5 pulttinen ja on ohjeita netissä miten mitataan mutta se on vaikea rasti. Itseltä löytyy työntömitta digitaalinen ja mekaaninen riittävän laadukas. Mutta se mittaus on ongelma. Eli onko joku mittari millä voi itse mitata?
Auton pulttijako mittari?
5
451
Vastaukset
- Anonyymi
no jos sulla kerran on työntömitta niin sillä sen saa mitattua, vai mikä siinä on niin vaikeaa?
- Anonyymi
Tarkoitat vissiin miten mitata? Eli vierekkäisten pulttien etäisyys toisistaan.
- Anonyymi
Taas tuli väärää "tietoa". Pulttien keskeltä tehdyn ympyrän halkaisija on se mitä haetaan. 4 pulttisessa se on helppo mitata vastakkaisten pulttien keskeltä otetulla mitalla mutta 5 pulttisissa sitä ei voi mitata suoraan. Auton ohjekirjassa on tiedot, netistäkin ne saa jos osaa hakea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tuli väärää "tietoa". Pulttien keskeltä tehdyn ympyrän halkaisija on se mitä haetaan. 4 pulttisessa se on helppo mitata vastakkaisten pulttien keskeltä otetulla mitalla mutta 5 pulttisissa sitä ei voi mitata suoraan. Auton ohjekirjassa on tiedot, netistäkin ne saa jos osaa hakea.
Mutta kun atk on niin vaikea ja kielikin monesti väärää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun atk on niin vaikea ja kielikin monesti väärää.
Niin mutta etkö tiedä että ruotsi on johtava maailmankieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683