Niinköhän avaruuskulttuurien joukossa on yhteiskuntia joiden suhtautuminen ulkopuolisiin olisi samanlaista kuin perussuomalaisten suhtautuminen ei-eurooppalaisiin?
Ihmisten keskinäiset erot ovat pikkujuttuja kun verrataan muukalaisten välisiin eroihin.
Luoja varjelkoon jos avaruudessakin on perussuomalaisia
9
356
Vastaukset
- Anonyymi
Avaruudessa tuskin uskotaan Luojaan. Eiköhän ne avaruudessa pelkää enemminkin piipertäjiä.
- Anonyymi
Mitenkäs sen asian kanssa kun humanoidien kerrotaan kehottaneen Maan asukkaita pitämään huolta luonnosta ja Maan säilymisestä elinkelpoisena? Tuon perusteella "ne" näyttävät pikemminkin vihertäviltä.
- Anonyymi
Näin unta että porilaiset miehitti Marsin ja siirtokunta haki itsenäisyyttä. Planeetan kansallislauluna oli porilaisten marssi ja valtapuolueena perussuomalaiset. Ei siitä ollut muuta kosmeettista haittaa paitsi jos erehtyi menemään Marsiin. Tuli karua roustausta porin murteella, postimerkki hanuriin ja karkoitus Tellukselle naama noettuna ja maahanmuuttaja-leima otsassa.
- Anonyymi
Mikään laji historiassa ei ole selvinnyt siitä kun aggressiivinen vieraslaji valtaa alueet eikä suostu toimimaan maassa maan tavalla entisten isäntien tavoilla. Vain kommaridemari voi kuvitella jotakin sellaista.
Etelä-Amerikassa testattiin koeolosuhteissa häkissä miten muualta tuotu mehiläislaji pärjää siellä. Kymmenkunta yksilöä pääsi häkistä karkuun ja parissa vuodessa ne olivat tappaneet paikallisen mehiläislajin sukupuuttoon ja levinneet kolmannekseen koko Etelä-Amerikasta. Siellä oli varmaan demarimehiläisiä toivottamassa vieraslajin tervetulleeksi ja sanonut että meillä on tilaa.- Anonyymi
Sinähän kirjoittelet kuin Riikka Purra, yhtä sekopäisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän kirjoittelet kuin Riikka Purra, yhtä sekopäisesti.
Kai kävit äänestämässä perussuomalaisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai kävit äänestämässä perussuomalaisia?
Tottakai äänestän sitä ainoaa puoluetta, joka pitää suomalaisten puolia näinä vaikeina aikoina. Äänestin myös Teuvo Hakkaraista europarlamenttiin. Purra kuuluu eri vaalipiiriin, niin valitettavasti en voinut äänestää häntä.
Olen oppinut sen kovalla kädellä, että velkarahalla ei pitkään sinnitellä vaan tulopuoli pitää olla kunnossa, jolla se velka maksetaan. Tätä ei vassarit tajua vaan luulevat että lainaa voi ottaa rajattomasti ja töitä ei tarvitse tehdä.
Mutta älä huoli, sillä olen äänestänyt aikoinaan Ahtisaarta, Halosta ja Haavistoa presidentiksi. Olen myös äänestänyt mustaa miestä kaupunginvaltuustoon ja palkannu kaksikin homoseksuaalia töihin yritykseeni, toisen johtavaan asemaan.
Minulla oli häissäni tummaihoinen bestman ja minulla on lähi-idästä kotoisin olevia ystäviä parikymmentä, jotka on tulleet työn kautta tutuiksi.
Joten rasistia sinä et minusta saa, mutta isänmaallisen perussuomalaisen kylläkin. Arvostan sitä isänmaata jossa isäni ja isoisäni eli ja asetan aina oman maan edelle ja vastustan jyrkästi kulttuurimme tuhoamista tai sitä että joku vie leivän lastemme suusta.
Taikaseinää ei ole olemassakaan. Ne rahat tulee sinne automaattiin veronmaksajilta, joita sosiaaliporsas kuvittelee palkakseen tekemättömistä töistä. Sosiaaliporsas on tukipummi ja kuluerä veronmaksajille, tuli hän sitten Afrikasta tai Alavuudelta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai äänestän sitä ainoaa puoluetta, joka pitää suomalaisten puolia näinä vaikeina aikoina. Äänestin myös Teuvo Hakkaraista europarlamenttiin. Purra kuuluu eri vaalipiiriin, niin valitettavasti en voinut äänestää häntä.
Olen oppinut sen kovalla kädellä, että velkarahalla ei pitkään sinnitellä vaan tulopuoli pitää olla kunnossa, jolla se velka maksetaan. Tätä ei vassarit tajua vaan luulevat että lainaa voi ottaa rajattomasti ja töitä ei tarvitse tehdä.
Mutta älä huoli, sillä olen äänestänyt aikoinaan Ahtisaarta, Halosta ja Haavistoa presidentiksi. Olen myös äänestänyt mustaa miestä kaupunginvaltuustoon ja palkannu kaksikin homoseksuaalia töihin yritykseeni, toisen johtavaan asemaan.
Minulla oli häissäni tummaihoinen bestman ja minulla on lähi-idästä kotoisin olevia ystäviä parikymmentä, jotka on tulleet työn kautta tutuiksi.
Joten rasistia sinä et minusta saa, mutta isänmaallisen perussuomalaisen kylläkin. Arvostan sitä isänmaata jossa isäni ja isoisäni eli ja asetan aina oman maan edelle ja vastustan jyrkästi kulttuurimme tuhoamista tai sitä että joku vie leivän lastemme suusta.
Taikaseinää ei ole olemassakaan. Ne rahat tulee sinne automaattiin veronmaksajilta, joita sosiaaliporsas kuvittelee palkakseen tekemättömistä töistä. Sosiaaliporsas on tukipummi ja kuluerä veronmaksajille, tuli hän sitten Afrikasta tai Alavuudelta."Arvostan sitä isänmaata jossa isäni ja isoisäni eli"
Kuoltiin hinkuyskään ja pieneen haavan, nähtiin nälkää ja raadettiin hengiltä huonon palkan vuoksi ja raskaan työn vuoksi.
Onneksi me emme elä tuota "vanhaa hyvää aikaa".
"ja asetan aina oman maan edelle ja vastustan jyrkästi kulttuurimme tuhoamista.
Kulttuurit ovat aina sekoituksia, eikä puhdasta, alkuperäistä kulttuuria, joka sekin on lainakäsite/-sana, ole olemassakaan.
"tai sitä että joku vie leivän lastemme suusta.""
Me kehuskelemme ostaneemme tavaroita "aivan uskomattoman halvalla", vain koska lapset jossain hikoilevat ja uurastavat pitkää päivää orjina niitä meille valmistaakseen, me siis viemme leivän heidän suustaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755