Mulla on koko raskauden (rv14) tuntunut aika ajoin kipua tuolla peräsuolessa. Semmoista jomotusta jossakin siellä. Kipu ei yleensä kestä kauaa, mutta on aikas häiritsevää. Mitään ummetusta tms. ei ole. Kohtalotovereita? =( mietin vain että mistä ihmeestä tämä voi johtua... =/
Kipu peräsuolessa?
8
10261
Vastaukset
- Anonyymi
PERÄPUKAMAT
- mamalee
tätä osasinkin odottaa,olis vaan tohon ekaan pitänyt jo laittaa että älkää vaan ehdottako peräpukamia..niistä en usko olevan kyse, vaikka ei kyllä kokemusta olekaan. Tiedän kuitenkin mihin "ideaan" peräpukamat perustuu ja kyseessä on erilainen kipu, semmoinen voimakkaampi ja ikäänkuin sykkivä. Ihan kun tuolta ylhäältä alaspäin tuleva. Itseasiassa emättimen "uumenissa" on joskus tuntunut samanlaista jomotusta. Kätilö sanoi että kohtu, emätin ja peräsuoli ovat kaikki niin lähekkäin, että siellä tapahtuvat muutokset heijastuvat helposti toisiinsa.
Mitään diagnoosi-veikkauksia en nyt välttämättä toivo, ajattelin jos jollakin muulla olis ollu samaa vaivaa. - tupu
mamalee kirjoitti:
tätä osasinkin odottaa,olis vaan tohon ekaan pitänyt jo laittaa että älkää vaan ehdottako peräpukamia..niistä en usko olevan kyse, vaikka ei kyllä kokemusta olekaan. Tiedän kuitenkin mihin "ideaan" peräpukamat perustuu ja kyseessä on erilainen kipu, semmoinen voimakkaampi ja ikäänkuin sykkivä. Ihan kun tuolta ylhäältä alaspäin tuleva. Itseasiassa emättimen "uumenissa" on joskus tuntunut samanlaista jomotusta. Kätilö sanoi että kohtu, emätin ja peräsuoli ovat kaikki niin lähekkäin, että siellä tapahtuvat muutokset heijastuvat helposti toisiinsa.
Mitään diagnoosi-veikkauksia en nyt välttämättä toivo, ajattelin jos jollakin muulla olis ollu samaa vaivaa.Minulla on ollut samantyyppistä kipuilua sekä peräsuolessa että emättimessä. Kipu alkoi noin rv 10. Nyt olen rv15 2, eikä kipua ole ollut muutamaan päivään. Liittynee kohdun kasvuun.
- ollut kipuja
tupu kirjoitti:
Minulla on ollut samantyyppistä kipuilua sekä peräsuolessa että emättimessä. Kipu alkoi noin rv 10. Nyt olen rv15 2, eikä kipua ole ollut muutamaan päivään. Liittynee kohdun kasvuun.
tuolla suolessa. joskus niin voimakasta että ei oo kunnolla pystynyt kävelemään :( onneks on aina ohi mennyt
- Irmeli rv15
No jopas sattui että jollain muullakin. Minua on niin kovin naurattanut se samainen peräsuolijomotus.Taitaa olla aivan normaalia kropan sopeutumista sisuskalujen uudelleen organisoinnissa.
- veneessä
Olen tuossa rv. 16 ja samaa kipuilua tuntunut silloin tällöin n. kerran viikossa taisi alkaa vko.lla 14.... : )
- molis
mulla oli tota aivan alkuraskaudesta n. rv5-9 , istuminenkin oli välillä vaikeaa. meni sitten myöhemmin ohitse,
- Anonyymi
Sisäiset pukamat vaivaavat noin. Ei aina syki. Minulla aina välillä tuota särkyä välillä emättimenkin puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Seksuuaalivinksataneiden toimintaa rahoitetaan valtion varoilla.
Setan toimintaa rahoitetaan valtionavustuksilla, joilla mm kierretään kouluissa haalimassa alaikäisiä mukaan perverssii304635Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1283982Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta333717Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1462719Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten862583Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole372466Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom132461Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin652307Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt531957Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html1451784