerältä💪👌
Calvin Kleinin vaalea pitkähihainen farkkupaita ja hiuksiin ehkä ihan vähän enemnän geeliä kun normaalisti. Mulle joku söpön seksikäs pikkumekko, korkeakorkoiset nilkkurit ja nätit rillit joku riittävän tilava käsilaukku😄No kyllähän mä oon yllytyshullu eli tuu pistää töpinäksi. Pitää saada kenraaliharjoitus aikaan ekka. Mä en lähde muuten mihkään. Tietysti vaihtoehto B on, että puetaan ihan mitä haluat ja katotaan kotona. Voidaankin sit leikkiä leffan jälkeisissä tunnelmissa roolileikkiä. 😎 + 😱 =?
- Anonyymi
En ole, mutta sun kanssa lähtisin mielelläni leffaan, ja iskisin hampaani sinun ...
Berbenheim kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760