Ketä hajotti dacian taas?

Anonyymi-ap

Oli dusteri tienposkessa kun töistä tulin. Onko kuinka luotettavia nämä yleensä? Huvittavan näköisiä ainakin jos ei muuta.

28

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs kysyt kuka se oli, kun itse tiedät vastauksen. Se oli Ketä. Ketä hajotti Dacian.

      • Anonyymi

        Ehkä se oli setä poimimassa mustikoita metsästä. Voi olla tätikin.


    • Anonyymi

      Suomalainen kysyy, että kuka tai mikä hajotti auton.

    • Anonyymi

      Luotettavia, kuten kaikki uudemmat autot.

    • Anonyymi

      Outo nimi Dacian hajottajalla - Ketä!

    • Anonyymi

      Auto tienposkessa! Ketä kiinnostaa, ketä?

    • Anonyymi

      Ketä suuttui, kun Dusteria ei saa ajamalla rikki. Lekallako hajoitti?

    • Anonyymi

      Hahahahahahah. Hiihihihihihihi. Ei sulla mitään töitä ole, eikä autoa.

    • Anonyymi

      On se mennyt jo psyykkinen tila vituralleen kun pitää mustikanpoimijoitakin kytätä ja mahdollisesti saada pian kirjallisena vastaus heiltä onko Dusteri sammutettu avaimella tai muuten

      • Anonyymi

        Ei varmasti ollut mustikoita poimimassa moottoritien varressa. Taino mistä sitä tietää, mutta jo on erikoinen paikka. Uskon kuitenkin, että Ketä hajotti dacian tässä tapauksessa.


    • Anonyymi

      Ketä-setä on tunnettu kaveri

    • Anonyymi

      Ketän pitäis pyrkiä töihin autohajoittamolle

    • Anonyymi

      Dacia on Euroopassa kova sana maailmaa vastaan.
      Suosituimmat henkilöautot Euroopassa, 1-6/2023:

      Tesla Model Y (126 565 kappaletta)
      Dacia Sandero (123 408)
      Volkswagen T-Roc (111 692)
      Peugeot 208 (105 699)
      Opel Corsa (105 637)
      Renault Clio (100 298)
      Toyota Yaris Cross (96214)
      Fiat 500 (90 464)
      Volkswagen Golf (88 425)
      Dacia Duster (86 872)

      • Anonyymi

        Nyt kun olen 6 vuotta ajanut Dusterilla, en ihmettele yhtään tuota Dacian sijoitusta listalla. Euroopassa osataan käyttää järkeä auton ostossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun olen 6 vuotta ajanut Dusterilla, en ihmettele yhtään tuota Dacian sijoitusta listalla. Euroopassa osataan käyttää järkeä auton ostossa.

        Nyt kun olen 6 vuotta ajanut Dusterilla,.....Täytyy sanoa samaa. Minä ostin oman Logan MCV.n vielä käytettynäkin 266000km ajettuna ja ikää oli 5v ,ja tiedän myös auton historiankin . Nyt se on ylittänyt 430000km ja HUOM. alkuperäinen kytkin,alkuperäinen laturi,ja alkuperäinen starttimoottori,alkuperäinen lämppärin moottori+yms. En voi valittaa !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun olen 6 vuotta ajanut Dusterilla,.....Täytyy sanoa samaa. Minä ostin oman Logan MCV.n vielä käytettynäkin 266000km ajettuna ja ikää oli 5v ,ja tiedän myös auton historiankin . Nyt se on ylittänyt 430000km ja HUOM. alkuperäinen kytkin,alkuperäinen laturi,ja alkuperäinen starttimoottori,alkuperäinen lämppärin moottori yms. En voi valittaa !!!

        Nyt kun olen 6 vuotta ajanut Dusterilla,.....Täytyy sanoa samaa. ......Jatkoa tähän vielä että oikeastaan ainoat korjaukset minun Loganissa minun aikana ovat olleet etupäässä. Alapallot kuulemma alkuperäiset eivät kestäisi kovnkaan pitkään ja nehän ne vaihtaa jo takkuaikana pois. Minun auto kun oli ajettu 266000km niin siinä silloin oli ulkonäön perusteella jo vanhan näköiset alapallot ja raidetangon päät, merkiltään ne oli ( Lemförderit) . Ensimmäonen alapallo oli vaihtokelpoinen. 310000 ajettuna ja toinen 320000 ja villoin oli myös vaihtoaika ohjaus varsillekkin. Laitoin kaikki nuo uudet (Lemförderit )ja ne siellä on vieläkin, koiranluita ei ole,,,yksi takarataslaakeri on pitänyt vaihtaa, pakoputken väiliputki uusittiin n 300000 paikkeilla ja vilkkukatkaisija . Akku kesti 8 vuotta ( Rombat). tähän astisista autoistani tässä korjaustunnit ovat vähäiset ja niin myös varaosamenot. Varaosat ovat halvat ja helppo korjata. Jarruista en kirjoitellut kuitenkaan mitään koska ne on kulutustavaraa kuten hehkulamputkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun olen 6 vuotta ajanut Dusterilla,.....Täytyy sanoa samaa. ......Jatkoa tähän vielä että oikeastaan ainoat korjaukset minun Loganissa minun aikana ovat olleet etupäässä. Alapallot kuulemma alkuperäiset eivät kestäisi kovnkaan pitkään ja nehän ne vaihtaa jo takkuaikana pois. Minun auto kun oli ajettu 266000km niin siinä silloin oli ulkonäön perusteella jo vanhan näköiset alapallot ja raidetangon päät, merkiltään ne oli ( Lemförderit) . Ensimmäonen alapallo oli vaihtokelpoinen. 310000 ajettuna ja toinen 320000 ja villoin oli myös vaihtoaika ohjaus varsillekkin. Laitoin kaikki nuo uudet (Lemförderit )ja ne siellä on vieläkin, koiranluita ei ole,,,yksi takarataslaakeri on pitänyt vaihtaa, pakoputken väiliputki uusittiin n 300000 paikkeilla ja vilkkukatkaisija . Akku kesti 8 vuotta ( Rombat). tähän astisista autoistani tässä korjaustunnit ovat vähäiset ja niin myös varaosamenot. Varaosat ovat halvat ja helppo korjata. Jarruista en kirjoitellut kuitenkaan mitään koska ne on kulutustavaraa kuten hehkulamputkin

        Voimme siis todeta, että Dacia on normaali käyttöauto ilman hintaa nostavia "hienouksia." Tosin varustelussa on havaittavissa huolestuttavaa kehitystä, josta kaikki eivät pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun olen 6 vuotta ajanut Dusterilla,.....Täytyy sanoa samaa. ......Jatkoa tähän vielä että oikeastaan ainoat korjaukset minun Loganissa minun aikana ovat olleet etupäässä. Alapallot kuulemma alkuperäiset eivät kestäisi kovnkaan pitkään ja nehän ne vaihtaa jo takkuaikana pois. Minun auto kun oli ajettu 266000km niin siinä silloin oli ulkonäön perusteella jo vanhan näköiset alapallot ja raidetangon päät, merkiltään ne oli ( Lemförderit) . Ensimmäonen alapallo oli vaihtokelpoinen. 310000 ajettuna ja toinen 320000 ja villoin oli myös vaihtoaika ohjaus varsillekkin. Laitoin kaikki nuo uudet (Lemförderit )ja ne siellä on vieläkin, koiranluita ei ole,,,yksi takarataslaakeri on pitänyt vaihtaa, pakoputken väiliputki uusittiin n 300000 paikkeilla ja vilkkukatkaisija . Akku kesti 8 vuotta ( Rombat). tähän astisista autoistani tässä korjaustunnit ovat vähäiset ja niin myös varaosamenot. Varaosat ovat halvat ja helppo korjata. Jarruista en kirjoitellut kuitenkaan mitään koska ne on kulutustavaraa kuten hehkulamputkin

        Taidat ajella vaarimaisen rauhallisesti ja vain hyvällä asfaltilla. Kyllä ne vaan renaulteissa menee vaihtoon 50tkm välein työajossa. Dacian PALLOT ovat kuitenkin renaulttia.


    • Anonyymi

      Jos vielä olis kerinnyt tuo Dacian sähköauton myynti aiemmin vauhtiin niin se olis pian ykköstilalla !!

      • Anonyymi

        Älä nyt viitti suomessa höpöttää siitä dacian sähköautosta. Sitä ei virallisesti ole lainkaan maahantuotu, koska siitä ei ole tehty pakkasenkestävää versiota.

        Voit itse asian tästä mulkaista:
        https://i.imgur.com/rAoKqpf.png

        Saattaa munat palella talvella.


    • Anonyymi

      Kyllä tuo Dacia olis voinut olla tulevaisuudessakin sellainen riisutumpi versio Renaultista mutta kun se tuli halpaversiona niin alkoi pirunmoinen huuto ja kriitikointi ja se herätti henkiin kaikki trollit ja turpansa pieksäjät joilla ei näytä olevan muuta tekemistä. Siis tässä sitä nyt ollaan, Se alkaa olla Renaultin hintainen,kun vertaa esim Clioa (halvempia versioita) ja Sanderoa eikä näitten vertailussa edes sanoa että Clio näistä olisi kovin paljon toistaan parempi !!

      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä. Itse ostin Dacian aikanaan juuri sen takia, kun en halunnut autooni kaikenlaisia avustimia ja "härpäkkeitä." Sitten kun en enää esim. sadetta tunnista, lopetan autoilun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä. Itse ostin Dacian aikanaan juuri sen takia, kun en halunnut autooni kaikenlaisia avustimia ja "härpäkkeitä." Sitten kun en enää esim. sadetta tunnista, lopetan autoilun.

        Olen täysin samaa mieltä. Itse ostin Dacian aikanaan juuri sen takia,.......Näin se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä. Itse ostin Dacian aikanaan juuri sen takia, kun en halunnut autooni kaikenlaisia avustimia ja "härpäkkeitä." Sitten kun en enää esim. sadetta tunnista, lopetan autoilun.

        Nykyään on jo hinnat alkaen daciassa sadetunnistin, minkäs ostat seuraavaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään on jo hinnat alkaen daciassa sadetunnistin, minkäs ostat seuraavaksi?

        En osta mitään. Alan käyttämään naapurin Mercedes taksia. Se on edullisempaa kuin oman auton pitäminen. Kanarialla käytän Dacia taksia.


    • Anonyymi

      Vammaiset tarvitsevat avustimia.

      • Anonyymi

        Hehe. Kyllä ne vaan on mukavia kun ajaa 30tkm vuodessa. Vakionopeudensäädin ja automaatti ainakin pakolliset, mutta minusta ihan mukavia arjen helpottajia myös sadetunnistin ja kaistavahti. Onnistuuhan se ajaminen vaikka mossella, mutta onko se mukavaa?


    • Anonyymi

      Paljo luotettavampia kuin Toyitasi ja paljon paremman näköisiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9789
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4226
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2936
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2614
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      212
      2613
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1823
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1667
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe